0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!
Παράθεση από: Martha72 στις Μάιος 02, 2010, 04:30:52 μμΚαλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!Δεν είσαι μόνη σου...όταν μάλιστα θα πάψεις να είσαι μειοψηφία, τότε πραγματικά θα είμαστε στο σωστό δρόμο
Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους λοιπόν που αναφέρεις, ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσει η αξιολόγηση. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους πρότεινα ΠΡΩΤΑ να αξιολογηθούν αυτοί που θεωρούνται παλιοί - και πολλοί απ΄αυτούς και παρωχημένοι. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους η αξιολόγηση πρέπει να είναι αμφιδρομη - όχι μόνο ο μέντρορας να αξιολογεί τον νεοδιόριστο αλλά και ο νεοδιόριστος τον μέντορα..Γιατί αν ο μέντορας ειναι ο παλαιότερος των συναδέλφων της κάθε ειδικότητας, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, προβλέπω κάπόιοι να βάζουν τους νέους να τους βγάζουν φωτοτυπίες ή να τους περνάνε τις απουσίες με το σκεπτικό ότι....τους μαθαίνουν τη δουλειά. Ναι, αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν. Και αυτό ακριβώς λέω - να κάνουμε προτάσεις και την αυτοκριτική μας, Να βελτιώσουμε στα σημεία αυτό το νομοσχέδιο που στο σκεπτικό του είναι σωστό - κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά ΒΕΒΑΙΩΣ επιδέχεται πολλών βελτιώσεων.Και επίσης να ενημερώσω τους νέους και να θυμίσω στους παλαιότερους ότι ούτως ή αλλως αυτό ίσχυε ως τώρα για τη μονιμοποιίηση. Αυτή ΔΕΝ γινεται αυτόματα μετά την παρέλευση διετίας. Αυτή γίνεται ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ο διευθυντής στείλει πρόταση μονιμοποιίησης στη διεύθυνση ή το γραφείο, περάσει απο το ΠΥΣΔΕ και μετά προχωρήσει στην Περιφέρεια η οποία και ανακοινώνει κάθε Δεκέμβριο τους πινακες μονιμοποιηθέντων εκπαιδευτικών. Αυτή είναι η ως τώρα διαδικασία για όσους δεν γνωρίζετε - άρα και πάλι έρμαια ήμασταν στις ορέξεις του κάθε διευθυντή - μονο που από άγνοια ( το κάναμε γαργάρα τόσα χρόνια. Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.Και επισης, στη θέση σας δε θα φοβόμουν τόσο πολύ τον μέντορα - γιατί για να κάνει κάποιος αρνητική εισήγηση μονιμοποίησης πρέπει να δικαιολογήσει ΑΠΟΛΥΤΑ τις απόψεις του. Ξέρετε πολλούς που να θέλουν να μπλέξουν σε ΕΔΕ και τα σχετικά; (γιατί αυτό προβλέπεται). Άραγε λοιπόν, γιατί ως τώρα και οι διευθυνητές των σχολείων που συνέτασσαν τις προτάσεις μονιμοοίησης ΠΟΤΕ δεν εισηγήθηκαν αρνητικά; πολύ απλά, για να μην μπλέξουν....
....πολύ σωστά martha. Ας μην ξεκινάμε ποιος θα με αξιολογήσει και τι θα μου κάνει; Γιατί; Εμείς οι αδιόριστοι ξέρουμε ποιος μας αξιολογεί στον ΑΣΕΠ; Βλέπει κανείς το έργο που κάνουμε ως ωρομίσθιοι ή ως αναπληρωτές χωρίς να πληρωνόμαστε εγκαίρως ή το καλοκαίρι ή στις διακοπές; Οι μαθητές μας ξέρουν με ποια κριτήρια αξιολογούνται στις πανελλαδικές (βλέπε μάθημα έκθεσης που είναι πολύ υποκειμενικό); Η αξιολόγηση πρέπει να μπει για όλους μας. Και να εφαρμοστεί σωστά βέβαια.