*

Αποστολέας Θέμα: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία  (Αναγνώστηκε 29291 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος markes

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Το περιοδικό «Επίκαιρα» με υπογραφή του Δ. Η. Κούνια παρουσίασε ρεπορτάζ με τίτλο: «Μαύρο» χρήμα στα δημόσια σχολεία., που αναφέρεται σε πρόσφατη έρευνα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος σε τρία λύκεια της Περιφέρειας έδειξε ότι το 40% των μαθητών της Γ’ Λυκείου επιλέγει ή εξαναγκάζεται να επιλέξει τα ιδιαίτερα. 40 ώρες την εβδομάδα x 40 ευρώ την ώρα x 40 εβδομάδες x 40 καθηγητές/νομό x 51 νομούς = 130.560.000 ευρώ. Η μαθηματική αυτή πράξη δεν είναι η απόδοση ενός εργαζόμενου σε μια επιχείρηση, αλλά η επίσημη εκτίμηση «μαύρου» χρήματος που χάνει, κατά μέσο όρο, το Ελληνικό Δημόσιο κάθε χρόνο από τους διορισμένους καθηγητές που παράλληλα παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα παρανόμως.
Η επισήμανση αυτή ανήκει στο γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος κ. Μιχάλη Γράβα, ο οποίος τη μετέφερε στην υπουργό Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου.
Οι φροντιστές ζήτησαν από την υπουργό όχι μόνο να διερευνηθεί κάθε υπόθεση, αλλά να ελεγχθεί και το Ε9 όλων των καταγγελλόμενων καθηγητών.
ΣΤΟΠ
Εδώ σταματώ την «αναμετάδοση» από το περιοδικό «Επίκαιρα» γιατί στοιχειώδη νοημοσύνη αν διαθέτεις κανείς διαβάζοντας αυτά τα εξωφρενικά, εξοργίζεται.
Δηλαδή για να καταλάβουμε γιατί θα τρελαθούμε, οι φροντιστές έκαναν την «έρευνα» και το διάβημα προς την κα υπουργό γιατί (ξαφνικά!) τους έπιασε πόνος από το γεγονός ότι «το κράτος χάνει πολύτιμους πόρους» από τη μαύρη εργασία κάποιων συναδέλφων τους εκπαιδευτικών που «τολμούν» και κάνουν ιδιαίτερα συμπληρώνοντας το επίσημο εισοδήματός τους; Αλήθεια κύριοι της Ομοσπονδίας Φροντιστών μήπως σας πείραξε που οι συνάδελφοί σας δουλεύουν για τον εαυτό τους κι όχι στο μαντρί σας;
Δηλαδή την «έρευνα» και το διάβημα προς την κα υπουργό ΔΕΝ τα ΚΑΝΑΤΕ γιατί θίγονται τα συμφέροντά σας, παρά μόνο από αγνό άσπιλο πατριωτισμό…
Επίσης την «έρευνα» την κάνατε για να φανεί το εύρος της παραπαιδείας στον τόπο μας. Μάλιστα, Δηλαδή οι … Φροντιστές δεν είναι η επίσημη –με την βούλα-Παραπαιδεία, επειδή την έκαναν πολυπληθή «κλάδο» ιδρύοντας μάλιστα και… ομοσπονδία ως μοχλό πίεσης στην εκάστοτε κυβέρνηση, έχουν την εντύπωση (αμυδρά θέλω να πιστεύω) ότι είναι… Παιδεία!
Κύριοι της Ομοσπονδίας Οργανωμένης Παραπαιδείας, δεν έχετε φυσικά ακούσει ποτέ καθηγητές-μέλη δικά σας να έχουν πει σε μαθητή «θα τα πούμε το βράδυ στο φροντιστήριο».
Διαβάστε τη ακριβώς δηλώνει ο κ.Δημήτρης Γκίνης (αντιπρόεδρος ΟΛΜΕ)
«Εμείς δεν καλύπτουμε κανέναν απολύτως καθηγητή του Δημοσίου που μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Εμείς πάντα ακούμε διάφορα για καταγγελίες, αλλά όταν έρχεται η ώρα να ζητήσουμε στοιχεία ποτέ κανείς δεν μας δίνει τίποτα. Δεν έχουμε στα χέρια μας τέτοια στοιχεία. Δημιουργούν μια κακή εικόνα και, όταν θα έρθει η ώρα για τα στοιχεία, αυτά δεν εμφανίζονται. Σε περίπτωση που αποδειχθεί κάποιο τέτοιο γεγονός, χωρίς καμία κουβέντα, το καταδικάζουμε».
Μπα, τι λέτε.
Κύριοι της ΟΛΜΕ δεν έχουμε ακούσει ποτέ να κάνετε κάποιου είδους διαμαρτυρία ή πορεία για την ύπαρξη χιλιάδων φροντιστηρίων (παγκόσμια Ελληνική Πρώτη) -το κατανοώ, πολλά μέλη σας είναι ταυτόχρονα μέλη της Ομοσπονδίας Οργανωμένης Παραπαιδείας – δηλαδή δουλεύουν σε φροντιστήρια.
ΡΟΐΔΗ ΕΜΜΟΝΕΣ
http://roides.wordpress.com/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 27, 2010, 06:11:06 μμ »
Ή σάμπως πληρώνουν ακέραια τα χρήματα που αντιστοιχούν  στους υπαλλήλους τους ή ολόκληρα τα ένσυμα του ικα-από κει άραγε δεν κλέβουν το κράτος;-αλλά ποιός να τους καταγγείλει;οι υπάλληλοι που τρέμουν μην τυχόν χάσουν τη δουλειά τους;

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 27, 2010, 09:13:00 μμ »
για ηρεμήστε ρε παιδιά μην τρελαθούμε! τουλάχιστον το φροντιστήριο πληρώνει το ΤΕΒΕ, ενοίκιο, ΔΕΗ, Τηλέφωνα κ.λ.π.  και εκεί βρίσκουν δουλειά ένα σωρό άνεργοι απόφοιτοι σχολών. Το ίδιο είναι με έναν καθηγητή δημόσιο υπάλληλο που βγάζει "μαύρα" λεφτά και υπάρχει περίπτωση να έχει στο ιδιαίτερο τον πρωϊνό μαθητή του?? Αν έχει τα κότσια ο δημόσιος ας παραιτηθεί αν δεν του φτάνουν τα λεφτά και ας κάνει έναρξη στο ΤΕΒΕ μαθήματα κατ' οίκον με απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Μην φτάνουμε στην υπερβολή λοιπόν. Αν φυσικά θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί... μην εξισώνουμε το φροντιστήριο ακόμη και κακό με κάποιον ιδιαιτεράκια. Σωστή η απόφαση να ελεγχθεί το Ε9. Φτάνει πιά αυτοί που δουλεύουν στο δημόσιο για το χαρτζιλίκι τους και πιάνουν θέσεις εργασίας νένων συναδέλφων που θέλουν να προσφέρουν

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 27, 2010, 10:07:06 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΑ. 40 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΔΟΜΑΔΑ ΜΕ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 5-6 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ Σ. Κ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 8 ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΛΑ 3-11 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ. ΑΣ ΜΟΥ ΒΡΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΖΕΙ ΕΤΣΙ ............ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΙΚΑ(ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ)  ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος markes

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 27, 2010, 10:54:00 μμ »
Τι πληρώνετε ? Τεβε , ενοίκιο , υπαλλήλους ..........?
Το τεβε το πληρώνετε για τη σύνταξη ΣΑΣ , το νοίκι το πληρώσεις γιατί το οίκημα απλά δεν είναι δικό σου , τους υπαλλήλους που έχετε , ΚΑΝΕΤΕ  πως τους πληρώνετε ....
Ένας διορισμένος καθηγητής πληρώνει και 2.500 ευρώ φόρο εισοδήματος που εσείς μέχρι τώρα με τα κάτω από 10.500 ευρώ που δηλώνατε και
ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ , δεν δίνατε ευρώ στο δημόσιο ....

Κοίτα ποιός μιλάει ..... Και σας έχει και συνομιλητές η λαίδη diamantopoulou ...

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2010, 11:29:30 πμ από markes »

Αποσυνδεδεμένος ΒΑΣΩ2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:13:19 μμ »
Λογικά, κανένας καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα και βγάζει μαύρα λεφτά (μιας και δεν κόβει καμιά απόδειξη) δεν πληρώνει κανέναν φόρο στο κράτος. Και ας μην κοροιδευόμαστε , το ιδιαίτερο ήταν παράνομο και θα είναι παράνομο. Συντηρείται  από το κράτος για έναν λογό: Δίνει δουλειά σε όλες αυτές τις στρατιές ανέργων που βγαίνουν από τις καθηγητικές σχολές. Οι διορισμένοι , όμως, γιατί παίρνουν την μερίδα του λέοντος; Στο τέλος τέλος , αυτοί είναι που σηκώνουν τα κασέ ( ως έμπειροι!) και ώς γνώστες του αντικειμένου. Ε ρε , σκόπι ( που λένε και στο χωριό μου) που θέλουνε!

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:14:36 μμ »
Μην τρελαθούμε, θίχτηκαν τώρα και τα φροντιστήρια!!Που βγάζουν λεφτά όχι μόνο από τους μαθητές-πελάτες αλλά και από τους καθηγητές-υπαλλήλους που δεν πληρώνουν!Και οι οποίοι δεν τολμούν καταγγελίες για να μη χάσουν τη δουλειά τους!

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:18:44 μμ »
για να δουμε και το υπολοιπο κομματι του αρθρου



Περιστατικά της ντροπής

Στο «φάκελο της ντροπής» περιέχονται πολλές ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, όπου κανείς μπορεί να διακρίνει την κατάσταση σήψης, στην οποία έχει φτάσει η ελληνική κοινωνία. Το πιο χαρακτηριστικό που αναφέρεται είναι ένα γεγονός που συνέβη στον Βόλο το Μάιο του 2007. Σύμφωνα με την εφημερίδα Ταχυδρόμος του Βόλου ένας 62χρονος καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συνελήφθη επ’ αυτοφώρω με την κατηγορία της διδασκαλίας ιδιαίτερων μαθημάτων στο σπίτι του. Μάλιστα, όπως περιγράφει η εφημερίδα, κατά την επιχείρηση της αστυνομίας, ο καθηγητής αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα του σπιτιού του, ενώ έκρυψε τους δύο μαθητές, στους οποίους εκείνη την ώρα παρέδιδε μαθήματα, στην ντουλάπα! Κατά τη σύλληψή του, αλλά και την προανακριτική κατάθεση που έδωσε στους αστυνομικούς, ο καθηγητής ανέφερε ότι βοηθούσε τους μαθητές αφιλοκερδώς και ότι τον είχαν επισκεφθεί για να του δώσουν γλυκά. Στο «φάκελο» αναφέρονται επίσης και καταγγελίες με λίστα ονομάτων, τις υπογράφουν ιδιοκτήτες έξι φροντιστηρίων της Λέσβου, οι οποίοι δηλώνουν αγανακτισμένοι από τον αθέμιτο ανταγωνισμό που υφίστανται απ’ τους καθηγητές του Δημοσίου.

Το πιο ενδιαφέρον κεφάλαιο, βέβαια, είναι οι πρακτικές που ακολουθούν οι εν λόγω καθηγητές. Ορισμένοι από αυτούς, επειδή δεν προλαβαίνουν απ’ τα πολλά μαθήματα που έχουν, βάζουν ιδιαίτερα τα μεσάνυχτα! Σύμφωνα με την Ομοσπονδία των Φροντιστών, καθηγητής μαθηματικός λυκείου της Μυτιλήνης προέτρεπε τους μαθητές του σε κατάληψη για να προγραμματίσει καλύτερα τα ιδιαίτερά του! Στο «Φάκελο» αναφέρεται και περιστατικό όπου σε σπίτι καθηγητή Φυσικής που έκανε ιδιαίτερα έγινε έφοδος της ΥΠΕΕ (πρώην ΣΔΟΕ). Βέβαια και ο καθηγητής και οι «δασκαλεμένοι» μαθητές δήλωσαν ότι πρόκειται για δωρεάν βοήθεια και δεν υπήρξαν συνέπειες. Επιπλέον, αναφέρονται περιπτώσεις καθηγητών, οι οποίοι ζήτησαν και πήραν μετάθεση από σχολείο, γιατί βρήκαν «κορεσμένη» την αγορά απ’ τους προϋπάρχοντες σε αυτό εκπαιδευτικούς, αλλά και εκπαιδευτικών του Δημοσίου που αναγκάστηκαν να μην κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα σε δικό τους χώρο, αλλά να μετακινούνται από σπίτι σε σπίτι, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο να συλληφθούν.

Η ΟΕΦΕ αναφέρει, επίσης, ότι παρατηρείται και το εξής φαινόμενο: Ένας καθηγητής να μπαίνει στην τάξη και τις πρώτες εβδομάδες να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, μέχρις ότου «κλείσουν» τα ιδιαίτερα, οπότε το «φανταστικό» μάθημα να σταματά και να το διαδέχεται μια τυπική διαδικασία, ώσπου να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά. Παράλληλα, επισημαίνεται ότι σε ορισμένα γυμνάσια έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της «κλίκας» καθηγητών διαφορετικών ειδικοτήτων, που συνεργάζονται στέλνοντας ο ένας στον άλλο ιδιαίτερα. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που καθηγητές τσακώνονται για το ποιος θα πρωτοπάρει ιδιαίτερο. Σε δημοσίευμα επαρχιακής εφημερίδας αναφέρεται ότι σε ένα γυμνάσιο υπήρξε το φαινόμενο ανοιχτής ρήξης –ήρθαν «στα χέρια»– ανάμεσα σε καθηγητές συναδέλφους του ίδιου σχολείου για το μοίρασμα της «πίτας» των ιδιαίτερων μαθημάτων!

Η πλέον νοσηρή φαντασία δεν μπορεί να ξεπεράσει την πραγματικότητα έτσι όπως περιγράφεται από την Ομοσπονδία των Φροντιστών: Μητέρα μαθητή της Β’ Λυκείου από ένα νησί του Αιγαίου, όταν απευθύνθηκε σε καθηγητή του σχολείου για να του ζητήσει να παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα στο παιδί της, έλαβε την ακόλουθη απάντηση: «Λυπάμαι πολύ, αλλά αργήσατε να μου το πείτε. Ήδη έχω κλείσει γι’ αυτή τη χρονιά με 30 ώρες την εβδομάδα».

Δικαστήρια

Υπάρχουν, βέβαια, και οι περιπτώσεις όπου η Δικαιοσύνη παρενέβη. Πρόσφατα κλήθηκε να απολογηθεί ως κατηγορούμενος για «υπόθαλψη εγκληματιών» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου και 26 καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, που φέρονται βάσει του ίδιου κατηγορητηρίου να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα. Παράλληλα, το 2007 ένας καθηγητής στη Φλώρινα τιμωρήθηκε με φυλάκιση 6 μηνών, γιατί όντας δημόσιος υπάλληλος, παρέβη τις διατάξεις του νόμου 1566/85, παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα στους μαθητές. Το ίδιο συνέβη και το 2008 σε καθηγητή στην Κοζάνη, στον οποίο επεβλήθη και παύση 3 μηνών με πλήρη στέρηση των αποδοχών. Επιπλέον, πρόσφατα, σε καθηγητή που έκανε ιδιαίτερα η εφορία επέβαλε πρόστιμο 14.000 ευρώ.

 ΚΑΛΑ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ; ΝΤΡΟΠΗ!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΩΣ ΚΛΑΔΟΣ..ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΛΑ....ΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ...

Αποσυνδεδεμένος markes

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:21:35 μμ »
Αυτά που αποκαλείς μαύρα , είναι λευκά για ΣΕΝΑ ? Κανένας δεν δουλεύει από χόμπι ή από εργασιομανία .
Ανάγκες αναγκάζουν τον κάθε άνθρωπο συμπληρώνει το εισόδημα του .




Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:33:25 μμ »
markes θα ξεπεράσω τη φράση "ανεκδιήγητε" που μου απευθύνεις αν και έγώ δεν αναφέρθηκα με τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς σε κανέναν. Επίσης από τα λεγόμενά σου με παρουσιάζεις ως ιδιοκτήτη φροντιστηρίου ενώ δεν είμαι΄. Σ' αυτό το site (αν δεν το γνωρίζεις) ο καθένας λέει την άποψή του όποια κι αν είναι αυτή, αν θέλει επιχειρηματολογεί και ΣΙΓΟΥΡΑ σέβεται τους άλλους. Αυτό που είπα σε γενικές γραμμές είναι ότι φυαικά αν θέλεις και τα φροντιστήρια παρανομούν αλλά αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στον εκβιασμό που κάνουν μερικοί δημόσιοι εκπαιδευτικοί. Ας μην γελιόμαστε πάρα πολλοί είναι τόσο προκλητικοί που αντιμετωπίζουν την οργή των αδιόριστων συναδέλφων τους. Και φυσικά για να κλείσω δε φταίνε μόνο τα φροντιστήρια για την κατάσταση στην παιδεία

Αποσυνδεδεμένος markes

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 27, 2010, 11:39:58 μμ »
............
Τα ιδιαίτερα δεν είναι μέσο πλουτισμού για κάποιους , ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΥ ..

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2010, 11:30:05 πμ από markes »

Αποσυνδεδεμένος ΒΑΣΩ2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 28, 2010, 12:14:12 πμ »
Δεν έχω καμιά αντίρρηση με αυτούς που κάνουν δεύτερες και τρίτες δουλειές , μάυρες και άσπρες, για να τα βγάλουν πέρα ή για να πλουτίσουν.Όμως με τους καθηγητές που ψαρεύουν μαθητές μέσα από την τάξη τους , που έχουν μεγάλα κασέ, που κατεβάζουν βαθμούς για να μαζέψουν ιδιαίτερα, και που ξεπατώνονται στα απογευματινά και κατά ένα περίεργο τρόπο , βρε παιδί μου , το πρωί πάνε και στο σχολείο για κάνένα καφεδάκι και '' ξήνονται'' έχω μεγάλο θεμά! Και για να είμαι ειλικρινής τους προτιμώ έξω απο την καγκελόπορτα και όχι μέσα στην αυλή ( πόσο μάλλον στην τάξη). Τι το περάσαν το σχολείο , ΤΣΙΦΛΙΚΙ Ή ΜΠΑΞΕ ΤΟΥΣ; ΕΛΕΟΣ δηλαδή.  :-X

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 28, 2010, 01:09:08 πμ »


τελικά   ποιο χρήμα είναι ποιό μαύρο??

Η ελάδα ποτέ δεν πεθαίνει!!!!!!!       εμπρός  ολοι μαζι        μην χασουμε την κουτάλα!!!!!!



 

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Τα Φροντιστήρια (νομίζουν ότι) δεν είναι Παραπαιδεία
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 28, 2010, 10:40:53 πμ »
ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΒΗΜΑ ΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ


Πώς φθάσαμε στο αδιέξοδο
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ | Κυριακή 28 Μαρτίου 2010
         
 Η άποψη της στήλης αυτής παραμένει υπέρποτε ισχυρή, ότι προϋπόθεση αντιμετώπισης κάθε προβλήματος σε μια κοινωνία είναι το επίπεδο και η ποιότητα παιδείας των μελών της. Η ελληνική οικονομία έφθασε στο σημερινό αδιέξοδο λόγω της ανεπαρκούς και παραπλανητικής διαπαιδαγώγησης. Κατά μείζονα λόγο, της χαώδους κατάστασης και της ηθικής κατάπτωσης του χώρου της εκπαίδευσης, βασικού υπεύθυνου για τη σημερινή διεστραμμένη παιδεία την οποία επιμένει να υποθάλπει η ελληνική πολιτεία. Αλλά για να θεραπεύσεις μια ασθένεια του σώματος ή της κοινωνίας θα πρέπει να προηγηθεί η έγκαιρη διάγνωση και να στηριχθεί σε κάθε είδους εξετάσεις και αναλύσεις, οι οποίες συνήθως είναι από δυσάρεστες έως επώδυνες. Τι και τις πταίει; Αντιγράφω από ένα άρθρο μου στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» της 28.1.1999:

«Μαθητές και καθηγητές με την ανοχή των γονέων έχουν μπει σε ένα σύστημα αμοιβαίας και συνεχώς διευρυνόμενης διαφθοράς και αγραμματοσύνης. (...) Επειδή μαθητές και καθηγητές έχουν αμοιβαίως διαφθαρεί και δεν εργάζονται στα δημόσια σχολεία, σπουδάζουν και μορφώνονται μόνο τα παιδιά των πλουσίων οικογενειών. (...) Ούτε οι μαθητές ούτε οι καθηγητές δουλεύουν αρκετά.Δουλεύουν απαράδεκτα λίγο. Και η κύρια ευθύνη γι΄ αυτή την κατάσταση βεβαίως οφείλεται στις κυβερνήσεις του ΠαΣοΚπου κυβέρνησαν τον τόπο τα τελευταία 18 χρόνια». Πρόκειται για διαπίστωση του σημερινού αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου («Τα Νέα», 22.1.1999). Για να παραδεχθεί η τότε υπουργός Ανάπτυξης κ. Βάσω Παπανδρέου: «Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε όλοιότι υπάρχει ευθύνη για τη λογική της ήσσονος προσπάθειας με την οποία έχομε διαποτίσει τη νέα γενιά της Ελλάδας».

«Στον χώρο της εκπαίδευσης και γενικότερα της παιδείας, τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν κατά τη μεταπολιτευτική περίοδο είναι απειράριθμα και συνήθως σε βαθμό κακουργήματος. Αφού η “φιλοσοφία” των δήθεν εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων είχε ως ανομολόγητη πρόθεση την εισαγωγή της ελάσσονος προσπάθειας και στους μαθητές, και κυρίως στους καθηγητές. Αλλεπάλληλες μειώσεις των ωρών μαθήσεως και διδασκαλίας, κατάργηση κάθε ελέγχου για το συντελούμενο διδακτικό έργο και τα αποτελέσματά του, νομοθέτηση της κοπάνας των καθηγητών, εδραίωση της παπαγαλίας στη θέση της μετάδοσης γνώσεων.

Ολα αυτά διευκολύνθηκαν και παγιώθηκαν με την εισαγωγή του κομματισμού στα σχολεία, με την εκπαίδευση κομσομόλων,που αναδείχθηκαν σε ηγεμονίσκους και εν ανάγκη τρομοκράτες,ακόμη και των δασκάλων τους, με την κατάργηση της αξιολόγησης των καθηγητών,με την αποθέωση της συνδικαλιστικής δραστηριότητας διδασκόντων και διδασκομένων προς ψηφοθηρίαν των κομματικών πατρώνων τους.Και καθώς έτσι υπονομεύθηκε η πειθαρχία,επιβλήθηκε η αναξιοκρατία και διευκολύνθηκε η διαφθορά,που αναπόφευκτατροφοδοτήθηκε παράλληλα με τα ιδιαίτερα μαθήματα και τις ανίερες συναλλαγές καθηγητών- μαθητών και των αναίσχυντων ή ανεγκέφαλων γονέων τους για να εξασφαλίσει το παιδί καλό βαθμό,έστω και επί πληρωμή.Ετσιαφέθηκε ελεύθερο το έδαφος για να αναπληρώσει η παραπαιδεία αυτό που έγινε απόβλητο από τα δημόσια ιδίως σχολεία, εις δόξαν της δωρεάν παιδείας, εξ αιτίας της οποίας όλες σχεδόν οι οικογένειες που έχουν παιδιά απομυζώνται συστηματικά.

Και φυσικά όλα αυτά συντελούνται με το επίχρισμα των απατηλών συνθημάτων για παιδεία προς όλους,ΑΕΙ για όλους,με την αγιοποίηση συλλήβδην και αθρόως των ενάρετων τέκνων τουςπου, και όταν ακόμη εγκληματούν στα σχολεία, στους δρόμους ή στα γήπεδα, έχουν την ηθική στήριξη της κοινωνίας. Πολύ λογικό, άλλωστε,αφού παιδιά τους είναι και τους μοιάζουν. Θα πρέπει μάλιστα να υποθέσουμε ότι τίποτε από όλα τα προαναφερθέντα δεν έγινε τυχαίαή ότι προέκυψεπαρά τις αντίθετες επιθυμίες των νομοθετών».

Αυτά μεταξύ πολλών άλλων έγραφα πριν από δέκα χρόνια και αυτά οδήγησαν την Ελλάδα στο σημερινό οικονομικό κατάντημα και την παραπλανημένη νεολαία μας στα σημερινά απελπιστικά αδιέξοδά της.





 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 758
Σύνολο: 780

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.