*

Αποστολέας Θέμα: Αρθογραφια (επικριτικη) για τις παρεμβασεις της Διαμαντοπουλου και των υφυπουργω  (Αναγνώστηκε 88385 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΣΚΛΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΕΜΠΑΪΔΗΝ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ
Το ανέκδοτο της ημέρας από την Άννα Διαμαντοπούλου
22.12.2009 
Για τα δίγλωσσα μειονοτικά νηπιαγωγεία και την εν γένει Παιδεία
 
 
 
Ήταν μόλις πριν ένα μήνα και πιο συγκεκριμένα τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου όταν ύστερα από την πολύ τιμητική για μένα πρόσκληση του δήμου Ασπροπύργου, βρέθηκα στο πνευματικό του κέντρο ως ο κεντρικός ομιλητής σε μια εκδήλωσης με θέμα: «Οι πιέσεις που δέχονται οι μουσουλμάνοι της Θράκης προκειμένου να αποδεχτούν την τουρκική ταυτότητα και η αδιαφορία της ελληνικής Πολιτείας». Σε κάποιο σημείο της ομιλίας μου, αναφερόμενος στον τομέα της μειονοτικής εκπαίδευσης, εξέφρασα το φόβο ότι μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον μόνο στα χαρτιά Έλληνα Γιώργο Παπανδρέου, τα ελληνόφωνα για την ώρα νηπιαγωγεία στους μουσουλμανικούς οικισμούς της περιοχής θα μετατραπούν σε δίγλωσσα, αφού πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα της Άγκυρας και κατά συνέπεια και των μειονοτικών βουλευτών της νέας κυβέρνησης.
 
Είναι κάτι που δε θέλει και πολύ σκέψη, όλοι ξέρουμε εδώ και πολλά χρόνια τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ για το μειονοτικό ζήτημα της Θράκης, δε θα τη μάθουμε τώρα.
Τους φόβους μου αυτούς λοιπόν ήρθε να επιβεβαιώσει πολύ γρήγορα η υπουργός παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου η οποία κατά την επίσκεψη της στην Κομοτηνή την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου, μίλησε καθαρά για προσπάθειες εισαγωγής της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία που φοιτούν μουσουλμανόπαιδα. Δεν κατάλαβα μόνο γιατί η κυρία Διαμαντοπούλου μέσα στις δηλώσεις της, αποφάσισε να μας πει και το ανέκδοτο της ημέρας, ότι δηλαδή: «Η Τουρκία δεν έχει το δικαίωμα να ζητάει σχολεία στη Θράκη». Η σωστή φράση κυρία Διαμαντοπούλου είναι η εξής: «Η Τουρκία δεν έχει κανέναν λόγο να ζητάει σχολεία στη Θράκη γιατί πολύ απλά η κυβέρνησή σας φροντίζει να κάνει όλα όσα ζητάει η Τουρκία πριν καν αυτή προλάβει να τα ζητήσει».
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί η κυρία Διαμαντοπούλου τόνιζε και ξανατόνιζε πως βασική προϋπόθεση για αν μάθει ένα μουσουλμανόπαιδο την ελληνική γλώσσα, είναι να διδαχτεί σωστά τη μητρική του γλώσσα. Μήπως ξεχνά η κυρία Διαμαντοπούλου πως με ευθύνη των κυβερνήσεων του κόμματός της, ορισμένοι μουσουλμάνοι της Θράκης δεν είναι σε θέση να διδαχτούν τη μητρική τους γλώσσα; Ή μήπως η κυρία αυτή που την έκαναν και υπουργό είναι τόσο άσχετη με το θέμα, ώστε να μη γνωρίζει ότι στη Θράκη δεν είναι η τουρκική, μητρική γλώσσα όλων των μουσουλμάνων;

Γιατί δε μας ξεκαθάρισε αν μαζί με τα δίγλωσσα αυτά νηπιαγωγεία θα εξακολουθούν να λειτουργούν και τα ελληνόφωνα ώστε, όπως άλλωστε ορίζουν και οι κανόνες της δημοκρατίας, ο κάθε μουσουλμάνος γονέας να έχει το δικαίωμα της επιλογής, του κατά τη γνώμη του καλύτερου σχολείου για το παιδί του; Γιατί δεν είπε ούτε λέξη για το δικαίωμα των μουσουλμάνων να έχουν και ελληνόφωνα δημοτικά σχολεία; Μέχρι εκείνη φτάνουν οι ευαισθησίες της κυρίας υπουργού για τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Ποιος της είπε της κυρίας Διαμαντοπούλου πως όλοι οι μουσουλμάνοι θέλουν την τουρκική γλώσσα στα σχολεία των παιδιών τους; Ποιος φωστήρας της είπε πως ένα παιδί που μέχρι τα 6 του χρόνια μιλάει μόνο την πομάκικη γλώσαα, μπορεί να διδαχτεί και να μάθει τέλεια δύο ξένες γι’ αυτό γλώσσες, την ελληνική και την τουρκική;
 
Με τέτοιους υπουργούς Παιδείας θα πάει μπροστά η μειονότητα και γενικότερα η χώρα μας; Γιατί η κυρία υπουργός απέφυγε όπως ο διάβολος το λιβάνι, να αναφερθεί στα ήδη υπάρχοντα τέσσερα (4) ιδρυθέντα ελληνόφωνα δημοτικά σχολεία στα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης; Γιατί δε μας είπε αν σκοπεύει να τα λειτουργήσει ή όχι; Μήπως δεν ήθελε να διαταράξει την ηρεμία του τουρκικού προξενείου; Αν είναι αυτό, το καταλαβαίνω απόλυτα, 17.000 ψήφοι είναι αυτοί, δε μπορεί να τις πετάξει έτσι εύκολα.
Αλήθεια, έχει ενημερωθεί η κυρία Διαμαντοπούλου για τον αριθμό των μουσουλμανοπαίδων που φοιτούν σε ελληνόφωνα δημόσια δημοτικά σχολεία της πόλης και μάλιστα τα περισσότερα από αυτά, διανύουν κάθε πρωί και μεσημέρι δεκάδες χιλιόμετρα, αφού κατοικούν σε οικισμούς της ορεινής Ξάνθης; Γιατί δε μας είπε τίποτα γι’ αυτό;

Τελικά, εκδηλώσεις όπως αυτή που προανέφερα για το δήμο Ασπροπύργου, στη θεματολογία τους δε θα έπρεπε να μιλάνε για αδιαφορία της ελληνικής Πολιτείας, αλλά για πόλεμο εναντίον εκείνων που με τόσες θυσίες αγωνίζονται να διασώσουν τη μητρική τους γλώσσα και τον πολιτισμό που κληρονόμησαν από τους προγόνους τους.

Ας τα δώσουμε λοιπόν όλα στο τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής κυρία Διαμαντοπούλου, ας θυμόμαστε ότι υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα μόνο γι’ αυτούς και ότι οι Πομάκοι της Θράκης εξαιρούνται από αυτά. Να σας χαίρονται αυτοί που σας ψήφισαν, να ξέρετε όμως ότι για τους αληθινούς Πομάκους της Θράκης είστε ανίκανη να διαχειριστείτε σωστά το θέμα της μειονοτικής εκπαίδευσης.

Εδώ μιλάμε για το μέλλον των παιδιών μας και εσάς το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να ικανοποιήσετε τα αιτήματα των μειονοτικών βουλευτών της παράταξης σας. Αν μια ολόκληρη κυβέρνηση αντιλαμβάνεται έτσι το θέμα της παιδείας και παίζει με τόση ευκολία με το μέλλον των παιδιών μας, τότε εγώ ντρέπομαι που είμαι Έλληνας, αλλά παράλληλα καμαρώνω που όπως αποδεικνύεται, είμαι πολύ πιο Έλληνας από εσάς.

Σεμπαϊδήν Καραχότζα 


http://xronos.gr/detail.php?ID=51274

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
08/12/2009  εθνος

 

Εκπαιδευτικοί σε ομηρεία
Από τον Γιώργο Κ. Καββαδία



«Εργασιακή ανασφάλεια, ανασφάλεια σε σχέση με την απόληψη των αποδοχών, συνεχής ταλαιπωρία με την ανορθολογική αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος υπονομεύουν την προσφορά τους και την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή! - Κάθε είδους «παράγοντες» έχουν στο χέρι τους την εργασιακή τύχη των νέων εκπαιδευτικών!

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

 «96.000 ευρώ σε ιδιώτες για μελέτη ν/σ υπ. Παιδείας»

ΑΘΗΝΑ 13/01/2010

Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας, Δια
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
 ΠΡΟΣΟΧΗ !!!! ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

Πρόσληψη εκπαιδευτικών αλά καρτ …από τον Καλλικράτη!

 Του Χρήστου Κάτσικα

 Αποκαλυπτική για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε σχέση με το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών ήταν η χτεσινή επίσκεψη του υφυπουργού Παιδείας Γ. Πανάρετου στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια της οποίας εγκαινίασε πέντε σχολεία.

 Ο Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε ότι θα προκηρύσσονται οι θέσεις από τα σχολεία, στα οποία θα υποβάλλονται αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους και θα γίνεται η επιλογή με αντικειμενικά κριτήρια. Εάν, για παράδειγμα, προκύψει μία θέση σε σχολείο του
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Πως είδαν οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ τις 100 ημέρες του ΠΑΣΟΚ στο υπ. Παιδείας

esos.gr

Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι,

Τρεις μήνες μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, αποκαλύπτεται και στην εκπαίδευση με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο το ανάλγητο πρόσωπο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αντί να ασχοληθεί με τα υπαρκτά προβλήματα του κλάδου, επιθυμεί τη θεσμοθέτηση νέου συστήματος προσλήψεων που στην ουσία οδηγεί χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομισθίους εκτός εκπαίδευσης. Ενώ η κυρία Υπουργός, ως υπεύθυνη σε θέματα παιδείας της αντιπολίτευσης, κατέθετε ερωτήσεις στη
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Μεγάλο ψαλίδι στο διορισμό αναπληρωτών - μονίμων τη σχολική χρονιά 2010-2011 σύμφωνα με το πρόγραμμα σταθερότητας
 
Των Χρήστου Κάτσικα - Κλειώς Ιωάννου
 
 Ψαλίδι εκτός από τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων και βέβαια των εκπαιδευτικών προαναγγέλλεται στο Σχέδιο Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΠΣΑ) και στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και στους διορισμούς μονίμων.
 
Στους συνοδευτικούς πίνακες του σχεδίου (που μπορείτε να δείτε παρακάτω) αναφέρεται ότι για το 2010 θα προσληφθούν "7 έως 8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί", δηλαδή η περικοπή στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου των εκπαιδευτικών θα ξεπεράσει το 70%.
 
 
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Επικαιροποιημένο Ελληνικό Πρόγραμμα Σταθερότητας & Ανάπτυξης

 ΣΧΕΔΙΟ / Αθήνα, Ιανουάριος 2010

 

Δ. Περικοπές δαπανών μονίμου χαρακτήρα 2010
1825
0,7%
 
 
 
 
Δ1. Μείωση 10% του κονδυλίου για επιδόματα στη Γενική Κυβέρνηση
650
0,3%
4003
Περιλαμβάνει όλα τα επιδόματα, εκτός από τα επιδόματα οικογενείας και τέκνων για την κεντρική κυβέρνηση, επιχορηγούμενους φορείς και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.
Εισοδηματική πολιτική για το 2010
Φεβρουάριος 2010
(Αναδρομική ισχύ από 1/1/2010)
Δ2. Αναστολή προσλήψεων το 2010
80
0,0%
4083
Με εξαίρεση 1000 εργαζομένων στην ασφάλεια, 3000 στην υγεία και 3000 εκπαιδευτικών
Νομοθεσία ως μέρος του νόμου για την εισοδηματική πολιτική του 2010
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2010
Δ3. Μείωση συμβάσεων ορισμένου χρόνου
120
0,1%
4203
Υπάρχει μεγάλος αριθμός συμβάσεων ορισμένου χρόνου.
 
7-8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
 
Αυτόματη μη ανανέωση
Κανένα
 
 
 
 
Καμία σύμβαση από τον Οκτώβριο του 2009. Κατάργηση των συμβάσεων έργου
Νομοθεσία για προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ
Αρχές 2010. Προωθήθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο.
 
 
 
Επειδή, όμως, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ως γνωστόν καλύπτουν λειτουργικά κενά τα οποία ετησίως ανέρχονται σε περίπου 10 έως 11.000 (τη σχολική χρονιά 2009-2010 έχουν προσληφθεί περίπου 11.000 αναπληρωτές) είναι σαφές ότι το υπουργείο Παιδείας θα στείλει στα σχολεία στρατιές ωρομισθίων, εκπαιδευτικούς, δηλαδή, των 300 ευρώ μηνιαίως (αυτούς που η Υπουργός Παιδείας έλεγε προεκλογικά ότι θα καταργήσει).
 
Ερωτηματικά προκαλεί η αναφορά στο σχέδιο του προγράμματος σταθερότητας και για τον αριθμό των μονίμων εκπαιδευτικών. Στο ΠΣΑ αναφέρεται ότι το 2010 θα διοριστούν 3.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο ως γνωστόν η υποχρέωση του υπουργείου Παιδείας που απορρέει από το θεσμοθετημένο πλαίσιο (πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ, κατηγορία 40%, 24μηνο, 30μηνο, πολύτεκνοι, ΕΙΔΑΧ) είναι να διορίσει τη σχολική χρονιά 2010-2011 περίπου 6.000 δασκάλους και καθηγητές όσους πάνω κάτω διορίστηκαν και τη χρονιά 2009-2010.
 
Προσοχή! Εδώ πριονίζονται ρίζες!
 
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πρώτα πρώτα ότι θα έχουμε μια πρωτοφανή τα επόμενα χρόνια μείωση του αριθμού των διορισμών και των προσλήψεων εκπαιδευτικών. Να το πούμε με μεγαλύτερη σαφήνεια. Αν το Υπουργείο το επόμενο χρονικό διάστημα καταφέρει να "σβήσει" τους πίνακες (40%, 24μηνο, 30μηνο κλπ) τότε η προκήρυξη του ΑΣΕΠ το καλοκαίρι με π.χ 5.000 προσφερόμενες θέσεις για τη διετία 2011/12 -2112/13 ουσιαστικά θα έχει μειώσει τους μόνιμους διορισμούς σε ποσοστό περίπου 50%!
Γιατί; γιατί μέχρι σήμερα κάθε φορά που προκηρύσσονταν 10 θέσεις με το ΑΣΕΠ διορίζονταν περίπου άλλοι 10-11 και από τους διάφορους πίνακες προυπηρεσίας.
 
Πως θα καλυφθούν τα κενά; Προφανώς με ωρομίσθιους και όχι μόνο. Πρέπει να περιμένει κανείς ότι το Υπουργείο θα κόψει από παντού (από εκπαιδευτικές άδειες μέχρι αποσπάσεις παντός τύπου).
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ-ΦΟΥΡΝΩΝ                               Προς: ΟΛΜΕ, Σχολεία Νομού

ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ                                                                   ΔΙΔΕ Σάμου, Περιφέρεια      

                                                                                      Υπουργείο Παιδείας

 

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ:

Εγκατάλειψη μαθητών-επέκταση της ωρομισθίας για τους εκπαιδευτικούς!

Μακριά από τις λογιστικές προσεγγίσεις και διαπιστώσεις της νέας Υπουργού για το πλεόνασμα εκπαιδευτικού προσωπικού στο νομό  Σάμου και το Ανατολικό Αιγαίο η πραγματικότητα, κρυστάλλινη για όσους υπηρετούμε εδώ, είναι ιδιαίτερα σκληρή και άκρως αποκαλυπτική για τις προθέσεις και τις πολιτικές επιδιώξεις και της νέας κυβέρνησης.

 

Είμαστε πια στη μέση της σχολικής χρονιάς και ακόμα δεν έχει δοθεί λύση στο μεγάλο πρόβλημα των κενών, που φέτος υπήρξε πιο έντονο από ποτέ. Δε θα κάνουμε μια συνολική αναφορά στο θέμα αλλά θα σταθούμε κυρίως στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ., που ακόμα είναι ακάλυπτα από τεχνικές ειδικότητες. Αφού χρειάστηκε να περιμένουμε το νέο έτος για να διοριστούν οι καθηγητές των εν λόγω κλάδων, το Υπουργείο προσέλαβε «δείγμα» εκπαιδευτικών από κάθε ειδικότητα, με σαφή κατεύθυνση τα κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν να καλυφθούν με ωρομίσθιους.

 

Μετά τις προεκλογικές ανακόλουθες δηλώσεις περί «κατάργησης  της ωρομισθίας» από αυτούς που εισήγαγαν και εδραίωσαν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, το Υπουργείο κάνει ένα ακόμα βήμα στην πραγματική αντιδραστική τροχιά της κυβερνητικής πολιτικής: Ανακοινώνει –μέσα στο Γενάρη!- ότι ολόκληρα κενά εκπαιδευτικών θα καλυφθούν από ωρομίσθιους.

 

Ταυτόχρονα είναι εκκωφαντική  η σιωπή όλων εκείνων των προϊσταμένων (μεταξύ αυτών και της Σάμου) διευθύνσεων και περιφερειών, που από τον Νοέμβρη κάλεσαν τους εισαγγελείς και την αστυνομία στα σχολεία για να κατασταλούν οι όποιες μαθητικές διαμαρτυρίες απέναντι σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Αποδεικνύεται  υποκριτική εκείνη η αγωνία τους  για την «εύρυθμη λειτουργία των σχολείων» και αυτών όπως και των ανωτέρων τους.

 

Όμως πριν από όλα αυτά υπάρχουν οι μαθητές μας

Οι μαθητές που έχουν γραφτεί από την αρχή της χρονιάς σε τμήματα τα οποία δε λειτούργησαν ποτέ (ΕΠΑ.Σ. Ευδήλου, Σάμου).

Οι μαθητές που μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δε διδάσκονται ή μισοδιδάσκονται μαθήματα τεχνικών ειδικοτήτων (ΕΠΑ.Λ. Ευδήλου, Καρλοβάσου).

Οι μαθητές που, ενώ για ένα τετράμηνο δε διδάχθηκαν ούτε μια ώρα από μαθήματα πανελληνίως εξεταζόμενα (τμήμα Ηλεκτρολόγων ΕΠΑ.Λ. Ευδήλου, Καρλοβάσου.) θα κληθούν σε λίγους μήνες να δώσουν εξετάσεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Δε θα γίνουμε μέτοχοι στην αποσιώπηση και τη συγκάλυψη αυτής της κατάστασης.

Δεν θα αποδεχθούμε τον εργασιακό μεσαίωνα που θέλουν να επιβάλλουν .

Απαιτούμε να προσληφθούν τώρα εκπαιδευτικοί για την κάλυψη όλων των αναγκών. Όχι στην ωρομισθία.

Να μειωθεί η εξεταστέα ύλη των πανελληνίων σε όσες ειδικότητες έχει παρουσιαστεί πρόβλημα χαμένων διδακτικών ωρών.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει άμεσα πρωτοβουλίες για το ζήτημα.

 

Για την ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ-ΦΟΥΡΝΩΝ ο πρόεδρος του ΔΣ  Πετράκης

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
 

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

EΘΝΟΣ

19/1/2010

Λιτότητα διαρκείας στην Παιδεία

Από τον Γιώργο Κ. Καββαδία
 
H ατέρμονη υποσχεσιολογία για αύξηση των δαπανών για την Παιδεία ξεπερνά τα όρια του εμπαιγμού. Aπό τη δεκαετία του ‘90 και τις διαβεβαιώσεις και των δύο κομμάτων εξουσίας ότι η Παιδεία «είναι πρώτη προτεραιότητα» μέχρι την εξαγγελία για αύξηση των δαπανών στο 5%, που σύμφωνα με τον πρωθυπουργό αποτελεί «απόλυτη δέσμευση», η αλήθεια είναι ότι ο προϋπολογισμός των δαπανών για την εκπαίδευση γράφεται με μαύρο στυλό. H λιτότητα διαρκείας που έχει επιβληθεί αποτελεί δείκτη της ελάχιστης σημασίας που δίνουν οι κυβερνήσεις για τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση.


Για ακόμα μία χρονιά οι κρατικές δαπάνες για την Παιδεία δεν ξεπερνούν το 3,5% του AEΠ, με αποτέλεσμα η χώρα μας να παραμένει τελευταία στην Eυρωπαϊκή Eνωση και προτελευταία στις 34 χώρες του OOΣA στις εκπαιδευτικές δαπάνες, ενώ ο μέσος όρος στις χώρες του OOΣA είναι στο 5%


Oσο για το 1 δισ. ευρώ που διατυμπανίζει η κυβέρνηση ότι δίνει επιπλέον, η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική. Πρώτον δεν δίνεται για τους μισθούς των εκπαιδευτικών, αλλά ούτε και για τα σχολεία. Aφορά είτε δαπάνες που μεταφέρονται από τις μη πραγματοποιηθείσες του έτους 2009 είτε δαπάνες για τις νέες υπηρεσίες που εντάσσονται στο υπουργείο Παιδείας.

Tο χειρότερο είναι ότι και αυτά τα πενιχρά κονδύλια δεν διατίθενται για να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα. Tα όρια του σκανδάλου φτάνει η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να προκηρύξει διαγωνισμό με αμοιβή 96.000 ευρώ για να σχεδιαστεί το σύστημα επιλογής - διορισμών, μεταθέσεων κ.ά.

Eίναι η πρώτη φορά που ο σχεδιασμός και η τεκμηρίωση νομοσχεδίων της εκπαίδευσης, αντί να ανατεθούν σε δημόσιους ερευνητικούς οργανισμούς, ανατίθενται επί πληρωμή σε ομάδες έργου, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, χωρίς να αποκλείεται η συμμετοχή ιδιωτών.

Tον ρόλο του ατζέντη ιδιωτικών υπηρεσιών φαίνεται ότι επιλέγει η ηγεσία του υπ. Παιδείας, όπως καταγγέλλει η OΛME.

Eπιπλέον, στο κακόφημο «Πρόγραμμα Σταθερότητας και Aνάπτυξης» αναφέρεται ότι για το 2010 θα προσληφθούν «7.000 έως 8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί». Eπειδή, όμως, οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά κενά, τα οποία ετησίως ανέρχονται σε περίπου 10.000 έως 11.000, είναι σαφές ότι το υπουργείο Παιδείας θα στείλει στα σχολεία στρατιές ωρομισθίων, εκπαιδευτικούς, δηλαδή, των 300 ευρώ μηνιαίως (αυτούς που η υπουργός Παιδείας έλεγε προεκλογικά ότι θα καταργήσει).

Eπίσης ότι θα διοριστούν 3.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο, ως γνωστόν η υποχρέωση του υπουργείου Παιδείας που απορρέει από το θεσμοθετημένο πλαίσιο είναι να διορίσει τη σχολική χρονιά 2010-2011 περίπου 6.000 δασκάλους και καθηγητές, όσους πάνω - κάτω διορίστηκαν και τη χρονιά 2009-2010. Oλα αυτά σημαίνουν μια πρωτοφανή τα επόμενα χρόνια μείωση των διορισμών και των προσλήψεων εκπαιδευτικών σε ποσοστό περίπου 50%!

Eύκολα καταλαβαίνει κανείς τις συνέπειες.

Γιώργος Κ. Καββαδίας, εκπαιδευτικός - ερευνητής


Απο την alfavita.gr

http://www.alfavita.gr/typos/t19_1_10_1212.php




Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: αρθρογραφια
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουαρίου 16, 2010, 01:52:17 pm »
ΕΘΝΟΣ 16/10/2010  του ΔΕΛΑΣΤΙΚ

Ανατριχιαστικός είναι ο μηχανισμός με τον οποίον συγκεκριμένοι τραπεζικοί κολοσσοί κερδοσκόπησαν εναντίον της χώρας μας, με αποτέλεσμα αυτοί μεν να κερδίσουν ποσά ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, η Ελλάδα δε να τεθεί υπό ξένη οικονομική κηδεμονία. Αξίζει να τον περιγράψουμε σε αδρές γραμμές. Το αποφασιστικό εργαλείο στο παιχνίδι που παίχτηκε εναντίον της Ελλάδας είναι ένα εντελώς πρόσφατο χρηματοπιστωτικό προϊόν που ονομάζεται CDS (από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων credit default swaps).

Πρόκειται για ασφάλιση κατά της περίπτωσης μη αποπληρωμής ενός χρέους. Μια τράπεζα π.χ. που αγοράζει ομόλογα ενός κράτους ασφαλίζει το ποσό που έδωσε σε μια άλλη τράπεζα, η οποία είναι υποχρεωμένη να της δώσει αυτή τα λεφτά της, αν το κράτος χρεοκοπήσει και βρεθεί σε αδυναμία να εξοφλήσει τα ομόλογά του όταν λήξουν ή να πληρώσει ενδιαμέσως τους τόκους.

Εννοείται ότι όσο πιο επισφαλής είναι η οικονομική κατάσταση μιας χώρας τόσο υψηλότερα ασφάλιστρα θα απαιτήσει η τράπεζα που ασφαλίζει το χρέος.

Το στοιχείο που σοκάρει είναι ότι τρεις και μόνο τραπεζικοί κολοσσοί, η γερμανική Ντόιτσε Μπανκ και οι αμερικανικές Γκόλντμαν Ζαξ και Τζ. Π. Μόργκαν ελέγχουν τον 75% (!) της παγκόσμιας αγοράς των CDS.

Πάμε τώρα στην περίπτωση της Ελλάδας. Περί τα μέσα Γενάρη, περίπου δέκα ημέρες πριν η χώρα μας αναζητήσει αγοραστές για το πενταετές ομόλογό της, η Ντόιτσε Μπανκ δημοσιοποιεί μια έκθεση - φωτιά για την ελληνική οικονομία, όπου αναφέρει πως πάμε χάλια και δεν αποκλείεται κατάρρευση.

Αμέσως μετά κινητοποιείται το τμήμα της CDS της Ντόιτσε Μπανκ. Ζητάει πολύ υψηλότερα ασφάλιστρα για το ελληνικό χρέος, αφού υποτίθεται ότι η χώρα μας βρίσκεται σε επικίνδυνη κατάσταση, όπως λέει το τμήμα μελετών της... ίδιας τράπεζας!

Αφού το επιτόκιο των CDS για την Ελλάδα ανεβαίνει, περνάει αμέσως το μήνυμα παγκοσμίως στο χρηματοπιστωτικό σύστημα: τα διεθνή ΜΜΕ που δρουν ως «παπαγαλάκια» των κερδοσκόπων ουρλιάζουν ότι η ελληνική οικονομία παραπαίει, η ανενημέρωτη κοινή γνώμη τρομοκρατείται και οι επαΐοντες καταλαβαίνουν ότι στοχοποιήθηκε η Ελλάδα και οδεύει προς οικονομικό «γδάρσιμο».

Εν συνεχεία η ίδια η Ντόιτσε Μπανκ μαζί με την Γκόλντμαν Ζαξ αναλαμβάνουν να... πουλήσουν τα ελληνικά ομόλογα! Να τα προωθήσουν στους υποψήφιους αγοραστές! Ναι, αυτοί ακριβώς που συμμετείχαν ενεργά στην οργάνωση του κλίματος καταρράκωσης της ελληνικής οικονομίας για να διευκολυνθούν οι κερδοσκοπικές επιθέσεις!

Δεν πρόκειται περί κακόγουστου αστείου. Μιλάμε εντελώς σοβαρά. Η ελληνική κυβέρνηση, όπως και πάμπολλες άλλες κυβερνήσεις, υποχρεώνεται αντικειμενικά να προστρέξει στις τράπεζες που ελέγχουν την αγορά CDS, παρ’ όλο που υπονομεύουν την Ελλάδα. Τους πληρώνει ουσιαστικά «προστασία», με τη χυδαία έννοια του όρου, ελπίζοντας να τις εξευμενίσει ώστε να την βοηθήσουν να δανειστεί με ανεκτά επιτόκια.

Η Ντόιτσε Μπανκ λοιπόν ως ανάδοχος τράπεζα μαζί με την Γκόλντμαν Ζαξ και άλλες, που παίζουν πολύ δευτερεύοντα ρόλο, καθορίζουν ουσιαστικά το επιτόκιο με το οποίο θα διαθέσει τα ομόλογά της η κυβέρνηση Παπανδρέου, η οποία στην πραγματικότητα δεν έχει περιθώρια να μη συμμορφωθεί στις υποδείξεις τους.

Εννοείται ότι η Ντόιτσε Μπανκ και η Γκόλντμαν Ζαξ έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους, οι οποίοι τρέχουν σαν τρελοί να αγοράσουν ελληνικά ομόλογα με επιτόκιο 6,2%, γιατί φυσικά οι τράπεζες αυτές γνωρίζουν εκ των ένδον πως έχει στηθεί το παραμύθι της δήθεν επαπειλούμενης χρεοκοπίας.

Η Ντόιτσε Μπανκ και η Γκόλντμαν Ζαξ εισπράττουν παχυλές προμήθειες εκατομμυρίων ευρώ από τους πελάτες τους, ενώ αγοράζουν και οι ίδιες μεγάλες ποσότητες χρυσοφόρων ελληνικών ομολόγων.

Τώρα ετοιμάζουν τον επόμενο γύρο ελληνικού δανεισμού, στήνοντας σκηνικό για ακόμη μεγαλύτερα κέρδη φυσικά...

ΤΩΡΑ ΤΡΕΜΟΥΝ
Τα κράτη, όμηροι των τραπεζών

ΚΑΘΥ

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Δήλωση της Αγγελικής Φατούρου,

μέλους του ΔΣ της ΟΛΜΕ

εκπροσώπου των

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 03, 2010, 06:32:47 pm από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ: 1,4 εκ ευρώ για τις εκδηλώσεις του Καινοτόμου εκπαιδευτικού !!!

Δευτέρα, 29 Μάρτιος 2010 18:14

Ρεπορτάζ: esos.gr

To ποσό του ενός εκατομμυρίου και τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ , το οποίο περιέργως δεν συμπεριλήφθη στις σχετικές ανακοινώσεις του υπ. Παιδείας που προωθήθηκαν στους εκπαιδευτικούς συντάκτες , θα στοιχίσει  η βράβευση των καινοτόμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου και την αποκαλύπτει το esos.gr.

Πρόκειται για ένα ποσό «μαμούθ» για τέτοιες πρωτοβουλίες , σε μια περίοδο που το ελληνικό κράτος «ψαλλιδίζει
τους μισθούς των 180.000 εκπαιδευτικών για να ξεφύγει η χώρα μας από την ελληνική κρίση.

Το έργο, προυπολογισμού 1,4 εκ. ευρώ δίνεται σε ιδιώτες . Αυτό προκύπτει από την προκήρυξη διαγωνισμού την οποία έχει ετοιμάσει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με την Ειδική Γραμματέα Ιφ. Ορφανού, η οποία περιλαμβάνει ενδεικτικά τις ακόλουθες δράσεις:

    * Σχεδιασμός μεθόδου επιλογής και ανάδειξης καλών πρακτικών και αριστείας στην Πρωτοβάθμια και    Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    * Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης της λειτουργίας του θεσμού της αριστείας
    * Δημιουργία βάσης δεδομένων καλών πρακτικών
    * Ενέργειες δημοσιότητας και προβολής του θεσμού της αριστείας

   1. Η ΕΥΔ δύναται να επικαιροποιήσει τη συνολική δημόσια δαπάνη ή/και την προς διάθεση κάθε έτους συνολική δημόσια δαπάνη με ανακατανομή της ανά θεματική προτεραιότητα ή/και κατηγορία πράξεων καθώς και να προβεί σε αιτιολογημένη ανάκληση ισχύος της πρόσκλησης ενημερώνοντας σε κάθε περίπτωση τους δικαιούχους μέσω της οικείας ιστοσελίδας.

   2. Η ΕΥΔ, μετά τη λήξη κάθε κύκλου αξιολόγησης των υποβληθεισών προτάσεων, επικαιροποιεί στην οικεία ιστοσελίδα τη διαθέσιμη δημόσια δαπάνη έως εξαντλήσεώς της.

   3. Στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης θα ενταχθούν πράξεις έως το ύψος της διαθέσιμης συγχρηματοδοτούμενης δημόσιας δαπάνης.

Πηγή: esos.gr

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7311:-14-&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800


Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Σε τεντωμένο σχοινί οι σχέσεις Διαμαντοπούλου-Πανάρετου

«Ο κόμπος έφτασε στο χτένι» δηλώνει το περιβάλλον της υπουργού

Εύθραυστες όσο ποτέ είναι η ισορροπίες στο υπουργείο Παιδείας. Η τελευταία παρέμβαση του υφυπουργού Γιάννη Πανάρετου, αναφορικά με τη βάση του «10», προκάλεσε την οργή της υπουργού Αννας Διαμαντοπούλου, η οποία έθεσε το θέμα στο Υπουργικό Συμβούλιο, εξασφαλίζοντας τη στήριξη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.

Συγκεκριμένα, έντονο εκνευρισμό προκάλεσαν στην Αννα Διαμαντοπούλου οι νέες δηλώσεις που έκανε ο κ. Πανάρετος περί κατάργησης της βάσης του «10».

«Πρόκειται για δευτερεύον θέμα,  αλλά θα γίνουν ανακοινώσεις σύντομα» ανέφερε ο υφυπουργός Παιδείας σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Θέμα 9,89», χωρίς να έχει συμφωνήσει, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, με την υπουργό του για τον τελικό χειρισμό της υπόθεσης.

Η αντίδραση της υπουργού ήταν άμεση, καθώς στη διάρκεια του Υπουργικού Συμβουλίου χθες, Μ.Τρίτη, έθεσε το ερώτημα «ποιος διοικεί ένα υπουργείο;». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός της απάντησε με τη φράση «είναι αυτονόητο, Αννα μου», δείχνοντάς της έτσι τη στήριξή του.

Το περιβάλλον της υπουργού Παιδείας ανέφερε αργότερα στα Νέα, ότι η πρωτοβουλία της κ. Διαμαντοπούλου να φέρει το θέμα της δραστηριότητας του υφυπουργού κ. Πανάρετου στην άτυπη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον «ο κόμπος έφτασε στο χτένι» με τον υφυπουργό Παιδείας.

Πηγή: in.gr

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1121958&lngDtrID=244

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
 5 καθηγητές Αγγλικών στους Παξούς!

       «Στη βόλτα μου, την πρώτη μέρα, στις υπηρεσίες του υπουργείου είδα νεαρές καθηγήτριες της Δευτεροβάθμιας να βγάζουν φωτοτυπίες στο γραφείο Τύπου του υπουργού, ενώ στους Παξούς και στη Νίσυρο υπάρχουν κενά» τόνισε, πριν λίγους μήνες, στην ομιλία της στη
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 02, 2010, 12:08:36 pm από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.