*

Αποστολέας Θέμα: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος  (Αναγνώστηκε 15053 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #56 στις: Ιουλίου 12, 2010, 10:35:54 am »
Θα σου πω μερικά, Μάρκο, για να καταλάβεις:
α) έλλειψη επιμόρφωσης. πρέπει να περνάς ατέλειωτες ώρες για να ψάχνεις τα αυτονόητα. Ούτε βιβλίο καθηγητή δε μας δίνουν, το καταλαβαίνεις;
β) οι γνωστοί εργατοπατέρες που έχουν κάνει τα σχολεία ένα μπάχαλο. Πρέπει να έχεις ακούσει για τις περίφημες αποσπάσεις, που έχει ο εκπαιδευτικός να πατήσει 20 χρόνια στο σχολείο, αλλά κρατάει ωραιότατα τη θέση και εσύ  δεν μπορείς να πλησιάσεις σπίτι σου.
γ) παρωχημένα σχολικά εγχειρίδια. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, πάρε και διάβασε την ιστορία γενικής παιδείας της Γ' λυκείου. Αυτή δεν είναι ιστορία, αλλά χρονικό. Μόνο ημερομηνίες και γεγονότα ασύνδετα μεταξύ τους δίνει. 
δ) κακές νοοτροπίες συναδέλφων. Ας μην προχωρήσω εδώ.
ε) έλλειψη προγραμματισμού. Για παράδειγμα, εγώ είμαι σε διάθεση. Αυτό σημαίνει ότι θα μάθω το νέο μου σχολείο κοντά α ανοίξουν τα σχολεία. Πώς να προετοιμαστώ μου λες, όταν δεν ξέρω αν θα είμαι σε γυμνάσιο ή λύκειο;

ολα αυτα τα ξερω και δεν ειπα οτι ειναι ιδανικα.
ετσι εχουν ομως χρονια τωρα, δεν ειναι κατι το καινουριο. Το γιατι δεν εχουν αλλαξει αυτα, δεν το ξερω.
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:44:52 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #57 στις: Ιουλίου 12, 2010, 10:41:47 am »
Οι ώρες οι διδακτικές στο σχολείο είναι λιγότερες, αλλά είναι πιο κουραστικές. Καταρχάς, στο φροντιστήριο δε συναντάς τάξεις των 25 και βάλε ατόμων. Επίσης, στο φροντιστήριο διδάσκεις με συγκεκριμένα πλαίσια. Ο φροντιστής καλύπτει ελλείψεις, δε δημιουργεί ένα πλαίσιο εξαρχής. Στο φροντιστήριο λες "τι κάνατε σήμερα;" και προχωράς ανάλογα. άσε που οι περισσότεροι κυκλοφορούν με σημειώσεις που είναι ένα άθροισμα των καλύτερων βοηθημάτων του εμπορίου. Θέλω να σου πω ότι κάθε θέση έχει τις δικές της δυσκολίες. Τέλος, μην ξεχνάς ότι στο φροντιστήριο έχεις παιδιά που ξέρεις ότι σε έχουν επιλέξει, δηλαδή υπάρχει θετικό κλίμα. Στο σχολείο δε σε επιλέγουν τα παιδιά, για αυτό αγωνίζεσαι για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και το σεβασμό τους.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #58 στις: Ιουλίου 12, 2010, 10:47:27 am »
Θα σου πω μερικά, Μάρκο, για να καταλάβεις:
α) έλλειψη επιμόρφωσης. πρέπει να περνάς ατέλειωτες ώρες για να ψάχνεις τα αυτονόητα. Ούτε βιβλίο καθηγητή δε μας δίνουν, το καταλαβαίνεις;
β) οι γνωστοί εργατοπατέρες που έχουν κάνει τα σχολεία ένα μπάχαλο. Πρέπει να έχεις ακούσει για τις περίφημες αποσπάσεις, που έχει ο εκπαιδευτικός να πατήσει 20 χρόνια στο σχολείο, αλλά κρατάει ωραιότατα τη θέση και εσύ  δεν μπορείς να πλησιάσεις σπίτι σου.
γ) παρωχημένα σχολικά εγχειρίδια. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, πάρε και διάβασε την ιστορία γενικής παιδείας της Γ' λυκείου. Αυτή δεν είναι ιστορία, αλλά χρονικό. Μόνο ημερομηνίες και γεγονότα ασύνδετα μεταξύ τους δίνει. 
δ) κακές νοοτροπίες συναδέλφων. Ας μην προχωρήσω εδώ.
ε) έλλειψη προγραμματισμού. Για παράδειγμα, εγώ είμαι σε διάθεση. Αυτό σημαίνει ότι θα μάθω το νέο μου σχολείο κοντά α ανοίξουν τα σχολεία. Πώς να προετοιμαστώ μου λες, όταν δεν ξέρω αν θα είμαι σε γυμνάσιο ή λύκειο;

ολα αυτα τα ξερω και δεν ειπα οτι ειναι ιδανικα.
ετσι εχουν ομως χρονια τωρα, δεν ειναι κατι το καινουριο. Το γιατι δεν εχουν αλλαξει αυτα, δεν το ξερω.
 
Το κακό, Μάρκο, είναι ότι ο εκπαιδευτικός γίνεται ο κυματοθραύστης για όλη αυτή τη δυσαρέσκεια και τα κακώς κείμενα του συστήματος τρέχει ο εκπαιδευτικός να τα διορθώσει. Μου λέγαν συνάδελφοι ότι στην Α' γυμνασίου δε λειτουργούσε το λογισμικό που τους είχαν δώσει στο μάθημα της ιστορίας, γιατί μάλλον προϋπέθετε ίντερνετ στις τάξεις και αναγκάζονταν οι συνάδελφοι και έφτιαχναν δικές τους παρουσιάσεις, για να μην απογοητευτούν τα παιδιά.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #59 στις: Ιουλίου 12, 2010, 10:59:59 am »
Και στην ερώτησή σου, Μάρκο, γιατί δεν αλλάζουν όλες αυτές οι δυσλειτουργίες που υπάρχουν εδώ και χρόνια, σκέψου μόνο ότι η πρώτη δουλειά μιας κυβέρνησης είναι ν' αλλάξει τους διευθυντές των διευθύνσεων και τους  περιφερειακούς διευθυντές. Εσύ καταλαβαίνεις ότι μπορεί ν' αλλάξει κάτι. Και το ωραίο είναι ότι από πάνω σε κατηγορούν αυτοί που σου βγάζουν τα μάτια. Και τέλος, για να σταματήσει αυτή καραμελίτσα των δημοσιογράφων ότι είμαστε τεμπέληδες, να τους απαντήσει κάποιος ότι στη Φινλανδία οι ώρες που διδάσκει ένας εκπαιδευτικός είναι ακόμη λιγότερες και τα χρήματα τριπλάσια. Γιατί άραγε, μήπως γιατί ενδιαφέρονται για το ποιος και πώς πάει να διδάξει στα παιδιά τους;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:44:52 »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #60 στις: Ιουλίου 12, 2010, 11:03:41 am »
Οι ώρες οι διδακτικές στο σχολείο είναι λιγότερες, αλλά είναι πιο κουραστικές. Καταρχάς, στο φροντιστήριο δε συναντάς τάξεις των 25 και βάλε ατόμων. Επίσης, στο φροντιστήριο διδάσκεις με συγκεκριμένα πλαίσια. Ο φροντιστής καλύπτει ελλείψεις, δε δημιουργεί ένα πλαίσιο εξαρχής. Στο φροντιστήριο λες "τι κάνατε σήμερα;" και προχωράς ανάλογα. άσε που οι περισσότεροι κυκλοφορούν με σημειώσεις που είναι ένα άθροισμα των καλύτερων βοηθημάτων του εμπορίου. Θέλω να σου πω ότι κάθε θέση έχει τις δικές της δυσκολίες. Τέλος, μην ξεχνάς ότι στο φροντιστήριο έχεις παιδιά που ξέρεις ότι σε έχουν επιλέξει, δηλαδή υπάρχει θετικό κλίμα. Στο σχολείο δε σε επιλέγουν τα παιδιά, για αυτό αγωνίζεσαι για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και το σεβασμό τους.


Πράγματι στο φροντιστήριο έχεις μικρά τμήματα,αλλά πιο απαιτητικά,διότι εκεί ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. Και αυτό το ξέρουν και οι γονείς και τα παιδιά και τα αφεντικά σου.
Και βέβαια δημιουργεί νέο πλαίσιο στο φροντιστήριο. Αν μπαίνεις και λες "τι κάνατε σήμερα" θα μείνεις πίσω στην ύλη και θα σε κράζου οι πελάτες. Οι καθηγητές του φροντιστηρίου,με τον τόσο ανταγωνισμό γυρνάνε με τα βοηθήματα,ενώ οι διορισμένοι τα γράφουν όλα μόνοι τους από την αρχή? Στο φροντιστήριο δε σε επιλέγουν πάντα τα παιδιά,εσένα σα μονάδα. Επιλέγουν το φροντιστήριο για κάποιος καθηγητές και αγκαστικά σε κάποια μαθήματα έχουν και εσένα. Αλλά ούτως ή άλλως δεν πρέπει να παλεύεις να κερδίσεις το σεβασμό και την εκτίμησή τους?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #61 στις: Ιουλίου 12, 2010, 11:41:38 am »
Οι ώρες οι διδακτικές στο σχολείο είναι λιγότερες, αλλά είναι πιο κουραστικές. Καταρχάς, στο φροντιστήριο δε συναντάς τάξεις των 25 και βάλε ατόμων. Επίσης, στο φροντιστήριο διδάσκεις με συγκεκριμένα πλαίσια. Ο φροντιστής καλύπτει ελλείψεις, δε δημιουργεί ένα πλαίσιο εξαρχής. Στο φροντιστήριο λες "τι κάνατε σήμερα;" και προχωράς ανάλογα. άσε που οι περισσότεροι κυκλοφορούν με σημειώσεις που είναι ένα άθροισμα των καλύτερων βοηθημάτων του εμπορίου. Θέλω να σου πω ότι κάθε θέση έχει τις δικές της δυσκολίες. Τέλος, μην ξεχνάς ότι στο φροντιστήριο έχεις παιδιά που ξέρεις ότι σε έχουν επιλέξει, δηλαδή υπάρχει θετικό κλίμα. Στο σχολείο δε σε επιλέγουν τα παιδιά, για αυτό αγωνίζεσαι για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και το σεβασμό τους.


Πράγματι στο φροντιστήριο έχεις μικρά τμήματα,αλλά πιο απαιτητικά,διότι εκεί ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ. Και αυτό το ξέρουν και οι γονείς και τα παιδιά και τα αφεντικά σου.
Και βέβαια δημιουργεί νέο πλαίσιο στο φροντιστήριο. Αν μπαίνεις και λες "τι κάνατε σήμερα" θα μείνεις πίσω στην ύλη και θα σε κράζου οι πελάτες. Οι καθηγητές του φροντιστηρίου,με τον τόσο ανταγωνισμό γυρνάνε με τα βοηθήματα,ενώ οι διορισμένοι τα γράφουν όλα μόνοι τους από την αρχή? Στο φροντιστήριο δε σε επιλέγουν πάντα τα παιδιά,εσένα σα μονάδα. Επιλέγουν το φροντιστήριο για κάποιος καθηγητές και αγκαστικά σε κάποια μαθήματα έχουν και εσένα. Αλλά ούτως ή άλλως δεν πρέπει να παλεύεις να κερδίσεις το σεβασμό και την εκτίμησή τους?

Στο σχολείο, δηλαδή, δε σε ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ; Εν δευτέροις, πρέπει στο φροντιστήριο να λες "τι κάνατε σήμερα", γιατί όλα τα φροντιστήρια, τουλάχιστον τα συνοικιακά, δε λειτουργούν με τμήματα πανελλαδικών. Στο φροντιστήριο λειτουργείς με συγκεκριμένο πλαίσιο. Οι πανελλαδικές έχουν συγκεκριμένο πλαίσιο, στο γυμνάσιο ο καθηγητής του σχολείου έχει ορίσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθείς. Τρίτον, με ρωτάς αν οι καθηγητές του σχολείου δημιουργούν μόνοι τους το υλικό τους. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Φέτος δίδασκα ιστορία γενικής παιδείας γ' λυκείου. Αυτό είναι ένα μάθημα που δεν πολυενδιαφέρει τους εκδοτικούς οίκους. Νομίζεις ότι και να θες μπορείς να βρεις βοηθήματα; άντε, να βρεις ένα βοήθημα με σχεδιαγράμματα. Νομίζεις ότι αυτό αρκεί; Ας πούμε, στο κομμάτι της τέχνης μπήκα στις ιστοσελίδες μουσείων για να βρω υλικό. Αυτό, όμως, είναι έρευνα, δεν είναι πήρα τρία βοηθήματα, τα ξεφύλλισα και έγραψα μία περίληψη. Τέλος, λες ότι στο φροντιστήριο δε σε επιλέγουν τα παιδιά. Στα φροντιστήρια το προσωπικό είναι σταθερό και ξέρει ο μαθητήτής που πάει, αλλά να ξέρεις ότι στο φροντιστήριο δεν έχει ο καθηγητής την ταμπέλα του "μα.........." που έχει στο σχολείο. Το στερεότυπο για τον καθηγητή του σχολείου είναι ότι είναι ένας τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος που ανυπομονεί να τελειώσει το ωράριό του, για να πάει να κάνει κανένα ιδιαίτερο. Αυτά στα λέει κάποια που πριν από μερικούς μήνες ήταν στην άλλη πλευρά. Μην τα βλέπεις τα πράγματα άσπρα ή μαύρα. Εγώ γνώρισα τεμπέληδες και στο σχολείο και στα φροντιστήρια, απλώς ο Έλληνας εκτιμά μόνο ό,τι πληρώνει.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #62 στις: Ιουλίου 12, 2010, 11:48:56 am »
Πρέπει να ξέρεις ότι το μάθημα του σχολείου από το μάθημα του φροντιστηρίου διαφέρει. τρανό παράδειγμα η έκθεση. Έκανα έκθεση α' λυκείου στο φροντιστήριο και φέτος δυσκολεύτηκα όταν κλήθηκα να διδάξω το μάθημα στο σχολείο. Εκεί το βιβλίο έχει και πολλά στοιχεία γλωσσολογίας π.χ., κάναμε εργασίες στο μάθημα που απαιτούσαν έρευνα και χρόνο και από την πλευρά μου. Δεν είναι το ίδιο με το φροντιστήριο που έκανα μεθοδολογία, σχεδιαγράμματα και διόρθωση, πώς να το κάνουμε. Το ίδιο βίωσα σε όλα τα μαθήματα. Αλλιώς, π.χ. αντιμετωπίζεις τα αρχαία ελληνικά και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Όσοι συνάδελφοι έχουν εμπειρία και από τα δύο καταλαβαίνουν. το θέμα δεν είναι να συγκρίνουμε και να βγάλουμε τον πιο δουλευτερά, αλλά η συζήτηση γίνεται για να καταλάβουμε ότι η διδασκαλία στο σχολείο και στο φροντιστήριο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Εγώ π.χ. κατέβαλα περισσότερη προσπάθεια για το σχολείο, άλλος μπορεί να το βλέπει πιο απλό το να διδάσκει στο σχολείο.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #63 στις: Ιουλίου 12, 2010, 02:11:09 pm »
Ποιος σου είπε ότι όλα τα φροντιστήρια σε όλη την Ελλάδα κρατούν τους ίδιους καθηγητές?
Ποιος σου είπε ότι κάποιος που κάνει την ιστορία που προανέφερες σε φροντιστήριο δεν κάνει την έρευνά του?
Και αφού είναι τόσο δυσκολότερη η δουλειά του σχολείου γιατί δε γυρνάτε οι μόνιμοι στα φροντιστήρια?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #64 στις: Ιουλίου 12, 2010, 02:49:53 pm »
Ποιος σου είπε ότι όλα τα φροντιστήρια σε όλη την Ελλάδα κρατούν τους ίδιους καθηγητές?
Ποιος σου είπε ότι κάποιος που κάνει την ιστορία που προανέφερες σε φροντιστήριο δεν κάνει την έρευνά του?
Και αφού είναι τόσο δυσκολότερη η δουλειά του σχολείου γιατί δε γυρνάτε οι μόνιμοι στα φροντιστήρια?

Νομίζω δεν έχεις καταλάβει το σκοπό της συζήτησης. Τελοσπάντων, για τελευταία φορά σου επισημαίνω τα εξής:
α) δίδασκα για επτά χρόνια ιστορία κατεύθυνσης γ' λυκείου σε φροντιστήρια. Σκοπός δικός μου και του μαθητή δεν ήταν να αποκτήσει ιστορική συνείδηση, αλλά να προσαρμοστεί στο πνεύμα των πανελλαδικών. Αυτό εννοώ ότι ο φροντιστής ακολουθεί συγκεκριμένο πλαίσιο εργασίας. Αυτό δεν είναι τόσο απαιτητικό σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο, αλλά καταντά ανιαρό, γιατί δεν έχεις περιθώρια αυτενέργειας. Στο σχολείο, αντίθετα, στόχος σου είναι να αποκτήσει ο μαθητής ιστορική συνείδηση. Συνεπώς, πρέπει να συμπεριλάβεις στο μάθημά σου ένα σωρό άλλα πράγματα που δεν τα κάνεις στο φροντιστήριο, π.χ. πηγές, εργασίες, διδακτικές επισκέψεις, παρουσιάσεις κτλ. Αυτό είναι πιο απαιτητικό, αλλά και πιο δημιουργικό
β) δε θέλω να γυρίσω στο φροντιστήριο, γιατί η δουλειά μου στο σχολείο είναι πιο δημιουργική. Έδωσα για πρώτη φορά πέρυσι ΑΣΕΠ συνειδητά, ξέροντας τι ζητάω.
γ) Δεν είναι όλοι οι καθηγητές των φροντιστηρίων κορυφές. Για τέσσερα χρόνια είχα δικό μου φροντιστήριο και ξέρω τι λέω. Πολλές φορές το κριτήριο του ιδιοκτήτη δεν είναι μόνο πόσο καλός είναι ο άλλος στη δουλειά του, αλλά και πόσο τον  βολεύει  ;)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #65 στις: Ιουλίου 12, 2010, 04:19:59 pm »
LK, συνέχισε την αυτάρεσκη ομφαλοσκόπηση, αλλά αφιέρωσε και λίγο χρόνο για να απαντήσεις στο δίλημμα: βρέχει ή μας φτύνουν;

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #66 στις: Ιουλίου 12, 2010, 04:42:19 pm »
Και έλεγα και εγώ από που... οργώμεν! :P

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #67 στις: Ιουλίου 12, 2010, 06:41:59 pm »
Καλά που μας τα λες lk γιατί εμείς δε δουλεύουμε και σε φροντιστήρια και δε γνωρίζουμε από συνθήκες εργασίας.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #68 στις: Ιουλίου 12, 2010, 07:05:19 pm »
LK, συνέχισε την αυτάρεσκη ομφαλοσκόπηση, αλλά αφιέρωσε και λίγο χρόνο για να απαντήσεις στο δίλημμα: βρέχει ή μας φτύνουν;

Διάβαζα με πολλή προσοχή κι ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις της συναδέλφου LK και αίφνης... έπεσα πάνω σ' αυτό το αρνητικό έως επιθετικό σχόλιο... Γιατί αλήθεια??

Όσα αναλύει με υπομονή η συνάδελφος περιγράφουν καταστάσεις που έχουμε ζήσει όλοι όσοι έχουμε βρεθεί και στις δύο όχθες του ποταμού που λέγεται εκπαίδευση. Εξάλλου, ο καθένας μας στηρίζεται στις προσωπικές του εμπειρίες για να εκφέρει άποψη. Αυτό γιατί θα πρέπει να χαρακτηρίζεται "αυτάρεσκη ομφαλοσκόπηση"?

Η διαφωνία με τις απόψεις της είναι αποδεκτή και ο διάλογος θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα γόνιμος γιατί το θέμα "καίει" .
Τα σχόλια όμως που διακόπτουν την πορεία ενός τέτοιου διαλόγου σε τι μπορούν ν' αποβούν ωφέλημα?

Επί του θέματος να συμπληρώσω και να ενισχύσω τα όσα υποστηρίζει η LK , λέγοντας:
1)Ο εκπαιδευτικός του σχολείου έχει χρέος και φέρει ευθύνη για τη συνολική καλλιέργεια και αγωγή των παιδιών- ακόμη και για τη σωματική τους ασφάλεια έχει ευθύνη.
2)Το πρόγραμμα του εκπαιδευτικού στο σχολείο είναι φορτωμένο με δραστηριότητες πέραν της εκπαιδευτικής πράξης αυτής καθαυτής (εφημερίες, απουσίες, βαθμοί, εργασίες γραφείου..) .
Όλα αυτά συναποτελούν ένα πλαίσιο περισσότερο πολύπλοκο που δεν επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να είναι προσηλωμένος ολοκληρωτικά στο αντικείμενο διδασκαλίας.
Όλα αυτά δεν υπάρχουν στο σύμπαν της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Εκεί η δραστηριότητα είναι μία και ο στόχος μοναδικός.Υπάρχουν δυσκολίες πολύ μεγάλες αλλά άλλου τύπου.
Τέλος, αν ως κλάδος αποδεχόμαστε να μπαίνουμε σε διλήμματα του τύπου "βρέχει ή μας φτύνουν" σημαίνει πως "το σύστημα" κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και η πλήρης απαξίωση του ΣΧΟΛΕΊΟΥ από τους ίδιους τους λειτουργούς της είναι κοντά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 12, 2010, 07:10:23 pm από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #69 στις: Ιουλίου 12, 2010, 07:12:44 pm »
LK, συνέχισε την αυτάρεσκη ομφαλοσκόπηση, αλλά αφιέρωσε και λίγο χρόνο για να απαντήσεις στο δίλημμα: βρέχει ή μας φτύνουν;

Διάβαζα με πολλή προσοχή κι ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις της συναδέλφου LK και αίφνης... έπεσα πάνω σ' αυτό το αρνητικό έως επιθετικό σχόλιο... Γιατί αλήθεια??

Όσα αναλύει με υπομονή η συνάδελφος περιγράφουν καταστάσεις που έχουμε ζήσει όλοι όσοι έχουμε βρεθεί και στις δύο όχθες του ποταμού που λέγεται εκπαίδευση. Εξάλλου, ο καθένας μας στηρίζεται στις προσωπικές του εμπειρίες για να εκφέρει άποψη. Αυτό γιατί θα πρέπει να χαρακτηρίζεται "αυτάρεσκη ομφαλοσκόπηση"?

Η διαφωνία με τις απόψεις της είναι αποδεκτή και ο διάλογος θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα γόνιμος γιατί το θέμα "καίει" .
Τα σχόλια όμως που διακόπτουν την πορεία ενός τέτοιου διαλόγου σε τι μπορούν ν' αποβούν ωφέλημα?

Επί του θέματος να συμπληρώσω και να ενισχύσω τα όσα υποστηρίζει η LK , λέγοντας:
1)Ο εκπαιδευτικός του σχολείου έχει χρέος και φέρει ευθύνη για τη συνολική καλλιέργεια και αγωγή των παιδιών, ακόμη και για τη σωματική τους ασφάλεια έχει ευθύνη.
2)Το πρόγραμμα του εκπαιδευτικού στο σχολείο είναι φορτωμένο με δραστηριότητες πέραν της επαιδευτικής πράξης αυτής καθαυτής (εφημερίες, απουσίες, βαθμοί, εργασίες γραφείου..) .
Όλα αυτά συναποτελούν ένα πλαίσιο περισσότερο πολύπλοκο που δεν επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να είναι προσηλωμένος ολοκληρωτικά στο αντικείμενο διδασκαλίας.
Όλα αυτά δεν υπάρχουν στο σύμπαν της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Εκεί η δραστηριότητα είναι μία και ο στόχος μοναδικός.Υπάρχουν δυσκολίες πολύ μεγάλες αλλά άλλου τύπου.
Τέλος, αν ως κλάδος αποδεχόμαστε να μπαίνουμε σε διλήμματα του τύπου "βρέχει ή μας φτύνουν" σημαίνει πως "το σύστημα" κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και η πλήρης απαξίωση του ΣΧΟΛΕΊΟΥ από τους ίδιους τους λειτουργούς της είναι κοντά.

Θα συμφωνήσω και γω ...

Άλλο σχολείο που είναι υπεύθυνο για την γενικότερη παιδεία και μόρφωση των παιδιών (και καλό θα ήταν να μην το απαξιωναμε αυτό)  και άλλο φροντιστήριο...Και γω ως γονιός άλλα περιμένω από τους δασκάλους των παιδιών μου και άλλα θα περιμένω από αυτόν που θα τα ενισχύσει στα αδύνατά τους σημεία στο γνωστικό και μόνο αντικείμενο..
...στη θάλασσα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.