*

Ψηφοφορία

Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;

Ναι
23 (23.5%)
Όχι
61 (62.2%)
Πήρα μετάθεση, αλλά όχι στην πρώτη μου επιλογή
14 (14.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 98

Αποστολέας Θέμα: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;  (Αναγνώστηκε 14665 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gchristin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #42 στις: Απρίλιος 07, 2010, 12:23:58 μμ »
Πήρε κανείσ μετάθεση Γ δυτικησ Αττικής? Υπάρχουν άτομα που πηγαινοέρχονται από Αθήνα? Τι ενοίκια παίζουν εκεί?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 07, 2010, 05:30:08 μμ »
αν ειναι να δινει κανεις 400ευρω σε βενζινη και να ειναι συνεχως στους δρμους καλυτερα ενα οικονομικο σπιτακι κοντα.ασε που οσο πιο πολυ βρισκεται κανεις στους δρομους τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες για κατι απροοπτο.οταν μπορει καποιος να απφευγει τους δρομους ειναι καλυτερα.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #44 στις: Απρίλιος 07, 2010, 06:33:24 μμ »
Πήρε κανείσ μετάθεση Γ δυτικησ Αττικής? Υπάρχουν άτομα που πηγαινοέρχονται από Αθήνα? Τι ενοίκια παίζουν εκεί?

Η Γ Δυτικης Αττικης ποιες περιοχες περιλαμβανει;

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #45 στις: Απρίλιος 07, 2010, 09:27:08 μμ »
Η Γ Δυτικης Αττικης ποιες περιοχες περιλαμβανει;

Βίλια και Ερυθρές. Δες και στο http://moriade.comli.com/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #46 στις: Απρίλιος 07, 2010, 09:34:31 μμ »
Ούτε εγώ τα κατάφερα φέτος. Πήρα περσι όμως και πλησίασα
τιο στόχο μου. Ασ μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας... :-\

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #47 στις: Απρίλιος 08, 2010, 10:53:43 πμ »
Συμφωνω να μην τα θελουμε ολα δικα μας αλλα οταν σκεφτομααι οτι με περιμενουν αλλα 5000 χλμ τουλαχιστον(με βενζινη στα υψη,διοδια και ξυπνημα πριν το χαραμα) ως το τελος της σχολικης χρονιας,με πιανει κατι.Το χειροτερο ειναι και οτ καιι η επομενη χρονια θα κυλησει ετσι >:(
Παντως στη Ελλαδα ,δυστυχως ,απεχουμε πολυ απο την πρακτικη εργαζομενων αλλων χωρων για κοινες μετακινησεις.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #48 στις: Απρίλιος 08, 2010, 04:54:25 μμ »
πήρα μετάθεση βοιωτία αλλα δεν ξέρω καθόλου σε ποια περιοχή, επειδή είμαι ΠΕ60 και η Βοιωτία είναι ενιαία σε εμάς.

Στη Λειβαδιά, είναι η διεύθυνση, στη Θήβα είναι το γραφείο, τα σχολεία είναι χωρισμένα ανάλογα.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #49 στις: Απρίλιος 08, 2010, 04:56:41 μμ »

ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Γ ΒΟΙΩΤΙΑΣ  ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ ΑΘΗΝΑΣ.ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ?ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ?

Παλεύεται, υπάρχει και η δυνατότητα του τρένου, όπως και του κτελ από Αθήνα.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος reg13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #50 στις: Απρίλιος 09, 2010, 01:30:44 μμ »
Μετά απο 5 χρόνια αποσπάσεις, ναι πήρα την μετάθεση στην περιοχή μου,άμα είναι για καλό πια.....θα δείξει!!!

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 09, 2010, 04:09:05 μμ »
   ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ

Συνεξετάζονται από το ΠΥΣΔΕ βάσει των μορίων τους :
α] Οι μετατιθέμενοι από άλλους νομούς
β] Αυτοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.
γ] Οι νεοδιόριστοι για να πάρουν οριστική τοποθέτηση.
δ] Όσοι ζητούν βελτίωση θέσης
Στο σύνολο των μορίων υπολογίζονται
α] Μόρια δυσμενών συνθηκών
β] Μόρια συνολικής υπηρεσίας
γ] Μόρια γάμου και παιδιών
δ] Μόρια εντοπιότητας. Η εντοπιότητα υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που έχει εντοπιότητα ο εκπαιδευτικός.
ε] Μόρια συνυπηρέτησης. Η συνυπηρέτηση υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που εργάζεται ο/η σύζυγος
 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο για τις παρακάτω περιπτώσεις τοποθετήσεων:
α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις για ρύθμιση υπεραριθμίας εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης
β) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις διδακτικού προσωπικού από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση) καθώς επίσης και οι αμοιβαίες μεταθέσεις και οι μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών στην ίδια περιοχή μετάθεσης.
γ) Τοποθετήσεις εκπ/κών που μετατίθενται στην περιοχή ευθύνης του Συμβουλίου.
Δ) Τοποθετήσεις εκπ/κών που επανέρχονται από το εξωτερικό

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΣΔΕ:

1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Το περιφερειακό συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ) μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται από περιοχή σε περιοχή συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.

2. ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.

γ) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

δ) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά εντός δέκα ημερών.
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να παραμένουν υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία.
Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των
μονάδων μετάθεσής τους.

3. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του, αναμορφώνει τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων. Οι πίνακες αυτοί καθώς και οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα και τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές, αναρτώνται στην πινακίδα ανακοινώσεων των Συμβουλίου.

4. ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Το ΠΥΣΔΕ καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς που:
1. υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση εντός ΠΥΣΔΕ (βελτίωση)
2. υπέβαλαν δήλωση για οριστική τοποθέτηση (νεοδιόριστοι)
3. μετατέθηκαν από άλλες περιοχές
4. βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ
να υποβάλουν μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Στις δηλώσεις αυτές μπορούν να αναγραφούν κατά σειρά προτίμησης μέχρι είκοσι (20) σχολικές μονάδες.

5.ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις για μετάθεση εντός ΠΥΣΔΕ και οι δηλώσεις για τοποθέτηση των
εκπαιδευτικών της προηγούμενης παραγράφου συνεξετάζονται με βάση τα παρακάτω
κριτήρια :
α) η συνολική υπηρεσία
β) οι οικογενειακοί λόγοι
γ) οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
δ) η συνυπηρέτηση
ε) η εντοπιότητα
Σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπαιδευτικών κατά τις μεταθέσεις στην ίδια περιοχή και τις τοποθετήσεις προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά:
α) στη συνυπηρέτηση
β) στην εντοπιότητα (εφόσον ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση σε σχολική
μονάδα Δήμοι ή Κοινότητας που είναι δημότες)
γ) στους οικογενειακούς λόγους
δ) στη συνολική υπηρεσία
ε) στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή
υπηρετούν.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ
Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.

6.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ
Οι αποφάσεις του συμβουλίου για μετάθεση ή τοποθέτηση αναρτώνται με τους σχετικούς πίνακες στην πινακίδα ανακοινώσεών του για να λάβουν γνώση οι ενδιαφερόμενοι.

ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ- ΛΑΘΩΝ
Τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις του συμβουλίου που αφορούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από το ίδιο συμβούλιο, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων. Η αίτηση αυτή που αναφέρεται στη διόρθωση συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων δεν αποτελεί ένσταση και υποβάλλεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Το περιφερειακο υπηρεσιακό συμβούλιο εξετάζει τις αιτήσεις αυτές μέσα στις επόμενες πέντε (5) ημέρες και οριστικοποιεί τις αποφάσεις του.

ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ
Η ανάληψη υπηρεσίας στις νέες θέσεις γίνεται με τη λήξη του διδακτικού έτους. Οι εκπαιδευτικοί που κατά τη λήξη του διδακτικού έτους είναι σε εκπαιδευτική άδεια ή σε άδεια άνευ αποδοχών στο εξωτερικό, ή υπηρετούν με απόσπαση σε Ελληνικά Σχολεία ή λοιπές υπηρεσίες του εξωτερικού μπορεί να αναλαμβάνουν υπηρεσία με την έναρξη
του σχολικού έτους εφόσον εξακολουθούν να προσφέρουν υπηρεσίες στα σχολεία και τις λοιπές υπηρεσίες του εξωτερικού και μετά την 30η Ιουνίου. Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Γραφείων αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ:
1. ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 50 (ΦΕΚ Α'45/1996)
«Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».ΠΔ 100/1997 / Α-94 ΑΝΕΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΔ 100/1997 2. ΠΡOΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 100 (ΦΕΚ Α' 94/22.5.97)
«Τροποποίηση του Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ 45Α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των
Εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
3. Νόμος 1566 της 30/30.9.85 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 167).

4. N. 2817/2000

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od1_4_10_943.php
 
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 13, 2010, 04:54:31 μμ »
Με την 3ετή παραμονή για τους νεοδιόριστους, οι όποιες μεταθέσεις γενικά, φαντάζομαι πως θα είναι δύσκολες...........Θα περιμένουμε μόνο τις συνταξιοδοτήσεις για να ανοίξουν οργανικά κενά.....
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 13, 2010, 08:36:32 μμ »
Με την 3ετή παραμονή για τους νεοδιόριστους, οι όποιες μεταθέσεις γενικά, φαντάζομαι πως θα είναι δύσκολες...........Θα περιμένουμε μόνο τις συνταξιοδοτήσεις για να ανοίξουν οργανικά κενά.....

Δεν θεωρω οτι υπαρχει σημαντικη αιτιωδης συναφεια μεταξυ της υποχρεωτικης 3ετους παραμονης των νεοδιοριστων και της μειωσης των μεταθεσεων.

Η μειωση των μεταθεσεων θα επελθει απο τη συρρικνωση των διορισμων και τον περιορισμο εν γενει του αριθμητικου ογκου των μονιμων εκπαιδευτικων.

Παρα ταυτα, ειναι βεβαιον οτι η τριετης δεσμευση του νεοδιοριστου στην περιοχη πρωτου διορισμου θα επιφερει στρεβλωσεις και θα θεσει εμποδια στην ομαλη κινητικοτητα των εκπαιδευτικων, καθοτι θα οδηγηθουμε σε αδικη απωλεια της δυνατοτητας μεταθεσης των ενδιαφερομενων που, ενω θα συγκεντρωνουν τα απαραιτητα μορια, δεν θα μετατιθενται λογω της υποχρεωτικης τριετους υπηρετησης και θα παιρνουν τη θεση τους αλλοι εκπαιδευτικοι με χαμηλοτερη μοριοδοτηση.

Επισης, ειναι ενδεχομενο, λογω της τριετιας, περιοχες που συνιστουν διαχρονικα τους υποδοχεις των νεοδιοριστων να κορεστουν και να παψουν να δεχονται διορισμους, με αποτελεσμα αφενος να μειωθουν αθροιστικα οι τελευταιοι, αφετερου να δημιουργηθει το παραδοξο να απορροφησουν νεοδιοριστους οι καπως κεντρικοτεροι νομοι, οι οποιοι προγενεστερα δεχονταν αποκλειστικα και μονο μετατιθεμενους.

Χαριτολογωντας, θα ελεγα οτι το Ν/Σ του Υπεπθ αποτελει εν μερει υποδειγματικη συνοψη της αντινομαδικης, καθηλωτικης και κανονικοποιητικης λειτουργιας των πειθαρχικων τεχνολογιων που ο Μ. Foucault τοσο εναργως αναλυει στο Surveiller et Punir, της στρατηγικης στοχευσης δηλαδη να καταστει η ανθρωπινη πολλαπλοτητα διαχειρισιμη, πειθηνια και υποταγμενη στης βουλες της εξουσιας, με το χαμηλοτερο εφικτο κοστος και την υψηλοτερη δυνατη αποδοτικοτητα. 

Για το Υπουργειο, λοιπον, η στατικοτητα και η καθηλωση των εκπαιδευτικων αποτελει συνειδητη και στρατηγικη επιλογη ελεγχου, μετρησης, αξιολογησης και χειραγωγησης, προκειμενου να επιτευχθει η μεγιστη δυνατη αποτελεσματικοτητα, αποδοτικοτητα και παραγωγικοτητα του συστηματος, με το χαμηλοτερο οικονομικο και πολιτικο κοστος.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Βικη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Καταφέρατε να πάρετε τελικά την πολυπόθητη μετάθεση;
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 13, 2010, 08:56:23 μμ »
 Damien,αυτό που λες παραλληλίζοντας με τον Φουκώ, είναι ανατριχιαστικό...δυστυχώς όμως αληθινό....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 759
Σύνολο: 774

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.