0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση... πάντως εμμένα με βασανίζουν μερικά ενοχλητικά ερωτήματα ....Ποιες ειδικοτητες είναι αυτές που δεν μπορούν να συμπληρώσουν 16ωρες ( 75% του 23 ) συνολικά σε 3-4 όμορα σχολεία ... ?Πως προσεληφθησαν ? Τι κάνουν τόσο καιρό ? Μήπως πρέπει να τους δωθεί η ευκαιρια να μεταταγούν σε άλλη Δημόσια Υπηρεσία ( εντός νομού ) πρίν την διάθεση τους στο Πανελλήνιο κτλ κτλ ...Μηπως πρε΄πει να το αποφασίσουν ότι υπο αυτές τις συνθηκες δεν μπορούν να έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα ?βαλτός είσαι;;πως να παέι μπροστά η παιδεία με τέτοιες λογικες!!!τη δεδομένη στιγμή, αύξηση ωραρίου+μειωση τμημάτων σχολειων(τετραγωνικά ανα μαθητή)+συγχωνέυσεις σχολείων πανεύκολα οδηγούν ενα ωράριο απο τις 18 στις 12 ωρες...
... πάντως εμμένα με βασανίζουν μερικά ενοχλητικά ερωτήματα ....Ποιες ειδικοτητες είναι αυτές που δεν μπορούν να συμπληρώσουν 16ωρες ( 75% του 23 ) συνολικά σε 3-4 όμορα σχολεία ... ?Πως προσεληφθησαν ? Τι κάνουν τόσο καιρό ? Μήπως πρέπει να τους δωθεί η ευκαιρια να μεταταγούν σε άλλη Δημόσια Υπηρεσία ( εντός νομού ) πρίν την διάθεση τους στο Πανελλήνιο κτλ κτλ ...Μηπως πρε΄πει να το αποφασίσουν ότι υπο αυτές τις συνθηκες δεν μπορούν να έχουν θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα ?
Και τελικά γιατί η αύξηση έγινε μόνο για τους καθηγητές;
Παράθεση από: KONSTANTINOS30 στις Απριλίου 27, 2013, 09:40:05 pmΚαι τελικά γιατί η αύξηση έγινε μόνο για τους καθηγητές;Στην πρωτοβάθμια δεν έχει νόημα. Ας πούμε οτι ένας δάσκαλος έχει 24 ώρες και το τμήμα που διδάσκει απαιτεί παρουσία δασκάλου για 24 ώρες. Άντε και τον πήγα στις 26, τι θα κάνει; θα πάρει άλλο τμήμα για δύο ώρες; και; τις άλλες 22 θα τις κάνει κάποιος δάσκαλος που θα έχει πάλι 26 ώρες ωράριο. Στην πρωτοβάθμια θα στοχεύσουν στο κλείσιμο σχολείων, τις συγχωνεύσεις τμημάτων και στην αναλογία μαθητών ανά τάξη.
Ελα ντε. Θα ηταν πιο πρακτικο στους δασκαλους πουβεχουν μονο ενα αντικειμενο και δε χρειαζονται μετακινησεις σ πολλα σχολεια. Ασε που το 70+% των αναπληρωτων ειναι δασκαλοι. Μειωσε βεβαια και πολλες οργανικες αλλα και παλι τα κενα θα ειναι παρα πολλα και ολοι οι αναπληρωτες να ειναι δασκαλοι(και οι 2000 που προγραμματιζεται) παλι δεν καλυπτονται τα κενα. Ποσους πια θα στειλει απο την ββαθμια στην Αβαθμια. Με τα σημερινα δεδομενα θα χρειαστουν τουλαχιστον διπλασιοι αναπληρωτες δασκαλοι για να καλυφθουν επαρκως(οχι πληρως)τα σχολεια
@Κonstantinos30.Για να φανεί η μετάταξη ως θελκτική;;; μήπως;;;;Για να κλείσουν ή να συγχωνευτούν πολλά δημοτικά χωρίς αντίδραση μήπως;;;Γιατί οι αναπληρωτές των δασκάλων ήταν οι περισσότεροι οπότε από κει θα κοπούν και οι περισσότεροι για του χρόνου μήπως;;;Η για να το πω πιο ωμά ότι οι παλιότεροι όπως και στον ΟΤΕ (παλιότερα) πούλησαν τους νεότερους μιας και πρόκειται να γίνουν πολλές συνταξιοδοτήσεις και μηδενικές προσλήψεις;;;ΥΓ. Το ότι σκάσανε τόσες πολλές υπεραριθμίες δασκάλων (κυρίως στην Αττική) χωρίς να έχει γίνει μια συγχώνευση ήταν τυχαίο;;; οι αντιδράσεις της ΔΟΕ γιατί ήταν χλυαρές (ή έκαναν κάποια απεργία και δεν το αντιλήφθηκα; ) ;;;