*

Αποστολέας Θέμα: Αρθογραφια (επικριτικη) για τις παρεμβασεις της Διαμαντοπουλου και των υφυπουργω  (Αναγνώστηκε 82399 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Στο σκάνδαλο ότι παράνομα και παρακάμπτοντας κάθε νόμιμη διαδικασία το Δ.Σ της Κτηματολόγιο Α.Ε έδωσε σε ανάδοχο πάνω από 800.000 ευρώ ενώ θα έπρεπε η υπόθεση να ανατεθεί σε διαιτητή του ΤΕΕ, η Κτηματολόγιο Α.Ε με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι:

Σχετικά με θέμα που είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα και αναφέρεται σε απόφαση - «σκάνδαλο» του ΔΣ της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. επισημαίνουμε τα εξής:
Υπάρχει προφανής σύγχυση που καταλήγει σε σπίλωση του ΔΣ, το οποίο -σε απόλυτη αντίθεση προς τα αναφερόμενα- με ομόφωνη και χωρίς επιφυλάξεις απόφασή του, εξοικονόμησε στην εταιρία άνω των επτακοσίων χιλιάδων (700.000) ευρώ με την επιλογή του να προχωρήσει σε εξώδικη διαπραγμάτευση προς επίλυση διαφοράς με ανάδοχο κοινοπραξία τριών εταιριών σύμφωνα με τη νομοθεσία και τους όρους της σχετικής σύμβασης. Στην επιλογή αυτής της διαδικασίας το ΔΣ συνεκτίμησε τα μέχρι τούδε αρνητικά αποτελέσματα διαιτησιών, σε ανάλογες περιπτώσεις, που επιβάρυναν με υπέρογκα ποσά την Εταιρία.

Η Διοίκηση της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. με συναίσθηση ευθύνης δίνει καθημερινά τη μάχη της διαφάνειας και της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος.


http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_4697.html


Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Διορισμένη εκπαιδευτικός απο την Πέλλα στο γραφείο της Τζάκρη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Όλοι θυμόμαστε τις δηλώσεις που έκανε η Διαμαντοπούλου και έλεγε ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν θα φύγει από τη θέση του για να πάει σε βουλευτικό ή υπουργικό γραφείο με απόσπαση.

Κι όμως στο γραφείο της Τζάκρη έγινε αυτό και εκπαιδευτικός ξεσπιτώθηκε απο την Πέλλα για να πάει στο πολιτικό της γραφείο.

Με την υπογραφή της Διαμαντοπούλου και του Ραγκούση.

Αααα το ΦΕΚ είναι 534/22.12.2009

Να θυμίσουμε πως παλιότερα η...

υπουργός Παιδείας κ.Άννα Διαμαντοπούλου μίλησε για την εξάλειψη φαινομένων αποσπάσεων εκπαιδευτικών από τις τάξεις τους που έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη".

Κοίτα να δεις που ΕΤΥΧΕ η καταλληλότερη να είναι απο την Πέλλα... δεν έχει σχέση με "μπάρμπα στην Κορώνη"


http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_2484.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                          A simple idea!


Mrs Diamantopoulou, archon of Hellenic schools,

We agonize for the students of our ethnos and all the other ethnos of cosmos.

In our epoch it is an anathema and a political heresis to question the European Union. Parallel, the Skylla of DNT and Charybdis of European banks force Hellenic schools to function with idiotic and economic criteria and with tactics and strategies of agora.

Classical subjects, as mathematics, geography, physics, philosophy, music, history and the Hellenic language, come into a new climax∙ idiots come to the sphera of schools. Because the monopolies, oligopolies and the monopolistic antagonism is an endemic phenomenon of the economic crisis∙ they are not acme but chaos, not an enigma but a stigma to the democracy.

We have plethora of practices for schools: prognostics, symmetry, didactic practice, theory, analysis, diagnostics, method.

It is not in our idiosycrasis to be ironic or sarcastic, but if all the above don’t happen, there will not be comedy but Hellenic drama.

No pause, archon of chaos. We have a simple idea: agonize!

27/5/2010

Θ.Τ.

Υ.Γ. Αφού με την κ. Διαμαντοπούλου δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε στην ελληνική γλώσσα, χρησιμοποιήσαμε τα «αγγλικά». Με τους κοσμοπολίτες ποτέ δεν ξέρεις…

http://alfavita.gr/diktika/diktika2750.php


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                           «ΝΕΟ» ΣΧΟΛΕΙΟ
                                            Πλήρως υποβαθμισμένα θα είναι τα σχολικά βιβλία


Υποβάθμιση και απαξίωση του βιβλίου ως βασικού μορφωτικού εργαλείου μέσα στο σχολείο, προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας

Η μείωση της διδακτέας ύλης στα θετικά μαθήματα κυρίως σε δημοτικό και γυμνάσιο, που ανακοίνωσε προχτές το υπουργείο Παιδείας, μαζί με τα πιλοτικά «διαφοροποιημένα» ολοήμερα σχολεία, δεν ήταν οι μόνες αντιδραστικές εξαγγελίες για το «νέο σχολείο» που θέλει να φτιάξει η κυβέρνηση. Η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου προανήγγειλε με απόλυτη σαφήνεια τη στόχευση της κυβέρνησης να υποβαθμίσει το ρόλο των ίδιων των σχολικών βιβλίων στη μορφωτική διαδικασία του σχολείου! Η απαξίωση του βιβλίου, όμως, σημαίνει απαξίωση της μελέτης που χρειάζεται για να κατακτηθεί η γνώση.

Συγκεκριμένα, με αφορμή τη μείωση της ύλης στα θετικά μαθήματα, η υπουργός Παιδείας ρωτήθηκε για τα σχολικά βιβλία και παραδέχτηκε: «Είναι ακατανόητα. Γιατί δεν υπήρχε λογική σειρά στην ύλη, στα κεφάλαια»! Λες και η αποσπασματικότητα και αντιεπιστημονικότητα του σημερινού σχολείου είναι θέμα σειράς και ταξινόμησης...

Και παρά το ότι παραδέχτηκε πως είναι ακατανόητα τα βιβλία, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να φτιαχτούν άλλα, καινούρια, απλά θα ...απαξιωθούν! Είπε συγκεκριμένα: «Ετοιμάζονται οι εγκύκλιοι από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, με βάση τα υπάρχοντα βιβλία, αλλά, (...) θα υπάρχει πλέον πάρα πολύ ψηφιακό υλικό για τους εκπαιδευτικούς (...) οι οποίοι θα χρησιμοποιούν πολύ το ψηφιακό υλικό και την αυτενέργειά τους και όχι αποκλειστικά το βιβλίο και τις παραγράφους του».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου η υπουργός επανέλαβε αυτό το πράγμα τρεις φορές! Με αυτή την εξαγγελία (που θα την κάνει πιο συγκεκριμένη το επόμενο διάστημα, όπως είπε) θεώρησε απαραίτητο να κλείσει και τη συνέντευξη Τύπου, λέγοντας: «Βεβαίως θα υπάρχει ένα υλικό, αλλά δεν είναι το κλασικό υλικό που παίρνω ένα βιβλίο και το μαθαίνω. Είναι ένα σύνολο βοηθημάτων που έχει ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να φτιάχνει και δικό του υλικό, για να πετυχαίνει τους στόχους στο τέλος της χρονιάς».

Απαξίωση του βιβλίου σημαίνει απαξίωση της ίδιας της γνώσης και της μόρφωσης. Η λογική που λέει μαθαίνω από ένα σύνολο δράσεων και υλικών είναι σαν να λέμε μαθαίνω μέσα από ένα ντοκιμαντέρ που είδα στην τηλεόραση... και μετά πάει έφυγε, έγινε «καπνός»! Δεν μπορώ να ανατρέξω σε αυτό (όπως κάνει κανείς σε ένα βιβλίο), δεν έχω τη δυνατότητα να το δω και να το ξαναδώ, να σταθώ κριτικά απέναντι σε ό,τι διαβάζω και σε ό,τι μου μαθαίνουν.

Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο εντάσσονται και τα σχέδια του υπουργείου για τη διδασκαλία των μαθημάτων. Αποκαλύπτεται έτσι ακόμα καλύτερα το τι σημαίνει «μείωση της ύλης», το τι σημαίνει αυτό που λέει η υπουργός: «Στόχος είναι λιγότερη ύλη, περισσότερο ψηφιακό υλικό», στόχος είναι «σύνολο δραστηριοτήτων και μαθημάτων και όχι απλά μαθήματα, μαθήματα και αποστήθιση»... Γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές να διαβάζουν σ' αυτά τα λόγια ότι στόχος είναι η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ.


Ριζοσπάστης 29/5/2010
http://alfavita.gr/typos/t29_5_10_745.php

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                        Σχολείο αμορφωσιάς

Το σχολείο που έχουμε σήμερα είναι κακό. Το «νέο σχολείο» που εξαγγέλλει ότι θα φτιάξει η κυβέρνηση είναι πολύ, πολύ χειρότερο. Οχι μόνο γιατί θα είναι ταξικά διαφοροποιημένο και θα τσακίζει το δικαίωμα, τη διάθεση και τη δυνατότητα μόρφωσης των παιδιών της εργατικής τάξης. Ταξικό είναι εξ ορισμού το σχολείο σε μια ταξική κοινωνία. Το «νέο» πρόβλημα με το «νέο» σχολείο, που προπαγανδίζει η κυβέρνηση, είναι ότι θα βγάζει ανθρώπους με δυσκολία να αντιληφθούν στοιχειωδώς το φυσικό και κοινωνικό κόσμο που ζουν και τη θέση τους σ' αυτόν. Στο όνομα των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και του καταιγισμού των πληροφοριών, θα βγάζει ανθρώπους περισσότερο αλλοτριωμένους παρά ποτέ. Και, βεβαίως, η επιλογή δεν πρέπει να είναι ανάμεσα στο κακό και στο χειρότερο.

Τα βήματα υποβάθμισης του μορφωτικού ρόλου του σχολείου έχουν ξεκινήσει εδώ και δεκαετίες. Το σχολείο σήμερα είναι περισσότερο απωθητικό από κάθε άλλη φορά για τους μαθητές, αλλά και για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Πάνω σ' αυτήν την πραγματικότητα «πατάει» το υπουργείο Παιδείας, για να διαφημίσει το «νέο» σχολείο, που θέλει να φέρει, ως τάχα πιο εύκολο, με λιγότερη δουλειά για το σπίτι, χωρίς καν βιβλία(!) και πιο ελκυστικό, με «διαδραστικούς» πίνακες, υπολογιστές και ζώνες δραστηριοτήτων. Πρόκειται για μια προπαγάνδα, που θέλει να φορέσει παραμορφωτικά γυαλιά στους γονείς. Οι γονείς πρέπει να πονηρευτούν και μόνον από την επίκληση της «ευκολίας» και του «λιγότερου κόπου». Γιατί η πραγματική γνώση για να κατακτηθεί θέλει σύστημα, θέλει και κόπο.

Η μείωση του όγκου της ύλης στα θετικά μαθήματα είναι χαρακτηριστικό και αποκαλυπτικό στοιχείο της πολιτικής για το «νέο σχολείο». Οι θετικές επιστήμες βοηθούν τον άνθρωπο να κατανοεί τη φύση, τον κόσμο που ζει, τη θέση του ίδιου μέσα στον κόσμο, προάγουν την ορθολογική σκέψη. Αλλιώς θα πιστεύαμε ακόμα ότι οι θεοί στέλνουν τους κεραυνούς... Το «νέο σχολείο» θα είναι, λέει, γεμάτο με νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία θα τα βλέπουν οι μαθητές ως σύγχρονα «μαγικά», χωρίς να έχουν το υπόβαθρο να εξηγήσουν την προέλευσή τους από την εξέλιξη των θετικών επιστημών και της εφαρμογής τους, που κομμάτι της είναι και οι «νέες τεχνολογίες».

Η μείωση του όγκου της ύλης στα θετικά μαθήματα σε τίποτα δε θα διευκολύνει, δε θα καλυτερέψει τη μόρφωση των παιδιών. Γιατί πολύ απλά, όσο κι αν μειωθεί η ύλη, εφόσον τα μαθήματα θα συνεχίσουν να διδάσκονται αποσπασματικά, ασύνδετα με την ίδια τη ζωή, όλο και πιο ακατανόητα και δύσκολα θα γίνονται, όλο και πιο απωθητικό και ανούσιο θα γίνεται το ίδιο το σχολείο. Το θέμα δεν είναι αν τα παιδιά θα έχουν να μάθουν 50 ή 30 χημικές ενώσεις, αλλά το αν κατανοούν τη σημασία τους. Το θέμα δεν είναι πόσα κεφάλαια θα διδάσκονται οι μαθητές από ένα κακό βιβλίο, το πρόβλημα είναι το ίδιο το βιβλίο. Το θέμα δεν είναι πόσες ώρες θα αφιερώνονται σε κάθε μάθημα, αλλά τι λέει το ίδιο το μάθημα και πώς συνδέεται τόσο με τα υπόλοιπα, όσο και όλα μαζί με τη ζωή και την επιστημονική αλήθεια. Αυτή είναι η ουσία και το πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και μαζί τους οι γονείς.

 
http://www.alfavita.gr/typos/t29_5_10_807.php
Ριζοσπάστης 29/5/2010


Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Δελτίο Τύπου - Πανελλήνιες Εξετάσεις Χημείας                                                                                      Παρασκευή, 28-05-2010


Οι Πανελλήνιες εξετάσεις του μαθήματος της Χημείας, ατυχώς συνέπεσαν με τις εξαγγελίες του Υπουργείου για κυριολεκτικό «ακρωτηριασμό», αγνώστου πατρότητας, της ύλης διδασκαλίας της χημείας και ευρύτερα των θετικών μαθημάτων υπό το πρόσχημα της «ελάφρυνσης των μαθητών» και του «δυσνόητου της ύλης για το νοητικό επίπεδο αυτών».
 
Σαφέστατα και πρέπει οι μαθητές να μην επιβαρύνονται άσκοπα με υπερβολικές λεπτομέρειες, αυτό όμως δεν μπορεί να καταλήγει σε στέρηση στοιχειωδών γνώσεων απαραίτητων για την επιβίωση τους στην σημερινή κοινωνία.
 
Η θέση αυτή του Υπουργείου καταδεικνύει άγνοια της σημασίας της διδασκαλίας των θετικών μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την διαμόρφωση του σύγχρονου πολίτη αλλά και του μελλοντικού επιστήμονα.
 
Ως προς τα θέματα Χημείας των Πανελληνίων Εξετάσεων, αυτά σύμφωνα με το νόμο που διέπει τη θεματοδότηση χαρακτηρίζονται ως σαφή, καλύπτοντας όλο το εύρος της εξεταζόμενης ύλης, παρουσιάζουν διαβαθμισμένη δυσκολία και υψηλή διακριτική ικανότητα


http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2016

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ

  Η ΑΥΓΗ
30/5/2010
 
Η οδύσσεια των αδιόριστων
 

Από το Μεσολόγγι στην Κάρπαθο και από την Ορεστιάδα στο Βάμο της Κρήτης ...και η Ιθάκη πουθενά...
Ίσως για τον Μπάροουζ εκείνο που μετρά να είναι «Ο δρόμος» και για τον Π. Βούλγαρη «Όλα να είναι δρόμος». Για τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς όμως, με το νέο νομοσχέδιο της κυρίας Διαμαντοπούλου, δεν είναι ένα σκυλάδικο του κάμπου ή η μικροαστική ζωή των Αμερικανών της δεκαετίας του 1960 που γίνεται παρανάλωμα του πυρός, αλλά η ίδια η ζωή τους και η δημόσια εκπαίδευση.

Αυτοί οι «απαίδευτοι και αμόρφωτοι», που κάνουν «αντιδημοκρατικές» καταλήψεις Μέσων Ενημέρωσης και κατασκηνώνουν ως άλλοι σύγχρονοι clochards έξω από τη Βουλή, έχουν όραμα (συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί τους) για την εκπαίδευση και «ώ τι τραγικό» διεκδικούν την εργασιακή και, κατʼ επέκταση, την προσωπική τους αποκατάσταση. Διεκδικούν, με λίγα λόγια, το δικαίωμα στη ζωή.


Συζήτηση με ΤΙΣ Χαρά Λέλη, καθηγήτρια Πληροφορικής και μέλος του Συντονιστικού Ωρομισθίων

Χρυσούλα Παπαγεωργίου, Φιλόλογο & πρόεδρο της Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ)

Την Συζήτηση ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ: Βασίλης Ρόγγας, Δημήτρης Παπανικολόπουλος και Θανάσης Θεοδώρου

Ερ.: Το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα και με αφορμή τον ακτιβισμό σας στα studio της ΕΡΤ έγινε μια προσπάθεια να παρουσιαστείτε ως μια ακραία μειοψηφία των αδιόριστων εκπαιδευτικών. Στα πλαίσια της αποσαφήνισης, θα θέλατε να μας αναφέρετε συνοπτικά το ιστορικό των συνδικαλιστικών σας χώρων;

Χαρά Λέλη: Το Συντονιστικό Ωρομισθίων υπήρξε λίγο ως πολύ μια αυθόρμητη κίνηση «από τα κάτω» και κάναμε την εμφάνισή μας για πρώτη φορά την περσινή χρονιά λίγο μετά το Δεκέμβρη. Οι «παρθενικές» μας εμφανίσεις έγιναν μέσω των παρεμβάσεών μας τόσο στο διοικητικό συμβούλιο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) όσο και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). Στόχος μας υπήρξε η έκφραση της φωνής των αφανών έως τότε αδιόριστων συναδέλφων μας στις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών με τους οποίους και συνεργαζόμαστε. Από τη στιγμή εκείνη και έπειτα, η παρουσία μας είναι σταθερή στα ΔΣ σε μια προσπάθεια συντονισμού και συμμετοχής στους αγώνες και τις διεκδικήσεις ολόκληρου του εκπαιδευτικού κόσμου.

Ερ.: Σε ένα εργασιακό κόσμο κατακερματισμένο σε ολόκληρο των Ελλαδικό χώρο πως καταφέρατε να συντονιστείτε μεταξύ σας;

Χαρά Λέλη: Όπως ανέφερα και αμέσως προηγουμένως πρόκειται για μια κίνηση αυθόρμητη και «από τα κάτω» που προκύπτει από την ανάγκη μας για συλλογική έκφραση. Στην αρχή, μέσω μιας ομάδας ανθρώπων με κοινά εργασιακά αδιέξοδα και ανάγκες, έγινε ένα κάλεσμα στο σύνολο των ωρομισθίων για να συντονίσουμε της δράση μας, αλλά και να αξιολογήσουμε τις ανάγκες και τα αδιέξοδά μας. Από εκεί και πέρα, και ιδιαίτερα εξαιτίας της ανάγκης μας για έκφραση, η κίνησή μας λειτούργησε με τη μορφή της χιονοστιβάδας που από συνέλευση σε συνέλευση γιγαντώνεται και εκφράζει ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των συναδέλφων μας. Το συντονιστικό μας είναι ανοικτό και αυτή τη στιγμή έχουμε καταφέρει να συγκροτήσουμε ζωντανές συνελεύσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Ηράκλειο, Πάτρα, και συνεχίζουμε. Πρόσφατα για παράδειγμα μάθαμε ότι συγκροτήθηκε και λειτούργησε συνέλευση στην Ξάνθη δίχως να γνωριζόμαστε προσωπικά.

Ερ.: Και η Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ);

Χρυσούλα Παπαγεωργίου: Η δική μας ιστορία είναι αρκετά παλαιότερη, καθώς η ημερομηνία γέννησής της Ένωσης είναι το 1981. Είναι ο ίδιος σύλλογος που έδωσε τις μεγάλες μάχες των αναπληρωτών του 1997 με το νόμο Αρσένη. Λειτουργούσε από εκείνη τη χρονική περίοδο έξαρσης των δραστηριοτήτων μας έως και το 2000, ενώ στη συνέχεια αδράνησε και αποφασίσαμε την ανασύστασή του πριν τρία χρόνια. Εφέτος κάναμε και τις πρώτες μας εκλογές. Αυτή τη στιγμή υπάρχουνε οργανωμένα παραρτήματα της Ένωσης με εσωτερικούς κανονισμούς και εγγεγραμμένα μέλη στα Γιάννενα, τη Θεσσαλονίκη, το Ναύπλιο, τα Χανιά, το Ρέθυμνο, τη Μυτιλήνη, το Βόλο και τη Δράμα. Μέλη της Ένωσης ωστόσο υπάρχουν πανελλαδικά.

Ερ.: Έχουμε αντιληφθεί ότι οι σχέσεις μεταξύ ΠΕΑΕ και συντονιστικού είναι πολύ καλές. Θα θέλατε να μας ενημερώσετε για τις μεταξύ σας σχέσεις, τον καταμερισμό ρόλων και αρμοδιοτήτων;

Χρυσούλα Παπαγεωργίου - Χαρά Λέλη: Έχουμε την αίσθηση ότι πλέον ταυτίζονται. Η διαφορά τους έγκειται στην κατανομή των αρμοδιοτήτων, καθώς το συντονιστικό έχει αναλάβει τη δουλειά του συντονισμού στους ωρομισθίους, ενώ η ΠΕΑΕ εμπεριέχει και συντονίζει το σύνολο της «αδιοριστίας» σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δε θα πρέπει άλλωστε να ξεχνιέται ότι στην κατηγορία της «αδιοριστίας» συμπεριλαμβάνονται τόσο οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές όσο και εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν πρόσβαση στα σχολεία ακόμη και εάν δεν μετρούν ώρες διδασκαλίας σε αυτά.

Ερ.: Οι δύο αυτές κινήσεις αποτελούν τις μόνες στο χώρο της εκπαίδευσης που εκφράζουν τους αδιόριστους και τους αναπληρωτές;

Χρυσούλα Παπαγεωργίου: Ναι, με μια συμπλήρωση, εκείνη της Ένωσης Αναπληρωτών Ελλάδος, η οποία είχε συγκροτηθεί το 2002, εάν δεν κάνω λάθος. Παρόλα αυτά και δίχως πρόθεση μομφής προς τους συναδέλφους, είναι μειοψηφική, ενώ παράλληλα έχει επιλέξει ένα διαφορετικό τρόπο διεκδίκησης από το δικό μας, που πέρα από τη θεσμική διεκδίκηση επιλέγει και δυναμικότερους τρόπους δράσης.

Ερ.: Με αφορμή την τελευταία σας πρόταση, όσοι είμαστε μέσα ή και έξω από το δικό σας εργασιακό χώρο ερχόμαστε αντιμέτωποι με ρεπερτόρια δράσης δυναμικότερα από ότι έως τώρα μας έχει συνηθίσει ο χώρος. Κορύφωση νομίζουμε αποτέλεσε η κίνησή σας στην ΕΡΤ. Σκέφτεστε να συνεχίσετε με αυτό τον τρόπο;

Χαρά Λέλη: Υπάρχουν δύο επίπεδα δράσης στα οποία και δραστηριοποιούμαστε. Το πρώτο, που αποτελεί και το βασικότερο για εμάς, είναι εκείνο της μαζικής παρέμβασης στους συναδέλφους μας, μέσα και έξω από τα σχολεία, και ασφαλώς των κάθε είδους κινητοποιήσεων μας, από τη θεσμική παρέμβαση και τις συνελεύσεις έως την πορεία και την διαδήλωση. Από εκεί και πέρα το στοιχείο του ακτιβισμού προκύπτει ως αναγκαιότητα, καθώς βιώνουμε την περιθωριοποίηση και τον αποκλεισμό από την πλευρά των κυρίαρχων Μέσων Ενημέρωσης σε αγαστή συνεργασία με το Υπουργείο. Πιο συγκεκριμένα τώρα για την περίπτωση της ΕΡΤ, θα πρέπει επιτέλους να ακουστεί ότι βιώσαμε τον απόλυτο αποκλεισμό από τα δημόσια μέσα ενημέρωσης στα οποία δικαιωματικά ως Έλληνες πολίτες και φορολογούμενοι δικαιούμαστε πρόσβαση. Κάθε μας κίνηση, ενέργεια, κείμενο, φροντίζαμε να αποστέλλονται με δελτία τύπου προς κάθε ενδιαφερόμενο και μέσο ενημέρωσης. Αναφέρω χαρακτηριστικά ότι ακόμη και ο πρώτος μας ακτιβισμός στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού με αφορμή την βράβευση των «καινοτόμων» εκπαιδευτικών είχε ως αφορμή τον επί ένα χρόνο αποκλεισμό μας από συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείο Εκπαίδευσης. Παρά τα συνεχή μας υπομνήματα και αιτήματα, κάτι αντίστοιχο συνέβη και στη ΝΕΤ, όπου πλέον αγανακτισμένοι από την επιδεικτική αδιαφορία της απέναντί μας πήραμε την πρωτοβουλία να συναντήσουμε την υπουργό από μόνοι μας. Κανείς δεν είχε την πρόθεση κατάληψης της ΝΕΤ. Φτάσαμε στα κτίρια της δημόσιας τηλεόρασης όχι εν κρυπτώ, αλλά αφού πρώτα είχαμε ενημερώσει τους πάντες με δελτία τύπου για την απαίτησή μας να συμμετάσχουμε σε μια συζήτηση, να ακουστούν επιτέλους και οι δικές μας φωνές, στη δημόσια τηλεόραση με την υπουργό για θέμα που αφορά στις ζωές μας. Εκεί λοιπόν, και αφού μπήκαμε συλλογικά από το ισόγειο, συναντήσαμε στον πρώτο όροφο τα ΜΑΤ και δεχθήκαμε την αναίτια και άγρια επίθεσή τους με αποτέλεσμα και τη δική μας κίνηση για κατάληψη του στούντιο των ειδήσεων, όπου και απαιτήσαμε να διαβαστεί κείμενό μας.

Ερ.: Θέλοντας να μη σταθούμε μονάχα στην περίπτωση αυτή αλλά στοχεύοντας σε μια ευρύτερη ενημέρωση για τις απόψεις και τις θέσεις των κινήσεών σας, που αναπόφευκτα συνδέονται με την συγκυρία στα εκπαιδευτικά και το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία όσο και με τις ευρύτερες παρεμβάσεις της κυβέρνησης στο κοινωνικό πεδίο, ποια είναι η άποψή σας για το νέο νομοσχέδιο αλλά και τις ευρύτερες ρυθμίσεις και τις επιπτώσεις τους στον χώρο της εκπαίδευσης;

Χαρά Λέλη: Εκείνο που εμείς αντιμετωπίζουμε ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές είναι ουσιαστικά τον πλήρη αποκλεισμό μας από το χώρο της εκπαίδευσης και του διορισμού. Έως τώρα οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί είχαμε αναπτύξει μια στρατηγική συγκέντρωσης μορίων με στόχο εν τέλει τον διορισμό μας. Ένας ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, για παράδειγμα, και προκειμένου να συγκεντρώσει τα μόρια των ωρών προϋπηρεσίας, δουλεύει για ελάχιστα χρήματα, χρήματα που δεν καλύπτουν καν τα έξοδα των μετακινήσεων και της διαμονής του. Αμειβόμαστε με 350 ευρώ το μήνα, χρήματα τα οποία μας καταβάλλονται ανά τρίμηνο - τετράμηνο ή και εξάμηνο, ανάλογα με τις ορέξεις ή τις πιστώσεις του υπουργείου. Με το νέο νομοσχέδιο, όλη αυτή η προσπάθεια και το κόστος ζωής πετιούνται στον κάλαθο των αχρήστων, καθώς πλέον μας οδηγεί σε ένα κυνήγι χαρτιών και πιστοποιητικών από μεταπτυχιακά και διδακτορικά έως ξένες γλώσσες και ECDL, που πολλαπλασιάζονται με μια συγκεκριμένη ποσόστωση. Επιπλέον, πάνω σε όλα αυτά έρχεται και κάθεται ως προϋπόθεση το πιστοποιητικό εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής επάρκειας.
Μας λέει δηλαδή ότι τόσο καιρό σας κρίναμε ικανούς να διδάξετε τα παιδιά μας ως ευέλικτο και φτηνό εργατικό δυναμικό, αλλά για να γίνετε μόνιμοι θα πρέπει πρώτα να πιστοποιήσουμε αυτή σας την ικανότητα! Πρόκειται για την πλήρη αντίφαση. Λες και ένα παιδί βλέπει το δάσκαλό του ως μόνιμο και ικανό διδακτικά ή ανεπαρκή ωρομίσθιο και όχι ως δάσκαλο από τον οποίο περιμένει και απαιτεί να μάθει! Επιπρόσθετα ο ΑΣΕΠ αλλάζει εντελώς μορφή, καθώς πλέον θα γίνεται δίχως προκηρυγμένες θέσεις αφήνοντάς μας μετέωρους και ανασφαλείς για τον διορισμό μας ανεξάρτητα από την όποια επιτυχία μας σε έναν επίσημο θεσμό αξιολόγησης. Είμαστε συνολικά 25.648 συνάδελφοι με προϋπηρεσία αυτή τη στιγμή στα σχολεία και με τις νέες ρυθμίσεις υποβάθμισης της δημόσια εκπαίδευσης αφηνόμαστε στην μοίρα της μόνιμης αβεβαιότητας για το μέλλον μας.

Ερ.: Εσείς από την πλευρά σας τι διεκδικείτε; Να διοριστείτε όλοι; και εάν ναι, με ποιον τρόπο; Ποιο θα ήταν το ενδεδειγμένο και βιώσιμο μοντέλο διορισμών; Ποιο είναι ουσιαστικά το επίδικο των διεκδικήσεων σας και η βασική σας στοχοθεσία;

Χρυσούλα Παπαγεωργίου: Υπάρχουν δύο πράγματα με τα οποία μπορεί κανείς να απαντήσει στα εύλογα ερωτήματά σας. Καταρχήν, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι δεν μπορούμε καν να μπούμε στη συζήτηση για τον τρόπο διορισμού, εάν πρώτα δεν αποσαφηνίσουμε και δεν καταλήξουμε στο μοντέλο σχολείου το οποίο θέλουμε για τους κατοίκους αυτής της χώρας. Το σχολείο των 30 μαθητών ανά τάξη και το κλείσιμο των περιφερειακών σχολείων που προωθείται με το νομοσχέδιο για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας, το σχολείο το οποίο φορτώνει τους μόνιμους συναδέλφους με πεντάωρες υπερωρίες και με διάρκεια εργάσιμου βίου τουλάχιστον εξοντωτική, σαφώς μας οδηγεί σε μια διαδικασία απεμπλοκής από το σύνολο της «αδιοριστίας», αλλά και σαφούς υποβάθμισης της δημόσιας και δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης, αναπαράγοντας και διευρύνοντας ουσιαστικά κοινωνικές και ταξικές αντιθέσεις μεταξύ των κατοίκων της Ελλάδας.

Το όλο ζήτημα για εμάς δεν τίθεται στο θέμα του τρόπου διορισμού, αλλά στον αριθμό των διορισμών. Η βασική μας διεκδίκηση, και αυτό είναι ξεκάθαρο σε όλα μας τα κείμενα και υπομνήματα, είναι στους άμεσους και μαζικούς διορισμούς για ένα σχολείο δημοκρατικό, επαρκές και εποικοδομητικό για τους μαθητές του. Διεκδικούμε ένα σχολείο με αντισταθμιστικά προγράμματα, που θα εξασφαλίζει την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ισοτιμία μεταξύ των μαθητών του ασχέτως του τόπου καταγωγής ή του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος από το οποίο προέρχονται. Εφόσον λυθεί το ζήτημα αυτό μπορούμε να συζητήσουμε και τον τρόπο διορισμού. Για εμάς πρόκειται για απαραίτητη προϋπόθεση. Σας υπενθυμίζω ότι τον περασμένο Σεπτέμβρη, αλλά και τελευταία το Μάρτη το υπουργείο έστειλε εγκύκλιους στα σχολεία με βάση τις οποίες καταργείται τελείως η πρόσθετη διδακτική στήριξη στα λύκεια και η ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια. Τα «φροντιστηριακά» μαθήματα που είχε το ίδιο το δημόσιο σχολείο για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών από τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα καταργήθηκαν, ενώ από του χρόνου τα παιδιά θα στοιβάζονται ανά 30 στις αίθουσες. Αυτή είναι η εκπαίδευση που ετοιμάζει η κυβέρνηση μέσω της κυρίας Διαμαντοπούλου και του νέου νομοσχέδιου για τα παιδιά αυτής της κοινωνίας. Για ποιους διορισμούς λοιπόν να μιλήσουμε; Το 23ο Γυμνάσιο στους Αμπελοκήπους στο οποίο εργάζομαι διδάσκει γερμανικά στους μαθητές του στην αίθουσα εκδηλώσεων με δύο παραβάν δεξιά και αριστερά, καθώς δεν επαρκούν οι αίθουσες για την ομαλή του λειτουργία. Αυτό είναι το νέο δυναμικό και διαδραστικό σχολείο της κυρίας Διαμαντοπούλου. Όσο για τον τρόπο διορισμού, εκείνο που εμείς ζητάμε είναι η, κατά την άποψή μας, αντικειμενικότερη διαδικασία επιλογής. Και τι θα ήταν το αντικειμενικότερο στη συγκεκριμένη περίπτωση; το έτος πτυχίου και η προϋπηρεσία. Τα δύο αυτά στοιχεία θα μπορούσαν να ορίζουν τον τρόπο με τον οποίο μπαίνουν οι εκπαιδευτικοί στη δημόσια εκπαίδευση.

Ερ.: Αναφέρεστε, δηλαδή, στην επιστροφή της επετηρίδας του παρελθόντος ή σε κάποια μορφή τέτοιου τύπου συστήματος και αυτό παρά την ευρύτατη αποδοχή της διαδικασίας του ΑΣΕΠ από την Ελληνική κοινωνία.

Χρυσούλα Παπαγεωργίου: Ναι ασφαλώς, γιατί η επετηρίδα σου εξασφάλιζε ότι κάποια στιγμή θα διοριστείς. Ασφαλώς γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είχαμε χρόνους αναμονής έως και 20 χρόνια, αλλά αυτό είχε και έχει άμεση σχέση με τον αριθμό των διορισμών και την ολοένα αυξανόμενη περικοπή τους, σας αναφέρουμε ότι το 1997 είχαμε γύρω στους 10.000 διορισμούς το χρόνο, ενώ στον τελευταίο ΑΣΕΠ που γίνεται για διορισμούς διετίας είχαμε 6.600 κάτι θέσεις, δηλαδή 3.300 θέσεις ανά έτος, εάν θυμάμαι καλά. Με την κατάργηση της επετηρίδας και την εφαρμογή του ΑΣΕΠ επήλθε και η πλήρης απαξίωση των πτυχίων μας, αφού πλέον αυτό δε μας εξασφαλίζει τίποτε άλλο από το δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό. Όπως προανέφερε και η συνάδελφος, με το νέο σύστημα διορισμών και τη νέα μορφή του ΑΣΕΠ τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα αφού ο διαγωνισμός μετατρέπεται ουσιαστικά σε ένα τεστ δεξιοτήτων που προστίθεται σε μια σειρά άλλων «προσόντων». Το πτυχίο μας πλέον χάνει εντελώς την αξία του και δεν κατοχυρώνει κανένα επιστημονικό ή επαγγελματικό δικαίωμα, ενώ αποσυνδέεται πλήρως από τον κλάδο της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ερ.: Κλείνοντας θα θέλατε να μας πείτε τι προγραμματίζεται από εδώ και πέρα;

Χαρά Λέλη: Συμμετοχή στις απεργίες, συμμετοχή στους ευρύτερους κοινωνικούς αγώνες. Πιο συγκεκριμένα, στο δικό μας χώρο έχουμε να δώσουμε τρεις μεγάλες μάχες, που συνδέονται άμεσα με το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία, τόσο έως τον Ιούνιο, που κλείνει η φετινή σχολική χρονιά, όσο και από Σεπτέμβρη. Η πρώτη μάχη συνδέεται με το μπλοκάρισμα της λεγόμενης και ως «αυτοαξιολόγησης» και των σχετικών εγκυκλίων που έχουνε ήδη φθάσει στα σχολεία. Η δεύτερη μάχη αφορά στην παρέμβασή μας στον υπολογισμό του αριθμού των κενών και των διορισμών που απαιτούνται για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης με βάση τα τμήματα των 15 μαθητών στο νηπιαγωγείο, των 20 μαθητών στο Δημοτικό, των 25 στη Δευτεροβάθμια και δώδεκα στην κατεύθυνση του Λυκείου. Με λίγα λόγια, όπως ήτανε διαμορφωμένοι έως τώρα οι αριθμοί. Τέλος, με το μπλοκάρισμα του πιστοποιητικού παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Από εκεί και πέρα συνεχίζουμε ασφαλώς σε συνεργασία με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και κυρίως με τους διδασκαλικούς συλλόγους και τις ΕΛΜΕ, με τα πρωτοβάθμια σωματεία δηλαδή και τα ΔΣ. Σημειώνουμε ότι για εμάς το να μην εφαρμοστεί το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας είναι εξαιρετικά καίριο, αφού ήδη έχει ξεκινήσει να δημιουργείται μια βιομηχανία παροχής πιστοποιητικών τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς που πατάνε στις ανάγκες των συναδέλφων μας με στόχο το κέρδος.

http://www.alfavita.gr/typos/t30_5_10_819.php
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ                                                                                                              ΑΡ.ΠΡΩΤ.: 15

Στ. Κυριακίδη 91 Τ.Κ.69100                                                                                              ΚΟΜΟΤΗΝΗ: 02-06-2010                   

ΗΛ.ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ: elmerodopis@gmail.com
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: www.elmerodopis.blogspot.com


 ΘΕΜΑ:  Σχετικά με τους διαγωνισμούς του υπουργείου Παιδείας

Την εποχή που η ΕΛΛΑΔΑ βρίσκεται σε  <<οικονομικό πόλεμο>>  σύμφωνα  με τον πρωθυπουργό ,και ζητούνται αιματηρές θυσίες από τους εργαζόμενους γενικά αλλά και τους εκπαιδευτικούς ειδικά (βλέπε διορισμοί-μειώσεις επιδομάτων -δώρα-το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία κ.τ.λ.π.)  το Υπουργείο φαίνεται πως  θα ξοδέψει άσκοπα  τα χρήματα του ΕΣΠΑ προκηρύσσοντας τον ένα διαγωνισμό μετά τον άλλο για πανάκριβες και σαφώς υπερκοστολογημένες  υπηρεσίες συμβούλων. Μετά από την πρώτη προκήρυξη για συμβούλους για το νομοσχέδιο(150.000 ευρώ περίπου), που αναγκάστηκε να αποσύρει μετά τις αντιδράσεις, ακολούθησαν και οι παρακάτω προκηρύξεις:

1. Σύμβουλος επικοινωνίας. 270.000 για δύο χρόνια με... δυνατότητα ανανέωσης ως ακόμη δύο έτη με κόστος 180.000 ευρώ ακόμη. Σύνολο: 450.000 ευρώ. Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που  βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/prokirikseis/115632_%CE%91P2725_PERIL_epikoin_symvoulos.pdf
 
2. Άλλος σύμβουλος αξιολόγησης του ΕΣΠΑ. Αμοιβή 300.000 για δύο χρόνια με δυνατότητα παράτασης άλλες 300.000 για άλλα τρία χρόνια. Σύνολο: 600.000 ευρώ. Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/PROKHRYXEIS_eyd/125422_PERILHPSH_PROKHR_SYMV_DHMOSIOT.pdf

3. 70.000 ευρώ για τρεις μήνες σε σύμβουλο συγχωνεύσεων (; ). Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageid=34&tablepageid=7&langid=1

Και αυτά ως τώρα. Πόσους ακόμη συμβούλους θα προκηρύξουν ως το 2015 και πόσο τελικά θα κοστίσουν; 1.100.000 ευρώ, ως τώρα μόνο, για υπηρεσίες, οι οποίες αφενός μπορούν να καλυφθούν από τους μόνιμους υπαλλήλους του Υπουργείου και αφετέρου σε καμία περίπτωση δεν κοστίζουν τόσα χρήματα. Πού ακούστηκε οι αμοιβές των συμβούλων να είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές των πολιτικών τους προϊσταμένων, στην συγκεκριμένη περίπτωση των υπουργών και της λοιπής πολιτικής ηγεσίας; Πώς γίνεται ο σύμβουλος να παίρνει τριπλάσια και τετραπλάσια αμοιβή που αγγίζει τα 150.000 ευρώ , μεγαλύτερη από αυτούς που τον προσλαμβάνουν; Τί δικαιολογεί αμοιβή 300.000 ευρώ  για επικοινωνιολόγο ή αξιολογητή; Τί είναι σύμβουλος συγχωνεύσεων που θέλει και 23000 ευρώ τον μήνα; Αποτελεί πρόκληση να ανακοινώνονται τέτοιες αμοιβές κρατικοδίαιτων καρεκλοκενταύρων, όταν οι εκπαιδευτικοί αυτής της χώρας και άλλοι εργαζόμενοι έχουν γονατίσει στην κυριολεξία με τα κυβερνητικά μέτρα.

Πείτε και την αλήθεια επιτέλους! Ένα μεγάλο τμήμα αυτών των αμοιβών καλύπτεται από το Ελληνικό Δημόσιο, που σημαίνει πως οι δικές μας περικοπές πληρώνουν τις άχρηστες υπηρεσίες που ζητάτε. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου οφείλει να απαντήσει πολύ συγκεκριμένα στα εξής:

1. Ποιές είναι οι αρμοδιότητες αυτών των ατόμων, οι οποίες να δικαιολογούν τόσο υψηλές αμοιβές; Τί προσόντα έχουν αυτά τα άτομα, για να πληρώνονται τόσα χρήματα;

2. Το Υπουργείο δεν διαθέτει οργανωμένα τμήματα και υπηρεσίες δημοσιών σχέσεων, αξιολόγησης, διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, νομικές υπηρεσίες, ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει αυτά τα έργα το ίδιο; Εκτός και αν οι υπηρεσίες του Υπουργείου είναι πλέον τελείως διαλυμένες. Αν είναι έτσι να βγει η Υπουργός να το πει δημοσίως.

3. Με ποιά λογική τα χρήματα του ΕΣΠΑ δίνονται σε τέτοια έργα; Γιατί θεωρούνται προτεραιότητα οι παροχές συμβουλευτικών υπηρεσιών και άλλα ευτράπελα, όπως το 1.500.000 ευρώ ,για τον καινοτόμο εκπαιδευτικό, το οποίο θα πάει σε φιέστες και για μία ακόμη φορά σε άχρηστες πλατφόρμες;

4. Γιατί να μην δοθούν χρήματα ώστε όλες οι υπηρεσίες και οι κατά τόπους διευθύνσεις δευτεροβάθμιας του υπουργείου να έχουν έναν ενιαίο τρόπο πληρωμής των εκπαιδευτικών και να μην υπάρχει το πρόβλημα που εμφανίζεται με την μηνιαία πληρωμή των συναδέλφων;  Έχουμε αρκετά ικανά στελέχη που μπορούν να υποστηρίξουν ένα πρόγραμμα ενιαίας πληρωμής σε όλες τις διευθύνσεις ,και το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο. Γιατί να μην οργανώσει το υπουργείο όλο αυτό το σύστημα αντί να δίνονται χρήματα σε αναίτιες δαπάνες;


Να βγει επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου, όπου θα αναλύονται τα έργα και οι αντίστοιχες δαπάνες του ΕΣΠΑ, με την αντίστοιχη αιτιολόγηση. Να σταματήσει εδώ και τώρα αυτό το όργιο σπατάλης. Να παρέμβουν τα συνδικάτα και ιδίως η ΟΛΜΕ ζητώντας διαφάνεια στην διαχείριση των κονδυλίων και συμμετοχή του εκπαιδευτικού κόσμου, ώστε τα χρήματα να καλύψουν πραγματικές ανάγκες της παιδείας και όχι επικοινωνιακές ανάγκες της κάθε πολιτικής ηγεσίας. Το Γ΄  ΚΠΣ κατασπαταλήθηκε με ελάχιστα οφέλη για τον εκπαιδευτικό κόσμο. Ας μην γίνει το ίδιο και με το ΕΣΠΑ.


http://alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_832.php

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ


                                      

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Σύμβουλο επικοινωνίας προσλαμβάνει το υπ. Παιδείας!..

Οι περίεργες φήμες που ακούγονται για το διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί

Από  "Bloggers Voice"

Μαθαίνουμε ότι το υπουργείο Παιδείας κάνει διαγωνισμό για "σύμβουλο επικοινωνιακής στρατηγικής".
Αυτό που κυκλοφορεί στη διαφημιστική αγορά, όμως, είναι ότι ο διαγωνισμός, παρότι προκηρύχθηκε με τη διαδικασία του "κατεπείγοντος" ( σας θυμίζει κάτι; ), καθυστερεί ύποπτα - με σκοπό να πάρει τη δουλειά Εταιρεία Επικοινωνίας που εδώ και χρόνια έχει τις "άκρες" της.
Η πιάτσα έχει βουήξει για στημένο διαγωνισμό. Μήπως η υπουργός έχει την καλοσύνη να εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει;

Πηγήhttp://press-gr.blogspot.com/2010/06/blog-post_461.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ από το υπουργείο Παιδείας...

Τι λέει η κ. Διαμαντοπούλου;

12 θέσεις εργασίας με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Ινστιτούτο Νεολαίας νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, που υπάγεται στην εποπτεία του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ. ΠΡΑΣΙΝΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΕΝΑΖΕΙ...

 http://career.duth.gr/cms/?q=node/43377

Το Ινστιτούτο Νεολαίας ανακοινώνει ότι προτίθεται να προβεί σε συμβάσεις μίσθωσης έργου:

τεσσάρων θέσεων (4) για τη στελέχωση του γραφείου υποστήριξης του έργου “Αναβάθμιση και επέκταση της λειτουργίας των Θυρίδων Επιχειρηματικότητας για την ενθάρρυνση και...
 στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας”». Οι υπηρεσίες θα προσφέρονται στην έδρα του Ινστιτούτου Νεολαίας στην Αθήνα.

οκτώ θέσεων ( 8 ) ως ακολούθως για τις παρακάτω θυρίδες:

ΘΥΡΙΔΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ Π.Ε. 1
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΘΥΡΙΔΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ (ΑΧΑΡΝΩΝ 417) ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Δ.Ε. 1
ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΘΥΡΙΔΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΥΡΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
Καταληκτική ημερομηνία: 08-06-2010

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι / -ες μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Νεολαίας (τμήμα Διοίκησης) και στο τηλέφωνο 210-2599300 σε εργάσιμες ημέρες, από 10.00 έως 14.00.

Επισυνάπτονται τα πλήρη κείμενα των προκηρύξεων των εν λόγω θέσεων.

Πηγή:   http://press-gr.blogspot.com/2010/06/blog-post_8852.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

O ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΡΕΣΤΗ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Το Fimotro αποκαλύπτει σήμερα ότι ο σύζυγος της Άννας Διαμαντοπούλου σε εταιρία συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη. Σύμφωνα με το ΦΕΚ (ΤΑΕ-ΕΠΕ 10966/11-9-2009) και ενώ η χώρα βρισκόταν σε προεκλογική περίοδο, ο σύζυγος της Άννας Διαμαντοπούλου, Γιάννης Σαβαλάνος, ίδρυσε μαζί με τρεις στενούς συνεργάτες του Βίκτωρα Ρέστη την... κατασκευαστική εταιρία ΓΑΚΑΤ Α.Ε. δηλώνοντας μάλιστα ως έδρα το σπίτι του!!! Το περίεργο είναι ότι λίγους μήνες αργότερα όταν ανέλαβε τη θέση του μέλους του ΔΣ της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, στο βιογραφικό του δεν ανέφερε καν την ύπαρξη της εταιρίας αυτής. Να σημειωθεί ότι οι τρεις συνέταιροί του Γιάννη Σαβαλάνου, Σέργιος Μαναράκης (δικηγόρος), Γιώργος Μένεγας (τοπογράφος) και ο υιός του Αντώνης, ίδρυσαν πρόσφατα την ΡΑΒΕΝΙΑ ΑΕ (ΦΕΚ ΤΑΕ-ΕΠΕ 2021/2010) και την ΑΒΙΛΙΟΣ ΑΕ (ΦΕΚ ΤΑΕ ΕΠΕ 3019/2010) οι οποίες έχουν ως αντικείμενο την διαχείριση ακινήτων και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Ο Αντώνης Μένεγας εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της RF Energy (όπως αναφέρει και Δελτίο Τύπου της εταιρίας στις 30-4-2010), η οποία ανήκει στην οικογένεια του Βίκτωρα Ρέστη.


Εκείνο που θα πρέπει να απαντηθεί είναι αφενός μεν γιατί ο σύζυγος της Άννας Διαμαντοπούλου, δεν συμπεριέλαβε στο βιογραφικό του (που δημοσιεύεται και στην ιστοσελίδα της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ) την ενασχόλησή του στην συγκεκριμένη εταιρία (εν αντιθέσει με άλλες), αφετέρου δε εάν υπάρχει νομικό και ηθικό ασυμβίβαστο από τη στιγμή που η συγκεκριμένη εταιρία ΓΑΚΑΤ ΑΕ, έχει (ή θα έχει) δοσοληψίες με το κράτος και μάλιστα με το ΥΠΕΚΕ το οποίο τον διόρισε στην Κτηματολόγιο ΑΕ. Αναμένουμε απαντήσεις...

Πηγηhttp://fimotro.blogspot.com/2010/06/blog-post_5420.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3432.html

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010
"Η κ.Διαμαντοπούλου ακούει;"


"Κάποτε στην Ελλάδα ήταν πολυτέλεια το παιδί σου να πηγαίνει στο σχολείο σε πρωινή βάρδια. Δεν υπήρχαν σχολεία ,εγκαταστάσεις κτλ. Και οι περισσότεροι πηγαίναμε πρωί απόγευμα.
Στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ του 2010 χτίστηκε ένα ολοκαίνουργιο σχολείο στην περιοχή της Νέας Ζωής απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Ευθυμίου, το οποίο σύμφωνα με...

τα σχέδια θα γινότανε το επιπλέον Δημοτικό σχολείο της πόλης, το 16ο δημοτικό, που θα έλυνε το πρόβλημα της διπλοβάρδιας στο γειτονικό 5ο δημοτικό και ταυτόχρονα θα ελάφρυνε τα γειτονικά σχολεία από τον δυσανάλογο αριθμό μαθητών που ήταν φορτωμένα.

Το νέο σχολείο που η κατασκευή του ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα, πραγματικό στολίδι όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, δεν θα λειτουργήσει την νέα σχολική χρονιά, οπότε το 5ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης θα συνεχίσει και την επόμενη σχολική χρονιά να λειτουργεί πρωί απόγευμα.

Μπορεί να μας απαντήσει η κυρία Διαμαντοπούλου για ποιο λόγο δεν προχωράει στην ίδρυση του νέου σχολείου;

Αυτό είναι το νέο σχολείο που ονειρεύεται για τα παιδιά μας; Να περνάμε από έξω και να μας ρωτάνε τα παιδιά μας γιατί δεν πηγαίνουμε σε ένα τόσο ωραίο σχολείο και να μην ξέρουμε τι να απαντήσουμε;

Έτσι θεωρούν την πρόοδο και την ανάπτυξη; Να εργάζονται και οι δύο γονείς και να μην ξέρουνε που θα αφήσουνε τα παιδιά τους όλο το πρωινό μέχρι να έρθει το μεσημέρι να τα στείλουνε σχολείο;

Να μην υπάρχει η δυνατότητα να ασχοληθούν τα παιδιά με άλλες δραστηριότητες το απόγευμα επειδή τότε επέλεξε το υπουργείο να πηγαίνουν στο σχολείο;

Σε άλλες περιοχές που συνεχίζουν δυστυχώς να έχουν διπλοβάρδια η επίσημη δικαιολογία είναι πως δεν υπάρχουν οικόπεδα για σχολεία, δεν υπάρχουν κτίρια και εγκαταστάσεις, κτλ. Εδώ όμως τι δεν υπάρχει; Υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο σχολείο που παραμένει κλειδωμένο χωρίς να μας λέει κάποιος το γιατί.


Υπάρχει έστω και μια λογική εξήγηση στα παραπάνω; Περιμένουμε μια απάντηση…"
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161489
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.