PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Σχολική βία
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 667 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ), για το σχ. έτος 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Σχολική βία (Αναγνώστηκε 6716 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
bikini
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3028
Φύλο:
Έχε ελπίδα... ΠΕ02
Σχολική βία
«
στις:
Απρίλιος 21, 2010, 06:41:49 πμ »
Tweet
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Συμβουλευτικά φυλλάδια για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας στα σχολεία.
Επιθετικότητα στο Σχολείο. Προτάσεις για πρόληψη και αντιμετώπιση.
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/social/entypa/epithet1.pdf
Όταν τα πράγματα στο σχολείο ... αγριεύουν!
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/social/entypa/epithet2.pdf
Γονείς: Όταν τα πράγματα ... δεν πάνε καλά!
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/social/entypa/goneis.pdf
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_4_10_230002.php
Καταγράφηκε
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από
1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σχολική βία
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:23:25 »
pieroula
Νέο μέλος
Μηνύματα: 40
Φύλο:
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #1 στις:
Απρίλιος 21, 2010, 09:10:51 πμ »
Bikini μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό δυσάρεστων ειδήσεων για μας,
σε ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις για τέτοια θέματα!
Καταγράφηκε
Melina04
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 262
Νηπιαγωγός
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #2 στις:
Απρίλιος 21, 2010, 01:46:46 μμ »
Πολύ ενδιαφέροντα τα φυλλάδια! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
Καταγράφηκε
modistra
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 100
Φύλο:
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #3 στις:
Φεβρουάριος 08, 2012, 12:45:11 μμ »
Χρήσιμο υλικό, ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σχολική βία
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:23:25 »
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3500
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #4 στις:
Φεβρουάριος 24, 2012, 07:11:44 μμ »
Ενδιαφέρον ρεπορταζ από την εκπομπή Πρωταγωνιστές του MEGA
http://www.megatv.com/protagonistes/default.asp?catid=25583&subid=2&pubid=25682756
Ξέρει κανείς μήπως πως μπορώ να το κατεβάσω το video?
Ενω βγαίνει η επιλογή "Download this video" όταν πάω το ποντίκι πάνω από το video αυτό στη συνέχεια δεν κατεβαίνει. Μήπως είναι κλειδωμένο ;
Καταγράφηκε
kyra_daskala
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 666
Φύλο:
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #5 στις:
Φεβρουάριος 24, 2012, 09:24:37 μμ »
Δεν θυμάμαι να σου έδιναν την επιλογή να το κατεβάσεις και να το αποθηκεύσεις. Σου έδινε την επιλογή να το ενσωματώσεις στο blog σου.
Πάντως ήταν μια από τις πολύ καλές εκπομπές των πρωταγωνιστών.
Το παρουσιάσα πέρσι στην Στ Δημοτικού, μετά και από άλλες σχετικές δράσεις για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό, και τα αποτελέσματα ήταν φοβερά.
Θέλει όμως προετοιμασία, δουλειά με τα παιδιά και πολλή συζήτηση.
Καταγράφηκε
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3500
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #6 στις:
Φεβρουάριος 29, 2012, 01:41:06 μμ »
υπάρχουν μουσικά κομμάτια σχετικά με την ενδοσχολική βία ή κάτι που να ταιριάζει με την περίπτωση;
Μόνο το The Wall των pInk Floyd μου έρχεται στο μυαλό...
Καταγράφηκε
GregX
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 175
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #7 στις:
Οκτώβριος 17, 2012, 12:44:32 μμ »
Δεν έχει λεπτομέρειες στο ρεπορταζ αλλά ποια η γνώμη σας γενικότερα?
http://www.zougla.gr/greece/article/ka8igitis-ktipise-ma8iti-se-sxolio-tis-atikis
Αναστάτωση έχει προκληθεί στο 2ο Γυμνάσιο της Αγίας Βαρβάρας Αττικής, καθώς σήμερα το πρωί, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, καθηγητής χτύπησε έναν νεαρό μαθητή.
Οι γονείς του παιδιού έσπευσαν στο σημείο και χρησιμοποιώντας βία κινήθηκαν απειλητικά κατά του καθηγητή, ο οποίος διαδραμάτισε ρόλο μποξέρ και δεν παρουσίασε την εικόνα του εκπαιδευτικού, όπως αυτή αρμόζει σε έναν λειτουργό.
Η zougla.gr επικοινώνησε με τη διεύθυνση του σχολείου, η οποία επιβεβαίωσε το συμβάν. Αυτήν την ώρα πραγματοποιείται σύσκεψη για το πρωτοφανές περιστατικό.
Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος
Καταγράφηκε
julie_v
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 505
Φύλο:
Έγινα δασκάλα για τα λεφτά και τη δόξα!
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #8 στις:
Οκτώβριος 17, 2012, 01:22:32 μμ »
Δεν ξέρω τι συνέβη στην προκειμένη, αλλά & στο λύκειο που ήμουν πέρυσι υπήρξε ένα τέτοιο περιστατικό.
Ο μαθηματικός ήταν εριστικός όλη την ώρα με έναν συγκεκριμένο μαθητή, ο οποίος είχε προβλήματα επιθετικότητας.
Στο διάλειμμα πιάστηκαν στα χέρια. Μάλιστα ο καθηγητής δήλωσε "ή αυτός ή εγώ", "πού μου το κουβάλησες αυτό το τρελό" & διάφορα άλλα ωραία.
Δυστυχώς ο μαθητής (που ήδη επαναλάμβανε την τάξη & είχε ήδη εκ νέου κοπεί από απουσίες) εγκατέλειψε το σχολείο.
Νομίζω πως ο εκπαιδευτικός δεν θα πρέπει να φτάνει σε αυτό το σημείο, αλλά θα πρέπει να ακούσε κανείς & τις δύο πλευρές πριν βγάλει συμπεράσματα...
Καταγράφηκε
Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, ανακρίσεις, χαμός...
Τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...
Eίναι να μη σου τύχει...!!
karxarias29
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2296
Φύλο:
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #9 στις:
Οκτώβριος 18, 2012, 10:44:59 μμ »
Ακριβώς.
Μηδενί δίκην δικάσης, πριν αμφοίν μύθον ακούσης (Φωκυλίδης). Μπορεί ακούγοντας και την άλλη πλευρά να έλεγες να αγιάσει το χέρι του!
Καταγράφηκε
apri
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5794
Φύλο:
Dum spiro, spero
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #10 στις:
Οκτώβριος 20, 2012, 05:56:51 μμ »
Αυξάνονται συνεχώς τα κρούσματα βίας στα σχολεία
Σκοτεινά σύννεφα σκιάζουν την ανέμελη σχολική ηλικία καθώς τα περιστατικά βίας πυκνώνουν ολοένα και περισσότερο στα προαύλια των σχολείων. Στον ευαίσθητο μικρόκοσμο των παιδιών και των εφήβων αναπαράγονται οι παθογένειες της κοινωνίας και δοκιμάζεται καθημερινά η ψυχή τους στην πιο τρυφερή ηλικία.
http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/245050/ayxanontai-synehos-ta-kroysmata-vias-sta-sholeia
Τα σχολεία της Ελλάδας εκπέμπουν SOS για την έξαρση της μαθητικής βίας, καθώς, σύμφωνα με έρευνες, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 4η θέση ανάμεσα σε 41 χώρες, σε περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού ή bullying όπως λέγεται διεθνώς.
Η σιωπή που καλύπτει αυτά τα περιστατικά πρέπει να σπάσει και η Πολιτεία να λάβει μέτρα προστασίας των εμπλεκομένων παιδιών.
Για τον λόγο αυτό, ο ευρωβουλευτής ΝΔ, Γιώργος Κουμουτσάκος ανέλαβε την πρωτοβουλία να προωθήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση την καθιέρωση Ευρωπαϊκής Ημέρας κατά του Εκφοβισμού και της Βίας στα Σχολεία. Επιδίωξη αυτής της δράσης, διευκρινίζει ο ευρωβουλευτής στο ΑΜΠΕ, «είναι η μεγαλύτερη δυνατή ευαισθητοποίηση των ευρωπαϊκών θεσμών και της κοινής γνώμης για τις σοβαρές επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού στην ψυχική και σωματική υγεία των παιδιών και των εφήβων. Η ευαισθητοποίηση αυτή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του φαινομένου».
Σήμερα, συνεχίζει ο κ Κουμουτσάκος, η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και τα προβλήματα της οικογένειας, όπως τα οικονομικά αδιέξοδα, οι νευρώσεις και οι πιέσεις, επηρεάζουν τα παιδιά. Αυτά, ως ιμάντες μεταφοράς τα διοχετεύουν, επικίνδυνα, στο σχολείο με δράσεις ενδοσχολικής βίας (καταστροφές σχολικών κτιρίων και σχολικού εξοπλισμού), αλλά και ηθικής τρομοκρατίας, από τις «ισχυρότερες» ομάδες, με εκφοβισμούς και περιθωριοποίηση των «αδύναμων» μαθητών.
Στην προκειμένη περίπτωση οι αρνητικές ενέργειες που υφίσταται κατ’ επανάληψη ένας μαθητής, έχουν σαν αποτέλεσμα σοβαρές ψυχολογικές και συχνά σωματικές συνέπειες. Επίσης, επισημαίνει ότι, στην έννοια "ενδοσχολική βία και εκφοβισμός" συμπεριλαμβάνεται κάθε είδους λεκτική, ψυχολογική, σωματική ακόμα και διαδικτυακή ή ηλεκτρονική άσκηση ψυχολογικής βίας.
Εξάλλου σε ομιλία του με θέμα: «Σχολικός εκφοβισμός Μαθαίνω- αντιμετωπίζω» που έδωσε χθες στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων, στο πλαίσιο των ετήσιων εκδηλώσεων (Οκτώβριος 2012) που πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες, ο κ. Κουμουτσάκος, χαρακτήρισε λανθασμένη τη λογική του διαχωρισμού θύματος - θύτη από τις πρακτικές εξεύρεσης λύσης, «αφού και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για παιδιά, μπλεγμένα στα δίκτυα αυτού του νοσηρού φαινομένου». Εάν δεν προλάβεις και δεν προστατεύσεις το θύμα, αυτό αποκτά άσχημες ψυχολογικές συμπεριφορές, που καταλήγουν σε απομόνωση, κατάθλιψη ακόμα και ακραίες αντιδράσεις. Ταυτόχρονα, αν δεν προλάβεις τον θύτη, τον ωθείς να συνεχίσει την παραβατική του συμπεριφορά, με όποια κατάληξη μπορεί να έχει αυτό στο μέλλον του.
Ο ομιλητής δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σιωπή που χαρακτηρίζει το φαινόμενο (ο θύτης γνωρίζει πως η συμπεριφορά του είναι τιμωρητέα, το θύμα ντρέπεται, ο δάσκαλος δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη και η οικογένεια ζει στην άγνοια). «Δημιουργείται, ένας κύκλος μιας ιδιότυπης omerta μεταξύ των εμπλεκομένων, που το μόνο που κάνει είναι να αφήνει το φαινόμενο να δηλητηριάζει τις ψυχές των μαθητών, στοιχειώνοντας τα όνειρα και τις ελπίδες τους».
Η λύση κατέληξε ο κ. Κουμουτσάκος, είναι να μπορούμε να αναγνωρίζουμε το πρόβλημα, να έχουμε τη δυνατότητα να το συζητάμε και να αναζητούμε λύσεις. «Βεβαίως, δεν πιστεύω ότι από τη μια μέρα στην άλλη θα αλλάξουν τα πράγματα. Όμως, είμαι πεπεισμένος ότι με αφετηρία μια Ευρωπαϊκή Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού θα υπάρξει εγρήγορση και αποτελεσματική αντιμετώπιση», είπε.
Ομιλητές στο θέμα ήταν επίσης ο εγκληματολόγος και βουλευτής ΔΗΜΑΡ Γιάννης Πανούσης, ο παιδοψυχίατρος Ιωάννης Τσιάντης και ο δημοσιογράφος, Mηνάς Βιντιάδης.
Στην τοποθέτησή του για την αντιμετώπιση του φαινομένου ο κ. Πανούσης πρότεινε τη λειτουργία του «ανοικτού» σχολείου ως μοντέλο εκπαιδευτικής συναίνεσης, με συμμετοχική, ομαδική επικοινωνία όλων των μερών. Δηλαδή μ' ένα οικολογικό μοντέλο σχέσεων σε οικογενειακό και κοινοτικό περιβάλλον με συνεργατική μάθηση (θετικές αλληλεξαρτήσεις και αίσθημα ατομικής ευθύνης).
Η διαπραγμάτευση των σχέσεων καθηγητών – μαθητών, συνέχισε, και «η διαχείριση κρίσεων πρέπει να ενθαρρύνουν και την πρόσθετη λειτουργία του μαθητή – διαμεσολαβητή. Έτσι επιτυγχάνεται και η διαδραστική προσέγγιση που ευνοεί την αποκλιμάκωση και την αποδραματοποίηση».
Ο καθηγητής του Λεόντειου Λυκείου, Παναγιώτης Μαμαλής, μιλώντας στο ΑΜΠΕ για τη μέθοδο πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου που εφαρμόζει το Λεόντειο υπογραμμίζει ότι «από το 2009 ομάδα εκπαιδευτικών αναπτύσσει πλούσια δράση στη σχολική κοινότητα παρεμβαίνοντας για την ευαισθητοποίηση μαθητών, διδακτικού προσωπικού και γονέων». Την περασμένη χρονιά, προσθέτει ο κ. Μαμαλής, δημιουργήθηκε και Όμιλος μαθητών για την αντιμετώπιση του φαινομένου, ενώ, από φέτος, το σχολείο εφαρμόζει ειδικό πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και στο Δημοτικό με την εποπτεία και καθοδήγηση της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ).
Ειδικότερα για τα σημάδια αναγνώρισης και την αντιμετώπιση του εκφοβισμού στα παιδιά η καθηγήτρια- μέλος της ομάδας Λίνα Κεσανοπούλου λέει στο ΑΜΠΕ: «Ένα παιδί μπορεί να δείξει ότι είναι θύμα εκφοβισμού με συγκεκριμένα συμπτώματα τα οποία οι ενήλικοι πρέπει να διερευνήσουν».
Μερικά εξ’ αυτών είναι, όταν ένα παιδί :
-Επιστρέφει σπίτι συχνά πεινασμένο, καθώς έχει χάσει το κολατσιό ή τα χρήματά του ή με σκισμένα ρούχα, κατεστραμμένα βιβλία και χαμένα πράγματα.
-Ζητά επίμονα ή και κλέβει χρήματα από τους οικείους του, για να τα δώσει στον εκφοβιστή.
-Καθυστερεί να πάει στο σχολείο ή αργεί να επιστρέψει στο σπίτι.
-Σταματά να τρώει ή αντίθετα υπερκαταναλώνει τροφή.
-Έχει ανεξήγητες μελανιές ή χτυπήματα και δίνει απίθανες εξηγήσεις γι’ αυτά.
-Παραπονιέται για ψυχοσωματικά προβλήματα και αισθάνεται άρρωστο το πρωί.
-Γίνεται ανεξήγητα επιθετικό στο σπίτι, έχει παράλογες απαιτήσεις, προκαλεί φασαρίες, επιτίθεται ή εκφοβίζει άλλα παιδιά ή τα μικρότερα αδέλφια του.
-Χάνει την αυτοεκτίμηση και τον αυτοσεβασμό του, ενώ αποδέχεται διάφορους μειωτικούς χαρακτηρισμούς. Το διακρίνει αίσθημα κατωτερότητας.
Από την πλευρά τους οι γονείς, τονίζει η κ. Κεσανοπούλου, πρέπει στην αρχή της κάθε σχολικής χρονιάς, να συζητούν με τα παιδιά το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Να εξηγούν με απλά λόγια τις μορφές που μπορεί να πάρει και να συμβουλέψουν τρόπους αντίδρασης. Να θυμίζουν στα παιδιά ότι όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα, αλλά και την υποχρέωση να σέβονται τη διαφορετικότητα ή το αδύνατο σημείο των άλλων.
Σε περίπτωση που κάποιος γονιός διακρίνει κάποιο από τα παραπάνω σημάδια να διερευνήσει προσεκτικά τι συμβαίνει. Να παροτρύνει το παιδί να μιλήσει και να ακούσει προσεκτικά ότι πει. Να το καθησυχάσει τονίζοντάς του ότι δε φταίει εκείνο με λόγια όπως: «Δεν φταις εσύ. Μην πιστεύεις αυτά που σου λένε. Πολλά παιδιά πέφτουν θύματα, αλλά πετυχαίνουν στη ζωή τους. Η βία είναι ευθύνη αυτού που την ασκεί…».
Επιπλέον θα πρέπει ο γονιός να υποστηρίξει το παιδί με εκφράσεις όπως: «Μη δίνεις καμία σημασία, κοίταξέ τους σταθερά στα μάτια και πες τους την άποψή σου!». «Δεν σε αφορούν αυτά που σου λένε». «Μην απαντάς στις κοροϊδίες…».
Αν το πρόβλημα επιμένει, θα πρέπει οι γονείς να παροτρύνουν το παιδί να απευθυνθεί σε κάποιο διδάσκοντα, ή κάποιον άλλο ενήλικα που μπορεί να βοηθήσει.
Καταγράφηκε
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3500
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #11 στις:
Ιούλιος 01, 2015, 10:24:06 πμ »
είδα πρόσφατα αυτό
http://stop-bullying.sch.gr/praksi
για εξ αποστάσεως επιμόρφωση στην ενδοσχολική βία.
Πως μπορεί κανείς να συμμετάσχει; τι πρέπει να κάνω; οι κωδικοί από το ΠΣΔ δεν αναγνωρίζονται. Μήπως πρέπει το σχολείο μου να με δηλώσει; Μπορώ να το παρακολουθήσω από 1η Σεπτέμβρη ή έπρεπε να παρακολουθήσω τον Α κύκλο που ξεκίνησε 16 Ιουνίου; Σε ποιούς απευθύνεται;
ευχαριστώ
Καταγράφηκε
Patreas
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2072
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτέμβριος 30, 2016, 01:32:02 πμ »
Τι έγινε βρε συνάδελφοι αυτό το έργο για τη Σχολική Βία; Διαβάζουμε στην αρχική σελίδα του
http://stop-bullying.sch.gr/
Ανακοίνωση ολοκλήρωσης έργου
"Ενημερώνουμε όλους τους ενδιαφερόμενους ότι το υποέργο ‘Ανάπτυξη συστήματος εξ’αποστάσεως επιμόρφωσης και ενημερωτικής πύλης- Υλοποίηση της επιμόρφωσης και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού’ με κωδικό ΟΠΣ 448089 ,στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013, έχει ολοκληρωθεί."
Φαγώθηκαν τα λεφτά ακόμα ενός έργου ΕΣΠΑ, και; Τι μένει πίσω; Σταμάτησε η σχολική βία; Ή βάλαμε τα παραδοτέα του έργου στη βιβλιοθήκη να στηρίζουν τα παραδοτέα των προηγούμενων έργων για να μην πέσουν;
Ο λαλίστατος Πάρις που ήταν Πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Πρόληψης της σχολικής βίας και του εκφοβισμού τι έχει να μας πει επί αυτού τώρα από τη θέση του Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου της Φώφης Γεννηματά;
Κοιμήθηκε και ονειρεύτηκε πως η ζωή είναι χαρά. Ξύπνησε και είδε πως η ζωή σημαίνει να υπηρετείς στόχους και ιδανικά. Υπηρέτησε και είδε ότι το να υπηρετείς είναι χαρά. Ειδικά άμα υπηρετείς ένα έργο ΕΣΠΑ...
Καταγράφηκε
sapore
Επισκέπτης
Απ: Σχολική βία
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτέμβριος 30, 2016, 12:58:35 μμ »
Αυτή είναι η αποτελεσματικότητά μας στα "έργα" ως χώρα.
Κατά τη γνώμη μου, καλώς σταμάτησε, καθώς κακώς και ξεκίνησε το 2014
με αυτό τον τρόπο
.
Πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος.
Ααααα και
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
. Καμιά "επιμόρφωση" (στα τυπικά της όρια διεκπεραίωσης) δεν μπορεί να φέρει απτό αποτελεσμα,
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Σχολική βία