*

Ψηφοφορία

60-40 ή κάτι άλλο;

Να παραμείνει 60-40
22 (36.1%)
Μεγαλύτερο ποσοστό για ΑΣΕΠ
7 (11.5%)
Μεγαλύτερο ποσοστό για τους πίνακες
9 (14.8%)
Να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ και να επιστρέψουμε στην επετηρίδα
6 (9.8%)
Να γίνονται προσλήψεις 100% μόνο από ΑΣΕΠ
17 (27.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 58

Αποστολέας Θέμα: 60-40 ή κάτι άλλο;  (Αναγνώστηκε 17747 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 03, 2006, 10:19:51 μμ »
Και εγώ συμφωνώ με τον Μιχάλη,
Αν και μερικοί εκλαμβάνουν τον τίτλο...
60 - 40 ή ότι μας συμφέρει? ;D
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:13 »

gspy

  • Επισκέπτης
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 04, 2006, 11:56:33 πμ »
  Αυτάρας, εγώ έχω ήδη δώσει εξετάσεις ΑΣΕΠ και είμαι στους διοριστέους, οπότε θα μπορούσα να σφυρίζω αδιάφορα. Ούτε κανένα συμφέρον έχω για το τι θα γίνει από δω και στο εξής. Αλλά βλέπω άτομα που ίδρωσαν να μένουν στην απ'έξω και να διορίζονται διάφοροι άσχετοι.
  Οσο για τους πολιτικούς που θέλουν να μας έχουν στο χέρι, αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό, για την ακρίβεια μάλλον το αντίθετο ισχύει. Κάποιοι άλλοι μάλλον έχουν στο χέρι τους πολιτικούς. Αλλιώς πώς εξηγείται μετά τη μεταρρύθμιση του Αρσένη να γίνονται οι προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ, μόλις φαγώθηκε ο Αρσένης, να έρχεται ο Ευθυμίου που ανήκε στην ίδια κυβέρνηση και να τα ανατρέπει όλα με τον πίνακα αναπληρωτών; Προφανώς κάποιοι τον πίεσαν. Το ίδιο συνέβη και με τη Γιαννάκου που μεγάλωσε το ποσοστό από τους πίνακες. Τώρα διεκδικούν και το 50% απ'ότι βλέπω. Αν δεν συσπειρωθούν και οι επιτυχόντες μη διοριστέοι του ΑΣΕΠ για να διεκδικήσουν όπως κάνουν οι άλλοι σε λίγο θα καταργηθεί τελείως και ο διαγωνισμός. Αλλά στην Ελλάδα έτσι είναι δυστυχώς. Αν δεν πιέσεις δεν γίνεται τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 04, 2006, 12:23:45 μμ »
gspy, έχεις δίκιο σε αυτά που εγραψες παραπάνω.
Η αναφορά μου δεν έγινε σε σενα αλλά στο γενικό σύνολο.
Συνεχίζω να πιστεύω όμως ότι πολλοί αποφασίζουν με βάση το
προσωπικό τους συμφέρον.
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 23, 2006, 06:19:20 μμ »
Εγώ πιστεύω ότι το σωστότερο είναι οι προσλήψεις να γίνονται 100% μέσω ΑΣΕΠ. Κανείς σας δεν αναρωτιέται αν υπάρχει αξιοκρατιά στην τριτοβάθμια; Δεν υπάρχουν άτομα που πήραν πτυχίο απο γνωριμίες κι από γλείψιμο; Φαντάζομαι όλοι μας ξέρουμε τέτοιες περιπτώσεις. Επίσης θυμάστε καθόλου στα σχολικά σας χρόνια που σχολιάζατε με τους συμμαθητές σας τους καθηγητές που δεν ήξεραν τι τους γίνεται; Αυτό θέλουμε για την Ελληνική Παιδεία; Η επετηρίδα δεν άνοιγε την πόρτα σε τέτοιες περιπτώσεις;
Νομίζω το καλύτερο θα ήταν ένα σύστημα με 100% προσλήψεις μέσω διαγωνισμού, με περισσότερα μόρια για την προυπηρεσία των αναπληρωτών κτλ. και κάποια τροποποίηση με την οποία όσο πιο παλιό πτυχίο έχει κάποιος τόσο περισσότερα μόρια θα παίρνει. Έτσι δεν θα μπαίνει στο σχολείο κανένας άσχετος αφού θα πρέπει να επιτύχει στο διαγωνισμό, οι παλιότεροι πτυχιούχοι και οι έχοντες προυπηρεσία θα ευνοούνται και οι νέοι πτυχιούχοι θα έχουν την ευκαιρία να διοριστούν χωρίς να πρέπει να περιμένουν τη σειρά τους. Περιμένω σχόλια!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:23:13 »

Αποσυνδεδεμένος bilstef

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Να είμαστε όλοι καλά
    • Προφίλ
    • Μαθηματικά
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 23, 2006, 09:18:30 μμ »
μια θέση για το 60-40 απο
http://www.sekea.net/fakelosepistoles/20060722a.pdf

Αποσυνδεδεμένος jot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 24, 2006, 12:40:09 μμ »
Kalimera. Eimai sxetika neos sto Forum kai 8a i8ela na diatupwsw kai tin proswpikimou apopsi sxetika me to 8ema. Proslipseis 100% apo ASEP an epi8umoume a3iokratiko sustima proslipsewn... Fetos ergastika ws anaplirwtis se sxoleio tis Attikis giati imoun stous dioristeous tis b fasis. OI alles 2 anaplirwtries toy sxoleiou itan (polu kala paidia ka8ola) polu mikroteres mou, den eixan dwsei ston ASEP kai malista i mia ek twn 2 (etwn 24) douleue 2 xronia ws anaplirwtria kai tin 1 se ekklisiastiko me meson. Ta koritsia euta loipon fusiologika 8a dioristoun apo ton eniaio prin patisoun ta 30. Opws katalabainete den pisteuw oti to uparxon 60-40 einai dikaio... To anti8eto malista. Mporei na 8ewri8w mikropsuxos alla pragmatika kourastika kai sigoura den eimai monos na diabazw gia e3etaseis, na me apomuzoun sta frontistiria kai otan telika petuxainw kati na erxomai 2os kai kataidrwmenos (kai mis8ologika)
Euxaristw kai suggnwmi gia ta greeklish alla den ginetai alliws

Συνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 24, 2006, 12:43:44 μμ »
Euxaristw kai suggnwmi gia ta greeklish alla den ginetai alliws

Αν δεν έχετε Ελληνικά στον Η/Υ σας, τότε μπορείτε να τα εγκαταστήσετε από τη διεύθυνση:

http://www.hri.org/fonts/

Αν δεν μπορείτε να τα εγκαταστήσετε στον Η/Υ σας, τότε παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο:

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

Αποσυνδεδεμένος jot

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 24, 2006, 12:52:14 μμ »
Euxaristw kai suggnwmi gia ta greeklish alla den ginetai alliws

Αν δεν έχετε Ελληνικά στον Η/Υ σας, τότε μπορείτε να τα εγκαταστήσετε από τη διεύθυνση:

http://www.hri.org/fonts/

Αν δεν μπορείτε να τα εγκαταστήσετε στον Η/Υ σας, τότε παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο:

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

Ευχαριστούμε για την κατανόηση!

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Όπως αντιλαμβάνεσαι το χρησιμοποιώ ήδη.

Συνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 24, 2006, 12:57:58 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Όπως αντιλαμβάνεσαι το χρησιμοποιώ ήδη.

Άψογος ο συνάδελφος!

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 24, 2006, 03:46:26 μμ »
Συνάδελφοι,να παραθέσω κι εγώ την άποψή μου,αν και ακόμα δεν έχω ψηφίσει γιατί δεν ξέρω(!) τι να ψηφίσω... :-\
Νομίζω οτι το θέμα είναι τεράστιο και όλοι λίγο πολύ έχουν δίκιο.Αν και μάλλον ανέφικτα θα τολμούσα να πω οτι με καλύπτουν πιο πολύ οι adion και gspy.
Αυτό που εμένα με ενόχλησε πιο πολύ δεν ήταν οτι έφτασα στην πηγή(διορισμού) και δεν ήπια νερό, όταν καταργήθηκε η επετηρίδα,αλλά το γεγονός οτι όλη η "φιλοσοφία" του διαγωνισμού αχρήστευε ή καταργούσε το πτυχίο μου!Το να σπουδάζεις σε κρατικό πανεπιστήμιο,να σου δίνει το κράτος το πτυχίο,το οποίο σημαίνει οτι σε θεωρεί ικανό να δουλέψεις,και μετά να έρχεται να σου λέει δώσε εξετάσεις,είναι σα να εννοεί οτι το "χαρτί" αυτό που εγώ σου παρείχα δεν το θεωρώ αξιόπιστο!!!Τι σόι σύστημα είναι αυτό? >:(
Και κακά τα ψέματα,αν δεν υπήρχε ο θεσμός των αναπληρωτών και όλα τα κενά που προέκυπταν καλύπτονταν άμεσα από μόνιμους διορισμούς και αν είχε γίνει ένας έλεγχος του αριθμού εισαγωγής στα διάφορα τμήματα,δεν θα είχε "βουλώσει" έτσι η επετηρίδα...
Όσο για το θέμα των παιδαγωγικών και το αν είναι κάποιος ικανός να διδάξει,δε θα ήταν πολύ απλό στις σχολές που δεν είναι αμιγώς παιδαγωγικές από το 2ο έτος και μετά να παίρνει κάποιος κατεύθυνση εκπαίδευση ή έρευνα αντίστοιχα?Και να κάνει έτσι και πρακτική διδασκαλίας και να αξιολογείται γι'αυτό.Γιατί σίγουρα με πολύ μεγαλύτερη ευχέρεια θα μπω εγώ μέσα σε μία τάξη,που ως νηπιαγωγός έκανα αποκλειστικά παιδαγωγικά μαθήματα,παρά ένας χημικός πχ που σε όλη την πανεπιστημική του ζωή δεν έκανε παρά 2-3(κι αυτά επιλεγόμενα)
Το σύστημα δε,έτσι όπως σχεδιάστηκε,δε μερίμνησε καθόλου για αυτούς που ήταν στην επετηρίδα(απλά "χρύσωσε το χάπι") και όπως έχω πει και παλαιότερα σε άλλη συζήτηση,ευνοεί πολύ περισσότερο τους νεότερους που ξέρουν πώς να κινηθούν για να μαζέψουν μόρια...

Αυτά και ...συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα! :-[
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 24, 2006, 03:55:19 μμ »
Τώρα που το σκέφτομαι,στην κατάσταση που είμαι,μάλλον με συμφέρει το 100% μέσω ΑΣΕΠ και αυτό και ψήφισα.Αυτό θα σήμαινε το διπλάσιο σχεδόν αριθμό προκηρυχθέντων θέσεων και δεν θα χρειαζόταν έτσι να έχεις γράψει απαραίτητα πάνω από 80 για να είσαι στους διοριστέους!!! ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 24, 2006, 04:23:06 μμ »
Το να σπουδάζεις σε κρατικό πανεπιστήμιο,να σου δίνει το κράτος το πτυχίο,το οποίο σημαίνει οτι σε θεωρεί ικανό να δουλέψεις,και μετά να έρχεται να σου λέει δώσε εξετάσεις,είναι σα να εννοεί οτι το "χαρτί" αυτό που εγώ σου παρείχα δεν το θεωρώ αξιόπιστο!!!Τι σόι σύστημα είναι αυτό? >:(

Συγγνώμη αλλά οι εξετάσεις δεν γίνονται για να αμφισβητίσει το κράτος τα πτυχία. Οι εξετάσεις γίνονται επειδή υπάρχουν πολλοί πτυχιούχοι και λίγες θέσεις. Ο διαγωνισμός γίνεται για το ποιός είναι καλύτερος να διδάξει από όσους έχουν τη δυνατότητα. Δηλαδή όταν έδωσες πανελλήνιες για την εισαγωγή στα ΑΕΙ σήμαινε ότι το κράτος δεν θεωρούσε αξιόπιστο το απολυτήριο λυκείου σου; Είναι απλό: μικρή προσφορά - μεγάλη ζήτηση αναγκαστικά πρέπει να γίνει επιλογή κι ο πιο αξιοκρατικός τρόπος είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Όπως άλλωστε και στις πανελλήνιες. Φαντάζεστε να μπαίναμε στην τριτοβάθμια ανάλογα με την ημερομηνία του απολυτηρίου λυκείου; :P

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 24, 2006, 06:12:11 μμ »
Ο διαγωνισμός γίνεται για το ποιός είναι καλύτερος να διδάξει από όσους έχουν τη δυνατότητα.
Παράθεση

Με συγχωρείς,χωρίς σε καμία περίπτωση να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου ή με οποιονδήποτε άλλο,αλήθεια θεωρείς οτι μία μέρα εξέτασης θα κρίνει ποιος είναι καλύτερος?!!!
Δούλεψα με μία συνάδελφο για τρία ολόκληρα χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση στην ίδια ηλικία παιδιών.Δώσαμε και οι δύο στον προηγούμενο διαγωνισμό.Ήμουν "επιτυχών" και ήταν "αποτυχών".Κι όμως σε καμία περίπτωση δε νοιώθω ικανότερη-καλύτερη από εκείνη!Ξέρω από πρώτο χέρι οτι είναι μία πάρα πάρα πολύ καλή νηπιαγωγός,παρόλ'αυτά χρεώθηκε με μια αποτυχία... >:(
Το να είσαι στην τελευταία θέση των διοριστέων σε κάνει καλύτερο από τον πρώτο επιλαχόντα???(που μπορεί στη βαθμολογία να έχετε διαφορά ακόμα και 0.25 μόρια!)
Προσωπικά,δέχομαι οτι μπορεί να είναι καλύτερος ή, για να το πω πιο σωστά,πιο καταρτισμένος ένας άνθρωπος που έχει κάνει ένα μεταπτυχιακό ίσως, και γι'αυτό πρέπει και να μοριοδοτείται.Το πόσο καλός και ικανός είναι κάποιος θα έπρεπε να κρίνεται στο πανεπιστήμιο κι από εκεί ανάλογα να παίρνει το πτυχίο του ή όχι.Κι αν οι θέσεις είναι λίγες ας βάζουν στα πανεπιστήμια όσους μπορούν να αποροφήσουν γιατί εμένα το πτυχίο μου δε μου δίνει τη δυνατότητα να δουλέψω πουθενά αλλού παρά μόνο στην εκπαίδευση... :(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sakis82

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 24, 2006, 07:34:49 μμ »
Με συγχωρείς,χωρίς σε καμία περίπτωση να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου ή με οποιονδήποτε άλλο,αλήθεια θεωρείς οτι μία μέρα εξέτασης θα κρίνει ποιος είναι καλύτερος?!!!
Δούλεψα με μία συνάδελφο για τρία ολόκληρα χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση στην ίδια ηλικία παιδιών.Δώσαμε και οι δύο στον προηγούμενο διαγωνισμό.Ήμουν "επιτυχών" και ήταν "αποτυχών".Κι όμως σε καμία περίπτωση δε νοιώθω ικανότερη-καλύτερη από εκείνη!Ξέρω από πρώτο χέρι οτι είναι μία πάρα πάρα πολύ καλή νηπιαγωγός,παρόλ'αυτά χρεώθηκε με μια αποτυχία... >:(
Εννοείται πως δεν υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης. Εγώ πιστεύω πως μια μέρα εξέτασης μπορεί να κρίνει ποιός είναι καλύτερος.Νομίζω πως το πρόβλημα έχει να κάνει με τα κριτήρια του διαγωνισμού κι όχι με τον διαγωνισμό τον ίδιο. Γι'άυτο και παρατηρούνται φαινόμενα όπως αυτό που περιγράφεις
Το να είσαι στην τελευταία θέση των διοριστέων σε κάνει καλύτερο από τον πρώτο επιλαχόντα???(που μπορεί στη βαθμολογία να έχετε διαφορά ακόμα και 0.25 μόρια!)
Όχι σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω κάτι τέτοιο, αυτό όμως είναι αναπόφευτκο. Με οποιονδήποτε τρόπο κι αν γίνει η επιλογή των εκπαιδευτικών πάντα θα υπάρχουν τα όρια. Πάντα κάποιος θα περνάει οριακά και πάντα κάποιος θα απορρίπτεται οριακά! Υπάρχει και ο παράγων τυχη!
Το πόσο καλός και ικανός είναι κάποιος θα έπρεπε να κρίνεται στο πανεπιστήμιο κι από εκεί ανάλογα να παίρνει το πτυχίο του ή όχι.Κι αν οι θέσεις είναι λίγες ας βάζουν στα πανεπιστήμια όσους μπορούν να αποροφήσουν γιατί εμένα το πτυχίο μου δε μου δίνει τη δυνατότητα να δουλέψω πουθενά αλλού παρά μόνο στην εκπαίδευση... :(
Σ'αυτό που αναφέρεις δεν έχεις άδικο όσον αφορά στις δυνατότηες απασχόλησης του κλαδου σου(νηπιαγωγος απ'οτι κατάλαβα). Σκέψου όμως και το εξής: Αν υπήρχαν τόσο περιορισμένες θέσεις στις καθηγητικές σχολές όσο περιορισμένες είναι και οι ανάγκες στα σχολεία τότε πιθανότατα οι περισσότεροι από εμάς (από εσάς μάλλον αφού η πληροφορική δεν θεωρείται καθηγητική) δεν θα είχαμε σπουδάσει!!! Έτσι δεν είναι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 486
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.