*

Αποστολέας Θέμα: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  (Αναγνώστηκε 19996 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 11, 2007, 09:04:43 μμ »
Συμφωνώ ότι καλό θα ήταν να έχουμε επαφή και με την ΟΛΜΕ, η οποία όμως ουσιαστικά δεν έχει θέσεις για το ζήτημα των αδιορίστων εκπαιδευτικών, εκτός από κάποια γενικόλογα αιτήματα (π.χ. μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών).  Θα χαρακτήριζα τη στάση της στρουθοκαμηλισμό. Κρύβεται πίσω από από τη θεωρητική απόρριψη του διαγωνισμού για να μην παίρνει θέση για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί από τη -σχεδόν δεκάχρονη- εφαρμογή του διαγωνισμού και τα ζητήματα που έχουν ανακύψει (πολλάκις επιτυχόντες, παλιοί πτυχιούχοι, διαρκής εξευτελισμός των εκπαιδευτικών με το κυνήγι της επιτυχίας και της προϋπηρεσίας, τρόπος διεξαγωγής του διαγωνισμού: εξεταστέα ύλη, θέματα, κ.λπ.).

Χρυσούλα, οι έχοντες προϋπηρεσία από ΠΔΣ είναι ήδη ενταγμένοι στους πίνακες. Νομίζω ότι θα πρέπει να επιμείνουμε στο να γίνονται οι προσλήψεις αυτές -από εδώ και στο εξής- με αντικειμενικό και διαφανή τρόπο (είτε μέσω του πίνακα αναπληρωτών, είτε από τους πίνακες του ΑΣΕΠ).

Για την Κύπρο:
http://www.eurydice.org/ressources/eurydice/pdf/030DN/030_CY_EN.pdf

http://194.78.211.243/Eurybase/Application/frameset.asp?country=CY&language=EN
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2007, 09:40:53 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 11, 2007, 09:57:56 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με την παραπάνω άποψη για τη στάση της ΟΛΜΕ και να προσθέσω στο " στρουθοκαμηλισμός" τον επιθετικό προσδιορισμό "υποκριτικός".
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 12, 2007, 12:04:14 πμ »
Έχω μία απορία: Μπορούν να γίνουν μαζικοί διορισμοί με άλλο τρόπο, πέρα από το άνοιγμα των κλάδων ή την επετηρίδα; Είναι διαφορετικό να ξεκινάς μία συζήτηση όταν δέχεσαι ασυζητητί τους σημερινούς πενιχρούς διορισμούς στους περισσότερους κλάδους, και αλλιώς όταν ζητάς μαζικούς διορισμούς, αλλά με τι προτάσεις; Αν είναι με άνοιγμα των κλάδων πως μπορεί αυτό να επιτευχθεί, χωρίς να θιγούν άλλοι κλάδοι και χωρίς να είναι αυτοσκοπός;

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 12, 2007, 08:35:45 πμ »
Ioanna 98 συμφωνώ σε αυτό που λες, απλώς έκανα κακή διατύπωση.
Όσο για την ΟΛΜΕ...προφανώς και είναι ένα σωματείο των μόνιμων εκπαιδευτικών μέσης εκπαίδευσης και όχι του εκπαιδευτικού χώρου. Ταυτόχρονα, ας αναλογιστούμε πόσο δύσκολη είναι η επαναδιατύπωση μιας θέσης για τους διορισμούς, που στην ουσία θα ταυτίζεται, αλλά δε θα θυμίζει τη λέξη επετηρίδα, μια λέξη που έφερε 5 μήνες απεργία και τους διέλυσε. Νομίζω ότι δεν πρέπει να υπεραπλουστεύουμε τα πράγματα και οι εξηγήσεις είναι πολλές. (εδώ φέτος με την απεργία των δασκάλων η ΟΛΜΕ δεν μπόρεσε να βγάλει ούτε πενθήμερη, εμάς θα κοιτάξει;!!).
Είναι σαφές ότι η υπόθεση των αδιόριστων είναι υπόθεση των αδιόριστων σε όλα τα επίπεδα. Η άποψή μου είναι ότι κάποιες ενέργειες μπορούν απλώς να γίνουν από κοινού. Από μια παράσταση διαμαρτυρίας για το test δεξιοτήτων μέχρι μια εκδήλωση για το σύγχρονο σχολείο. Και δε θεωρώ καθόλου κακό, αν ο Σύλλογος των Αδιόριστων πάει καλά, να φιλοξενούν ανακοινώσεις στη σελίδα τους κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 12, 2007, 10:39:42 πμ »
Παράθεση
Έχω μία απορία: Μπορούν να γίνουν μαζικοί διορισμοί με άλλο τρόπο, πέρα από το άνοιγμα των κλάδων ή την επετηρίδα; Είναι διαφορετικό να ξεκινάς μία συζήτηση όταν δέχεσαι ασυζητητί τους σημερινούς πενιχρούς διορισμούς στους περισσότερους κλάδους, και αλλιώς όταν ζητάς μαζικούς διορισμούς, αλλά με τι προτάσεις; Αν είναι με άνοιγμα των κλάδων πως μπορεί αυτό να επιτευχθεί, χωρίς να θιγούν άλλοι κλάδοι και χωρίς να είναι αυτοσκοπός;

Αν το Υπουργείο θέσει ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη τους 15 (όπως θα ήταν και παιδαγωγικά ορθό εν έτει 2007) θα μπορούσαν να δημιουργηθούν πάρα πολλές θέσεις.
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 12, 2007, 11:48:19 πμ »
Και όχι μόνο αυτό. Η μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, η δημιουργία σχολείων, ακόμα και η κάλυψη των θέσεων των αναπληρωτών και των ωρομισθίων με μόνιμους θα έδινε τη δυνατότητα μαζικών διορισμών

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 14, 2007, 01:20:36 πμ »
Το ζήτημα είναι ότι πρέπει να δούμε τα πράγματα ρεαλιστικά και με βάση την υπάρχουσα πραγματικότητα. Το να λέμε ότι η πολυδιάσπαση του χώρου είναι λάθος και πρέπει να την αποφύγουμε, κλπ, δεν μου φαίνεται ρεαλιστικό. Η διάσπαση είναι πραγματικότητα, ο κατακερματισμός μέσω της ταμπέλας "ωρομίσθιος", "αναπληρωτής", "30μηνίτης", "ασεπίτης" και σε λίγο "18μηνίτης" είναι πραγματικότητα. Το γεγονός ότι όλες αυτές οι κατηγορίες έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα (αποτέλεσμα της πολιτικής του διαίρει και βασίλευε του ΥΠΕΠΘ, δεν αντιλέγω) είναι, τέλος, επίσης πραγματικότητα. Είναι, μετα λύπης μου το λέω, τουλάχιστον ουτοπιστικό να πιστεύουμε σε μία αγαστή συνεργασία μεταξύ των άνωθι κατηγοριών κι αυτό γιατί κανείς δεν θα παραμερίσει τα συμφέροντά του για να συμμεριστεί και τα συμφέροντα των άλλων. Η ΠΕΑ ακούει ΑΣΕΠ και βγάζει καντήλες, οι ΑΣΕΠίτες ακούμε για 50-50 στους διορισμούς και βγάζουμε αφρούς, κάποιος από μας το Σεπτέμβριο όλο και κάποιον διευθυντή β'βάθμιας θα γλείφει για να πάρει καμιά ώρα ΠΔΣ ενώ όλοι ξέρουμε πως η ωρομισθία τους πρωινού κύκλου δεν γίνεται πάντα αδιάβλητα και ότι κι εκεί ο μπάρμπας στη Κορώνη μπορεί, αν θέλει, να βάλει το χεράκι του.

Ο ΑΣΕΠ εδώ και 10 χρόνια ζει και βασιλεύει. Ένα άθλιο σύστημα που θα μπορούσε να λειτουργεί πολύ καλά αν δεν γινόταν τόσο ξαφνικά ώστε να πετάει απ' έξω κάποιους ανθρώπους που βρίσκονταν στα πρόθυρα διορισμού. Ανοίγει το παραθυράκι του 30μηνου αλλά παράλληλα ανοίγουν κι άλλα παραθυράκια, με αποτέλεσμα και η επετηρίδα κι αυτή στην ουσία ακόμη να ζει και να βασιλεύει. Δίνονται ωρίτσες με πλάγιο τρόπο κι έτσι συντηρείται. Αποτέλεσμα: το σύστημα αυτοαναιρείται και εμείς μεταξύ μας σφαζόμαστε ο καθένας με τα δίκια του. Περισσότερο, όμως, μου τη δίνει ο τρόπος σκέψης κάποιων που δεν ξέρω ποιοι νομίζουν ότι είναι και αρνούνται πεισματικά να περάσουν από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ έχοντας, όμως, παράλληλα την αξίωση να πάρουν στο λαιμό τους και τους υπόλοιπους για τους οποίους ο ΑΣΕΠ είναι, δυστυχώς, μονόδρομος. Τι εννοώ μ' αυτό:

Χτες παραβρέθηκα και πάλι σε μία συνάντηση ωρομισθίων του νομού όπου (αν και προσωπικά δεν το έκρινα απαραίτητο) συναντηθήκαμε με μέλη της τοπικής ΠΕΑ μήπως και μπορέσει να υπάρξει μεταξύ μας κάποια (αν είναι ποτέ δυνατόν!) συνεργασία. Βέβαια, τα αιτήματα των εν λόγω ωρομισθίων περιορίζονται σε αμιγώς τοπικό επίπεδο (κυρίως διαφάνεια στη ΠΔΣ γιατί είχαμε αρκετά "κρούσματα"). Ε, λοιπόν, περιττό να σας πω ότι μόνο ξύλο που δεν παίξαμε. Οι τύποι της ΠΕΑ ήρθαν με ένα τουπέ, ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων και έναν τσαμπουκά άνευ προηγουμένου. Οι τύποι φέτος, το πολύ του χρόνου διορίζονται και φυσικά κι αυτός είναι ένας λόγος που μας κοιτούσαν τόσο απαξιωτικά. Με απίστευτα προκλητικό τρόπο παίνευαν το έργο τους εθελοτυφλώντας απένταντι στην πραγματικότητα που τους σκιαγραφούσαμε με απτές αποδείξεις. Υπερασπίζονταν τη Διεύθυνση σθεναρά και μας προκαλούσαν παίζοντας με τα νεύρα μας. Στο τέλος μας είπαν σχεδόν χύμα ότι ή γραφτείτε στην ΠΕΑ ή φτιάξτε ένα σύλλογο δικό σας και κόψτε το λαιμό σας. Κι όταν γύρισα και της είπα ότι δεν γράφομαι γιατί η ΠΕΑ είναι αντίθετη με τα δικά μου συμφέροντα για διορισμό, γυρνάει και μου λέει "ξέρεις πόσα χρόνια είμαι εγώ αδιόριστη; Δεν πειράζει, περίμενε κι εσύ λίγο, δεν θα πάθεις και τίποτα"! Για να μην τα πολυλογώ, αποφασίστηκε να γίνει ένας σύλλογος ωρομισθίων τοπικός, με αιτήματα τοπικού επιπέδου. Εγώ τους μίλησα για τα δικά μας σχέδια και είναι πρόθυμοι να τους ενημερώσω όταν γυρίσω για τη συζήτηση που θα κάνουμε την Κυριακή. Πιθανόν να στηρίξουν κιόλας, εγώ προσωπικά στηρίζω.

Το ζήτημα, όμως, είναι πιστεύω να καταφέρουμε να αποκρυσταλλώσουμε μία κοινή άποψη προκειμένου να χαράξουμε και κοινή πορεία. Το βασικότερο θέμα που μας τσούζει, οι προσλήψεις, θα πρέπει να τεθεί πρωτίστως επί τάπητος και να πάρουμε μία κοινή απόφαση. Στηρίζουμε ΑΣΕΠ (αναπόφευκτο πλέον); Ωραία, όχι, όμως, τον ΑΣΕΠ - ΚΟΡΟΪΔΙΑ. Ναι, στην αξιολόγηση (αφού είτε το θέλουμε είτε όχι είναι πραγματικότητα) αλλά ναι και σε ένα και μοναδικό σύστημα προσλήψεων. Κι εκεί έγκειται και η δυσκολία του εγχειρήματός μας. Ζητάμε άλλη μορφή διορισμών; Ναι, αλλά όχι εις βάρος των επιτυχόντων προηγούμενων διαγωνισμών. Με λίγα λόγια, το βασικότερο είναι να καταφέρουμε να σχηματίσουμε μία σαφή άποψη για το τι πραγματικά θέλουμε (που, πιστέψτε με, μιλάω με ανθρώπους που είναι χρόνια στο κουρμπέτι και έχουν και οι ίδιοι μπερδευτεί) και έπειτα να κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση με γνώμονα τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης και την πίεση προς το ΥΠΕΠΘ για άνοιγμα των θέσεων εργασίας.

Προσωπικά, έτσι όπως έχουν τα πράγματα, είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ, για τον ένα και μοναδικό λόγο ότι πλέον είναι μονόδρομος. Αυτομάτως αυτό με θέτει αντιμέτωπη με μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που είτε δίκαια είτε άδικα (ίσως να είμαι πολύ νέα στο χώρο για να είμαι σε θέση να το κρίνω αυτό) ΄στηρίζουν μοριοδότηση μόνο μέσω προϋπηρεσίας. Εύχομαι στη συνάντηση της Κυριακής να καταφέρουμε να κάνουμε ένα γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο και, γιατί όχι, όσοι από εμάς είμαστε νέοι στο χώρο και κάποια πράγματα τα βλέπουμε ελλείψει βαθιάς γνώσης που σου δίνει η εμπειρία, να διαφωτιστούμε από τους παλιούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2007, 01:22:28 πμ από rica »

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 14, 2007, 11:23:43 πμ »
Rica, αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό και την απογοήτευσή σου , διότι περίπου έτσι αισθάνομαι και εγώ. Είμαι 27 χρονών, δεν περιμένω και πολλά από αυτόν το διαγωνισμό και ακούω ότι μπαίνουν και άλλοι φραγμοί γαι το διορισμό. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι δεν είναι τόσο ουτοπικά κάποια πράγμτα...ίσως, δύσκολα, αλλά όχι ουτοπικά. Το ζήτημα των αναπληρωτών είναι όντως υπαρκτό και πράγματι είναι πολλοί εκείνοι που μπροστά στο ότι διορίζονται ευκόλοτερα δεν έχουν διάθεση συνεργασίας. Σίγουρα δεν είναι όλοι, όμως, γιατί στην Κρήτη για παράδειγμα, από την ενημέρωση των συναδέλφων, οι αναπληρωτές είχαν άλλη διάθεση;;
Πάντως, έτσι κι αλλιώς τα πάντα θέλουν μια ιεράρχηση και κατά τηγνώμη μου, δεν είναι πρώτοι οι αναπληρωτές, αυτοί στους οποίους απευθυνόμαστε.
Σχετικά με τους ωρομίσθιους και την ΠΔΣ νομίζω ότι οι περισότεροι, ακόμα κι αν αναγκόζονται να μπουν στη διαδικασία του γλυψίματος, δε γουστάρουν να ρίχνουν την αξιοπρέπειά τους , να δουλεύουν απλήρωτοι, να ζουν με το άγχος του επόμενου μήνα, καλοκαιριού, χρόνου... Γιατί είναι τόσο ελάχιστα τα μόρια και σαφέστατα και τα λεφτά, που δε λύνουν το πρόβλημα. Αυτό, αν το συνειδητοποιήσουμε, νομίζω ότι θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες, αλλά δεν είναι ουτοπικό το πεδίο συνεργασίας. Στο κάτω κάτω πόσοι μπαρμπάδες υπάρχουν...
Όσο για το ΑΣΕΠ η άποψή μου είναι πως ποτέ δεν είναι δυνατό να λειτουργήσει σωστά. Καταρχάς, αυτοί που μας έδωσαν πτυχίο και μας ονόμασαν εκπαιδευτικούς με οποιαδήποοτε αξιολογική διαδικασία αμφισβητούν το ίδιο το πτυχίο μας και τα εργασιακά μας δικαιώματα.Επίσης, οποιαδήποτε τέτοιου είδους αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να είναι αντικειμενική. Έχει διαφορά να σε καλεί το κράτος, αφού σε έχει διορίσει για να σε επιμορφώσει με δικό του κόστος και διαφορά διαρκώς να θέτει νέα κριτήρια, προκειμένου επί της ουσίας να βάζει φραγμούς στη μονιμοποιήσή μας. Προφανώς, όμως, ακόμα και εγώ που διαφωνώ με το διαγωνισμό και αυτό το οποίο υποστηρίζω είναι η κατάργησή του, θα ήμουν οριακά γελοία, αν δε συζητούσα την πραγματικότητα που υπάρχει και εθελοτυφλούσα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως υπάρχουν πάντα μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα βήματα. Κι αν τα μακροπρόθεσμα, κατά την άποψή μου, είναι η κατάργηση του ΑΣΕΠ και ο διορισμός με βάση το έτος λήψης πτυχίου, υπάρχουν πολλά που μπορούμε και πρέπει να πούμε σχετικά με το ΑΣΕΠ. Και επειδή μιλάμε ειλικρινά και ρεαλιστικά, έχω την εκτίμηση πως έτσι όπως είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή είμαστε στην άμυνα και όχι στην επίθεση. Ως εκ τούτου χωρίς πρόταση δεν πας πουθενά, αλλά έχει σημασία αυτή τη στιγμή να πούμε πρώτα ένα όχι στη μείωση των διορισμών και την προσθήκη οποιουδήποτε νέου εμποδιου για το διορισμό π.χ. test δεξιοτήτων. Δεν το τοποθετώ τόσο χρονικά το πρώτα , όσο ιεραρχικά.
Η αποδοχή της πραγματικότητας (εννοώ την άποψή σου για την αξιολόγηση και το ΑΣΕΠ) δεν είναι προαπαιτούμενη για εμένα, αλλά οριακά απαγορευτική.Άλλο στο επίπεδο της συζήτησης, προκειμένου να αναλύσεις μια κατάσταση και να απαντήσεις στα ερωτήματα και τα προβλήματα που θέτει και άλλο σε επίπεδο θέσεων και αιτημάτων. Δεν μπορείς να πεις ναι σην αξιολόγηση και το ΥΠΕΠΘ να μη βάζει κριτήρια τα οποία είναι αντικειμενικά με τη δική του λογική, τη λογική της αδιοριστίας και των σχολείων που δε λειτουργούν σωστά και για όλους.
Τέλος, η συζήτηση για τη μοριοδότηση είναι μεγάλη και σίγουρα δύσκολη. Είναι και ένας από τους λόγους που είχα προτείνει και τη συνεργασία μας και με άλλος κλάδους. Καλύτερα, όμως, να τα δούμε από κοντά αυτά.

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 14, 2007, 11:57:22 πμ »
Συμφωνώ Χρυσούλα με όσα λες. Συμπέρασμα - πρόταση κατακλείδα και, γιατί όχι, moto του συλλόγου:

Να είμαστε ρεαλιστές - Να ζητάμε το αδύνατο !!!

(πάντα επίκαιρος ο Che!)

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 14, 2007, 12:16:54 μμ »
Έχω και έτοιμη φωτογραφία για το σύνθημα!!!!
Μου αρέσει το κλίμα.

Αποσυνδεδεμένος ΓΙΑΝΝΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 14, 2007, 04:56:07 μμ »
απο τον ρεαλισμο μεχρι το <<αδύνατο>> υπαρχουν βηματα που πρεπει να κανουμε. πιστευω πως την κυριακη πρεπει να τα περιγραψουμε χοντρικα, και λεω χοντρικα γιατι παντα υπαρχει ο κινδυνος να δουμε το δεντρο και να χασουμε το δασος

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 14, 2007, 05:01:14 μμ »
Σε μία πρώτη συνάντηση όπου δεν γνωριζόμαστε καν μεταξύ μας, σίγουρα δεν θα μπορέσουμε να μπούμε σε πολλές λεπτομέρειες.

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 14, 2007, 07:15:42 μμ »
  Καλησπέρα! Σε δύο παραπάνω εκτενή μηνύματα διαμορφώθηκε ένα κλίμα που το θεωρώ καλό οιωνό για την επικείμενη συνάντηση της Κυριακής.Εκφράστηκαν με ειλικρίνεια και διαύγεια κάποιες πραγματικότητες καθώς και η στάση που τηρείται από διάφορες πλευρές απέναντί τους. Αισιοδοξώ ότι το κλίμα αυτό θα πρυτανεύσει και στη συνάντηση.Είστε-οι περισσότεροι- νέοι άνθρωποι και είναι αναγκαίο ν' ακουστεί επιτέλους ένας πρωτότυπος, καθαρός, πληροφοριακός και συνεκτικός λόγος, που θα διεκδικεί επιχειρηματολογώντας, που θα εξηγεί απαιτώντας, απαλλαγμένος εντελώς από τους "ξύλινους" απόηχους άλλων δεκαετιών.

Ήδη ζηλεύω όλους όσους θα είναι παρόντες στη συνάντηση (με την καλή  έννοια πάντα  ;))!
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που θα ταξιδέψουν για το σκοπό αυτό :)
                                          ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 16, 2007, 04:50:08 μμ »
Αύριο είναι η ημέρα της συνάντησής μας και κανένας δεν αναφέρεται σε αυτήν. Ελπίζω να καταφέρουμε να συγκεντρωθούμε αρκετοί και να ανταλλάξουμε τις ιδέες μας για όλα όσα μας απασχολούν. Όσοι είστε από Αθήνα μην παραλέψετε να έρθετε.Καλή αντάμωση συνάδελφοι.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.