0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαι να σκάσω! Πέτυχα λίγο πριν το τέλος της, την εκπομπή ΜΕGA ΣΑ
Κάποιες σκέψεις...Ήμουν κι εγώ αρχικά υπέρ της απεργίας διαρκείας στις πανελλαδικές -είχα ψηφίσει "υπέρ" και στην ψηφοφορία εδώ στο φόρουμ.Τώρα όμως, με τα νέα δεδομένα (ΔΝΤ-νέα μέτρα-πορείες στις 5/5) θεωρώ ότι μια τέτοια κίνηση θα ήταν λάθος... Τώρα που ο κόσμος αρχίζει -κι ας λένε ό,τι θέλουν οι κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις- να αφυπνίζεται, να ξεσηκώνεται, να συσπειρώνεται ξεπερνώντας τις διαιρέσεις μεταξύ των εργαζομένων, μια κλαδική απεργία στις πανελλήνιες θα λειτουργούσε διασπαστικά, ακόμη και αποπροσανατολιστικά. Θα φαινόταν σαν να χρησιμοποιούμε ένα όπλο που οι άλλοι πληττόμενοι εργαζόμενοι δεν έχουν, ότι ενδιαφερόμαστε μόνο για τα "δικά μας" θέματα. Και φυσικά θα ήταν βούτυρο στο ψωμί αυτών που καπηλεύονται τους νεκρούς της Marfin και στήνουν γκάλοπ, για να δημιουργήσουν συλλογική ενοχή και να κάνουν τον κόσμο να κλειστεί πάλι στο καβούκι του.Ναι, το μέλλον των παιδιών είναι υποθηκευμένο και κατάμαυρο. Όμως τα παιδιά, οι μαθητές μας που τώρα ετοιμάζονται για τις πανελλήνιες, δεν έχουν προλάβει να το συνειδητοποιήσουν αυτό στον ελάχιστο χρόνο που τους μένει μεταξύ σχολείου-φροντιστηρίου-ιδιαιτέρων-διαβάσματος. Ούτε και οι γονείς τους, που μπροστά στη λαίλαπα που έρχεται σκέφτονται τα χρήματα που έχουν ξοδέψει για όλα αυτά. Δεν είναι μακριά η ώρα που τα παιδιά και οι γονείς θα είναι μαζί μας σε μια τέτοια απεργία, όταν θα νιώσουν ότι άλλη μια κατάκτηση της μεταπολίτευσης, η μαζικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης και η συνυφασμένη με αυτήν προσδοκία για ανοδική κοινωνική κινητικότητα, θάβεται οριστικά. Όχι όμως τώρα.Φυσικά, δε λέω να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια μέχρι τότε. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε:- Η κινητοποίηση των συναδέλφων στην ΕΡΤ είχε πολύ θετικό αντίκτυπο, κι ας συκοφαντήθηκε από τους πρετεντέρηδες. Αντίστοιχες κινήσεις, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μαζικότητα, μπορούν να είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από μια απεργία στις πανελλήνιες. - Να συμμετέχουμε στις απεργίες και στις κινητοποιήσεις μαζί με τους άλλους εργαζόμενους.- Να απόσχουμε από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελληνίων και από ό,τι γίνεται σε ενδοσχολικό επίπεδο (εξετάσεις, παράδοση βαθμολογίας, αποτελέσματα). Ας αφήσουμε, όμως, τα παιδιά να δώσουν πανελλήνιες.- Να μπλοκάρουμε, όσο μπορούμε, την εφαρμογή του νομοσχεδίου (νόμου, τώρα πλέον...) και των οδηγιών του υπουργείου για υποχρεωτικές υπερωρίες και 30ρια τμήματα.
"Δημ/φος: " Και φυσικά οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν να ακούσουν κουβέντα περί αξιολόγησης! " με ένα γλοιώδες υποχθόνιο χαμόγελο.
[4) Είναι η μόνη απεργία που θα έχει πραγματικό πολιτικό κόστος αφού η κυβέρνηση θ' αναγκαστεί να επιστρατεύσει καθηγητές. Η επιστράτευση συναδέλφων είναι ένα από τα πιο ακραία μέτρα και εκθέτει ανεπανόρθωτα τους κυβερνώντες στην κοινή γνώμη.
.......... Δεν χρειάζεται να αξιολογηθούμε, λένε κάποιοι εκπαιδευτικοί, τα αποτελέσματα φαίνονται στις εξετάσεις. Μα ακριβώς στις προαγωγικές εξετάσεις το 30% των μαθητών γράφει κάτω από τη βάση και στις πανελλαδικές το 33% έως 40%! Αλλά θα υπάρχει και γι’ αυτό κάποιο «πειστικό» επιχείρημα.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΕΙΝΑΙ τα σχολεια που ειχαν την ευκαιρια πολλα φτωχοπαιδα να μαθουν γραμματα ΚΑΤΙ που τωρα θελουν να το στερησουν μακροπροθεσμα