PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας (Αναγνώστηκε 3157 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3830
The best is yet to come......
Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
στις:
Μαΐου 09, 2010, 10:53:57 am »
Tweet
Ήμουν σε ένα συνέδριο, όπου αναφέρθηκαν κάποια πράγματα για το τι διδάσκουμε στην ιστορία.
Υπήρχε η άποψη ότι διδάσκουμε τα πάντα και δεν κάνουμε επιλογές.
Η αντίθετη άποψη έλεγε γιατί να διδάσκουμε την ιστορία άλλων λαών, που (κατά τη γνώμη αυτού που μιλούσε) δεν πρόσεφεραν τίποτα στον κόμσο, καθώς όλοι οι πολιτισμοί βασίζονται πάνω στον Ελληνικό. Επίσης, ο ίδιος είπε ότι, κατά τη γνώμη του, δεν θα έπρεπε να διδάσκονται και τα κακά των Ελλήνων (π.χ. η σφαγή της Τριπολιτσάς) γιατί δεν προσφέρει κάτι το να βγάζουμε τα "άπλυτα" μας στη φόρα.
Θα ήθελα να δωτις απόψεις σας.....
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:02:13 »
olyadro
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 124
Φύλο:
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Απάντηση #1 στις:
Μαΐου 09, 2010, 01:21:27 pm »
Αλήθεια, ειπώθηκαν τέτοια πράγματα σε συνέδριο; Ο τύπος που αναφέρεις μου θυμίζει τον πατέρα της Νία
Καταγράφηκε
samou
Νέο μέλος
Μηνύματα: 48
Φύλο:
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Απάντηση #2 στις:
Μαΐου 09, 2010, 01:35:33 pm »
Αν ο μαθητης ενδιαφερεται να μαθει ,το βιβλιο ειναι αρκετο. κι οταν λεω βιβλιο δεν εννοω το σχολικο, αλλα διασταυρωμενες πληροφοριες απο βιβλιογραφια. καλο και το οπτικοακουστικο υλικο ομως φετος που εδειξα αρκετα ντοκιμαντερ στα παιδια και διδαξα με χαρτες, σε πληροφορω οτι στο επομενο μαθημα στο χαμο ηταν παλι. Οτι μισοθυμοταν απο την ταξη. εχω καταληξει οτι προσπαθουμε να τους δινουμε ετοιμο υλικο κι αυτο τους βλαπτει τελικα. Επισης τη δικη τους αδιαβασια και τεμπελια τη μεταφραζουμε παντα σαν αποτυχια του ελληνικου εκπαιδευτικου συστηματος κι ετσι οπως τα ειδα τα πραγματα μαλλον διαφωνω.
Καταγράφηκε
ΠΕ02
samou
Νέο μέλος
Μηνύματα: 48
Φύλο:
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Απάντηση #3 στις:
Μαΐου 09, 2010, 01:40:35 pm »
Αλλα επειδη η απαντηση μου ειναι μαλλον ασχετη, οσον αφορα στο θεμα που θετεις, εννοειται οτι δεν πρεπει ο διδασκων να αποκρυπτει γεγονοτα γιατι μετα χανει την αξιοπιστια του συνολικα. Να κραταμε ομως ισες αποστασεις απο τις αντιμαχομενες πλευρες γιατι καποιοι συναδελφοι στην προσπαθεια τους να ειναι αντικειμενικοι, καταληγουν να υποστηριζουν παντα την αλλη πλευρα και οχι την ελληνικη.
Καταγράφηκε
ΠΕ02
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:02:13 »
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3830
The best is yet to come......
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Απάντηση #4 στις:
Μαΐου 09, 2010, 04:00:26 pm »
Εγώ φιλόλογος δεν είμαι, αλλά μου φάνηκε αρκετά "περίεργο" να αποκρύπτουμε ό,τι δεν μας αρέσει από την ιστορία. Με την ίδια λογική αν σε κάποιον δεν "αρέσει" π.χ. ο αντιδικτατορικός αγώνας τον διαγράφει τελέιως....Και πολλά άλλα παραδείγματα.
Όπως επίσης, μου φάνηκε "περίεργο" να μην αναφερόμαστε και σε άλλους λαούς με το αιτιολογικό ότι μόνο οι Έλληνες πρόσφεραν και κανένας άλλος...
Και αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ότι οι απόψεις αυτές ελέχθησαν από καθηγητή που διδάσκει ιστορία σε γυμνάσιο (ειδικότητας πολιτικών επιστημών).... Για να πω την αλήθεια, δεν θα ήθελα να τον έχει το παιδί μου στο σχολέιο καθηγητή....
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
olyadro
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 124
Φύλο:
Απ: Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας
«
Απάντηση #5 στις:
Μαΐου 09, 2010, 04:30:39 pm »
samou, συμφωνώ πως οι επιδόσεις του μαθητή σε κάθε μάθημα εξαρτώνται κατά κύριο λόγο από το δικό του ενδιαφέρον, αλλά από κει και πέρα εμείς απ' την πλευρά μας πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε ακόμα και για τους μαθητές που δεν έχουν όρεξη να διαβάσουν. Φυσικά δεν μπορούμε να αφήσουμε τα οπτικοακουστικά μέσα να κάνουν τη δουλειά για μας, ούτε να τα θεοποιήσουμε, αλλά εγώ τα θεωρώ πολύ σημαντικά ως υποστηρικτικό υλικό στην αφήγηση των κύριων γεγονότων, για τους λόγους που προανέφερα. Άλλωστε μόνη σου λες πως τα παιδιά μετά το μάθημα με τα οπτικοακουστικά μέσα μισοθυμούνταν από την τάξη κάποια πράγματα την επόμενη μέρα. Για μένα, ακόμη κι αυτό είναι πολύ σπουδαίο για παιδιά που έτσι κι αλλιώς δεν επρόκειτο να ανοίξουν βιβλίο.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Ιστορία: Απόψεις διδασκαλίας