*

Αποστολέας Θέμα: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου  (Αναγνώστηκε 4303 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karamriz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 06, 2010, 06:18:56 μμ »
λοιπον φιλε επειδη ρωτας τι θα κανεις στα πλαισια της περιβοητης αυτοαξιολογησης,ετοιμασου να περασεις ατελειωτες ωρες συνεδριασεων του συλλογου,να συμπληρωσεις απειρες φορμες με δεικτες,να τσακωθεις με τους συναδελφους σου,να παρακαλας τους μαθητες που υπερβαινουν το οριο απουσιων να μην  παρατησουν το σχολειο,γιατι ΕΣΥ θα φταις για τις μαθητικες διαρροες,να γλειφεις τους γονεις να δωσουν κανα φραγκο να πατε εκπαιδ.εκδρομες στο εξωτερικο,περισσοτερες απ το διπλανο σχολειο,να σκαρφιζεσαι προτωποριακα θετρικα κ εκδηλωσεις που θα προβαλλεται το σχολειο,πιο πολυ απ το διπλανο,να  βρεις τροπο να περασουν οι μαθητες στα ΑΕΙ,γιατι αλλιως θα εισαι αχρηστος,το σχολειο θα ειναι β΄κατηγοριας και στο τελος θα το κλεισουν,εσυ θα μεινεις στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ,και μετα θα βγει ενας ωραιος νομος κ θα  απολυθεις,γαιτι δεν θα ξερουν τι να σε κανουν,αφου ΕΣΥ θα φταις που το σχολειο σου αξιολογηθηκε ως ανεπαρκες κ προβληματικο και αφου ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν για να πληρωνουνε τους εκπαιδευτικους κ ειδικα αυτους που δεν θυσιαστηκαν για να μεινει το σχολειο τους στη κορυφη.Αν το σχολειο που ανηκεις οργανικα  ειναι στην Εκαλη,καλα την εχεις,γιατι εκει οι μαθητες δεν παρατανε το σχολειο στη μεση,γιατι εκει οι μπαμπαδες θα συνδραμουν οικονομικα να πατε κ καμια εκδρομη να δειτε το λουβρο με κανα προγραμμα,θα εμπλουτισουν κ τη υλικοτεχνικη υποδομη,
θα σε δωσουν κ 40 ευρω την ωρα να κανεις ιδιαιτερο στο γιο τους,θα του βαλεις 19,θα μπει στο πανεπιστημιο,αφου θα χει ψοφησει στο ιδιαιτερο,κ το σχολειο σου θα ειναι φανταστικο και ΕΣΥ θα εισαι μια χαρα.Αν παλι ανηκεις οργανικα σε σχολειο της δυτικης αττικης(οπως εγω),που ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δεν μιλανε καν ελληνικα,δουλευουν τα  απογευματα,απαξιωνουν το σχολειο γιατι εχουν προβλημα επιβιωσης(το σχολειο τους καιει?),το παρατανε πριν τα χριστουγεννα γιατι ετσι κιαλλιως κοπηκανε απο  απουσιες και πηρανε και το λαπτοπακι,κ το σχολειο σου στεγαζεται σε κοντεινερ κ δεν εχεις υποδομη να κανεις τιποτα δημιουργικο κ πρωτοποριακο,κ οι γονεις δεν εχουνε μια να συνδραμουν,ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΜΕΝΗ.!!!.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ

Μπραβο nikol ειπες τα πραγματα με το ονομα τους και εθεσες τη καρδια του ζητηματος καμμια εμπιστοσυνη με το υπουργειο ειναι αφερεγγυοι
Ωρομισθιος απληρωτος
Α Αθηνας ΠΔΣ 2008-09
Β Αθηνας   2009-10
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:46:51 »

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 06, 2010, 07:24:44 μμ »
Δεν καταλαβαινω γιατι ολα τα μελη του Συλλογου της σχολικης μοναδας να μην αποφασισουν.
Μηπως και οι μονιμες/οι δεν ψηφιζουν και για λογαριασμο οσων θα ειναι στο σχολειο απο Σεπτεμβριο;
Σημερα στο κρατικο καναλι ο Ιεροκλης Μιχαηλιδης αφου μιλησε για διαφορα διατυπωσε και την αποψη οτι"υπαρχει τετοιο χαλι στη Μεση Εκπ/ση αλλα και απο πανω οι εκπ/tikoi αρνουνται την αξιολογηση"(δεν σχολιασε περισσοτερο και κεθεμια/καθενας εβγαλε τα συμπερασματα του).
Συμπερασμα δικο μου καθως προσπαθησα να ερμηνευσω τα λεγομενα του:οι εκπ/tikoi ευθυνονται για το χαλι για τον προσθετο λογο οτι απορριπτουν την αξιολογηση.
Και δεν ειναι ο μονος που περναει τετοιο μηνυμα γιατι αν συζητησετε με ανθρωπους απο το στενο και ευρυτερο περιβαλλον σας θα βρειτε πολλες/ους με τετοια αντιληψη.
Πιστευω οτι θα πρεπει να ενημερωνουμε τους πολιτες για την υπαρχουσα κατασταση σε καθε ευκαιρια και να τονιζουμε και το γεγονος οτι για την υποθεση αξιολογηση θα διατεθουν 7.200.000 ευρω τη στιγμη που μειωνεται η χρηματοδοτηση των Σχ.Επιτροπων(στο πρακτικο μας προβαλλαμε και αυτο το σημειο ως λογο αρνησης,ας καλυψουν τις αναγκες και της τελευταιας σχ. μοναδας και κατοπιν συζηταμε για αξιολογηση).
Αναρωτιεμαι ο κοσμος δεν βλεπει την κατασταση των σχολειων που πηγαινουν τα παιδια,γιατι δεν αντιδρα βλεποντας τις λυομενες αιθουσες κλουβια και τοσα αλλα ,γιατι η δυσαρεσκεια περιοριζεται στο γεγονος της αρνησης μας στο θεμα της αξιολογησης.
Αυτο ειναι τι μειζον ζητημα;

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 06, 2010, 08:08:36 μμ »
Η αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνει ο δούρειος ίππος του συστήματος
εκπαίδευσης, αν μέσα από αυτήν μπορούσαμε να προβάλουμε

- τις κάκιστες συνθήκες μάθησης των παιδιών
- τις γελοίες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών
- τις ελλείψεις σε βιβλία
- τις ελλέιψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές

και άλλες παραλείψεις που είναι ευθύνη της Πολιτείας. Με το να αρνούμαστε
την αξιολόγηση οι κάθε είδους καλοθελητές μας παρουσιάζουν σαν το μόνο
κλάδο που φοβάται την αξιολόγηση. Τώρα θα μου πείτε κι αν η αξιολόγηση
γίνει με κομματικά κριτήρια που είναι και το πιο πιθανό, τότε τι κάνουμε;
Δίκιο έχετε... Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αυτοαξιολόγηση και διαφωνία εκπαιδευτικου
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 06, 2010, 11:17:11 μμ »
λοιπον φιλε επειδη ρωτας τι θα κανεις στα πλαισια της περιβοητης αυτοαξιολογησης,ετοιμασου να περασεις ατελειωτες ωρες συνεδριασεων του συλλογου,να συμπληρωσεις απειρες φορμες με δεικτες,να τσακωθεις με τους συναδελφους σου,να παρακαλας τους μαθητες που υπερβαινουν το οριο απουσιων να μην  παρατησουν το σχολειο,γιατι ΕΣΥ θα φταις για τις μαθητικες διαρροες,να γλειφεις τους γονεις να δωσουν κανα φραγκο να πατε εκπαιδ.εκδρομες στο εξωτερικο,περισσοτερες απ το διπλανο σχολειο,να σκαρφιζεσαι προτωποριακα θετρικα κ εκδηλωσεις που θα προβαλλεται το σχολειο,πιο πολυ απ το διπλανο,να  βρεις τροπο να περασουν οι μαθητες στα ΑΕΙ,γιατι αλλιως θα εισαι αχρηστος,το σχολειο θα ειναι β΄κατηγοριας και στο τελος θα το κλεισουν,εσυ θα μεινεις στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ,και μετα θα βγει ενας ωραιος νομος κ θα  απολυθεις,γαιτι δεν θα ξερουν τι να σε κανουν,αφου ΕΣΥ θα φταις που το σχολειο σου αξιολογηθηκε ως ανεπαρκες κ προβληματικο και αφου ετσι κι αλλιως λεφτα δεν υπαρχουν για να πληρωνουνε τους εκπαιδευτικους κ ειδικα αυτους που δεν θυσιαστηκαν για να μεινει το σχολειο τους στη κορυφη.Αν το σχολειο που ανηκεις οργανικα  ειναι στην Εκαλη,καλα την εχεις,γιατι εκει οι μαθητες δεν παρατανε το σχολειο στη μεση,γιατι εκει οι μπαμπαδες θα συνδραμουν οικονομικα να πατε κ καμια εκδρομη να δειτε το λουβρο με κανα προγραμμα,θα εμπλουτισουν κ τη υλικοτεχνικη υποδομη,
θα σε δωσουν κ 40 ευρω την ωρα να κανεις ιδιαιτερο στο γιο τους,θα του βαλεις 19,θα μπει στο πανεπιστημιο,αφου θα χει ψοφησει στο ιδιαιτερο,κ το σχολειο σου θα ειναι φανταστικο και ΕΣΥ θα εισαι μια χαρα.Αν παλι ανηκεις οργανικα σε σχολειο της δυτικης αττικης(οπως εγω),που ενα μεγαλο ποσοστο παιδιων δεν μιλανε καν ελληνικα,δουλευουν τα  απογευματα,απαξιωνουν το σχολειο γιατι εχουν προβλημα επιβιωσης(το σχολειο τους καιει?),το παρατανε πριν τα χριστουγεννα γιατι ετσι κιαλλιως κοπηκανε απο  απουσιες και πηρανε και το λαπτοπακι,κ το σχολειο σου στεγαζεται σε κοντεινερ κ δεν εχεις υποδομη να κανεις τιποτα δημιουργικο κ πρωτοποριακο,κ οι γονεις δεν εχουνε μια να συνδραμουν,ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΜΕΝΗ.!!!.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
nikol, συγχαρητήρια! Περιγράφεις γλαφυρότατα την όλη κατάσταση και τι σημαίνει ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στην εκπαίδευση, σε ένα "κράτος" που λέγεται Ελληνική Δημοκρατία! Δεν είναι μόνο τα σχολεία Δ. Αττικής! Ας ρίξει μια ματιά το υπουργείο στους νομούς της Θράκης! Η διαρροή μαθητών είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, λόγω μειονότητας. Οι τουρκόφωνοι πάνε με τη "στήριξη" του προξενείου απέναντι, για να τελειώσουν γυμνάσιο και λύκειο. Οι Ρομά (και ιδίως τα κορίτσια) παντρεύονται από τα 13! Με την αξιολόγηση θα "φταίει" ο εκπαιδευτικός όχι, η απουσία του ελληνικού κράτους! Οι άχρηστοι εκπαιδευτικοί που αδυνατούμε να εμπνεύσουμε τα παιδιά! Τα παραπάνω είναι ένα παράδειγμα. Στις μεγάλες πόλεις τα παιδιά δεν έχουν σχολεία! Κάνουν μάθημα σε διαμερίσματα πολυκατοικιών και στο διάλειμμα κάθονται στο κλιμακοστάσιο! Το κυριότερο, όμως, είναι η οικονομική εξαθλίωση του ελληνικού λαού! Αυτή η εξαθλίωση θα οδηγήσει πολλά παιδιά στην εγκατάλειψη του σχολείου, για να συνεισφέρουν στο εισόδημα της οικογένειας! Μη γιελιέστε, πάλι εμείς θα φταίμε για το υπουργείο! Η Διαμαντοπούλου θέλει (και καλά...) να κάνει την Ελλάδα στον τομέα της εκπαίδευσης Φινλανδία του Νότου... Οι Φινλανδοί ρίχνουν χρήμα στην εκπαίδευση, γι' αυτό να πει κάποιος στην Υπουργό μας ότι με πορδές δε βάφουμε κόκκινα αυγά!!! >:( >:( >:( >:(

ΥΓ Συνάδελφοι, με συγχωρείτε για τις ασυνταξίες μου και για το ύφος της ανάρτησης αλλά σίγουρα καταλαβαίνετε το νευρικό μου σύστημα! ;D
ΠΕ 02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 714
Σύνολο: 715

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.