0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112919154Συντονισμένη κυριακάτικη επίθεση, κατά πάσα πιθανότητα έμπνευσης κάποιου επικοινωνιολόγου (γνωστού και ως Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα), συνοδευόμενη με καταλλήλως διαστρεβλωμένα αριθμητικά στοιχεία.Επειδή γνωρίζω κάποια πράγματα στην Περιφέρειά μου, κάποιος (το λιγότερο) αδαής άθροισε μάλλον τα τμήματα Γενικής Παιδείας της Α ΕΠΑΛ με τα τμήματα τομέων και ειδικοτήτων των λοιπών τάξεων των ΕΠΑΛ, για να του βγει μικρή η αναλογία των μαθητών ανά τμήμα (κάποιος να τους εξηγήσει την έννοια του reshuffle των μαθητών στους τομείς και τις ειδικότητες). Σου λέει: γράψε τμήματα γενικά, λες και κάθε εκπαιδευτικός αναλαμβάνει από ένα τμήμα στα ΕΠΑΛ, όπως π.χ. ο νηπιαγωγός στο Νηπιαγωγείο ή ο δάσκαλος στο Δημοτικό.Κατά την προσωπική μου άποψη, είναι υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας (που είναι καθ' ύλην αρμόδιο για την παροχή τέτοιων στοιχείων) να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα αριθμητικά στοιχεία του δημοσιεύματος (στο σχετικό πίνακα με τα αριθμητικά στοιχεία δεν αναφέρεται καν η πηγή προέλευσής τους).
είναι δίκαιο να έχουν την ίδια αύξηση ωραρίου όλοι οι καθηγητές ;νομίζετε ότι είναι δίκαιο και ο φιλολογος π.χ. και ο γυμναστής να έχουν τις ίδιες αυξήσεις στο ωράριοο γυμναστής θα κάνει επιπλέον τρεις ώρες στο σχολείο και τελειωσε ο φιλολογος για παραδειγμα θα κάνει τρεις ωρες στο σχολείο και επιπλέον εξι στο σπίτιαυτή την προετοιμασία στο σπίτι για να κανει καποιος μάθημα γιατι παραθεωρείται δεν μπορώ να το καταλάβω; ; ; ; ;
To θεμα ειναι πως θα αντιδρασουν οι μονιμοι!!!!Οχι οι αναπληρωτες....,αν δεν αντιδρασουν αυτοι,εμεις του χρονου.....