*

Αποστολέας Θέμα: ΟΛΜΕ: Δράσεις για την ακύρωση του πολυνομοσχεδίου στην πράξη  (Αναγνώστηκε 4960 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ:2103230073 – 3221255
FAX:2103227382
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr
Αθήνα, 30/4/2010
Προσθήκη στην εισήγηση προς τις ΓΣ για το πρόγραμμα δράσης το επόμενο διάστημα
 
Το συνδικαλιστικό κίνημα θα πάρει όλα τα μέτρα για να ακυρώσει στην
πράξη επιπτώσεις του «πολυνομοσχεδίου» για την παιδεία:
 
1. Αρνούμαστε την εφαρμογή της εγκυκλίου «Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας».
 
2. Δεν παίρνουμε υποχρεωτικές υπερωρίες.
 
3. Εφαρμόζουμε στην πράξη από Σεπτέμβρη την απόφαση του κλάδου για δημιουργία τμημάτων με ανώτερο αριθμό τους 25 μαθητές, τους 20 στις κατευθύνσεις και στην Τεχνική Εκπαίδευση και τους 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
 
4. Κανείς εκπαιδευτικός δεν αναλαμβάνει το ρόλο του μέντορα – αξιολογητή για τους νέους συναδέλφους μας.
 
Για να υλοποιηθούν οι παραπάνω αποφάσεις εξουσιοδοτείται το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προτείνει σχέδιο αποφάσεων που θα σταλούν σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων της χώρας, προκειμένου να αποφασίσουν υπογράφοντας αντίστοιχα πρακτικά.
 

 

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/prosthikieisigisi30042010.pdf



Δεδομένης της πρόθεσης της ΟΛΜΕ να ακυρώσει στην πράξη την εφαρμογή του πολυνομοσχεδίου, προσφέροντας κάλυψη στους συναδέλφους, ποιο νομίζετε ότι θα είναι το αποτέλεσμα;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 01, 2010, 09:50:14 pm από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΚΥΡΩΣΗΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:04:37 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΥΡΩΣΗΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 01, 2010, 09:47:00 pm »
Εστω οτι λαμβανονται σοβαρα οι υποδειξεις της παντελως αναξιοπιστης και καθ' ολα εξωνημένης συνδικαλιστικης ηγεσιας του εκπαιδευτικου κλαδου:

To 1o μετρο, οντως, μπορει να ακυρωθει στην πραξη και ηδη ΣΔ εχουν εξαιρεσει εαυτους απο την αυτοαξιολογηση. Ακομη και αν επιβληθει ανωθεν, υπαρχει δυνατοτητα παρελκυσης και περιθωριοποιησης της διαδικασιας ή και χαλκευσης των δεδομενων, με αποτελεσμα να καταστει γραμμα κενο.   

Το αυτο και το 4ο. Αλλωστε τα σχετικα με μεντορες κτλ αποτελουν επικοινωνιακο πυροτεχνημα της μικρονους ηγεσιας του υπουργειου και ειναι βεβαιον οτι το μετρο θα ατονησει στην πραξη, για ποικιλους λογους, αν ποτε υλοποιηθει σε πρωτο επιπεδο.
 
Το 2ο μετρο θα εφαρμοστει οπωσδηποτε, αν το επιβαλουν οι κατα τοπους διοικησεις της εκπαιδευσης και αποτελει βασικη προτεραιοτητα και κεντρικη βουληση του υπουργειου. Η αναθεση υπερωριας ειναι υποχρεωτικη απο νομικης σκοπιας και μπορει να τεθει σε ισχυ ευκολα και χωρις σοβαρα προσκομματα.

Το 3ο μετρο δεν ξερω κατα ποσο μπορει να περισταλει και κατοπιν ωριμοτερης σκεψης δεν φαινεται να υπαρχει συγκεκριμενος και συγκροτημενος τροπος αποτροπης του, αφου η οργανωση των τμηματων απτεται του αριθμου των μαθητων, ο οποιος de facto δεν μπορει να παραποιηθει.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΥΡΩΣΗΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 01, 2010, 10:11:36 pm »

Και αφου η ΟΛΜΕ προβαλλει μαξιμαλιστικα αιτηματα, αντι να προβει στην αυτονοητη απεργιακη κινητοποιηση εντος πανελλαδικων εξετασεων, που μπορει να επιφερει τροποποιησεις στα επιμαχα σημεια του Ν/Σ πριν ψηφιστει, ουτως ωστε να μην ζητειται κατοπιν να ακυρωθουν στην πραξη τα νεα μετρα, ευτελιζοντας κατα συνεπεια καθε εννοια εννομης ταξης και συνταγματικοτητας, γιατι δεν θετει και το ζητημα της ακυρωση της δυνατοτητας διαθεσης του εκπαιδευτικου στο πλαισιο της περιφερειας;

Απαντηση: διοτι ειναι σκορποχωρι, οπως κατεδειξε και κατα τη διαρκεια των απεργιακων κινητοποιησεων των δασκαλων επι υπουργειας Γιαννακου, το δε κειμενο ενα συμπιλημα ατακτως εριμμενων προτασεων, χωρις σοβαρη και ουσιαστικη προπαρασκευη, διατυπωμενο με περισση αφελεια και ασκεψια, εμπλεο επιφατικης και εμφατικης ψευτοεπαναστατικοτητας, που δεν συναδει με το οζωδες παρασκηνιο της συμβιβασμενης αποφασης για μη κινητοποιηση των εκπαιδευτικων κατα τη διαρκεια των πανελλαδικων.

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Η ΟΛΜΕ Damien μας προτρέπει (επιτέλους) να κάνουμε αυτό που οφείλουμε να κάνουμε μπροστά σε αυτή την λαίλαπα. Να γράψουμε στα παλαιότερα των υποδυμάτων μας τους "νόμους" τους. Το παιχνίδι είναι δικό τους και τους κανόνες τους φτιάχνουν αυτοί, οπότε εάν προσπαθούμε να παίξουμε με τους κανόνες, πάντα θα χάνουμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν καταλαβαίνουν οι της ΟΛΜΕ μου φαίνεται ότι πολύ απλά την έχουμε πατήσει όλοι μας. Ας κάνουν ανακοινώσεις τέτοιου τύπου και ας νομίζουν ότι θα τα καταφέρουν κιόλας, τρομάρα τους. Ξέρετε πού τις γράφει η Διαμάντω....Αντί να κάνουμε απεργίες στια πανελλαδικές....Αντε μωρέ οι γελοίοι...

Αποσυνδεδεμένος arena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
 Η ΟΛΜΕ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ !!!!!!!!!!!

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ????
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ

ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΔΑΞΟΥΝ  ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΙΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟ

Αποσυνδεδεμένος bk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Η ΟΛΜΕ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ !!!!!!!!!!!

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ????
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ

ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΔΑΞΟΥΝ  ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΙΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Το σκεπτικό (?) στο ΔΣ της ΟΛΜΕ για να αποσυρθεί η πρόταση για απεργία στις πανελλήνιες ήταν ότι ο κλάδος δεν τραβάει. Κι αυτό το στηρίξανε στις προηγούμενες απεργιακές κινητοποιήσεις όπου η συμμετοχή κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα.

Προσωπικά είμαι πεπεισμένη ότι το μοναδικό διαπραγματευτικό χαρτί που έχουμε, ο μοναδικός τρόπος να πιέσουμε το υπουργείο είναι η απεργία μέσα στις πανελλήνιες.

Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη. Και το ΔΣ της ΟΛΜΕ εδώ είναι πολύ πίσω από τη γραμμή της μάχης.

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς από εδώ κι εμπρός;

1. Σημαντική αναδεικνύεται η απεργία στις 4/5 της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Το να την αντιμετωπίσουμε σαν όλες τις υπόλοιπες 24ωρες απεργίες της χρονιάς ουσιαστικά θα επιβεβαιώσουμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ ότι η απόφασή τους ήταν σε σωστή κατεύθυνση. Άλλωστε είναι μια απεργία που γίνεται από εμάς για εμάς και το δημόσιο σχολείο. Ποιος άλλος θα τη στηρίξει αν όχι εμείς;

2. Έχουμε μπροστά μας τις ΓΣ των ΕΛΜΕ που οι αποφάσεις τους θα προταθούν προς ψήφιση στις 7/5 στη συνέλευση των προέδρων που θα αποφασίσει για το αν τελικά θα πραγματοποιηθεί απεργία μέσα στις πανελλήνιες.
Είναι αλήθεια ότι το νομοσχέδιο συζητείται και ψηφίζεται αυτή την εβδομάδα και μάλιστα πριν από τη συνέλευση των προέδρων όμως κατά τη διάρκεια και μετά τις συνελεύσεις των ελμε (οι περισσότερες πραγματοποιούνται 4 και 5/5 ενώ το νομοσχέδιο 4,5 κι 6/5). Οι αποφάσεις τους όμως παρακολουθούνται από το υπεπθ.
Κάποιες ελμε ήδη έχουν πραγματοποιήσει ΓΣ και σε κάποιες έχουν πάρει την απόφαση για απεργία στις 14/5 και τις 17/5 και νέες ΓΣ ώστε να εξετασθεί εκ νέου η κλιμάκωση.
Να επιδιώξουμε να παρθούν παντού ανάλογες αποφάσεις. Απεργία στις 14 και τις 17/5. Νέες γενικές συνελεύσεις για να δούμε πώς προχωράμε μετά.

Δύσκολο; Ναι αλλά όχι ακατόρθωτο. Οι αγώνες κερδίζονται όταν υπάρχει πίστη όχι μόνο στο δίκαιο των αιτημάτων αλλά και στον ίδιο τον αγώνα.

Καλή δύναμη.


Αποσυνδεδεμένος mimelismoni

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 875
  • "παντ΄ανοιχτα παντ΄αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου"
    • Προφίλ
ΣΕΑΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:   01 Μαΐου στις 10:36 μ.μ.  Απάντηση
Συνάδελφοι όλοι Την Τρίτη 4 Μάη στις 8.00π.μ. για διαμαρτυρία στο Υπουργείο Παιδείας
και στις 12.30μ.μ στο πανεκπαιδευτκό συλλαλητήριο.

Λεωφορεία ξεκινούν από τη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 9.30μ.μ στο σιδηροδρομικό σταθμό.
Δηλώστε συμμετοχή στα τηλέφωνα: 6950311149,6946037423, 6977020973
ή στείλτε e-mail στο somatio_orom_anapl@yahoo.gr

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ
ΕΚΕΙ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ – ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
http://filologoi02.webnode.gr/ το επισημο site του Πανελληνιου Συλλογου Αναπληρωτων Φιλολογων,παρακαλω οι Φιλολογοι πατηστε στο λινκ,εγγραφειτε στο Συλλογο και παρτε μερος στο Φορουμ.Μας αφορα ολους!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη.
Δεν γίνεται παρά να συμφωνήσει κανείς με αυτό. Παρόλα αυτά, εάν η πρώτη μάχη δεν είναι επιτυχής, μην υποτιμούμε την σημασία της "κατάργησης στην πράξη".

Από εκεί και πέρα συνάδελφοι, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή την στιγμή, δεν είναι δυνατόν να νομίζουμε ότι μπορούμε να σώσουμε το κ***ράκι μας μόνο. Αυτό σημαίνει ότι μία απεργία διαρκείας που θα γίνει επίτηδες την περίοδο των πανελλαδικών με αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου, θα φέρει στην "καλύτερη" κάποια "μπαλώματα" εκ μέρους του υπουργείου προκειμένου να σταματήσει η απεργία (σίγουρα όχι καμία συνολική ακύρωση της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής που είναι μέρος της συνολικότερης αντι-εργατικής πολιτικής που εκδηλώνεται σήμερα) και άλλη μία δικαιολογία για εδραίωση στο μυαλό της κοινωνίας ότι "οι συντεχνίες που μπορούν να πιέζουν καταφέρνουν να βγάζουν την ουρίτσα τους απ' έξω".
Σήμερα μόνο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ αγώνας με όλους τους εργαζομένους μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Εάν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ κυρήξουν απεργία διαρκείας , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συμμετέχουν δυναμικά, άσχετα με το αν είναι περίοδος εξετάσεων ή όχι. Αυτο σημαίνει ότι στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ προτείνουμε και ψηφίζουμε "απεργία διαρκείας σε συντονισμό με άλλα σωματεία και εργαζομένους".

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με το Damien ότι πρώτα δίνει κανείς τη μάχη για να μην περάσει ένα νομοσχέδιο κι όχι τη μάχη για το πώς θα ακυρώσει ένα νόμο στην πράξη.
Δεν γίνεται παρά να συμφωνήσει κανείς με αυτό. Παρόλα αυτά, εάν η πρώτη μάχη δεν είναι επιτυχής, μην υποτιμούμε την σημασία της "κατάργησης στην πράξη".

Από εκεί και πέρα συνάδελφοι, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή την στιγμή, δεν είναι δυνατόν να νομίζουμε ότι μπορούμε να σώσουμε το κ***ράκι μας μόνο. Αυτό σημαίνει ότι μία απεργία διαρκείας που θα γίνει επίτηδες την περίοδο των πανελλαδικών με αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου, θα φέρει στην "καλύτερη" κάποια "μπαλώματα" εκ μέρους του υπουργείου προκειμένου να σταματήσει η απεργία (σίγουρα όχι καμία συνολική ακύρωση της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής που είναι μέρος της συνολικότερης αντι-εργατικής πολιτικής που εκδηλώνεται σήμερα) και άλλη μία δικαιολογία για εδραίωση στο μυαλό της κοινωνίας ότι "οι συντεχνίες που μπορούν να πιέζουν καταφέρνουν να βγάζουν την ουρίτσα τους απ' έξω".
Σήμερα μόνο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ αγώνας με όλους τους εργαζομένους μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Εάν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ κυρήξουν απεργία διαρκείας , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συμμετέχουν δυναμικά, άσχετα με το αν είναι περίοδος εξετάσεων ή όχι. Αυτο σημαίνει ότι στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ προτείνουμε και ψηφίζουμε "απεργία διαρκείας σε συντονισμό με άλλα σωματεία και εργαζομένους".

Πρέπει όμως να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι των εκάστοτε κινητοποιήσεων.
Όταν κάνουμε κινητοποιήσεις μαζί με την ΑΔΕΔΥ ή άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τα αιτήματα δεν μπορεί να είναι εκπαιδευτικά, αλλά γενικότερα εργασιακά και μισθολογικά ή ευρύτερα πολιτικά.
Όταν όμως κινητοποιείται ο κλαδος μας, είναι η ευκαιρία να θέτουμε τα δικά μας ξεχωριστά αιτήματα και η ευκαιρία να καταλάβει η κοινωνία τι ακριβώς ζητάμε.

Πεποίθησή  μου είναι ότι η τακτική της αυτονόητης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ περιθωριοποιεί τον κλάδο μας, που έχει πολλές ιδιαιτερότητες σε σχέση με τους υπόλοιπους Δ.Υ., και αναλώνει δυνάμεις σε απεργίες όπου η δική μας συμμετοχή περνάει απαρατήρητη.
Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες που θα κατεβάσουν όλους τους εργαζόμενους στο δρόμο σαφώς η θέση μας είναι μαζί τους. Αλλά δε βλέπω για την ώρα τέτοιες συνθήκες.

Επομένως ας περιοριστούμε στα του οίκου μας:
Πώς θα ανατραπεί το πολυνομοσχέδιο, Πώς θα διεκδικήσουμε τα δίκαια του κλάδου μας.

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ολοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ 4, 5 Μάη!

ΟΛΟΙ στις γενικές συνελεύσεις για απεργιακή κλιμάκωση
5μερη απεργία 10-14 Μάη και αναστολή όλων των διοικητικών εργασιών (βαθμολογίες, σύλλογοι) για τις μέρες αυτές με νέες συνελεύσεις στις 14 Μάη με προοπτική συνέχειας


Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Αυτό είναι το λαικό αίτημα που θα μπορούσε να ενώσει πολύ κόσμο τώρα!

Τίποτα άλλο!

Τα υπόλοιπα φαντάζουν "μικρά". Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας που μπορεί να συσπειρώσει τον κόσμο πίσω από αυτό το αίτημα...

Τώρα, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του "μέντορα", αν το ελληνικό σχολείο είναι ικανό ή ανίκανο για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, αν θα διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία με ΑΣΕΠ ή χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα διοριστώ εγώ το 2015 και όχι το 2020, αν υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ή όχι, αν οι μόνιμοι είναι υποχρεωμένοι ή όχι να υπακούσουν τον νόμο περί υποχρεωτικής ανάθεσης υπερωριών.... Όλα αυτά είναι απλά τρίχες μπροστά στο λαικό αίτημα που πρωτίστως πρέπει να εκφραστεί και από τους εκπαιδευτικούς (μορφωμένοι γαρ)

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ! >:(

Να δούμε επιτέλους ποια είναι τα λαμόγια...

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Αυτό είναι το λαικό αίτημα που θα μπορούσε να ενώσει πολύ κόσμο τώρα!

Τίποτα άλλο!

Τα υπόλοιπα φαντάζουν "μικρά". Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας πολιτικός ή συνδικαλιστικός φορέας που μπορεί να συσπειρώσει τον κόσμο πίσω από αυτό το αίτημα...

Τώρα, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του "μέντορα", αν το ελληνικό σχολείο είναι ικανό ή ανίκανο για αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, αν θα διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία με ΑΣΕΠ ή χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα διοριστώ εγώ το 2015 και όχι το 2020, αν υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ή όχι, αν οι μόνιμοι είναι υποχρεωμένοι ή όχι να υπακούσουν τον νόμο περί υποχρεωτικής ανάθεσης υπερωριών.... Όλα αυτά είναι απλά τρίχες μπροστά στο λαικό αίτημα που πρωτίστως πρέπει να εκφραστεί και από τους εκπαιδευτικούς (μορφωμένοι γαρ)

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ! >:(

Να δούμε επιτέλους ποια είναι τα λαμόγια...


Είναι πολύ αποπροσανατολιστικό και διασπαστικό να βάζει ο καθένας κι ένα διαφορετικό ζήτημα και να το βαφτίζει ως ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ.
Κι εγώ να πω ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ.
Κι ο άλλος να πει ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΤΩΡΑ.
Ε, δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε ποτέ.
Δεν λέω ότι ζητάς κάτι παρά λογο ή ότι διαφωνώ μ' αυτό που ζητάς αλλά δεν γίνεται να κάνουμε μαζικό αγώνα έτσι.
Ούτε στοχευμένο αγώνα.

Πρέπει να συμμετέχουμε όλοι στην απεργία  του κλάδουμας την Τρίτη ώστε να δείξουμε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι πρέπει πλέον να μας υπολογίζει. Και θα δείξουμε και στους συνδικαλιστές μας ότι ,αν θελήσουν να παλαίψουν πραγματικά για τον κλάδο κι όχι για κομματικές περγαμηνές εξαργυρώσιμες με οφίτσια, εμείς θα ακολουθήσουμε.

Όσον αφορά τις απεργίες από κοινού με την ΑΔΕΔΥ εξήγησα τις επιφυλάξεις μου και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να ξεσηκώσουν την πλειοψηφία των συναδέλφων.

Και για να επιστρέψω στο θέμα μας λέω ότι η συμμετοχή στην απεργία του κλάδου θα είναι και ένα μήνυμα στην υπουργό ότι το νομοσχέδιο θα ακυρωθεί στην πράξη γιατί καμιά αλλαγή στην εκπαίδευση δεν περνάει αν δεν έχει πειστεί ο εκπαιδευτικός.-

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182658
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.