*

Αποστολέας Θέμα: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 7822 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« στις: Απρίλιος 09, 2010, 05:18:42 μμ »
Συνάδελφοι διαβάσατε την ανακοίνωση του υπουργείο για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας;
Το link είναι http://www.doe.gr/2010/egk082.pdf
Διαβιβαστικό: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank9_4_10_1212.php

Ποιες οι απόψεις σας;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:08 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 09, 2010, 06:01:23 μμ »
Σχετικό και πολύ ενδιαφέρον είναι και το παρακάτω:
http://eacea.ec.europa.eu/ressources/eurydice/pdf/0_integral/094EL.pdf
Πρόκειται για πορίσματα συγκριτικής έρευνας για την εκπαίδευση στις χώρες της ΕΕ. Πολύ διαφωτιστική για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα.

Αποσυνδεδεμένος ferari

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • __! ! ! Ferari ! ! !__
    • Προφίλ
Αυτοαξιολόγιση Σχολικής μονάδας
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:26:02 πμ »
Από τον πίνακα με τα κριτήρια «αυτοαξιολόγησης» που μοίρασε το υπουργείο Παιδείας μαζί με την εγκύκλιο, σταχυολογούμε:
Πόροι ανθρώπινου δυναμικού, Οικονομικοί Πόροι, Διοίκηση Σχολική μονάδας, Εκπαιδευτικές διαδικασίες, Εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

Ποιός θα τα κάνει όλα αυτά?
Ποιός θα περνάει αυτά τα στοιχεία?
Ο Διευθυντής? Ο Σύμβουλος? ή  βεβαίως βεβαίως ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής?

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου (37100/Γ1/31-3-2010), η αυτοαξιολόγηση «έχει ως στόχο να αναδείξει τη σχολική μονάδα ως βασικό φορέα προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου», ενώ αμέσως παρακάτω σημειώνεται ως επιδίωξη, οι εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς «με τις δράσεις τους να οδηγηθούν σε μια αποτελεσματικότερη οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της σχολικής μονάδας».
Με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, λένε ότι κάθε σχολείο θα κάνει μόνο του τα... κουμάντα του, θα φτιάχνει το πρόγραμμά του, θα βρίσκει τους πόρους του, θα αυτοδιοικείται και θα ανταγωνίζεται με το διπλανό του.

http://www.alfavita.gr/typos/t11_4_10_820.php
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7370:2010-04-08-11-27-50&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2010, 01:02:45 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:44:08 πμ »
αμάν βρε παιδιά με το αγωνιώδες ερώτημα Ποιός θα τα κάνει όλα αυτά; Όλοι μας πρέπει κάποτε να αρχίσουμε να κάνουμε τα πάντα. Ούτε να πέσει το βάρος μόνο στον καθηγητή της Πληροφορικής - που είναι και η εύκολη λύση...τόσοι και τόσοι δεν έχουμε πάρει πιστοποίηση, τόσοι και τόσοι δεν ξέρουν να χειριστούν έναν υπολογιστή; Και ακόμα, γιατί να μη χωθούμε κι εμείς  οι πιο παλιοί με διδακτικό ωράριο 18 και 16 ώρες; Γιατί πρέπει συνέχεια να χώνονται οι νέοι; Και στην τελική, το ωράριό μας κανονικά είναι 8-2 όχι 8-10 και μετά την κανά για καφέ και ψώνια....έτσι, για να είμαστε και δίκαιοι και να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.... Μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά έτσι είναι το νόμιμο.

Τώρα όσο για το άλλο που λες, είναι βεβαια ένα ζήτημα  - απ΄την άλλη ίσως να αποτελέσει και κίνητρο για βελτίωση κακώς κειμένων. Και στην τελική, κάπως πρέπει να ξεκινήσει αυτή η ρημάδα η αξιολόγηση. Αν υπάρχουν άλλες προτάσεις, να τις ακούσουμε.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:08 »

Αποσυνδεδεμένος teacher81

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:46:27 πμ »
κατι τέτοιες σαν εσένα έχουμε και θα μας βάζουν να δουλεύουμε ως το απόγευμα για 700 ευρώ και θα λέμε κι ευχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:55:36 πμ »
Ξαναλέω - μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά έτσι είναι το ΝΟΜΙΜΟ. Στην τελική, η εκπαίδευση - που ειρήσθω εν παρόδω, γράφεις ότι λατρεύεις - δεν είναι το μαγαζάκι κανενός - είναι λειτούργημα και οφείλουμε έτσι να το βλέπουμε. Αν κάποιοι διορίζονται για να πέφτει ο μισθός κάθε δεκαπέντε, καλά θα κάνουν να διορισθούν σε άλλους τομείς του δημοσίου - με το ίδιο ευεργετικό πλεονέκτημα! Όταν μπαίνεις σε τάξη (πρέπει να ) το κάνεις γιατί το γουστάρει η ψυχούλα σου, να το κάνεις με χαρά και κέφι ανεξάρτητα από το πόσα λεφτά θα σου δώσουν. Τώρα, πάλι, αν κάποιος θέλει να ξύνεται....ζητάνε και κλητήρες στο υπουργείο παιδείας....βουρ για μετάταξη λοιπόν.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος ferari

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • __! ! ! Ferari ! ! !__
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 11, 2010, 11:13:06 πμ »
αμάν βρε παιδιά με το αγωνιώδες ερώτημα Ποιός θα τα κάνει όλα αυτά; Όλοι μας πρέπει κάποτε να αρχίσουμε να κάνουμε τα πάντα. Ούτε να πέσει το βάρος μόνο στον καθηγητή της Πληροφορικής - που είναι και η εύκολη λύση...
Ξαναλέω - μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά έτσι είναι το ΝΟΜΙΜΟ. Στην τελική, η εκπαίδευση - που ειρήσθω εν παρόδω, γράφεις ότι λατρεύεις - δεν είναι το μαγαζάκι κανενός - είναι λειτούργημα και οφείλουμε έτσι να το βλέπουμε.
Όταν μπαίνεις σε τάξη (πρέπει να ) το κάνεις γιατί το γουστάρει η ψυχούλα σου, να το κάνεις με χαρά και κέφι ανεξάρτητα από το πόσα λεφτά θα σου δώσουν.
Τα δύο μηνύματα φάσκουν και αντιφάσκουν.
martha από την μια αναφέρεις το διοικητικό έργο και από την άλλη τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάποιος για να μπει σε τάξη.
Μένω στο δεύτερο για να μπω στην τάξη πρέπει να έχω φροντίσει να έχω υλικό να παρουσιάσω άρα προετοιμασία και πρέπει να έχω και ψυχική ηρεμία.
Τα παραπάνω δεν γίνονται σε ένα δυο κενά καθημερινά πίστεψε με. Δεν λύνεται το πρόβλημα με 8/2 να δουλεύουμε καθημερινά.
Το 8-2 θα γίνει.
Αλλά γίνεται για να είμαστε το 2ωρο τρίωρο στο σχολείο για να εισάγουμε στοιχεία... ή γίνεται για τον μαθητή... να οργανώσουμε κάτι να συζητήσουμε για το safer internet, να κάνουμε  μάθημα ΠΔΣ  για τον μαθητή.
Αν είναι για το πρώτο είμαι πολύ αντίθετη... αν όμως το 8 - 2 γίνει για το 2ο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, βεβαίως και να μείνω. Άλλωστε αλυσίδα είναι... θα ήθελα αυτό και από την δασκάλα του παιδιού μου...
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα ήμουν ικανοποιημένος αν η δασκάλα μένει 8 - 2 ή 8 - 4 για να ασχολείται με διοικητικό έργο ... γιατί μετά από αυτό δεν θα είχε τον χρόνο την θέληση την όρεξη να ασχοληθεί από μισή έως ένα δίωρο για την επόμενη μέρα ή για την τρέχουσα εβδομάδα.

Αποσυνδεδεμένος psipsinel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70, όταν παίρνω φόρα...φόρα κατηφόρα...
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 11, 2010, 12:53:26 μμ »
Για εμενα το πιο τραγικό είναι το σημείο στο οποίο αναφέρεται πως το σχολείο θα πρεπει να βρίσκει μόνο τους πόρους του. Και γιατί τραγικό; Γιατί αν είσαι καλή ωρα όπως εγώ σε ενα μικρό σχολείο...ποιον "καλό άνθρωπο" θα βρεις να το χρηματοδοτήσει; Μιλάμε πια για πλήρη ιδιωτικοποίηση της παιδείας...κάποτε τα λέγαμε και γελούσαμε , τώρα τα βλέπουμε να μας έρχονται.
Όσο για το 8-2...είμαστε και εμείς προκλητικοί οταν αποχωρούμε από το σχολείο στις εντεκα και μισή επειδή τελείωσε το διδαδικτό μας ωράριο. Ξέρω πως όλοι έχουμε την προετοιμασία, τουλάχιστον αυτοί που είμαστε συνεπείς και αγαπάμε τη δουλειά μας. Αλλά δεν παύει το ωράριό μας να ειναι 8-2.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ, απλά βλέπω τις εξελίξεις και εχω αρχίσει να τρελαίνομαι.  :-X

Αποσυνδεδεμένος sgrig

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 11, 2010, 01:05:24 μμ »
Η καθημερινή 6ωρη παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο έχει και μια άλλη - ενδιαφέρουσα και ουσιαστική - λειτουργία: την επικοινωνία του εκπαιδευτικού με το μαθητή! Τα κενά αξιοποιούνται και προς αυτή την κατεύθυνση: συζητήσεις, παιχνίδι, κτλ. Δεν μπορεί το σχολείο να λειτουργεί ως κοινότητα, όταν το έργο του εκπαιδευτικού γίνεται διεκπεραιωτικά - διδακτικά. Ποιο μήνυμα περνά στο μαθητή ο εκπαιδευτικός που αποχωρεί από το σχολείο του στις 11 ή και στις 12;

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Αυτοαξιολόγιση Σχολικής μονάδας
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 11, 2010, 01:26:40 μμ »
Πάρα πολύ σωστά. Πάνω από όλα οι καθηγητές (οφείλουμε να) είμαστε παραδείγματα για τους μαθητές μας. Βεβαίως και το διδακτικό είναι το κυρίως καθήκον μας, ωστόσο για να λειτουργήσει μια σχολική μονάδα οφείλουμε όλοι να συνεισφέρουμε και με άλλους τρόπους. Η βεβαίωση επομένως που θα βγάλεις για καποιον μαθητή ή τον γονέα του, το να περάσεις τις απουσίες ως υπεύθυνος τμήματος και να στείλεις τα ενημερωτικά απουσιών στους γονείς, το να πάρεις τηλέφωνο το γονέα και να ρωτήσεις γιατί το παιδί απουσιάζει, το να ετοιμάσεις ένα πρότζεκτ, να περάσεις πρωτόκολλο, να κάνεις τη μισθοδοσία, να αναλάβεις την ΠΔΣ, να φτιάξεις το πρόγραμμα, να κάνεις εφημερία, να καλύψεις το κενό του συναδέλφου ως προβλέπεται, να ετοιμάσεις μια γιορτή, να συνοδέψεις και να οργανώσεις μια εκδρομή ή μια εκπαιδευτική επίσκεψη και ένα σωρό άλλα γιατί τα λογίζουμε άσχετα από το παιδαγωγικό μας έργο; Γιατί τέτοια εξειδίκευση στο μυαλό μας; γιατί ισχύει το "σπούδασα ελληνική φιλολογία και θα κάνω μόνο ελληνικά μαθήματα;" Σε τι αυτό με περιορίζει από το να περάσω απουσίες ας πούμε ή να κάνω αρχειοθέτηση;
Βεβαίως και το θέμα της προετοιμασίας είναι σημαντικό.Ούτε υποστηρίζει κανείς ότι η προετοιμασία θα γίνει μέσα στα κενά – εκεί το πολύ πολύ να βγάλεις καμια φωτοτυπία.  Ωστόσο, γιαυτό το ωράριό μας είναι 21 ώρες την εβδομάδα και όχι 35-40 όπως των υπολοίπων. Ο νομοθέτης προέβλεψε επίσης και το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης και προετοιμασίας.  Όπως και το κίνητρο απόδοσης.  και εν πάσει περιπτώσει ζούμε την ελληνική πραγματικότητα όχι μια άλλη, εικονική. Τα σχολεία μας δεν διαθέτουν όλα γραμματεία και ψυχολόγο, είναι ή δεν είναι έτσι;  Άρα, ποιος ακριβώς θα κάνει όλη την χαρτούρα ;  Και έπειτα, θέλετε να μου πείτε ότι καλώς φεύγουμε στις 11 γιατί τρέχουμε σπίτι να προετοιμαστούμε για το μάθημα της επόμενης; ….μμμμμ…μεταξύ κατεργαρέων  βρε παιδιά, ειλικρίνεια!!!
Και εν πάσει περιτπώσει γιατί θα πρέπει σε ένα μεσαίου μεγέθους σχολείο όπως είναι τα περισσότερα της χώρας – με διδακτικό προσωπικό περί τα 20 άτομα – όλοι οι εκπαιδευτικοί να ασχολούνται κάθε μέρα με τα διοικητικά στα κενά τους; Θα μπορούσαν να ορισθούν εκ περιτροπής όλοι να κάνουν κάτι…αυτό γιατί είναι τόσο δύσκολο;  Ή τόσο ανέφικτο; Μπορούμε νομίζω ως στοιχειωδώς μορφωμένοι όλοι μας, να πάρουμε μια πρόταση και να την μεταμορφώσουμε προς το καλύτερο αντί να την απορρίπτουμε συλλήβδην επειδή καταρρίπτονται τα κακώς εννοούμενα κεκτημένα μας.
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 11, 2010, 03:22:41 μμ »
Martha72, χαλάς την πιάτσα κορίτσι μου

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 11, 2010, 04:10:00 μμ »
ναι ρε γμτ....αλλά μ΄αρέσει!!!!  :P Βασικά το φχαριστιέμαι γιατί τους τα λέω χύμα στα μούτρα κι επειδή έχουν τη φωλιά τους χεσμ@νη δεν μπορούν να μου κάνουν και τίποτα... ;D Να σου πω την αλήθεια, έχω βαρεθεί να κάνουν κουμάντο μερικοί μερικοί και οι υπόλοιποι που προσπαθούμε όχι απαραίτητα να μάθουμε την ύλη στα παιδιά αλλά αν μη τι άλλο να τους ανοίξουμε λίγο τους ορίζοντές τους, να κάνουμε την πάπια.... οπότε ναι - θα συνεχίσω να χαλάω την πιάτσα!!!
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 11, 2010, 04:41:18 μμ »
άλλο πράγμα τα διοικητικά καθήκοντα που όλοι έχουμε επωμιστεί και άλλο η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. το σχολείο λειτουργικά δεν έχει την δομή μιας εταιρείας για να μπορέσει να αξιολογηθεί στα πρότυπα μιας εταιρείας.
έχει έναν διευθυντή και καθηγητές. το μοντέλο αυτό διοίκησης δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα διοίκησης μιας σύγχρονης εκπαιδευτικής μονάδας.
αυτό το τραγελαφικό που γίνεται σήμερα είναι ότι φυτεύουν κάποιους όρους σύγχρονου management σε σχολικές μονάδες στις οποίες δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός διοίκησης σύμφωνα με τα σύγχρονα μοντέλα διοίκησης.
το να τηρείται ένα ωράριο ή να τρέχει κάποια χαρτούρα επιτυχώς αυτό δεν είναι διοίκηση ούτε φανερώνει έναν υγιή τρόπο λειτουργίας μιας σχολικής μονάδας.
Η αξιολόγηση και μάλιστα αυτοαξιολόγηση απαιτεί πέρασμα σε νέες δομές,νέες πρακτικές οι οποίες χωρίς υποστήριξη σε χρήμα,επιμόρφωση και υλική υποστήριξη δεν πρόκειται να επιφέρει τίποτα

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Αυτο-αξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 11, 2010, 05:19:17 μμ »
geochem έχεις δίκιο μάλλον ξεφυγαμε από το θέμα ( αναρωτιόμασταν ποιός θα τα περνάει όλα αυτά που λέει το υπουργειο στο έντυπο για την αυτοαξιολόγηση και μάλλον πλατιάσαμε...)
Κοίταξε, το σχολείο έχει χαρακτηριστικά επιχείρησης ωστόσο οι ρόλοι δεν είναι πάντα συγκεκριμένοι - δηλαδή ας πούμε ο μαθητής είναι και πελάτης είναι και εργαζόμενος είναι και εργοδότης. Βεβαίως λοιπόν έχει τις ιδιαιτερότητές του και ακριβώς γιαυτό το λόγο δε μπορεί να κριθεί ακριβώς όπως μια άλλη οποιαδήποτε επιχείρηση. Ωστόσο,πρέπει να κριθεί.
Αν είδες το εγγραφο του υπουργείου αναφέρει διαμορφωτικές κλίμακες ( υποθέτω την κλασική κλίμακα Likert), το ποιά και πόσα προγράμματα τρέχουν, πόσες ώρες χάνονται και γιατί, πώς χρησιμοποιούνται οι πόροι από τη σχολική επιτροπή κτλ. Θέλω να πω, δεν είναι πια και η τρελλή αξιολόγηση που κάποτε φοβόμασταν με τη μορφή του πάλαι ποτέ επιθεωρητή...(αν και μπορεί κάποιος να πει, μας το πάνε λάου λάου για να μας τον φέρουν κι αυτόν....στο οποίο ανταπαντώ "καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται" )
Φυσικά και θα συμφωνήσω μαζί σου ότι χρειάζονται δομές, χρήμα, υποστήριξη και επιμόρφωση. Το ίδιο χρειάζεται και για να γίνει ένα σωστό και σύγχρονο μάθημα. Αυτό σημαίνει ότι δε θα κάνουμε μάθημα μέχρις ότου προκύψουν τα παραπάνω;
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 367
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.