0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην Α και Β δημοτικού γίνεται με τρόπο επικοινωνιακό και με δραστηριότητες που το παιδί να περνάει καλά και να μαθαίνει παίζοντας (όπως είπαν και άλλοι συνάδελφοι πιο πάνω)...οχι με 4 σελίδες φυλλάδια για την γλώσσα και άλλες 2 για τα μαθηματικά όπως κάνουν πολλοί δάσκαλοι για να θεωρούνται 'καλοί'. Όσο για τα συντεχνιακά μάλλον οι φιλόλογοι τα ξεκινούν θέλοντας να μπουν να διδάξουν στο δημοτικό γλώσσα και ιστορία...Οι γονείς θα έπρεπε να σκεφτούν πως αυτό ίσως τους δώσει την δυνατότητα να μην ξοδεύουθν χρήματα σε φροντιστήρια μιας και το παιδί τους θα κάνει κάτι παραπάνω στο σχολείο ή τελοσπάντων θα μπορούν να τρενάρουν το να αρχίσει το παιδί τους φροντιστήριο...Ειδικά οι εκπαιδευτικοί γονείς ας δώσουν μια ευκαιρία στο δημόσιο σχολείο αντι να το απαξιώνουν. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους. Και κάτι ακόμα οι ίδιοι εμείς που μας εμπιστεύονταν τα παιδιά τους στα φρονστιστήρια κάνουμε μάθημα και στα σχολεία...γιατί πριν ήμασταν κατάλληλοι και τώρα όχι?
Παράθεση από: Beth στις Απρίλιος 19, 2010, 01:18:20 μμΜα η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην Α και Β δημοτικού γίνεται με τρόπο επικοινωνιακό και με δραστηριότητες που το παιδί να περνάει καλά και να μαθαίνει παίζοντας (όπως είπαν και άλλοι συνάδελφοι πιο πάνω)...οχι με 4 σελίδες φυλλάδια για την γλώσσα και άλλες 2 για τα μαθηματικά όπως κάνουν πολλοί δάσκαλοι για να θεωρούνται 'καλοί'. Όσο για τα συντεχνιακά μάλλον οι φιλόλογοι τα ξεκινούν θέλοντας να μπουν να διδάξουν στο δημοτικό γλώσσα και ιστορία...Οι γονείς θα έπρεπε να σκεφτούν πως αυτό ίσως τους δώσει την δυνατότητα να μην ξοδεύουθν χρήματα σε φροντιστήρια μιας και το παιδί τους θα κάνει κάτι παραπάνω στο σχολείο ή τελοσπάντων θα μπορούν να τρενάρουν το να αρχίσει το παιδί τους φροντιστήριο...Ειδικά οι εκπαιδευτικοί γονείς ας δώσουν μια ευκαιρία στο δημόσιο σχολείο αντι να το απαξιώνουν. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους. Και κάτι ακόμα οι ίδιοι εμείς που μας εμπιστεύονταν τα παιδιά τους στα φρονστιστήρια κάνουμε μάθημα και στα σχολεία...γιατί πριν ήμασταν κατάλληλοι και τώρα όχι?Όσο ενδιαφέρων και αν γίνει το μάθημα ένα παιδί Α δημοτικού μαθαίνει την ελληνική αλφάβητο!Είναι δυνατόν να μάθουν ταυτόχρονα ξένες γλώσσες?Στα φροντιστήρια που πληρώνουν όπως λές απευθύνονατι από την Γ δημοτικού όχι από την Α.Ένα τέτοιο μέτρο για να γίνει αποδεκτό θα έπρεπε να εφαρμοστεί από τη Γ δημοτικού.Το ότι προωθείται από τόσο νωρίς δηλώνει ΜΟΝΟ τη διάθεση της διαμαντοπ. να καταστήσει την Αγγλική δεύτερη επίσημη γλώσσα και όχι για να βοηθήσει γονείς και μαθητές.Όσο για τα "συντεχνιακά" των φιλολόγων που αναφέρεις μάλλον είναι άστοχα..μήπως είναι των της αγγλικής καθώς ένα τέτοιο μέτρο προφανώς σημαίνει μεγαλύτερη απορρόφηση?
οι σχολές είναι εκεί για όποιον θέλει να σπουδάσει αγγλική και σίγουρα δεν περνας με 10 και 11 όπως σε πολλές σχολές που οδηγούν στην διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας...
Παράθεση από: Beth στις Απρίλιος 19, 2010, 01:39:59 μμοι σχολές είναι εκεί για όποιον θέλει να σπουδάσει αγγλική και σίγουρα δεν περνας με 10 και 11 όπως σε πολλές σχολές που οδηγούν στην διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας...Εγώ δεν ξέρω φιλόλογο να πέρασε με 10...Και δεν είναι αυτό το θέμα μας..Το θέμα είναι οτι θεωρώ αντιπαιδαγωγικό ένα παιδί 6 ετών να μαθαίνει αγγλικά τη στιγμή που δεν ξέρει καν ελληνικά...Προωθείται μόνο για να γίνει η Διαμαντοπ αρτεστή στους ευρωπαίους φίλους της.Όσο για το proficiency...τί να κάνουμε?Πιο φτηνά εργατικά χέρια..Καπιταλισμό δεν έχουμε?Και εμάς μας παίρνουν την Ιστορία αλλά δε μας ακούει κανείς...
Παράθεση από: maryk στις Απρίλιος 19, 2010, 01:45:52 μμΠαράθεση από: Beth στις Απρίλιος 19, 2010, 01:39:59 μμοι σχολές είναι εκεί για όποιον θέλει να σπουδάσει αγγλική και σίγουρα δεν περνας με 10 και 11 όπως σε πολλές σχολές που οδηγούν στην διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας...Εγώ δεν ξέρω φιλόλογο να πέρασε με 10...Και δεν είναι αυτό το θέμα μας..Το θέμα είναι οτι θεωρώ αντιπαιδαγωγικό ένα παιδί 6 ετών να μαθαίνει αγγλικά τη στιγμή που δεν ξέρει καν ελληνικά...Προωθείται μόνο για να γίνει η Διαμαντοπ αρτεστή στους ευρωπαίους φίλους της.Όσο για το proficiency...τί να κάνουμε?Πιο φτηνά εργατικά χέρια..Καπιταλισμό δεν έχουμε?Και εμάς μας παίρνουν την Ιστορία αλλά δε μας ακούει κανείς...η αλήθεια είναι πως η Διαμαντοπούλου ούτε ζήτησε ούτε από οτι φαίνεται θα ζητήσει την γνώμη των φιλολόγων για το αν θα μπουν τα αγγλικά στην Α δημοτικού...αρα κρίμα που σας παίρνουν την ιστορία...και κρίμα που εμείς κερδίζουμε ώρες...αλλά έτσι είναι η ζωή...οι επιλογές σου σε ακολουθούν παντού...
Το θέμα είναι οτι θεωρώ αντιπαιδαγωγικό ένα παιδί 6 ετών να μαθαίνει αγγλικά τη στιγμή που δεν ξέρει καν ελληνικά...
Παράθεση από: maryk στις Απρίλιος 19, 2010, 01:28:08 μμΠαράθεση από: Beth στις Απρίλιος 19, 2010, 01:18:20 μμΜα η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην Α και Β δημοτικού γίνεται με τρόπο επικοινωνιακό και με δραστηριότητες που το παιδί να περνάει καλά και να μαθαίνει παίζοντας (όπως είπαν και άλλοι συνάδελφοι πιο πάνω)...οχι με 4 σελίδες φυλλάδια για την γλώσσα και άλλες 2 για τα μαθηματικά όπως κάνουν πολλοί δάσκαλοι για να θεωρούνται 'καλοί'. Όσο για τα συντεχνιακά μάλλον οι φιλόλογοι τα ξεκινούν θέλοντας να μπουν να διδάξουν στο δημοτικό γλώσσα και ιστορία...Οι γονείς θα έπρεπε να σκεφτούν πως αυτό ίσως τους δώσει την δυνατότητα να μην ξοδεύουθν χρήματα σε φροντιστήρια μιας και το παιδί τους θα κάνει κάτι παραπάνω στο σχολείο ή τελοσπάντων θα μπορούν να τρενάρουν το να αρχίσει το παιδί τους φροντιστήριο...Ειδικά οι εκπαιδευτικοί γονείς ας δώσουν μια ευκαιρία στο δημόσιο σχολείο αντι να το απαξιώνουν. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους. Και κάτι ακόμα οι ίδιοι εμείς που μας εμπιστεύονταν τα παιδιά τους στα φρονστιστήρια κάνουμε μάθημα και στα σχολεία...γιατί πριν ήμασταν κατάλληλοι και τώρα όχι?Όσο ενδιαφέρων και αν γίνει το μάθημα ένα παιδί Α δημοτικού μαθαίνει την ελληνική αλφάβητο!Είναι δυνατόν να μάθουν ταυτόχρονα ξένες γλώσσες?Στα φροντιστήρια που πληρώνουν όπως λές απευθύνονατι από την Γ δημοτικού όχι από την Α.Ένα τέτοιο μέτρο για να γίνει αποδεκτό θα έπρεπε να εφαρμοστεί από τη Γ δημοτικού.Το ότι προωθείται από τόσο νωρίς δηλώνει ΜΟΝΟ τη διάθεση της διαμαντοπ. να καταστήσει την Αγγλική δεύτερη επίσημη γλώσσα και όχι για να βοηθήσει γονείς και μαθητές.Όσο για τα "συντεχνιακά" των φιλολόγων που αναφέρεις μάλλον είναι άστοχα..μήπως είναι των της αγγλικής καθώς ένα τέτοιο μέτρο προφανώς σημαίνει μεγαλύτερη απορρόφηση?κάνεις λάθος...τα φροντιστήρια κάνουν μαθήματα Αγγλικών και από την Α δημοτικού και μάλιστα δωρεάν για να 'δέσουν' τους πελάτες τους...εσείς οι ίδιοι οι γονείς τα στέλνετε...και επίσης εμείς οι αγγλικοί είμαστε τόσο ανοιχτοχέριδες που μας έχουν κατακλέψει απο δικαιώματα επαγγελματικά τα proficiency...δεν είμαστε κλειστή συντεχνεία...οι σχολές είναι εκεί για όποιον θέλει να σπουδάσει αγγλική και σίγουρα δεν περνας με 10 και 11 όπως σε πολλές σχολές που οδηγούν στην διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας...