*

Αποστολέας Θέμα: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...  (Αναγνώστηκε 2733 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος athapris

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αφορμή για το εν λόγω θέμα απετέλεσε το παρακάτω άρθρο του Χρήστου Κάτσικα...Τα σχόλια δικά σας....




ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
 
Ο μέντορας, η μετάταξη και η απόλυση!
 
 
 
            Στο σ/ν «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ  ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» που παρουσίασε για πρώτη φορά, πριν από λίγες εβδομάδες (13/4), το Υπουργείο Παιδείας στο Υπουργικό Συμβούλιο και συγχρόνως έδινε στη δημοσιότητα  επισημαίνονταν ότι η μονιμοποίηση του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού  «θα γίνει μετά από αξιολόγηση η οποία μπορεί  να καταλήξει, σε πρόταση μονιμοποίησης ή σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας».
            Συγκεκριμένα το ν/σ για το ζήτημα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού, της διετούς δόκιμης υπηρεσίας του και της αξιολόγησης από το Μέντορα κλπ έγραφε: «Ο νεοδιόριστος μόνιμος εκπαιδευτικός παραμένει επί δύο έτη ως “δόκιμος εκπαιδευτικός”.  Η διετία αυτή αξιοποιείται για την καλύτερη προετοιμασία του εκπαιδευτικού να αναλάβει διδακτικό και παιδαγωγικό έργο. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού. Η μονιμοποίηση θα γίνει μετά από αξιολόγηση η οποία μπορεί  να καταλήξει, σε πρόταση μονιμοποίησης ή σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας».
(βλέπε: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_4_10_0131.php)
 
 
Λίγες μέρες αργότερα, το ν/σ που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας στη Βουλή για ψήφιση για το θέμα αυτό έγραφε:
 
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

«ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
Κάλυψη θέσεων και λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Άρθρο 4 Διορισμός και τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών

8. Στο τέλος του δεύτερου έτους ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός αξιολογείται ώστε να κριθεί αν είναι κατάλληλος να μονιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικός. Τα όργανα, η διαδικασία και τα ειδικότερα κριτήρια μονιμοποίησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών καθώς και τυχόν αναγκαίες λεπτομέρειες καθορίζονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

9. Στην περίπτωση νεοδιοριζόμενου που δεν κρίνεται κατάλληλος για μονιμοποίηση ως εκπαιδευτικός εφαρμόζονται οι διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 του Κεφαλαίου Α του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 (Α΄167).
 
 
Τι γράφουν όμως οι παραγράφοι 5 και 6 του Κεφαλαίου Α του άρθρου 16 του ν. 1566/1985;
 
Διαβάζουμε:
ν. 1566/1985
άρθρο 16

5. Εκπαιδευτικοί που κρίνονται, κατά τις αξιολογικές κρίσεις, ακατάλληλοι για την προσφορά διδακτικού έργου, μπορεί όμως να κριθούν ως επαρκείς για την άσκηση διοικητικού έργου, παραπέμπονται με απόφαση του νομάρχη στο κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο αποφασίζει σύμφωνα με τις διατάξεις της επόμενης παραγράφου.
6. Το κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου, καλεί σε ακρόαση τον κρινόμενο και μπορεί να εξετάζει κάθε άλλο χρήσιμο στοιχείο. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του. Αν το κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το έργο του εκπαιδευτικού ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται όμως επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης, εφόσον έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία. Στην περίπτωση αυτή συνιστάται προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών, την οποία καταλαμβάνει ο μετατασσόμενος. Η θέση αυτή καταργείται με την αποχώρησή του από την υπηρεσία.
 
Δηλαδή, μετά από πτυχία, πιστοποιητικά παιδαγωγικής κατάρτισης, διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, μετά από του κόσμου τις κρισάρες για να νομιμοποιήσουν την ανεργία και για να έχουν τσακισμένο ηθικό όσοι προσληφθούν, θα μπορεί ένας μέντορας, ένας σύμβουλος και ένας διευθυντής σχολείου να κάνουν αρνητική αξιολόγηση και να απολύσουν το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό ο οποίος βεβαίως δεν έχει ούτε υπερεπταετή πραγματική υπηρεσία ούτε συμπληρώνει εικοσιπενταετή συντάξιμη υπηρεσία.
 
Η ουσία βέβαια είναι ότι τρεις άνθρωποι, είναι αρκετοί είτε για να οδηγήσουν σε δουλεία το νεοδιόριστο είτε να τον απολύσουν.
 
Αλλά δεν πρέπει να διαφύγει από κανέναν και η παραπλάνηση που έγινε. Η Υπουργός Παιδείας σε πολλές συνεντεύξεις στα ΜΜΕ με αθώο ύφος έλεγε ότι αν ο εκπαιδευτικός κριθεί αρνητικά εντάξει δεν χάνει τη θέση του απλά μετατάσσεται σε υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας.
 
 
Χρήστος Κάτσικας
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2010, 12:45:05 μμ από athapris »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lila_86

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 01, 2010, 12:38:20 μμ »
Eυτυχώς που υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι πραγματικά σχετικοί με την παιδεία και γράφουν την αλήθεια για αυτό νομοσχέδιο-παρωδία αλλά και για όλα τα προβλήματα του κλάδου.Για να ενημερώνονται και κάποιοι που έχουν βάλει την εκπαιδευτική κοινότητα στο στόχαστρο.Εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε σε κάθε τελευταίο χωριό της Ελλάδας,σε κάθε δυσπρόσιτο μέρος,ελπίζοντας τουλάχιστον όλα να είναι διαφορετικά για τους μαθητές μας.Κι ας πάμε κάθε μέρα σχολείο με άγχος και απελπισία για το αύριο......Όσο υπάρχουν άνθρωποι με σθένος που γράφουν την αλήθεια,υπάρχει ακόμα ελπίδα.......
Κρίση είναι όταν ο λαός είναι περικυκλωμένος από τη φτώχεια και.....την αστυνομία.-Ανώνυμος-

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 02, 2010, 04:30:52 μμ »
Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.
Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.
Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 02, 2010, 05:00:17 μμ »
Δεν έχουμε καταλάβει κάτι : ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ , ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ!! Aυτό σημαίνει ότι και νόμους θα "ξεθάψουν" και θα μιλήσουν για εφαρμόγη τους που "τόσα χρόνια δε γινόταν". ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ. Τα λόγια του Πάγκαλου περί "συμβατότητας συνταγματος-απολύσεων στο δημόσιο" δεν είναι τυχαία. Προσωπικά δε πιστεύω πάντως ότι θα υπάρξουν συνάδελφοι που είτε θα δεχθούν να γίνουν "μέντορες" είτε ,αμα πιεστούν για οποιοδήποτε λόγο να γίνουν ,θα γίνουν συνειδητά η αιτία να χάσει ένας νέος τη δουλεία του. Άλλωστε μετά από τόοοοση παιδαγωγική και διδακτική κατάρτηση έλεος πια....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greekfrixos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 02, 2010, 05:01:43 μμ »
Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.
Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.
Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!

Δεν είσαι μόνη σου...όταν μάλιστα θα πάψεις να είσαι μειοψηφία, τότε πραγματικά θα είμαστε στο σωστό δρόμο  ;)

Αποσυνδεδεμένος AlexandeR

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 02, 2010, 05:09:30 μμ »
Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.
Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.
Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!

Δεν είσαι μόνη σου...όταν μάλιστα θα πάψεις να είσαι μειοψηφία, τότε πραγματικά θα είμαστε στο σωστό δρόμο  ;)

+++

Συμφωνώ απόλυτα, με την επιφύλαξη όμως ότι σε καιρούς μεγάλης κρίσης και πρωτοφανών για τη χώρα συνθηκών, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καούν τα χλωρά μαζί με τα ξερά...
Another Brick In The Wall

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 02, 2010, 08:46:07 μμ »
Καλά θα τρελλαθούμε εντελώς; επειδή θέλει ο Κάτσικας να δημιουργήσει εντυπώσεις; Αφού παραθέτει άρθρα του 1566 που ισχύει απο το 1985!!! Δηλαδή, ΤΩΡΑ εξαπατά το υπουργειο τους εκπαιδευτικούς - και τόσα χρόνια τι έκανε δηλαδή; Αυτό ίσχυε για δύο δεκαετίες τώρα...αν κάποιοι μόλις έμαθαν το νόμο ας πρόσεχαν.
Και στην τελική, γιατί να μην απολυθούν όσοι κρίνονται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για διδακιτκό έργο; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς - και όλοι ξερουμε ότι είναι αρκετοί - πρέπει να τους πληρώνουμε.Γιατί στη θέση τους να μη διοριστούν άλλοι, νεώτεροι και ίσως αξιότεροι; Λίγη ψυχραιμια βρε παιδιά!!! Αμέσως θα μας απολύσουν...... Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, γιατί να μας απολύσουν; Τώρα αν αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάλουμε μαύρα, θα εκβιάσουμε ψυχολογικά τους μαθητές μας προκειμένου να τους βάλουμε ένα κ....εικοσάρι στο τετράμηνο, πώς θα γλείψουμε για να έχουμε δεκάωρο στην ΠΔΣ ε, με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά νομίζω θα πάθουμε ό,τι ακριβώς μας αξίζει.
Ε μα πια!!! Τα πα και ξεθυμανα...αμάν η κλάψα πια...ας οργανωθούμε να δουμε πώς θα περάσουμε το ζόρι του ΔΝΤ (και εμείς που είμαστε μόνιμοι και όσοι θέλουν να γινουν) αλλά στο ενδιάμεσο καλό είναι να κάνουμε και την αυτοκριτική μας!

εσένα δηλαδή αν σε αξιολογούσε τώρα ο διευθυντής του σχολείου σου είσαι σίγουρη οτι θα σε έβγαζε κατάλληλη; έχεις καλές σχέσεις με τους συναδέλφους σου, αναγνωρίζουν το έργο σου και συμφωνούν με τις μεθόδους σου ώστε αν γινόταν ένας από αυτούς ο μέντοράς σου να σε αξιολογούσε ως κατάλληλη; ή μήπως το πτυχίο, το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και ο ασεπ σου δίνουν τις δεξιότητες (όχι τη θεωρητική γνώση) για να "κάνεις σωστά τη δουλειά" μέσα στη τάξη; υπάρχει κάποιος από τους τώρα μόνιμους που αν αξιολογούταν στα δυο πρώτα χρόνια του διορισμού του θα έμενε στη θέση του; ο νόμος του 1985 μιλάει για άλλου είδους ακαταλληλότητα από αυτή που θα έχουν τη διακαιοδοσία να καθορίσουν ένας διευθυντής, μέντορας και σύμβουλος. υπάρχουν εκπαιδευτικοί που μπαίνουν στη τάξη και δεν κάνουν μάθημα, που βάζουν κολλητική ταινία στο στόμα των άτακτων παιδιών, τα δένουν στις καρέκλες μέσα στη τάξη, δέρνουν σωματικά και ψυχολογικά τους μαθητές τους, ή βάζουν κάμερες στις τουαλέτες και πουλούν τα βίντεο στο διαδίκτυο. αυτό νοούμε ως ακαταλληλότητα για διδακτικό έργο. και υπάρχουν διευθυντές που απλά δεν σε αφήνουν να προσφέρεις διδακτικό έργο όπως πρέπει, όπως και σχολεία χωρίς υποδομές, και ιδιαιτερότητες σε σχέσεις συναδέλφων, σε σχέσεις συναδέλφων-διευθυντών, διευθυντών-γονέων με αντίστοιχες προτιμήσεις.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 02, 2010, 09:06:49 μμ »
Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους λοιπόν που αναφέρεις, ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσει η αξιολόγηση. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους πρότεινα ΠΡΩΤΑ να αξιολογηθούν αυτοί που θεωρούνται παλιοί - και πολλοί απ΄αυτούς και παρωχημένοι. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους  η αξιολόγηση πρέπει να είναι αμφιδρομη - όχι μόνο ο μέντρορας να αξιολογεί τον νεοδιόριστο αλλά και ο νεοδιόριστος τον μέντορα..Γιατί αν ο μέντορας ειναι ο παλαιότερος των συναδέλφων της κάθε ειδικότητας, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, προβλέπω κάπόιοι να βάζουν τους νέους να τους βγάζουν φωτοτυπίες ή να τους περνάνε τις απουσίες με το σκεπτικό ότι....τους μαθαίνουν τη δουλειά. Ναι, αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν. Και αυτό ακριβώς λέω - να κάνουμε προτάσεις και την αυτοκριτική μας, Να βελτιώσουμε στα σημεία αυτό το νομοσχέδιο που στο σκεπτικό του είναι σωστό - κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά ΒΕΒΑΙΩΣ επιδέχεται πολλών βελτιώσεων.
Και επίσης να ενημερώσω τους νέους και να θυμίσω στους παλαιότερους ότι ούτως ή αλλως αυτό ίσχυε ως τώρα για τη μονιμοποιίηση. Αυτή ΔΕΝ γινεται αυτόματα μετά την παρέλευση διετίας. Αυτή γίνεται ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ο διευθυντής στείλει πρόταση μονιμοποιίησης στη διεύθυνση ή το γραφείο, περάσει απο το ΠΥΣΔΕ και μετά προχωρήσει στην Περιφέρεια η οποία και ανακοινώνει κάθε Δεκέμβριο τους πινακες μονιμοποιηθέντων εκπαιδευτικών. Αυτή είναι η ως τώρα διαδικασία για όσους δεν γνωρίζετε - άρα και πάλι έρμαια ήμασταν στις ορέξεις του κάθε διευθυντή - μονο που από άγνοια (;) το κάναμε γαργάρα τόσα χρόνια. Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Και επισης, στη θέση σας δε θα φοβόμουν τόσο πολύ τον μέντορα - γιατί για να κάνει κάποιος αρνητική εισήγηση μονιμοποίησης πρέπει να δικαιολογήσει ΑΠΟΛΥΤΑ τις απόψεις του. Ξέρετε πολλούς που να θέλουν να μπλέξουν σε ΕΔΕ και τα σχετικά; (γιατί αυτό προβλέπεται). Άραγε λοιπόν, γιατί ως τώρα και οι διευθυνητές των σχολείων που συνέτασσαν τις προτάσεις μονιμοοίησης ΠΟΤΕ δεν εισηγήθηκαν αρνητικά; πολύ απλά, για να μην μπλέξουν....
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 02, 2010, 09:39:23 μμ »
Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους λοιπόν που αναφέρεις, ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσει η αξιολόγηση. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους πρότεινα ΠΡΩΤΑ να αξιολογηθούν αυτοί που θεωρούνται παλιοί - και πολλοί απ΄αυτούς και παρωχημένοι. Για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους λόγους  η αξιολόγηση πρέπει να είναι αμφιδρομη - όχι μόνο ο μέντρορας να αξιολογεί τον νεοδιόριστο αλλά και ο νεοδιόριστος τον μέντορα..Γιατί αν ο μέντορας ειναι ο παλαιότερος των συναδέλφων της κάθε ειδικότητας, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, προβλέπω κάπόιοι να βάζουν τους νέους να τους βγάζουν φωτοτυπίες ή να τους περνάνε τις απουσίες με το σκεπτικό ότι....τους μαθαίνουν τη δουλειά. Ναι, αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν. Και αυτό ακριβώς λέω - να κάνουμε προτάσεις και την αυτοκριτική μας, Να βελτιώσουμε στα σημεία αυτό το νομοσχέδιο που στο σκεπτικό του είναι σωστό - κατά την προσωπική μου άποψη - αλλά ΒΕΒΑΙΩΣ επιδέχεται πολλών βελτιώσεων.
Και επίσης να ενημερώσω τους νέους και να θυμίσω στους παλαιότερους ότι ούτως ή αλλως αυτό ίσχυε ως τώρα για τη μονιμοποιίηση. Αυτή ΔΕΝ γινεται αυτόματα μετά την παρέλευση διετίας. Αυτή γίνεται ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ο διευθυντής στείλει πρόταση μονιμοποιίησης στη διεύθυνση ή το γραφείο, περάσει απο το ΠΥΣΔΕ και μετά προχωρήσει στην Περιφέρεια η οποία και ανακοινώνει κάθε Δεκέμβριο τους πινακες μονιμοποιηθέντων εκπαιδευτικών. Αυτή είναι η ως τώρα διαδικασία για όσους δεν γνωρίζετε - άρα και πάλι έρμαια ήμασταν στις ορέξεις του κάθε διευθυντή - μονο που από άγνοια (;) το κάναμε γαργάρα τόσα χρόνια. Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Και επισης, στη θέση σας δε θα φοβόμουν τόσο πολύ τον μέντορα - γιατί για να κάνει κάποιος αρνητική εισήγηση μονιμοποίησης πρέπει να δικαιολογήσει ΑΠΟΛΥΤΑ τις απόψεις του. Ξέρετε πολλούς που να θέλουν να μπλέξουν σε ΕΔΕ και τα σχετικά; (γιατί αυτό προβλέπεται). Άραγε λοιπόν, γιατί ως τώρα και οι διευθυνητές των σχολείων που συνέτασσαν τις προτάσεις μονιμοοίησης ΠΟΤΕ δεν εισηγήθηκαν αρνητικά; πολύ απλά, για να μην μπλέξουν....
πολύ σωστά martha. Ας μην ξεκινάμε ποιος θα με αξιολογήσει και τι θα μου κάνει; Γιατί; Εμείς οι αδιόριστοι ξέρουμε ποιος μας αξιολογεί στον ΑΣΕΠ; Βλέπει κανείς το έργο που κάνουμε ως ωρομίσθιοι ή ως αναπληρωτές χωρίς να πληρωνόμαστε εγκαίρως ή το καλοκαίρι ή στις διακοπές; Οι μαθητές μας ξέρουν με ποια κριτήρια αξιολογούνται στις πανελλαδικές (βλέπε μάθημα έκθεσης που είναι πολύ υποκειμενικό); Η αξιολόγηση πρέπει να μπει για όλους μας. Και να εφαρμοστεί σωστά βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 02, 2010, 09:50:33 μμ »
Και κάτι ακόμα - το μεταπτυχιακό που κάνω είναι πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Ένα από τα μαθήματα είναιη Αξιολόγηση. Λοιπόν, με βάση τις νομοθεσίες και τα όσα ισχύουν σε άλλες χώρες - και που θα εφαρμοστούν και εδώ - η αξιολόγηση είναι ένας πολύ μακρύς κατάλογος από δεδομένα ( κλίμακα Λικέρτ λέγεται) με ερωτήσεις τύπου : Ο εκπ/κός χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες (ελάχιστα, αρκετά, πολύ, πάρα πολύ). Ο εκπ/κός φέρνει δικό του υλικό στο μάθημα (σχεδόν ποτέ, αρκετές φορές, πολλές φορές, πάντα)....Θέλω να πω ότι η αξιολόγηση δεν θα είναι η αυθαίρετη άποψη του όποιου μέντορα. Δε θα γράψει ας πούμε "δε μου αρέσουν τα ρούχα του και νομίζω ότι μιλάει πιο καλιαρντά από ό,τι συνήθως". Θα πρέπει να αιτιολογήσει την άποψή του - αν ας πούμε πει "προτείνω τη μετάταξη του υπαλλήλου θα πρέπει να το δικαιολογήσει, να πει ας πούμε "γιατί δεν προσέρχεται έγκαρια στην τάξη, γιατί δεν κάνει εφημερίες και διοικητικές εργασίες όπως προβλέπεται, γιατί δεν χρησιμοποιεί κατάλληλες παιδαγωγικές μεθόδους, γιατί δεν μπορεί να επιβάλλει τον έλεγχο μέσα στην τάξη, γιατί ξεσπάει σε κλάματα μπροστά στα παιδιά, γιατί έχει ψυχολογικά προβλήματα, γιατί κάνει λάθη πάνω στο γνωστικό του αντικείμενο, γιατί δε συμμετέχει στη σχολική ζωή, γιατί είναι οκνηρός στην άσκηση των καθηκόντων του κοκ...."
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραπλανά τους εκπαιδευτικούς το υπουργείο παιδείας...
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 02, 2010, 09:50:58 μμ »
....
πολύ σωστά martha. Ας μην ξεκινάμε ποιος θα με αξιολογήσει και τι θα μου κάνει; Γιατί; Εμείς οι αδιόριστοι ξέρουμε ποιος μας αξιολογεί στον ΑΣΕΠ; Βλέπει κανείς το έργο που κάνουμε ως ωρομίσθιοι ή ως αναπληρωτές χωρίς να πληρωνόμαστε εγκαίρως ή το καλοκαίρι ή στις διακοπές; Οι μαθητές μας ξέρουν με ποια κριτήρια αξιολογούνται στις πανελλαδικές (βλέπε μάθημα έκθεσης που είναι πολύ υποκειμενικό); Η αξιολόγηση πρέπει να μπει για όλους μας. Και να εφαρμοστεί σωστά βέβαια.
Aξιολόγηση χρειάζεται. Κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. Και βέβαια, τα κριτήρια, ο σκοπός της αξιολόγησης ,καθώς και το ποιος θα αξιολογεί είναι πολύ σημαντικά θέματα. Αν δεν αποσαφηνιστούν και δεν υπάρχει συναίνεση σε όλα αυτά απ' όσους εμπλέκονται στην αξιολόγηση , τότε θα αποτύχει.
υγ. οι μαθητές σαφώς και γνωρίζουν με ποια κριτήρια αξολογούνται στις πανελλαδικές και το ότι στη βαθμολόγηση της έκθεσης παίζει ο υποκειμενικός παράγοντας σημαντικό ρόλο δεν αναιρεί ότι κριτήρια υπάρχουν και εδώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 706
Σύνολο: 715

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.