0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: GERMANOS στις Απριλίου 30, 2013, 11:00:06 pmhttp://www.agrinionews.gr/%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5/Το άρθρο περιέχει αρκετές αλήθειες αλλά ταυτόχρονα αποκρύπτει σκοπίμως κάποιες άλλες αλήθειες. Το εβδομαδιαίο διδακτικό ωράριο των ελλήνων εκπαιδευτικών στα Λύκεια είναι πράγματι στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (18,5 στην Ελλάδα, 18,4 στην ΕΕ). Όλως τυχαίως βέβαια το άρθρο ξεχνάει να κάνει την ίδια σύγκριση στο Γυμνάσιο εκεί όπου οι Έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται ελαφρώς λιγότερο σε σχέση με τους Ευρωπαίους συναδέφους τους (18,5 στην Ελλάδα - 19,1 στην Ευρώπη). Με την αύξηση του ωραρίου αυτό πλέον αλλάζει και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θα εργάζονται όντως περισσότερες ώρες την εβδομάδα (20,5) τόσο στα Γυμνάσια όσο και στα Λύκεια. Το άρθρο δεν αναφέρει όμως ότι οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα έχουν 23 μέρες διδασκαλίας το χρόνο λιγότερες σε σχέση με τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους και 28 μέρες λιγότερες σε σχέση με τις χώρες του ΟΟΣΑ. Ακόμα και με την αύξηση του ωραρίου λοιπόν οι συνολικές ώρες που θα περνούν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί στην τάξη μέσα σε μία χρονιά θα είναι λιγότερες αλλά η διαφορά πλέον θα μειωθεί σημαντικά. Όσον αφορά τις 30 ώρες που υποτίθεται ότι περνούν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί στο σχολείο, όλοι γνωρίζουμε ότι ελάχιστοι από μας κάθονται καθημερινά από τις 8:00 έως τις 2:00...Σχετικά τώρα με τον αριθμό των εκπαιδευτικών, αυτός πράγματι δεν είναι 200.000 όπως ψευδώς διαδίδουν κάποια ΜΜΕ αλλά 151000 μετά από τη μεγάλη μείωση των τελευταίων τριών χρόνων. Παρόλα αυτά η αναλογία εκπαιδευτικών μαθητών στην Ελλάδα είναι 1 προς 8 σε σχέση με το 1 προς 12 που ισχυει κατά μέσο όρο στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πριν από 3 χρόνια χρόνια η αναλογία ήταν 1 προς 6,5 αν συνυπολογίσει και κανείς και τους 20.000 αναπληρωτές που έπαιρναν τότε. Δηλαδή είχαμε περίπου διπλάσιους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τις άλλες χώρες. Η γεωγραφική ιδιαιτερότητα της χώρας μας προφανώς και δεν μπορεί να δικαιολογήσει αυτήν τη τεράστια διαφορά. Το άρθρο συγκρίνει την Ελλάδα σκοπίμως μόνο με τη Φιλανδία.Όσον αφορά τις απολαβές των εκπαιδευτικών το άρθρο έχει απόλυτο δίκιο. Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα πληρώνονται πολύ λιγότερο και αυτό δεν συμβαίνει μόνο τώρα μέσα στη κρίση αλλά συνέβαινε και παλιότερα όταν στους υπόλοιπους τομείς του δημοσίου άτομα χωρίς πτυχίο που διορίζονταν πολλές φορές με βύσμα έπαιρναν πολύ περισσότερα χρήματα από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι είχαν πτυχίο και διορίζονταν (οι περισσότεροι τουλάχιστον) αξιοκρατικά με ΑΣΕΠ ή επετηρίδα. Νομίζω ότι το μισθολογικό κομμάτι είναι το κομμάτι στο οποίο οι εκπαιδευτικοί έχουν απόλυτο δίκιο καθώς διαχρονικά η αντιμετώπισή τους από το κράτος ήταν απαράδεκτη...Σχετικά τώρα με τους αναπληρωτές, αυτοί θα είναι προφανώς τα μεγάλα θύματα της κατάστασης. Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς είμαι ο ίδιος αναπληρωτής και δεν γνωρίζω αν θα συνεχίσω να δουλεύω του χρόνου. Δυστυχώς όμως η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι αν υπήρχε εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού,αν όλοι οι εκπαιδευτικοί συμπλήρωναν το ωράριο τους και αν σταματούσαν οι αποσπάσεις σε κόμματα, γραφεία και βουλευτές και μητροπόλεις, οι ανάγκες σε αναπληρωτές τα προηγούμενα χρόνια θα ήταν πολύ λιγότερες και πολλοί από μας τους αναπληρωτές δε θα δουλεύαμε ποτέ. Για πολλούς από μας αυτό θα ήταν καλύτερο καθώς θα είχαμε κάνει αλλαγή επαγγελματικής πορείας και δεν θα διατηρούσαμε φρούδες ελπίδες για διορισμό στην εκπαιδευση μόνο και μόνο επειδή υπήρχε μια στεβλή κατάσταση που από τη μία έκαναν αποσπάσεις από δω κι από κει και από την άλλη προσλάμβαναν αναπληρωτές. Η ΟΛΜΕ βέβαια σε όλα αυτά έκανε την πάπια και έκλεινε πονηρά το μάτι στις αποσπάσεις όπως έκανε άλλωστε και στους μαζικούς διορισμούς ανεξαρτήτως εκπαιδευτικών αναγκών που έγιναν σε συγκεκριμένες ειδικότητες, τις οποίες πληρώνουμε τώρα εμείς με την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων. Αν τύχαινε να ρωτηθεί κάποιος από την ΟΛΜΕ έλεγε απλά ότι εμείς δεν συμφωνούμε με τις αποσπάσεις. Ταυτόχρονα όμως ουδέποτε ανέδειξε το θέμα αυτό όπως θα έπρεπε σε αντίθεση με άλλα θέματα στα οποία είναι λαλίστατη...Όλα τα στοιχεία που αναφέρω παραπάνω βασίζονται στην μελέτη που έγινε από το ΚΕΜΕΤΕ για λογαριασμό της ΟΛΜΕ http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf. Παίρνω ως δεδομένο, παρότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, ότι άλλες μελέτες που έχουν βγει στη δημοσιότητα με πολύ χειρότερα στοιχεία για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς έχουν όντως μεθοδολικά σφάλματα ή βασίζονται σε λανθασμένα στοιχεία όπως υποστηρίζει η ΟΛΜΕ...
http://www.agrinionews.gr/%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5/
Συνάδελφε θεωρώ πολύ καλή την τοποθέτησή σου πάνω στο άρθρο που αναφέρεις.
Ξέρουμε τι ισχύει με τους υπεύθυνους εργαστηρίων και τους τομεάρχες;Δηλαδη οι υπεύθυνοι εργαστηρίων εξακολουθούν να έχουν - 3 ώρες απο το ωράριο που πρέπει να έχουν ή όχι.