0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: foutsouri στις Απριλίου 22, 2010, 06:14:16 pmΠαράθεση από: Amedeus στις Απριλίου 22, 2010, 01:40:25 pmΠαράθεση από: arist2 στις Απριλίου 22, 2010, 12:58:46 amλόγω και της ώρας έκανα λαθος120 ΑΣΕΠ 80 40%, καμια 50αρα πολύτεκνοι και καμια 20 με αναπηρίες= 270....άρα 24μηνο δε βλέπω να διορίζεται....δυστυχώς...Από το 67% αναπηρία είναι να πάρει λίγους γύρω στα 5 άτομα. Γιατί θα πρέπει να έχουν ΑΣΕΠ και 12 μήνες πραγματικής προϋπηρεσία. Αν ρίξτε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών θα το διαπιστώσετε. Πάντως το νούμερο 50 για πολύτεκνους πολύ μου φαίνεται... τα ατομα με 67% αναπηρια δεν πρεπει να εχουν ΑΣΕΠ τους εξαιρει ο νομος 3794/2009. οποτε δεν ειναι μονο 5Έχεις δίκιο τώρα μόλις ξαναδιάβασα την εγκύκλιο οπότε είναι 24 τα άτομα.
Παράθεση από: Amedeus στις Απριλίου 22, 2010, 01:40:25 pmΠαράθεση από: arist2 στις Απριλίου 22, 2010, 12:58:46 amλόγω και της ώρας έκανα λαθος120 ΑΣΕΠ 80 40%, καμια 50αρα πολύτεκνοι και καμια 20 με αναπηρίες= 270....άρα 24μηνο δε βλέπω να διορίζεται....δυστυχώς...Από το 67% αναπηρία είναι να πάρει λίγους γύρω στα 5 άτομα. Γιατί θα πρέπει να έχουν ΑΣΕΠ και 12 μήνες πραγματικής προϋπηρεσία. Αν ρίξτε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών θα το διαπιστώσετε. Πάντως το νούμερο 50 για πολύτεκνους πολύ μου φαίνεται... τα ατομα με 67% αναπηρια δεν πρεπει να εχουν ΑΣΕΠ τους εξαιρει ο νομος 3794/2009. οποτε δεν ειναι μονο 5
Παράθεση από: arist2 στις Απριλίου 22, 2010, 12:58:46 amλόγω και της ώρας έκανα λαθος120 ΑΣΕΠ 80 40%, καμια 50αρα πολύτεκνοι και καμια 20 με αναπηρίες= 270....άρα 24μηνο δε βλέπω να διορίζεται....δυστυχώς...Από το 67% αναπηρία είναι να πάρει λίγους γύρω στα 5 άτομα. Γιατί θα πρέπει να έχουν ΑΣΕΠ και 12 μήνες πραγματικής προϋπηρεσία. Αν ρίξτε μια ματιά στον πίνακα αναπληρωτών θα το διαπιστώσετε. Πάντως το νούμερο 50 για πολύτεκνους πολύ μου φαίνεται...
λόγω και της ώρας έκανα λαθος120 ΑΣΕΠ 80 40%, καμια 50αρα πολύτεκνοι και καμια 20 με αναπηρίες= 270....άρα 24μηνο δε βλέπω να διορίζεται....δυστυχώς...
Όχι, δεν είναι όλες οι παθήσεις στην ειδική κατηγορία του πίνακα. Μόνο οι δύο που προανέφερα. Μπορεί, επομένως, να είναι κι άλλοι που δε φαίνονται στον πίνακα ως ειδική κατηγορία.
Παράθεση από: ioanna89 στις Απριλίου 23, 2010, 12:32:18 amΌχι, δεν είναι όλες οι παθήσεις στην ειδική κατηγορία του πίνακα. Μόνο οι δύο που προανέφερα. Μπορεί, επομένως, να είναι κι άλλοι που δε φαίνονται στον πίνακα ως ειδική κατηγορία.Μήπως εκείνοι τότε δεν εντάσσονται στην ειδική κατηγορία; Το ρωτάω αυτό γιατί όταν κάνουμε τις αιτήσεις για αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συμπληρώνουμε το κουτάκι αν ανήκουμε στην ειδική κατηγορία και αναφέρει μόνο σκλήρυνση κατά πλάκας και μεσογειακή αναιμία καμία άλλη κατηγορία.
ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 1268 ΑΠΟ ΑΣΕΠ(60%-ΠΡΩΤΟ
Και για να μην ξεχνιόμαστε...www.proslipsis.grToυ Ευριπίδη Στυλιανίδητ. Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ο εκπαιδευτικός αποτελεί το σημαντικότερο σύμμαχο της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην προσπάθεια αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς όφελος του μαθητή. Την περίοδο 2007-2009 με την εφαρμογή της πολιτικής του «έξυπνου σχολείου» προσπαθήσαμε να δώσουμε κίνητρο και όραμα στον εκπαιδευτικό κόσμο σε μία συλλογική προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της παιδείας που το ελληνικό δημόσιο σχολείο παρέχει στους μαθητές.Κουβεντιάσαμε με τους εκπαιδευτικούς και τους συνδικαλιστικούς τους φορείς, με τους μαθητές, με τους γονείς, με όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επισκεφτήκαμε 45 Νομούς της χώρας για να μάθουμε από πρώτο χέρι τα προβλήματα. Διαπιστώσαμε ότι πάνω από τις νομοθετικές παρεμβάσεις αυτό που λείπει είναι ο εκπαιδευτικός κόσμος να νιώσει την πολιτική ηγεσία αρωγό και σύμμαχο, να πιστέψει πως το Υπουργείο Παιδείας έχει όραμα, σχέδιο και την πολιτική βούληση να διορθώσει τα κακώς κείμενα.Θέσαμε αυστηρά χρονοδιαγράμματα, κινητοποιήσαμε τις διοικητικές υπηρεσίες, εξορθολογήσαμε τις υπηρεσιακές μεταβολές, επισπεύσαμε τη διανομή των βιβλίων μα πάνω από όλα προσπαθήσαμε και καταφέραμε να κάνουμε τον εκπαιδευτικό κόσμο να νιώσει σύμμαχος στην κοινή προσπάθεια παρά εχθρός μας.Στο θέμα των προσλήψεων νέων εκπαιδευτικών νομοθετήσαμε το θεσμό του 24μηνου με επιτυχία στον ΑΣΕΠ θέτοντας σταθερό σημείο αναφοράς για τον τρόπο πρόσληψης με προϋπηρεσία βάζοντας τέλος στην ομηρία χιλιάδων νέων επιστημόνων.Σήμερα, η νέα πολιτική ηγεσία του Yπουργείου παρουσίασε ένα σχέδιο ιδεών για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπό τον τίτλο «Νέο Σχολείο». Πολλά σημεία των εξαγγελιών μας βρίσκουν σύμφωνους και άλλωστε είχαν ξεκινήσει επί των ημερών μας. Η αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα, η σωστή διαχείριση του προσωπικού, η διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των διοικητικών στελεχών, η εξάλειψη της ωρομισθίας είναι θέματα τα οποία είχαμε σε πρώτη προτεραιότητα. Ακόμα όμως και αυτά θα πρέπει να προκύπτουν μέσα από συναίνεση και διάλογο με τον εκπαιδευτικό κόσμο και όχι να παρουσιάζονται ως τιμωρία και δίωξη.Ένα αδιάβλητο και δοκιμασμένο σύστημα προσλήψεων διασύρεται ως «περίπλοκο και αναξιοκρατικό» ανατρέποντας τον προγραμματισμό χιλιάδων νέων επιστημόνων που γύρισαν τα σχολείο όλης της χώρας μαζεύοντας μόρια και συμμετέχοντας στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Τώρα βλέπουν τους κόπους τους να πηγαίνουν χαμένοι χωρίς μάλιστα να τους έχει διασαφηνίσει κανείς τι μέλλει γενέσθαι.Ο Θεσμός του Μέντορα, όποιος και αν είναι αυτός, θα οδηγήσει τους νέους εκπαιδευτικούς σε μία τριτοκοσμική ομηρία από έναν και μόνο άνθρωπο ο οποίος με αδιευκρίνιστο τρόπο θα αποφασίζει για το μέλλον τους. Θα μπορούσε κάλλιστα να οριστεί ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός της οικείας ειδικότητας ως ο αρωγός του νέου εκπαιδευτικού με σκοπό την παροχή συμβουλών, την αξιοποίηση της εμπειρίας και τη σωστή καθοδήγηση στα πρώτα του βήματα και όχι για να κρίνει ως μοναδική αυθεντία το υπηρεσιακό μέλλον του νέου συναδέλφου του.Καταργείται, επί της ουσίας, η απόσπαση εκπαιδευτικών σε διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας χωρίς παράλληλα να καλυφθούν από προκήρυξη νέων διοικητικών υπαλλήλων οι θέσεις αυτές. Όταν η πλειοψηφία των διοικητικών υπηρεσιών καλύπτεται σήμερα με εκπαιδευτικούς είναι απορίας άξιον πώς θα λειτουργήσουν το νέο σχολικό έτος.Τέλος το γεγονός ότι δεν γίνεται καμία αναφορά στους πολυτέκνους και τριτέκνους εκπαιδευτικούς μήπως οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν περιλαμβάνονται στους σχεδιασμούς της νέας ηγεσίας;Ο χώρος της εκπαίδευσης είναι πεδίο συναίνεσης και σύνθεσης και όχι πολιτικών αντιπαραθέσεων. Ελπίζουμε ότι η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα αντιληφθεί έγκαιρα τα λάθη της και θα λάβει υπόψιν της τις επισημάνσεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και της αντιπολίτευσης. Όλοι μαζί πρέπει να σκύψουμε πάνω στα προβλήματα της νεολαίας μας γιατί αυτή αποτελεί το μέλλον της Πατρίδας μας.