0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@diva 94, εννοώ ότι και ο evants που το έγραψε πιο πάνω. Μήπως όπως αναφέρονται οι τόσες υπερβολικές προσλήψεις έτσι και οι ώρες των φιλολόγων αυξήθηκαν υπερβολικά τα τελευταία χρόνια; Εξάλλου το λέτε και μόνοι σας, ότι για τα φιλολογικά μαθήματα θα αυξηθεί το ωράριο ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων. Δεν νομίζω να αυξάνεται επειδή προέκυψαν υπεραριθμίες σε άλλες ειδικότητες.
Παράθεση από: anixia στις Απρίλιος 19, 2013, 11:03:17 μμΕιναι κοινο ''μυστικο'' πλεον η αυξηση ωραριου στο υπουργειο , μονο στη Δευτεροβαθμια!http://www.hellasedu.gr/2013/04/yfypourgos-paideias-gia-neo-sxoleio-orario-axiologisi.html"Ο Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν έχει «κλειδώσει» η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών"Φαίνεται ότι ο μόνος που (κάνει ότι) δεν το ξέρει είναι ο Υφυπουργός, παρότι βρίσκεται στον ίδιο όροφο με τον Υπουργο.
Ειναι κοινο ''μυστικο'' πλεον η αυξηση ωραριου στο υπουργειο , μονο στη Δευτεροβαθμια!
@anixiaΕχεις δίκιο. Πότε το έκαναν όμως για να το κάνουν τώρα; Ο κύριος σκοπός τους ανέκαθεν ήταν να δουλέψουν τα ΜΜΕ. Εξάλλου αυτά δεν τους βγάζουν στην πολιτική; Κακά τα ψέμματα τα πάντα στην ζώη μας έχουν γίνει ένα θέαμα τηλεοπτικό ή κάποιο άρθρο στην εφημερίδα ή το site που πουλάει και φέρνει διαφημίσεις
Εγώ θα επιστρέψω στο θέμα της αύξησης του ωραρίου και να ισχυριστώ πως τελικά ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει και 30 διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξα με αφορμή την άποψη ενός παλαιού συναδέλφου πως άνετα θα μπορούσε να αυξηθεί το ωράριο μερικές ώρες. Μετά θυμήθηκα τον συνήθη τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος από τα μαθητικά μου χρόνια, ειδικά στα πιο θεωρητικά μαθήματα. Αφού ερώτησα και αρκετούς μαθητές διαπίστωσα πως ο τρόπος αυτός επαναλαμβάνεται αρκετές φορές με τον ίδιο τρόπο και σήμερα, ειδικά από παλαιότερους συναδέλφους…Και συγκεκριμένα:Ο εκπαιδευτικός ξεκινάει με κάποια χρονική καθυστέρηση να μπει στη τάξη... Μέχρι να φτάσει ο εκπαιδευτικός και να κάτσει στην έδρα περνούν 5’ . Μετά κοιτάζει ο εκπαιδευτικός το βιβλίο ύλης για να δει που βρίσκεται. Κοιτάει και το απουσιολόγιο, κάτι γράφει ή ελέγχει και χτυπάει με την παλάμη ή τον χάρακα την έδρα για να σταματήσουν οι μαθητές να μιλούν. Βγάζει τον κατάλογο για την επικείμενη εξέταση. Σηκώνεται από την έδρα για 1’ και ελέγχει ποιοι μαθητές έκαναν τις εργασίες τους και ποιοι όχι. Επιστρέφει στην έδρα και σημειώνει στον κατάλογο. Ξεφυλλίζει μετά τον κατάλογο ερευνητικά και ερωτά έναν αδύνατο μαθητή να του απαντήσει σε κάποιο ερώτημα. Αφού, όπως και περίμενε, ο μαθητής είναι αδιάβαστος, ξεκινά τη νουθεσία και τις επικριτικές παρατηρήσεις, ανησυχώντας για το μέλλον αυτού το παιδιού. Προχωρά σε μέτριους μαθητές, όπου διορθώνει, τυχόν λάθη τους και τους επισημαίνει να είναι στο μέλλον καλύτερα προετοιμασμένοι. Απευθύνεται με το μικρό όνομα στον άριστο μαθητή με κάποια ερώτηση και επιβραβεύει με την ικανοποίηση του την δουλειά του άξιου μαθητή. Η όλη διαδικασία διαρκεί στην καλύτερη περίπτωση 20’. Σηκώνεται από την έδρα για 2’ όπου και αναφέρεται για λίγο στο παρακάτω μάθημα. Αν βαριέται κάθεται ξανά γρήγορα και αναθέτει σε έναν καλό μαθητή να διαβάσει μια παράγραφο από το παρακάτω. Έτσι ξαναθυμάται και ο ίδιος (δεν χρειάζεται προετοιμασία…) μερικές λεπτομέρειες και ερμηνεύει – εξηγεί με στόμφο για λίγο την παράγραφο. Μέχρι να διαβαστούν 2- 3 παράγραφοι και να ανατεθούν οι εργασίες για την επόμενη φορά, το κουδούνι έχει χτυπήσει…Το δοκίμασα συνάδελφοι και πραγματικά λειτουργεί ακόμη… Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος έχει έτοιμα σχέδια μαθήματος με πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας, έχει όλες τις επιμορφώσεις, αναλαμβάνει και κάποια "προγραμματάκια" που καλό είναι να έχουν και κάποια εκδρομούλα ή να ταιριάζουν με τα χόμπι του και όλα καλά για την αξιολόγηση.Τέτοιες «διδακτικές» ώρες γίνονται όσες θέλουν…
Αν το υπ. Παιδείας ενδιαφέρεται για την Παιδεία πραγματικά, καλά θα κάνει να σκεφθεί τη μείωση της διδακτέας ύλης (αρχαία, φυσική, μαθηματικά κλπ), ώστε να ανταποκρίνεται σε μαθητή επιτέλους. Η μειωση της υλης θα μετριασει κ την αναγκη για προσληψεις, αφου αυτο ειναι το ζητουμενο και αυτο τους καίει αλλωστε. Ο εξορθολογισμος ομως της υλης ειναι εκ των ων ουκ ανευ.Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι και τούτο το συνοθύλευμα πολιτικών αδιαφορεί για την Παιδεία.