*

Αποστολέας Θέμα: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  (Αναγνώστηκε 21683 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #56 στις: Ιουνίου 18, 2007, 01:32:17 pm »
παιδια καλημερα σασ συλλογος θα θιξετε το θεμα των παρανομιων που γινονται εισ βαροσ των αναπληρωτων με τουσ ταχα 3ο μινητες και τα σχετικα? αυτο νξομιζω οτι καει ολο τον κοσμο γιατι τρωνε πολλες θεσδεισ αυτοι απο αλλουσ που επρεπε να ηταν στην θεση τους.

θέλεις να διατυπώσεις κάπως καλύτερα/ακριβέστερα τι ακριβώς θα έπρεπε να λέει ο νέος σύλλογος; αναφέρεσαι μάλλον στο ότι οι 30μηνίτες τέλειωσαν μεν, διορίζονται δε ως "30μηνίτες" άλλοι; (και ποιοι είναι αυτοί;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #57 στις: Ιουνίου 18, 2007, 09:14:05 pm »
Καλησπέρα. Πριν από δύο ώρες γύρισα από Αθήνα. Ήμουν και εγώ στη χθεσινή μας συνάντηση και ομολογώ ότι άξιζε τον κόπο και τα χιλιόμετρα που έκανα. Πιστεύω πως κάναμε μία καλή αρχή,έγινε πολύ ωραία συζήτηση και συγχαρητήρια στους συναδέλφους για την ωριμότητά τους. Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά μετέχω σε τέτοιου είδους εκδήλωση (καλά δεν αξίζει να αναφέρω την παρουσία μου σε συγκέντρωση των αναπληρωτών της πόλης μου, εκεί το όλο θέμα ήταν οι εκλογές και ποιος θα έχει τα πρωτεία) και εντυπωσιάστηκα πολύ. Πολλά συγχαρητήρια ιδίως στους νέους συναδέλφους για τον παλμό και το αγωνιστικό τους πνεύμα.Εγώ και όσοι έχουμε το βάρος των χρόνων και της φθοράς είτε λέγεται Ασέπ είτε κάτι άλλο, έχουμε απογοητευτεί και απομονωθεί. Δε σας κρύβω ότι δεν έχω να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου με συνομιλήκους και συναδέλφους της πόλης μου. Γι΄αυτό για εμένα ήταν διπλή χαρά η χθεσινή μας συζήτηση.Και φυσικά πρώτα από όλα χάρηκα πολύ που γνώρισα ισορροπημένα άτομα και απλούς ανθρώπους. Πάσχουμε τελευταία από το στοιχείο της αυτοπροβολής και της επιδειξιομανίας. Και για το ότι μπορεί να φανούμε γενικότερα γραφικοί θα σας απαντήσω με μία φράση του Κολοκοτρώνη "Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς, ημείς αν δεν είμεθα τρελοί δεν εκάναμεν την επανάστασιν". Κάπως έτσι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και εμείς. Θα είμαστε σε διαρκή επαφή και όσοι τα πάνε καλά με την τεχνολογία (και από ό,τι είδα αρκετοί) αναλάβετε την ενημέρωση όλων.Να είστε καλά όλοι και όλες.   
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #58 στις: Ιουνίου 19, 2007, 06:07:01 pm »
Δε σας κρύβω ότι δεν έχω να μοιραστώ τους προβληματισμούς μου με συνομιλήκους και συναδέλφους της πόλης μου.

Είμαι σίγουρος ότι στην πορεία θα ανακαλύψεις ανθρώπους με τους οποίους μπορείς να συνεννοηθείς. Αρκεί να αρχίσει η γη να γυρίζει ξανά. Αρκεί να αρχίσει κάτι να κινείται και να προσελκύει κόσμο. Αρκεί να δουν πχ την ανάγκη να υπάρξει μια αντίδραση στο τεστ δεξιοτήτων, και να υπάρχει και κάποιος πυρήνας που θα την οργανώσει.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #59 στις: Ιουνίου 19, 2007, 10:54:57 pm »
Δυστυχώς ένα οικογενειακό πρόβλημα δεν μου επέτρεψε να έρθω για να τα πούμε και από κοντά  :( . Χαίρομαι πολύ που μαθαίνω ότι πήγε καλά. Καλή συνέχεια και ελπίζω να είμαι εκεί την επόμενη φορά  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #60 στις: Ιουνίου 20, 2007, 12:59:17 pm »
Nikosp, πρέπει η γη να αρχίζει να γυρίζει ξανά. Τα πάντα έχουν ατονήσει γύρω μας και η έννοια του αγώνα και της αντίστασης έχει χαθεί στις μέρες μας.Πιστεύω πως εμείς μπορούμε να κάνουμε την αρχή και γιατί όχι να μην αρχίσουμε να γυρίζουμε πάλι τη γη.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #61 στις: Ιουνίου 22, 2007, 10:49:08 am »
Kαλημέρα σε όλους. Οι φίλοι μας από Αθήνα έχουν συναντήσεις αυτή την εβδομάδα. Κρίμα που είμαι μακριά και δεν μπορώ να παραβρεθώ. Συζητήσατε για το πώς θα ενημερώσουμε τον κόσμο που θα κάνει αιτήσεις αυτές τις μέρες; Εγώ πήγα σήμερα στη Δευτεροβάθμια και μπορώ να τοιχοκολλήσω ένα κείμενο. Κατά τη γνώμη μου θα ήταν καλό να ετοιμάσετε ένα μικρό κείμενο με τα απαραίτητα στοιχεία, για να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μας. Καλό είναι ο καθένας που γράφει σε αυτό το φόρουμ να το πάρει, να το εκτυπώσει και να το τοιχοκολλήσει στη δευτεροβάθμαι της πόλης του. Ήδη εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από άλλες πόλεις. Απαντήστε μας φίλοι.   
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #62 στις: Ιουνίου 22, 2007, 03:17:02 pm »
Ένα κείμενο έχει γραφεί και αναμένονται τα σχόλια των μελών της επιτροπής για να οριστικοποιηθεί η έγκρισή του. Εγώ έστειλα τα δικά μου, αν βιαστούν κι οι υπόλοιποι πιστεύω ότι την Κυριακή μπορούμε να έχουμε καταλήξει -και τη Δευτέρα διακινείται στις δευτεροβάθμιες.
Όσο για την επαφή με τους ενδιαφερόμενους, εγώ είχα στο μυαλό μου ότι θα είναι άμεση και ότι αυτός που θα το μοιράζει θα αναλαμβάνει και έναν οργανωτικό ρόλο στην πόλη του. Μάλλον όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, ε;
Μια εύκολη λύση είναι να γράφεται η διεύθυνση του blogspot και ίσως και κάποιου e-mail που θα αποκτήσουμε (δεν είχε γράψει η ioanna ένα τέτοιο παλιότερα; τι ήταν αυτό;). Δε νομίζω όμως ότι αρκεί, δεν είναι όλοι δικτυωμένοι στο Internet. Θέλει κανείς να γράφεται το κινητό του τηλέφωνο; Μήπως μπορεί να βοηθήσει ο ΣΕΦΚ, που έχει τηλέφωνο στα γραφεία του;

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #63 στις: Ιουνίου 22, 2007, 06:46:38 pm »
Νikosp, νομίζω ότι είναι καλύτερο να τοιχοκολληθεί ένα κείμενο ή και περισσότερα στις δευτεροβάθμιες. Υπάρχουν πίνακες ανακοινώσεων και μπορεί άνετα να δει κανείς την ανακοίνωση. Το τσέκαρα εγώ σήμερα στη δευτεροβάθμια της Λάρισας. Καλό είναι να υπάρχει η διεύθυνση του blogspot και κάποια email και αριθμοί κινητών. Γράψτε και το δικό μου. Είσαι ακόμη Αθήνα και συμμετέχεις στην επιτροπή;
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #64 στις: Ιουνίου 22, 2007, 07:13:27 pm »
Ποια διεύθυνση του blogspot;  ???

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #65 στις: Ιουνίου 23, 2007, 07:04:32 pm »
Ίσως μια καλή λύση είναι, όταν πάρεις το κείμενο με το mail, να προσθέσεις από κάτω κάτι σαν "Τηλέφωνο επικοινωνίας για την Λάρισα:..." και να βάλεις το δικό σου.
Το blogspot (http://syllogosadioristwnekpaideytikwn.blogspot.com) είναι ακόμα νεκρό, μάλλον, και το θέμα είναι αυτός που θα ενδιαφερθεί να βρίσκει κάτι εκεί.
Αυτό που διαθέτουμε σίγουρα είναι ένα e-mail: adioristoi1@gmail.com
Γύρισα Ρέθυμνο σήμερα, η επιτροπή για το κείμενο μάλλον θα συνεδριάσει 2-3 μέρες ακόμα ηλεκτρονικά αν έχω καταλάβει καλά...

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #66 στις: Ιουνίου 27, 2007, 09:35:25 am »
Αυτό είναι το κείμενο που φτιάξαμε ως συντονιστική επιτροπή για τη δημιουργία Συλλόγου Αδιορίστων Εκπαιδευτικών. Σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Την επόμενη φορά...Ας το τοιχοκολλήσουμε σε όσες περισσότερες διευθύνσεις μπορούμε και ας το διακινήσουμε σε γνωστούς και φίλους.


Οι μέρες της αδιοριστίας μας είναι μετρημένες…και είναι πολλές!

6.888;διορισμοί αποφασίστηκαν για όλες τις παιδαγωγικές ειδικότητες μέσω του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. 6888  διορισμοί εκπαιδευτικών για τα επόμενα δύο χρόνια για όλα τα σχολεία της Ελλάδας.6.888 διορισμοί, όταν τα επίσημα κενά ξεπερνούν τα 10.000, χωρίς φυσικά να υπολογίζεται το γεγονός ότι ο αριθμός των μαθητών θα πρέπει να μην ξεπερνά τους είκοσι ανά τάξη, ότι ένας καθηγητής, ίσως, δεν μπορεί να είναι σε τάξη όταν βρίσκεται σε προχωρημένη ηλικία, ότι δε θα πρέπει να καλύπτει ώρες σε διάφορα σχολεία, ότι πάγιες ανάγκες ενός σχολείου δεν πρέπει να καλύπτουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καθηγητές, αλλά μόνιμα διορισμένοι εκπαιδευτικοί.
Χιλιάδες αποφοίτων με καθηγητική εργασιακή προοπτική ζουν στην ανεργία ή την εργασιακή περιπλάνηση τη στιγμή που κάθε χρόνο χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες εξαιτίας της πολιτική της αδιοριστίας που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Απόφοιτοι καθηγητικών σχολών που ως επί το πλείστον δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα για το βασικό μισθό ή στην καλύτερη απασχολούνται στα φροντιστήρια με πενιχρούς μισθούς, ενώ οι τυχεροί-άτυχοι εργάζονται στο δημόσιο σχολείο ως ωρομίσθιοι με περίπου 7ευρώ(!!!) την ώρα και το φόβο ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορούν να χάσουν και τις ελάχιστες αυτές ώρες, αν αποφασίσει ο διευθυντής ότι η πρόσθετη διδασκαλία σταματά γιατί δεν υπάρχουν αρκετά παιδιά.
Και επειδή δεν υπάρχει παρθενογένεση, θα πρέπει κανείς να εξετάσει το πώς δημιουργήθηκε αυτή η κατάσταση. Στην εποχή της επετηρίδας το κράτος -κάτω από την πίεση του συλλογικού κεκτημένου για μόνιμο διορισμό στο δημόσιο σχολείο- έκανε προσλήψεις ανάλογα με τη χρονιά λήψης πτυχίου. Πράγματι, η επετηρίδα κάποια στιγμή άρχισε να μπλοκάρει. Όμως, γι’ αυτό δεν έφταιγε κυρίως η αύξηση των αποφοίτων, όπως μας έλεγαν, καθώς τα κενά στα σχολεία διαρκώς μεγάλωναν. Η ελλιπής χρηματοδότηση, η απροθυμία ύπαρξης εργαζομένων με πλήρη μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, ένα σχέδιο λειτουργίας του δημόσιου σχολείου στη βάση της ανταποδοτικότητας οδήγησαν στην πολιτική αδιοριστίας και στο τεχνητό μπλοκάρισμα της επετηρίδας. Για την επίλυση αυτής της «αδιέξοδης» κατάστασης, που το Υπουργείο είχε επιλέξει να δημιουργήσει, το 1998 επιβλήθηκε η κατάργηση της επετηρίδας και η εφαρμογή του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Με την επιλογή αυτή το κράτος παραιτήθηκε από την υποχρέωσή του να εξασφαλίζει μόνιμη και σταθερή δουλειά στους αποφοίτους των καθηγητικών σχολών και μετακύλησε την ευθύνη στον καθένα μας ξεχωριστά. Στην πραγματικότητα το κράτος παραιτήθηκε από την υποχρέωσή του να φροντίζει ώστε όλα τα σχολεία και όλοι οι μαθητές να μπορούν να έχουν καθηγητές από την αρχή της σχολικής χρονιάς και να μη μοιράζονται σε προνομιούχους και μη. Τα κριτήρια διορισμού ανέλαβε το «ανεξάρτητο» ΑΣΕΠ , ενώ το ΥΠΕΠΘ κράτησε το συμβουλευτικό ρόλο για τον αριθμό θέσεων. Με άλλα λόγια, μας είπαν ότι τα χρόνια στο πανεπιστήμιο και το πτυχίο μας δε φτάνουν για να οριζόμαστε εκπαιδευτικοί. Αμφισβητήθηκε η έννοια και η αξία του πτυχίου μας και για άλλη μια φορά, καλούμαστε να δώσουμε εξετάσεις για να αποδείξουμε αυτό που οι ίδιοι πιστοποίησαν όταν αποφοιτήσαμε. Και για να οριστούμε καθηγητές εξεταζόμαστε σε μια υπέρογκη και ασαφή ύλη, πράγμα που αναιρεί όλη τη λειτουργία του πανεπιστημίου, σε θέματα πολλαπλής επιλογής, στο μάθημα της διδακτικής του οποίου η υποκειμενικότητα φαίνεται και από το γεγονός ότι ούτε το υπουργείο δεν ανακοινώνει σωστές απαντήσεις στα θέματα.
Επιπλέον, η κυβερνητική πολιτική των τελευταίων χρόνων προχώρησε και σε μια ακόμα μελετημένη κίνηση. Την επέκταση νέων μορφών ελαστικής εργασίας, όπως οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, προκειμένου από τη μια να δίνει την πλαστή εντύπωση ότι προσφέρει θέσεις εργασίας και από την άλλη να κρατά τον κόσμο της εκπαίδευσης διασπασμένο με το να ορίζει διαφορετικά και επιφανειακά ανταγωνιστικά συμφέροντα για την κάθε κατηγορία εκπαιδευτικού. ΑΣΕΠίτες, κατηγορία του 40%, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι και τρανταμηνίτες αποδεικνύουν το δόγμα του διαίρει και βασίλευε.
Οι αλλαγές στην εκπαίδευση και στον τρόπο διορισμού είναι πολλές και υπόγειες, αφού η δημιουργία των πινάκων διορισμού, η κατάταξη τους, η μοριοδότηση προσόντων γίνονται σε ένα πλαίσιο μυστικοπάθειας και συγκάλυψης.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά οι ψίθυροι έγιναν φωνή και ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ έκανε δηλώσεις για την «προαιρετική» εφαρμογή του test δεξιοτήτων και για τους εκπαιδευτικούς. Φτάσαμε να πιστεύουμε ότι για να διοριστούμε στο δημόσιο σχολείο θα εξασκούμαστε στα… σταυρόλεξα!!! Οδηγούμαστε, λοιπόν, σε μια κατάσταση όπου το πτυχίο είναι άλλο ένα ακόμα προσόν που δεν κατοχυρώνει κανένα εργασιακό δικαίωμα απλώς θα συνυπολογίζεται μαζί με τα διάφορα χαρτιά που θα έχει κανείς καταφέρει να μαζέψει και τα μόρια. Και φυσικά, ένα σύστημα πρόσληψης το οποίο δε διεξάγεται για όλους, δεν υπόκειται επί της ουσίας σε κάποιον έλεγχο, καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορεί να είναι και αδιάβλητο.
Στην κατάσταση αυτή ο κόσμος της αδιοριστίας δεν μπορεί να μείνει άλλο αμέτοχος και απλός θεατής. Υπάρχει η αναγκαιότητα συνεύρεσης και συμπόρευσής μας στη βάση των κοινών υλικών μας συμφερόντων. Δεν είναι δυνατό να μένουμε αμέτοχοι σε μια διαδικασία που αφορά το μέλλον μας. Δεν είναι δυνατό να είμαστε απλοί αναγνώστες υπουργικών αποφάσεων που καθορίζουν την επαγγελματική μας προοπτική. Είναι επιτακτική ανάγκη η συνεύρεσή μας και η συσπείρωσή μας γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς, η δημιουργία μιας συλλογικότητας μέσω της οποίοας θα αποτυπώνεται η δική μας άποψη, η δική μας φωνή.
Όλοι μαζί πρέπει να διεκδικήσουμε μαζικούς διορισμούς στο δημόσιο σχολείο με μόνη προϋπόθεση το έτος λήψης πτυχίου. Θέλουμε δεκατετράχρονη (συμπεριλαμβάνονται και τα δύο χρόνια προσχολικής αγωγής) υποχρεωτική, δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, τη μείωση των μαθητών ανά τάξη και τη μείωση του ορίου συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών.
Ως πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχουν νίκες τις οποίες άμεσα μπορούμε και πρέπει να πετύχουμε. Απαιτούμε την κατάργηση της ελαστικής εργασία, ιδίως του θεσμού των ωρομισθίων που οδήγησε και θα οδηγεί τον κόσμο στην κατάσταση πολιτικής ομηρίας. Όσο αυτός διατηρείται ζητάμε έναν ενιαίο πίνακα διορισμού για όλους, χωρίς ρουσφετολογικά παραθυράκια προϋπηρεσίας. Να αρνηθούμε οποιοδήποτε φίλτρο μεταξύ ΑΣΕΠ και διορισμού. Όχι στο test δεξιοτήτων και το φάκελο προσόντων. Απαιτούμε την έγκυρη και έγκαιρη ανακοίνωση της προκήρυξης και της ύλης των εξετάσεων, μιας ύλης που θα είναι συγκεκριμένη και μέσα από τα σχολικά βιβλία και τα αναλυτικά προγράμματα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Ζητάμε τη διαφάνεια στον τρόπο διόρθωσης των γραπτών μας, την ανακοίνωση των κριτηρίων διόρθωσης και της επιλογής των σωστών απαντήσεων σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα (και στην ειδική διδακτική), το δικαίωμα να βλέπουμε τα γραπτά μας. Να καταδείξουμε την αναποτελεσματικότητα του ΑΣΕΠ, να μην επιτρέψουμε καμιά αλλαγή των Π.Ε, καμία διάσπαση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
Χρόνια τώρα το ΥΠΕΠΘ προσπαθεί να σπάσει την κοινή εργασιακή μας προοπτική, τη συλλογική εργασιακή μας συνείδηση. Στην προοπτική εξατομίκευσης της εργασίας, του φακέλου προσόντων και της ατομικής διαπραγμάτευσης απαντάμε με τη συλλογική προοπτική, την ενιαιότητα συμφερόντων και επαγγελματικών δικαιωμάτων, τη συλλογική διεκδίκηση. Όλοι μαζί, σωματεία μόνιμων εκπαιδευτικών, φοιτητικοί σύλλογοι, σύλλογοι μαθητών και γονιών, αδιόριστοι θα διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν.

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς την Παρασκευή 13/7 σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του ΑΣΕΠ (Πουλίου 6;, Αμπελόκηποι, κοντά στο μετρό) στις 11.30π.μ.
Θα ακολουθήσει ανοιχτή συνέλευση στο Πολυτεχνείο, στις 2.00μ.μ, για τη συγκρότηση του Συλλόγου Αδιορίστων Εκπαιδευτικών.


Πρωτοβουλία για τη δημιουργία
Συλλόγου Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
(http://syllogosadioristwnekpaideytikwn.blogspot.com/)

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #67 στις: Ιουνίου 27, 2007, 12:11:57 pm »
Καλο! μπράβο παιδιά! Το εκτύπωσα ήδη και αύριο που θα πάω ξανά στη β'βαθμια Δυτ. Θεσ/νίκης θα το τοιχοκολλήσω.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #68 στις: Ιουνίου 28, 2007, 01:49:19 pm »
Εμείς στο Ρέθυμνο το κολλήσαμε και το μοιράσαμε σήμερα στη δευτεροβάθμια. Ξεκινήστε να κλείνετε εισιτήρια για Αθήνα για τις 13 Ιουλίου!

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #69 στις: Ιουνίου 28, 2007, 01:55:38 pm »
Εύγε!!! Σήμερα, με το Γιάννη θα πάμε με αυτοκίνητο σε όσα γραφεία στην Αθήνα μπορέσουμε. Ας στείλουν mail όσοι μπορούν να βοηθήσουν!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182786
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 687
Σύνολο: 704

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.