0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από ==>https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/326730_nees-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-oles-oi-allages#disqus_threadΟι πρώην ΠΕ15 (εκπαιδευτικοί οικιακής οικονομίας), νυν ΠΕ80 έχουνΑ ανάθεση1. Οικιακή οικονομία (Γυμνάσιο, μάθημα «εργαστηριακό» που σπάει σε 2 τμήματα από το 2020-2021)2. Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) (Λύκειο, ΕΠΑΛ)3. Οικονομία (Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού)4. Αρχές Οικονομίας (Μάθημα επιλογής, ΕΠΑΛ)5. Αρχές Λογιστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)6. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)7. Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)8. Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)9. Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα (EXCEL) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)10. Οικονομικά Μαθηματικά & Στατιστική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)11. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)12. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)13. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)14. Φορολογική Πρακτική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)15. Λογιστικές Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)16. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)17. Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)18. Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)19. Γεωγραφία Τουρισμού (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)20. Εφαρμογές στον Τουρισμό (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)21. Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)22. Εφαρμογές Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)23. Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)24. Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)25. Εφαρμογές Εφοδιαστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)26. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία (ΕΠΑΛ)27. Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΕΠΑΛ)28. Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γυμνάσιο)Β ανάθεση1. Κοινωνιολογία ((Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού για το σχολικό έτος 2020-2021)2. Γεωγραφία-Γεωλογία (Γυμνάσιο)3. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο)4. Στοιχεία Δικαίου (Αστικό- Εμπορικό – Εργατικό- Τουριστικό) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)Μπορούν να μας δείξουν τους οδηγούς σπουδών τους τα τελευταία 25 χρόνια για να δούμε πού βασίστηκε το ΙΕΠ για να τους δώσει αυτές τις αναθέσεις;Οι ίδιοι πάντως για το βασικό τους μάθημα (οικιακή οικονομία) είχαν βγάλει ανακοίνωση που υποστήριζαν ότι οι άλλες ειδικότητες που το έχουν ανάθεση είναι ακατάλληλες.Η λογική τα δικά μου δικά μου, αλλά τα δικά σου δικά μου γιατί είμαι υπερεπιστήμονας.Το επιχείρημα ότι έχουν επιμορφωθεί και πιστοποιηθεί στις Τ.Π.Ε. Β΄ επιπέδου μαζί με τους ΠΕ04 είναι αστείο.Άσχετη ερώτηση:Γιατί ενώ διδάσκουν πρώτες βοήθειες στην οικιακή οικονομία,αν συμβεί κάτι στο σχολείο αναλαμβάνουν οι γυμναστές;
Πώς να αιτιολογηθεί το μπάχαλο;;; Άντε να δούμε....Από: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-07/anatheseis-mathimatwn-gumnasiou-gel.pdfσελίδα: 27189Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.Καταλήγω ότι η προτεραιότητα αφορά τους ΠΡΩΗΝ ΠΕ15 ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΠΕ80[/u].[/color]Ας χαλαρώσουμε...με πτήση ΔΙΑΚΟΠΩΝ...https://safeYouTube.net/w/z5iN
* Συνάδελφε άλλο να......=>ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Γυμνάσιο κάνοντας έστω 1 ώρα Οικιακή Οικονομία ή Γεωγραφία ή Κοινωνική+Πολιτική Αγωγή ή +να .....=> ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ σε Α' Λυκείου...με Πολιτική Παιδεία.....+άλλο να τρως......===-> ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ...ΤΡΕΛΟ.... ΠΑ (ΛΟΥΚΙ) Γ' Λυκείου με πανελλαδικως εξεταζόμενο μάθημα Α.Ο.Θ + με μαθητές με απαιτήσεις....Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών+Πειραιά....πού να πηγαίνουν ΌΛΟΙ φροντιστήριο.... +να σε στήνουν στον τοίχο με γιουχαρισμα.....εάν σε δουν άσχετο.....
Ισοπέδωτικος...γιατί να είναι λούφα εξ ορισμού τα μαθήματα οικιακή και γεωλογία-γεωγραφια; Από τον διδάσκοντα εξαρτάται κατά πόσο έχει διάθεση να δουλέψει και να μη μείνει στα βασικά του βιβλίου και κατά δεύτερο ρόλο από τους μαθητές.
Χημικός και Οικιακής Οικονομίας ( με την παλαιότερη οργανική ) έχουν οργανική σε γυμνάσιο . Φέτος ( από 1/7 ) ένας Φυσικός παίρνει οργανική στο σχολείο .Πως γίνονται οι αναθέσεις ;Στο σχολείο υπάρχουν 17 ώρες Φυσικής - 7 ώρες Χημείας - 7 ώρες Βιολογίας - 3x2 ώρες ( πλέον ) Οικιακής Οικονομίας - 11 ώρες Γεωγραφίας.Ευχαριστώ εκ τω προτέρων.
Κατά αρχας να ευχαριστήσω για την άμεση απάντηση .Να διορθώσω τις ώρες Βιολογίας που είναι 3 + 3 + 4 = 10.Αυτο δεν αλλάζει ( ουσιαστικά ) την κατανομή :Φυσικός : 17 ωρες φυσικής ( Α ανάθεση )Χημικός : 7 ωρες Χημείας ( Α ανάθεση )Οικ. Οικ : 3x2 = 6 ώρες Οικ Οικ.Προτεραιότητα στις Β Αναθέσεις : Παλαιότητα : Οικ Οικ > Χημικ΄> ΦυσικΟικ Οικ : 11 ωρες Γεωγραφία Χημικ : 10 ωρες Βιολογία Φυσ : - Συνολικά : Οικ Οικ = 6 + 11 = 17 Χημικ : 7 + 10 = 17Φυσικ : 17Εαν δεν ελευθερώσει ώρες ο Οικ Οικ παίρνοντας Πολιτειακή παιδεία ( αν μπορεί έναντι των Φιλολόγων ) όλοι "βγαίνουν" σε 2ο σχολείο .