0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
evants, έχεις δίκιο σε όλα, όσο κουμάντο στον κλάδο κάνουν οι βολεμένοι συνάδελφοι μας (με τη δική μας ανοχή) δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, ο κλάδος πάντα θα ...μένει έκπληκτος όταν του πέσει η κεραμίδα στο κεφάλι (άσε που δεν τη νιώθουν και όλοι αυτή την κεραμίδα, αφού όλες οι μνημονιακές αποφάσεις που αφορούν το χώρο της εκπαίδευσης στοχοποιούν αποκλειστικά τα νεούρια της εκπαίδευσης, δηλαδή τους έχοντες τα λιγότερα χρόνια υπηρεσίας όχι όμως και τα λιγότερα χρόνια εργασίας, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις).
αυτό που επείγει φίλτατε είναι να αυξηθούν οι ώρες που οι μαθητές θα περνούν στο σχολείο ώστε η δουλειά να γίνεται σε αυτό.όπως γίνεται στην Αμερική, Καναδά, Ευρώπη. το σχολείο σε όλο τον κόσμο κρατάει μέχρι τις 4 το απόγευμα και χωρίς τόσες αργίες, εκδρομές και χάσιμο χρόνου...
...δεν μπορεί τα εργαστήρια να βασίζονται στην καλή θέληση του κάθε διδάσκοντα (αν βρει χρόνο κιόλας, γιατί πιέζει και η ύλη, που δεν είναι μεγάλη εν γένει, αλλά πρέπει να "βγει"), με αποτέλεσμα να τελειώνει κάποιος το λύκειο και να μην έχει δει ποτέ ούτε ένα πείραμα.
Τη διεξαγωγή πειραμάτων νομίζω την κάνει ο διδάσκοντας του μαθήματος. Ο υπεύθυνος των εργαστηρίων, φροντίζει να είναι καθαρά και λειτουργικά τα εργαστήρια κάθε φορά (και για να βοηθαεί αν χρειαστεί; δεν είμαι σίγουρος).Αν, λοιπόν, θέσπιζαν επιπλέον ώρες υποχρεωτικά για διεξαγωγή πειραμάτων στο εργαστήριο (να είναι εξοπλισμένα κιόλας...), θα αναγκάζονταν τελικά να ασχοληθούν και οι.. λουφαδόροι της εκπαίδευσης.Τέλος πάντων, δεν απασχολούν αυτά το υπουργείο έτσι κι αλλιώς. Λέμε τον πόνο μας απλά...