*

Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ωραρίου  (Αναγνώστηκε 502606 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2058 στις: Απρίλιος 20, 2013, 11:43:26 πμ »
@diva 94, εννοώ ότι και ο evants που το έγραψε πιο πάνω.
Μήπως όπως αναφέρονται οι τόσες υπερβολικές προσλήψεις έτσι και οι ώρες των φιλολόγων αυξήθηκαν υπερβολικά τα τελευταία χρόνια; Εξάλλου το λέτε και μόνοι σας, ότι για τα φιλολογικά μαθήματα θα αυξηθεί το ωράριο ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων. Δεν νομίζω να αυξάνεται επειδή προέκυψαν υπεραριθμίες σε άλλες ειδικότητες.
Συγνώμη αλλά ό,τι θες καταλαβαίνεις,οι υπεραριθμίες δεν αφορούν πουθενά τους φιλολόγους αλλά τεχνικες ειδικότητες,γυμναστές,πληροφορικούς που διόριζαν με 400 ώρες σεμιναρίων και ξενόγλωσσους.Φιλολόγους όχι!
Αν αυξηθεί το ωράριο,κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος,και πάλι οι περισσότεροι δε θα συμπληρώνουν,πώς ένας αρχιτέκτονας σε μικρό σχολείο θα το καταφέρει αυτό δηλαδή;Οι φιλόλογοι όμως θα δουν το ωράριό τους να αυξάνεται και τις ώρες τους να χαρίζονται.Το ίδιο σε ένα βαθμό και οι μαθηματικοί και οι φυσικοί.
Μη μιλάς με εμπάθεια,η αλήθεια είναι ορατή διά γυμνού οφθαλμού και δεν έχει να κάνει με προσωπικές επιδιώξεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:53:32 »

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2059 στις: Απρίλιος 20, 2013, 11:56:15 πμ »
Προφανώς και δεν έχουν πρόβλημα οι φιλόλογοι, όπου μάλιστα υπάρχουν και πολλές ελλείψεις. Δείτε και αυτό σχετικά:

"Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ο σχεδιασμός προβλέπει την αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά 2 ώρες την εβδομάδα. Αυτό συνεπάγεται λιγότερους διορισμούς μόνιμων και αναπληρωτών στα σχολεία, καθώς και την αναπροσαρμογή των αναθέσεων μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων και Λυκείων. Με βάση τους σχεδιασμούς που βρίσκονται τώρα στο συρτάρι του Αρβανιτόπουλου, άμεσο πρόβλημα θα έχουν περίπου 1.900 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, 1.100 γυμναστές, τους 1.150 ξενόγλωσσοι,300 μαθηματικοί και κάποιες άλλες τεχνικές ειδικότητές των ΕΠΑΛ. Πλέον θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι μαθήματα που μέχρι σήμερα δίδασκαν φιλόλογοι (π.χ. Ιστορία, Νεοελληνική λογοτεχνία, Έκφραση-Έκθεση) από τους χρόνου θα τα διδάσκουν καθηγητές ξένων γλωσσών, χωρίς καν να απαιτείται δεύτερη ανάθεση. Για τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής σχεδιάζεται να διδάσκουν ίσως και χωρίς ανάθεση Μαθηματικά στο Γυμνάσιο, προκαλώντας πρόβλημα στις αναθέσεις των Φυσικών."

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2060 στις: Απρίλιος 20, 2013, 12:10:30 μμ »
Ειναι κοινο ''μυστικο'' πλεον η αυξηση ωραριου στο υπουργειο , μονο στη Δευτεροβαθμια!

http://www.hellasedu.gr/2013/04/yfypourgos-paideias-gia-neo-sxoleio-orario-axiologisi.html

"Ο Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν έχει «κλειδώσει» η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών"

Φαίνεται ότι ο μόνος που (κάνει ότι) δεν το ξέρει είναι ο Υφυπουργός, παρότι βρίσκεται στον ίδιο όροφο με τον Υπουργο.
Kαλε φιλε του forum ,οποια και να'ναι η αληθεια ,συμφωνα με το σχεδιασμο τους και τις απαιτησεις των καιρων , να βγουν και να πουν την αληθεια! Να σταματησουν να παιζουν το κρυφτουλι της Ελπιδας για να μπορεσουμε ρεαλιστικα,να προγραμματισουμε τις ζωες μας!Ευχαριστω!

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2061 στις: Απρίλιος 20, 2013, 12:17:03 μμ »
@anixia

Εχεις δίκιο. Πότε το έκαναν όμως για να το κάνουν τώρα; Ο κύριος σκοπός τους ανέκαθεν ήταν να δουλέψουν τα ΜΜΕ. Εξάλλου αυτά δεν τους βγάζουν στην πολιτική; Κακά τα ψέμματα τα πάντα στην ζώη μας έχουν γίνει ένα θέαμα τηλεοπτικό ή κάποιο άρθρο στην εφημερίδα ή το site που πουλάει και φέρνει διαφημίσεις
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 20, 2013, 12:18:37 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:53:32 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2062 στις: Απρίλιος 20, 2013, 12:28:23 μμ »
@anixia

Εχεις δίκιο. Πότε το έκαναν όμως για να το κάνουν τώρα; Ο κύριος σκοπός τους ανέκαθεν ήταν να δουλέψουν τα ΜΜΕ. Εξάλλου αυτά δεν τους βγάζουν στην πολιτική; Κακά τα ψέμματα τα πάντα στην ζώη μας έχουν γίνει ένα θέαμα τηλεοπτικό ή κάποιο άρθρο στην εφημερίδα ή το site που πουλάει και φέρνει διαφημίσεις
Ναι αλλά εγω προσωπικα βαρεθηκα αυτη τη νοοτροπια και παραλληλα οι καιροι απαιτουν ''ξεκαθαρισμα'' παντου γιατι η ''πιτα'' μικρυνε ,αρα απαιτω ,τουλαχιστον αληθειες!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2063 στις: Απρίλιος 20, 2013, 12:33:11 μμ »
Εγώ θα  επιστρέψω στο θέμα της αύξησης του ωραρίου και να ισχυριστώ πως τελικά ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει και 30 διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα με αφορμή την άποψη ενός παλαιού συναδέλφου πως άνετα θα μπορούσε να αυξηθεί το ωράριο μερικές ώρες.
Μετά θυμήθηκα τον συνήθη τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος από τα μαθητικά μου χρόνια, ειδικά στα πιο θεωρητικά μαθήματα. Αφού ερώτησα και αρκετούς μαθητές διαπίστωσα  πως ο τρόπος αυτός επαναλαμβάνεται αρκετές φορές με τον ίδιο τρόπο και σήμερα, ειδικά από παλαιότερους συναδέλφους…
Και συγκεκριμένα:

Ο εκπαιδευτικός ξεκινάει με κάποια χρονική καθυστέρηση να μπει στη τάξη... Μέχρι να φτάσει ο εκπαιδευτικός και να κάτσει στην έδρα περνούν 5’ . Μετά κοιτάζει ο εκπαιδευτικός το βιβλίο ύλης για να δει που βρίσκεται.  ::) Κοιτάει και το απουσιολόγιο, κάτι γράφει ή ελέγχει και χτυπάει με την παλάμη ή τον χάρακα την έδρα για να σταματήσουν οι μαθητές να μιλούν. Βγάζει τον κατάλογο για την επικείμενη εξέταση.   ;D Σηκώνεται από την έδρα για 1’ και ελέγχει ποιοι μαθητές έκαναν τις εργασίες τους και ποιοι όχι. Επιστρέφει στην έδρα και σημειώνει στον κατάλογο. Ξεφυλλίζει μετά τον κατάλογο  ερευνητικά και ερωτά έναν αδύνατο μαθητή να του απαντήσει σε κάποιο ερώτημα. Αφού, όπως και περίμενε, ο μαθητής είναι αδιάβαστος, ξεκινά τη νουθεσία και τις επικριτικές παρατηρήσεις, ανησυχώντας για το μέλλον αυτού το παιδιού.  :P  Προχωρά σε μέτριους μαθητές, όπου διορθώνει, τυχόν λάθη τους και τους επισημαίνει να είναι στο μέλλον καλύτερα προετοιμασμένοι. Απευθύνεται με το μικρό όνομα στον άριστο μαθητή με κάποια ερώτηση και επιβραβεύει με την ικανοποίηση του την δουλειά του άξιου μαθητή.
Η όλη διαδικασία διαρκεί στην καλύτερη περίπτωση 20’.
Σηκώνεται από την έδρα για 2’   ::) όπου και αναφέρεται για λίγο στο παρακάτω μάθημα. Αν βαριέται κάθεται ξανά   γρήγορα και αναθέτει σε έναν καλό μαθητή να διαβάσει μια παράγραφο από το παρακάτω. Έτσι ξαναθυμάται και ο ίδιος (δεν χρειάζεται προετοιμασία…)   ::) μερικές λεπτομέρειες και ερμηνεύει – εξηγεί με στόμφο για λίγο την παράγραφο. Μέχρι να διαβαστούν 2- 3 παράγραφοι και να ανατεθούν οι εργασίες για την επόμενη φορά, το κουδούνι έχει χτυπήσει…
Το δοκίμασα συνάδελφοι και πραγματικά λειτουργεί ακόμη…  :o :o

Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος έχει έτοιμα σχέδια μαθήματος με πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας, έχει όλες τις επιμορφώσεις, αναλαμβάνει και κάποια "προγραμματάκια" που καλό είναι να έχουν και κάποια εκδρομούλα ή να ταιριάζουν με τα χόμπι του και όλα καλά για την αξιολόγηση.


Τέτοιες «διδακτικές» ώρες γίνονται όσες θέλουν…


Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2064 στις: Απρίλιος 20, 2013, 12:46:39 μμ »
Αυτες λοιπον ειναι αληθειες Πανο,εκανες την αρχη...... ;) :) :P ::) Αυτοι ;Δηλ. οι πολιτικοι μας, ποτε θα την κανουν;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2065 στις: Απρίλιος 20, 2013, 01:27:24 μμ »
Εγώ θα  επιστρέψω στο θέμα της αύξησης του ωραρίου και να ισχυριστώ πως τελικά ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει και 30 διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα με αφορμή την άποψη ενός παλαιού συναδέλφου πως άνετα θα μπορούσε να αυξηθεί το ωράριο μερικές ώρες.
Μετά θυμήθηκα τον συνήθη τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος από τα μαθητικά μου χρόνια, ειδικά στα πιο θεωρητικά μαθήματα. Αφού ερώτησα και αρκετούς μαθητές διαπίστωσα  πως ο τρόπος αυτός επαναλαμβάνεται αρκετές φορές με τον ίδιο τρόπο και σήμερα, ειδικά από παλαιότερους συναδέλφους…
Και συγκεκριμένα:

Ο εκπαιδευτικός ξεκινάει με κάποια χρονική καθυστέρηση να μπει στη τάξη... Μέχρι να φτάσει ο εκπαιδευτικός και να κάτσει στην έδρα περνούν 5’ . Μετά κοιτάζει ο εκπαιδευτικός το βιβλίο ύλης για να δει που βρίσκεται.  ::) Κοιτάει και το απουσιολόγιο, κάτι γράφει ή ελέγχει και χτυπάει με την παλάμη ή τον χάρακα την έδρα για να σταματήσουν οι μαθητές να μιλούν. Βγάζει τον κατάλογο για την επικείμενη εξέταση.   ;D Σηκώνεται από την έδρα για 1’ και ελέγχει ποιοι μαθητές έκαναν τις εργασίες τους και ποιοι όχι. Επιστρέφει στην έδρα και σημειώνει στον κατάλογο. Ξεφυλλίζει μετά τον κατάλογο  ερευνητικά και ερωτά έναν αδύνατο μαθητή να του απαντήσει σε κάποιο ερώτημα. Αφού, όπως και περίμενε, ο μαθητής είναι αδιάβαστος, ξεκινά τη νουθεσία και τις επικριτικές παρατηρήσεις, ανησυχώντας για το μέλλον αυτού το παιδιού.  :P  Προχωρά σε μέτριους μαθητές, όπου διορθώνει, τυχόν λάθη τους και τους επισημαίνει να είναι στο μέλλον καλύτερα προετοιμασμένοι. Απευθύνεται με το μικρό όνομα στον άριστο μαθητή με κάποια ερώτηση και επιβραβεύει με την ικανοποίηση του την δουλειά του άξιου μαθητή.
Η όλη διαδικασία διαρκεί στην καλύτερη περίπτωση 20’.
Σηκώνεται από την έδρα για 2’   ::) όπου και αναφέρεται για λίγο στο παρακάτω μάθημα. Αν βαριέται κάθεται ξανά   γρήγορα και αναθέτει σε έναν καλό μαθητή να διαβάσει μια παράγραφο από το παρακάτω. Έτσι ξαναθυμάται και ο ίδιος (δεν χρειάζεται προετοιμασία…)   ::) μερικές λεπτομέρειες και ερμηνεύει – εξηγεί με στόμφο για λίγο την παράγραφο. Μέχρι να διαβαστούν 2- 3 παράγραφοι και να ανατεθούν οι εργασίες για την επόμενη φορά, το κουδούνι έχει χτυπήσει…
Το δοκίμασα συνάδελφοι και πραγματικά λειτουργεί ακόμη…  :o :o

Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος έχει έτοιμα σχέδια μαθήματος με πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας, έχει όλες τις επιμορφώσεις, αναλαμβάνει και κάποια "προγραμματάκια" που καλό είναι να έχουν και κάποια εκδρομούλα ή να ταιριάζουν με τα χόμπι του και όλα καλά για την αξιολόγηση.


Τέτοιες «διδακτικές» ώρες γίνονται όσες θέλουν…
Ακριβώς έτσι. Αν δεν το κάνεις έτσι δεν είσαι και καλός! Οι διοικούντες έχουν χειρότερη άποψη για το μάθημα. Μας έχουν εντάξει όλους σε αυτό το στυλ, και για αυτό αβίαστα αποφασίζουν για αυξηση ωραρίου, μείωση μισθού κ.λ.π.
Ας κάνει η διοίκηση ότι θέλει. Αλλά κάποτε πρέπει να πληρώσει. Ας αρχίσουμε τιμωρώντας αυτά που ήδη έκανε. Αξιολόγηση της διοιήκησης από κάτω, που να οδηγεί σε απομάκρυνση, μέχρι και απόλυση σε περιπτώσεις μη εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2066 στις: Απρίλιος 20, 2013, 04:21:29 μμ »
Μεταθέσεις και μετακινήσεις εκπαιδευτικών για κάλυψη κενών

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας η ηλεκτρονική καταγραφή όλων των αριθμητικών δεδομένων για κάθε σχολική μονάδα

ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΗ / ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Θα μπορέσει το υπουργείο Παιδείας να κερδίσει το στοίχημα της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων τον Σεπτέμβριο Από τη μία, οι μηδενικές προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών εξαιτίας της δύσκολης δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας κι από την άλλη το νέο κύμα συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών στο τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει έλλειμμα τουλάχιστον 12.000 θέσεων δασκάλων και καθηγητών. Κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, στο υπουργείο Παιδείας πραγματοποιούνται αλλεπάλληλες συσκέψεις για την προετοιμασία της ερχόμενης σχολικής χρονιάς (2013 2014) και αναζητούνται οι λύσεις εκείνες που θα οδηγήσουν, με τις λιγότερες αντιδράσεις, στη μεγαλύτερη εξοικονόμηση προσωπικού.

ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ

Στα σχολεία αναμένεται να επιστρέψουν εκπαιδευτικοί που βρίσκονται αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες και φορείς, ενώ θα γίνουν προσπάθειες να περιοριστούν φαινόμενα πλασματικών αναρρωτικών αδειών

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, προκρίνεται η κάλυψη των κενών θέσεων να αντιμετωπιστεί με ανακατανομή του προσωπικού που θα περιλαμβάνει μεταθέσεις εκπαιδευτικών από τη σημερινή τους περιφέρεια σε άλλες με κενά, καθώς και μετακινήσεις από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, στα σχολεία αναμένεται να επιστρέψουν εκπαιδευτικοί που βρίσκονται αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες και φορείς, ενώ θα καταβληθούν προσπάθειες να περιοριστούν τυχόν φαινόμενα πλασματικών αναρρωτικών αδειών σε εκπαιδευτικούς με αλλαγή του ισχύοντος καθεστώτος των υγειονομικών επιτροπών. Ανοικτό παραμένει, βεβαίως, το ενδεχόμενο αύξησης του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως. Παρότι η λύση αυτή έχει υπολογισθεί ότι μπορεί να εξοικονομήσει περί τις 8.000 10.000 θέσεις αναπληρωτών, πηγές από το υπουργείο Παιδείας τονίζουν ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο αν δεν αποδώσουν οι προηγούμενες. Το ζήτημα αποτελεί αιτία πολέμου για τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και μπορεί να απειλήσει την ομαλή λειτουργία της σχολικής χρονιάς. Ειδικότερα, κατά το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας η ηλεκτρονική καταγραφή όλων των αριθμητικών δεδομένων για κάθε σχολική μονάδα της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο θα γνωρίζει με ακρίβεια στοιχεία που αφορούν, για παράδειγμα, στον αριθμό των εκπαιδευτικών και το ωράριο λειτουργίας τους, καθώς και τον αριθμό των μαθητών και, έτσι, θα μπορέσει να εκτιμήσει τις πραγματικές ανάγκες σε κάθε σχολείο. Στόχος είναι να γίνει ορθολογική κατανομή του προσωπικού ώστε μη συσσωρεύονται μεγάλα πλεονάσματα εκπαιδευτικών σε κάποιες περιφέρειες και ελλείμματα σε άλλες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανακατανομή θα ξεκινήσει με εθελοντικές με τη χορήγηση κινήτρων ενδεχομένως όμως ακόμη και υποχρεωτικές μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών που πλεονάζουν ή υποαπασχολούνται από τη σημερινή τους περιφέρεια σε άλλες με κενά. Ταυτόχρονα, σε διάφορες περιφέρειες μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μετακινηθούν στην πρωτοβάθμια. Πρόκειται, κυρίως, για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση οι νεοδιόριστοι και όσοι έχουν έως 10 χρόνια προϋπηρεσία θα κληθούν να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα από 24 που ισχύει σήμερα όπως ξένων γλωσσών, πληροφορικής, φυσικής αγωγής και καλλιτεχνικών μαθημάτων.

ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ

Ήδη, πάντως, από την έως τώρα αποτίμηση του σχολικού χάρτη της χώρας προκύπτουν σημαντικές στρεβλώσεις. Ενδεικτικά, σε ορισμένες περιφέρειες, όπως στη Δυτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο, έχουν διαπιστωθεί ελλείψεις σε προσωπικό, ενώ αντίθετα σε άλλες υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν. Στρεβλώσεις παρουσιάζονται και εντός της ίδιας περιφέρειας. Για παράδειγμα, ενώ στο Ηράκλειο Κρήτης υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις, σε άλλους νομούς του νησιού καταγράφονται πλεονάσματα σε ορισμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Αυτό, καταλαβαίνουμε όλοι ότι οδηγεί στην ανάγκη ενός εξορθολογισμού του συστήματος και νομίζω ότι οι πρωτοβουλίες οι οποίες θα πρέπει να αναληφθούν με υποστήριξη, θεωρώ, όλων των πτερύγων είναι να ξαναδούμε τον τρόπο που θα κατανεμηθεί στα σχολεία το εκπαιδευτικό προσωπικό, έτσι ώστε να μην καταφεύγουμε κάθε φορά στην εύκολη λύση των αναπληρωτών , τόνισε πρόσφατα από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου. Και εξήγησε: Κι όταν λέω στην εύκολη λύση των αναπληρωτών, εννοώ ότι τα προηγούμενα χρόνια είχαμε τους τριπλάσιους, τετραπλάσιους, πενταπλάσιους αναπληρωτές απ' αυτούς που είχαμε φέτος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και τότε να έχουμε κενά και τώρα να έχουμε κενά. Κάτι δεν πάει καλά σε αυτήν τη διαδικασία. Αυτό το οποίο δεν πάει καλά είναι η κατανομή σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες . από 24 που ισχύει σήμερα, ενώ στη δευτεροβάθμια οι καθηγητές με προϋπηρεσία έως 6 έτη, θα διδάξουν 23 ώρες την εβδομάδα από 21 σήμερα. Οι τελικές αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας για τον τρόπο κάλυψης των κενών θέσεων στα σχολεία θα εξαρτηθούν και από τον αριθμό των αιτήσεων για συνταξιοδοτήσεις που θα κατατεθούν από τους εκπαιδευτικούς στη λήξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις συνδικαλιστικών εκπροσώπων, μόνο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κατά την ερχόμενη τετραετία οι συνταξιοδοτήσεις δασκάλων και νηπιαγωγών μπορεί να φθάσουν και τις 20.000.

Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών

 Οι οξύτατες αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς οδηγούν στελέχη του υπουργείου σε δεύτερες σκέψεις

 Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει στο υπουργείο Παιδείας το θέμα της αύξησης του ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών από την ερχόμενη σχολική χρονιά. Παρότι στο επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που αφορά στην περίοδο 2013 2016 προβλέπεται ρητά η μείωση του αριθμού των αναπληρωτών μέσω της αύξησης των ωρών διδασκαλίας των μονίμων εκπαιδευτικών, εντούτοις οι οξύτατες αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς οδηγούν στελέχη του υπουργείου σε δεύτερες σκέψεις. Οι αριθμοί, ωστόσο, φαίνεται πως δεν βγαίνουν . Την ερχόμενη σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν θα ξεπεράσουν τις 2.000, όταν φέτος ανήλθαν σε περίπου 12.000 και θα δημιουργηθεί μεγάλο έλλειμμα σε προσωπικό. Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, από τη μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών θα πρέπει να εξοικονομηθούν περί τα 41,2 εκατομμύρια ευρώ το 2013 και 61,8 εκατ. ευρώ το 2014. Έτσι, παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο αύξησης του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως. Αυτό σημαίνει, ότι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση οι νεοδιόριστοι και όσοι έχουν έως 10 χρόνια προϋπηρεσία θα κληθούν να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2067 στις: Απρίλιος 20, 2013, 08:41:44 μμ »
Αν το υπ. Παιδείας ενδιαφέρεται για την Παιδεία πραγματικά, καλά θα κάνει να σκεφθεί τη μείωση της διδακτέας ύλης  (αρχαία, φυσική, μαθηματικά κλπ), ώστε να ανταποκρίνεται σε μαθητή επιτέλους.  Η μειωση της υλης θα μετριασει κ την αναγκη για προσληψεις, αφου αυτο ειναι το ζητουμενο και αυτο τους καίει αλλωστε. Ο εξορθολογισμος ομως της υλης ειναι εκ των ων ουκ ανευ.
Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι και τούτο το συνοθύλευμα πολιτικών αδιαφορεί για την Παιδεία.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2068 στις: Απρίλιος 20, 2013, 10:29:01 μμ »
@panos2
Το καλύτερο που έχω διαβάσει εδώ και καιρό.



Αν το υπ. Παιδείας ενδιαφέρεται για την Παιδεία πραγματικά, καλά θα κάνει να σκεφθεί τη μείωση της διδακτέας ύλης  (αρχαία, φυσική, μαθηματικά κλπ), ώστε να ανταποκρίνεται σε μαθητή επιτέλους.  Η μειωση της υλης θα μετριασει κ την αναγκη για προσληψεις, αφου αυτο ειναι το ζητουμενο και αυτο τους καίει αλλωστε. Ο εξορθολογισμος ομως της υλης ειναι εκ των ων ουκ ανευ.
Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι και τούτο το συνοθύλευμα πολιτικών αδιαφορεί για την Παιδεία.

Δεν καταλαβαίνω, πώς θα μειωθεί η ανάγκη σε καθηγητές με την μείωση της ύλης. Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2069 στις: Απρίλιος 20, 2013, 10:31:48 μμ »
Αν το υπ. Παιδείας ενδιαφέρεται για την Παιδεία πραγματικά, καλά θα κάνει να σκεφθεί τη μείωση της διδακτέας ύλης  (αρχαία, φυσική, μαθηματικά κλπ), ώστε να ανταποκρίνεται σε μαθητή επιτέλους.  Η μειωση της υλης θα μετριασει κ την αναγκη για προσληψεις, αφου αυτο ειναι το ζητουμενο και αυτο τους καίει αλλωστε. Ο εξορθολογισμος ομως της υλης ειναι εκ των ων ουκ ανευ.
Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι και τούτο το συνοθύλευμα πολιτικών αδιαφορεί για την Παιδεία.
αυτό που επείγει φίλτατε είναι να αυξηθούν οι ώρες που οι μαθητές θα περνούν στο σχολείο ώστε η δουλειά να γίνεται σε αυτό.
όπως γίνεται στην Αμερική, Καναδά, Ευρώπη.
το σχολείο σε όλο τον κόσμο κρατάει μέχρι τις 4 το απόγευμα και χωρίς τόσες αργίες, εκδρομές και χάσιμο χρόνου...
εδώ οι μαθητές αλλά και το υπουργείο επιδιώκουν την συρρίκνωση του χρόνου με κάθε τρόπο.
και ιδού το αποτέλεσμα με τα ποσοστά λειτουργικού αναλφαβητισμού και ημιμάθειας με τις ανάλογες συνέπειες στην κοινωνία που εκβαρβαρίζεται με γοργούς ρυθμούς :P :P :P
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2070 στις: Απρίλιος 20, 2013, 11:40:54 μμ »
Nickitol πολύ σίγουρη σε βλέπω με την έκταση της ύλης σε τόσες ειδικότητες !

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αύξηση ωραρίου
« Απάντηση #2071 στις: Απρίλιος 21, 2013, 12:10:23 πμ »
Ο όγκος της διδακτέας ύλης μια χαρά είναι στις περισσότερες περιπτώσεις. Το περιεχόμενο είναι υπό συζήτηση..
Και πράγματι, πως σχετίζεται η μείωση της ύλης με την αύξηση του ωραρίου;  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 739

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.