0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΔΕ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ...ΜΟΝΟ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ......ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 5 γ.πραγματική διδακτική προϋπηρεσία και μετά έχει τη μοριοόδτησή της...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΑΚΙΑ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ
Εξαίρετο το κείμενο του asimos alex. Όλοι όσοι γυρίζουμε την Ελλάδα, με την ελπίδα του διορισμού-τι να πω και για τους ωρομίσθιους, βάζουν και από την τσέπη τους και από τις οικονομίες αυτών και των άλλων- νιώθουμε οχι απλώς αδικημένοι αλλά ότι μας ξεγέλασαν πολύ καλά και έπαιξαν εις βάρος της ζωής μας τόσα χρόνια. Τι να πρωτοθυμηθώ, κατάργηση επετηρίδας, απανωτοί Ασέπ και ευτελισμός και έρχεται η ώρα που ενώ πλησιάζουμε στον πολυπόθητο διορισμό (λες και μας τον χρωσστούν) ανατρέπονται όλα. Οι δηλώσεις της υπουργού μας -υπουργός παιδείας θέλει να αποκαλείται- είναι ξεδιάντροπες και υποτιμητικές για όλους μας. Αλλά και για τους μαθητές και τους γονείς τους. Είναι δυνατόν να θεωρεί μη εκπαιδευτικό την ύπαρξη μικρών τμημάτων; Αντί να είναι αυτή η επιδίωξή τους, για να μπορείς να έχουν όλοι πρόαβαση στη μάθηση, αντί να μιλήσει για ενισχυτική διδασκαλία, μας προκαλεί. Και τι θα γίνει με τα παιδιά των απόμακρων, ορεινών,ακριτικών περιοχών; Να κλείσουν τα σχολεία τους, να μεταναστεύσουν από τις περιοχές τους; Ένα σχολείο σε τέτοιες περιοχές μπορεί να προσφέρει πολλά και όχι μόνο μάθηση. Γιατί έχει άραγε επισκεφτεί τέτοια σχολεία ή καλύτερα έχει διδάξει σε τέτοια σχολεία και σε τέτοιες περιοχές; Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και οι μεγαλουπόλεις. Εμείς που είδαμε και τέτοια μέρη και σχολεία ξέρουμε πολύ καλά τα προβλήματά τους.
Παράθεση από: BOEMISSA στις Απριλίου 27, 2010, 09:14:08 amΕξαίρετο το κείμενο του asimos alex. Όλοι όσοι γυρίζουμε την Ελλάδα, με την ελπίδα του διορισμού-τι να πω και για τους ωρομίσθιους, βάζουν και από την τσέπη τους και από τις οικονομίες αυτών και των άλλων- νιώθουμε οχι απλώς αδικημένοι αλλά ότι μας ξεγέλασαν πολύ καλά και έπαιξαν εις βάρος της ζωής μας τόσα χρόνια. Τι να πρωτοθυμηθώ, κατάργηση επετηρίδας, απανωτοί Ασέπ και ευτελισμός και έρχεται η ώρα που ενώ πλησιάζουμε στον πολυπόθητο διορισμό (λες και μας τον χρωσστούν) ανατρέπονται όλα. Οι δηλώσεις της υπουργού μας -υπουργός παιδείας θέλει να αποκαλείται- είναι ξεδιάντροπες και υποτιμητικές για όλους μας. Αλλά και για τους μαθητές και τους γονείς τους. Είναι δυνατόν να θεωρεί μη εκπαιδευτικό την ύπαρξη μικρών τμημάτων; Αντί να είναι αυτή η επιδίωξή τους, για να μπορείς να έχουν όλοι πρόαβαση στη μάθηση, αντί να μιλήσει για ενισχυτική διδασκαλία, μας προκαλεί. Και τι θα γίνει με τα παιδιά των απόμακρων, ορεινών,ακριτικών περιοχών; Να κλείσουν τα σχολεία τους, να μεταναστεύσουν από τις περιοχές τους; Ένα σχολείο σε τέτοιες περιοχές μπορεί να προσφέρει πολλά και όχι μόνο μάθηση. Γιατί έχει άραγε επισκεφτεί τέτοια σχολεία ή καλύτερα έχει διδάξει σε τέτοια σχολεία και σε τέτοιες περιοχές; Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και οι μεγαλουπόλεις. Εμείς που είδαμε και τέτοια μέρη και σχολεία ξέρουμε πολύ καλά τα προβλήματά τους. Σας πιεζει κανενας να γυριζετε την Ελλαδα; Και αντι να κανετε το γυρο της Ελλαδας γιατι δεν καθεστε να διαβασετε πραγματικα και να περασετε.Το απανωτα ΑΣΕΠ δεν μου λεει τιποτα πολλοι πανε και για περιπατο.Μαλλον θα επρεπε να ευχαριστησετε την Διαμαντοπουλου που σας απαλλασσει απο την ταλαιπωρια.Επαναλαμβανω ο τελικος σκοπος πρεπει να ειναι η καταργηση της αναπληρωσης. Δεν υπαρχει πουθενα αλλου αυτος ο θεσμος.
αυτό με το δεύτερο πτυχίο το καταλάβατε; μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος και τις δύο ειδικότητες του έτσι δ ελέει;να χει πχ πτυχίο φιλολογίας και ιστορικού; δε βγάζω άκρη
Παράθεση από: stroumfita στις Απριλίου 27, 2010, 10:00:38 amαυτό με το δεύτερο πτυχίο το καταλάβατε; μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος και τις δύο ειδικότητες του έτσι δ ελέει;να χει πχ πτυχίο φιλολογίας και ιστορικού; δε βγάζω άκρηοχι,αυτο δεν κανει διαφορα, ας πουμε να εχει φιλολογιας και θεολογιας