0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συνάδελφος φυσικός στον πίνακα αναπληρωτών με αριθμό 63 (έχει 17 σειρά στον πίνακα διορισμού) εμφανίζει 4.16 μορια το σχολικό έτος 2001-2002 ενώ σε όλους τους πίνακες παλαιότερων ετών την ίδια περίοδο είχε 1.829.έτσι ανέβηκε αρκετές θέσεις.(η περισσότερη προυπηρεσία είναι από οαεδ)απορώ γιατί...
καλημερα.στο σαητ του ασεπ υπαρχει ενοτηα ''αρχείο''εκει μπορείτε να δειτε τα αποτελεσματα απο το 98 και μετα
Οι Οτεκίτες είναι στι 24μηνο?
Είναι οαεδιτης και προφανώς και οτεκιτης αφού η προϋπηρεσία του οτεκ περνιεται κατευθείαν ως πραγματική στον πίνακα διορισμών
ειμαι νεος στο φορουμ. Θα παρακαλούσα να πάρω μια απάντηση στο εξής. όταν επιλέγονται περιοχές μόνιμου διορισμού ποια κατηγορ'ια προηγείται? Οι 24μηνητες, οι ασεπίτες ή το 40%?
Αρχικά να επισημάνω ότι δε με αφορά προσωπικά το 24μηνο, αφού στον κλάδο μου δεν υπάρχει ούτε ένας 24μηνίτης.Οι περισσότεροι έχουμε δεχθεί ότι το "σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας" σημαίνει "διορίζω όσους θέλω, μπορεί όλους, μπορεί κανέναν".Έτσι πίστευα κι εγώ, αλλά διαβάζοντας το άρθρο της μεταβατικής περιόδου στον 3848/2010, στην περίπτωση των τριανταμηνιτών, όπου δεν ισχύει πλέον το 1/5 κάθε χρόνο ως το 2012, αναφέρεται η φράση "διορίζονται επιπλέον, εφόσον υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες και δεν έχουν διοριστεί κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου,..." (το τελευταίο σημαίνει ότι αν θέλει, δε διορίζει κανέναν από 30μηνο και τους στέλνει ουσιαστικά στο 40%),και επίσης, στην παράγραφο για τις ειδικές κατηγορίες αναφέρεται η φράση "καθορίζεται, με βάση τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των διοριζόμενων εκπαιδευτικών..."Γιατί λοιπόν δεν έχει και στο 24μηνο τη φράση "εκπαιδευτικές ανάγκες", αλλά "ανάγκες της Υπηρεσίας"; Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι δεν είναι το ίδιο και, αν και αρχικά ήμουν επιφυλακτικός, πείσατηκα από το πρώτο μήνυμα στο θέμα "24μηνο Ένας νόμος, μια ερμηνεία": http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20057.0Παράθεση από: Jekuthiel στις Ιουλίου 20, 2010, 09:32:16 pm2.α. Στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του ν. 3687/2008 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 9 του άρθρου 9 της του ν. 3848/2010 ορίζεται ότι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι και τις 30-06-2010 προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., διορίζονται μέχρι την κατάρτιση του πρώτου πίνακα του άρθρου 3 του ν. 3848/2010 στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία, κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία) πέραν των οριζόμενων ποσοστών με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (40% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία και 60% από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ). Ο αριθµός των διοριζοµένων ανά σχολικό έτος και ανά κλάδο και ειδικότητα θα καθορίζεται µε Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονοµίας και Οικονοµικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων. Αυτό το κομμάτι έχει τόσες εξηγήσεις όσες και παρεξηγήσεις. Παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum και είναι απίστευτο το πόσο διαστρεβλώθηκε μέσα στον χρόνο ένας νόμος τόσο ξεκάθαρος και απλός. Γιατί “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας”; Τους 24 μήνες προϋπηρεσίας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τους συμπληρώνουν μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα κάποιον ο οποίος τους συμπληρώνει τον Δεκέμβριο. Τότε αν δεν υπήρχε το “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας” θα μπορούσε ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός να απαιτήσει τον άμεσο διορισμό του στην εκπαίδευση, βάση του ισχύοντα νόμου. Τον Ιανουάριο δηλαδή έπρεπε να είναι διορισμένος. Όμως εδώ ο νομοθέτης πολύ σωστά αποκλείει την δυνατότητα αυτή και ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί της ρύθμισης θα διοριστούν όταν η υπηρεσία έχει ανάγκες για μόνιμο διορισμό (και φυσικά καλέσει για διορισμό τους εκπαιδευτικούς). Τώρα αν έχει ανάγκες για 44 φυσικούς, θα καλέσει 44 και τόσους θα πάρει, ακόμη και αν οι 24μηνίτες φυσικοί είναι 79. Ο αριθμός αυτός (44) θα καθοριστεί με Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονοµίας και Οικονοµικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων, όταν φυσικά συνταχθούν οι πίνακες και καθοριστούν και οι ανάγκες της υπηρεσίας ανά ειδικότητα. Φυσικά προτεραιότητα έχουν οι 44 που είναι ποιο ψηλά στον πίνακα.. όπως ορίζει ο νόμος, όμως οι 44 24μηνίτες προηγούνται των υπολοίπων κατηγοριών (60-40%) όπως βλέπουμε παρακάτω: “Διορίζονται ........ κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 ” Πολύ σωστά καταλάβατε πως διορίζονται κατά προτεραιότητα. Δηλαδή προτεραιότητα διορισμού έχει το 24μηνο. Προσοχή στην λέξη διορισμού μιας και τώρα τελευταία υπάρχει μια σύγχυση, και αντικαθίσταται η λέξη διορισμός με την λέξη τοποθέτηση! Ο νόμος δεν αφορά τον τρόπο τοποθέτησης εκπαιδευτικών, αλλά τον τρόπο διορισμού. Οπότε προς τι η παρεξήγηση; (Φυσικά όποιος προηγείται και διορίζεται πριν από κάποιον άλλο, τοποθετείται και στην περιοχή διορισμού, πριν από αυτόν.. διαλέγει δηλαδή πρώτος την περιοχή διορισμού.. όμως το πως τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί στην περιοχή αυτή ρυθμίζεται από άλλους νόμους, οι οποίοι αλλάζουν και τις προτεραιότητες.) Το Υπουργείο θα πρέπει να διορίσει πρώτα όλους τους 24μηνίτες (που προηγούνται) και μετά να αρχίσει τον διορισμό των υπόλοιπων κατηγοριών. Προσοχή, λέει σύμφωνα με τις ανάγκες και όχι ανάλογα με τις ανάγκες, οπότε και το σενάριο που λέει πως αν πάρω τους μισούς π.χ. από το 60-40%, τότε ανάλογα θα πάρω και τους μισούς από το 24μηνο δεν στέκει, τουλάχιστον νομικά. Ακόμα και ένας 24μηνίτης να μην διοριστεί, ενώ παράλληλα το υπουργείο διορίσει εκπαιδευτικό από τον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004, πρέπει να προσφύγει δικαστικά, μιας και ο νόμος είναι υπέρ του και είναι θέμα χρόνου η δικαίωση. (όποιος έχει γνωστό δικαστικό ή δικηγόρο μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει). Ένας νόμος που βάζει τέλος πραγματικά στην ομηρεία των εκπαιδευτικών και πιστεύω πως είναι στην προεκλογική γραμμή της νέας υπουργού παιδείας, οπότε εύχομαι να τον διατηρήσει και στα επόμενα χρόνια.Περιμένω τον αντίλογο (αν υπάρχει) με επιχειρήματα. Ειδικά από αυτούς που "έχουνε πληροφορίες εκ των έσω" για τους φετινούς διορισμούς, οι οποίοι όπως ακούγεται θα είναι σε αντίθεση με τον νόμο.Εύχομαι καλό διορισμό σε όλους και καλό καλοκαίρι.Πάντως, το έχω ξαναγράψει: όλο το θέμα ξεκινάει από την αυθαίρετη και "ετσιθελική" μείωση των διορισμών.Όσοι δε διοριστούν φέτος, ενώ θα έπρεπε (είτε 24μηνίτες, είτε ασεπίτες β' φάσης, είτε αντίστοιχα από το 40%) θα πρέπει να κινηθούν δικαστικά.Και βέβαια, όσοι διοριστούμε φέτος, ας μην τρέξουμε να κάνουμε υπερωρίες, για να αποδειχτεί περίτρανα ότι κενά υπάρχουν. (Εκτός και γίνουν τα τμήματα όχι απλώς τριαντάρια, αλλά πενηντάρια...)
2.α. Στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του ν. 3687/2008 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 9 του άρθρου 9 της του ν. 3848/2010 ορίζεται ότι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι και τις 30-06-2010 προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., διορίζονται μέχρι την κατάρτιση του πρώτου πίνακα του άρθρου 3 του ν. 3848/2010 στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία, κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία) πέραν των οριζόμενων ποσοστών με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (40% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία και 60% από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ). Ο αριθµός των διοριζοµένων ανά σχολικό έτος και ανά κλάδο και ειδικότητα θα καθορίζεται µε Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονοµίας και Οικονοµικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων. Αυτό το κομμάτι έχει τόσες εξηγήσεις όσες και παρεξηγήσεις. Παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum και είναι απίστευτο το πόσο διαστρεβλώθηκε μέσα στον χρόνο ένας νόμος τόσο ξεκάθαρος και απλός. Γιατί “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας”; Τους 24 μήνες προϋπηρεσίας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τους συμπληρώνουν μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα κάποιον ο οποίος τους συμπληρώνει τον Δεκέμβριο. Τότε αν δεν υπήρχε το “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας” θα μπορούσε ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός να απαιτήσει τον άμεσο διορισμό του στην εκπαίδευση, βάση του ισχύοντα νόμου. Τον Ιανουάριο δηλαδή έπρεπε να είναι διορισμένος. Όμως εδώ ο νομοθέτης πολύ σωστά αποκλείει την δυνατότητα αυτή και ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί της ρύθμισης θα διοριστούν όταν η υπηρεσία έχει ανάγκες για μόνιμο διορισμό (και φυσικά καλέσει για διορισμό τους εκπαιδευτικούς). Τώρα αν έχει ανάγκες για 44 φυσικούς, θα καλέσει 44 και τόσους θα πάρει, ακόμη και αν οι 24μηνίτες φυσικοί είναι 79. Ο αριθμός αυτός (44) θα καθοριστεί με Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονοµίας και Οικονοµικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων, όταν φυσικά συνταχθούν οι πίνακες και καθοριστούν και οι ανάγκες της υπηρεσίας ανά ειδικότητα. Φυσικά προτεραιότητα έχουν οι 44 που είναι ποιο ψηλά στον πίνακα.. όπως ορίζει ο νόμος, όμως οι 44 24μηνίτες προηγούνται των υπολοίπων κατηγοριών (60-40%) όπως βλέπουμε παρακάτω: “Διορίζονται ........ κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 ” Πολύ σωστά καταλάβατε πως διορίζονται κατά προτεραιότητα. Δηλαδή προτεραιότητα διορισμού έχει το 24μηνο. Προσοχή στην λέξη διορισμού μιας και τώρα τελευταία υπάρχει μια σύγχυση, και αντικαθίσταται η λέξη διορισμός με την λέξη τοποθέτηση! Ο νόμος δεν αφορά τον τρόπο τοποθέτησης εκπαιδευτικών, αλλά τον τρόπο διορισμού. Οπότε προς τι η παρεξήγηση; (Φυσικά όποιος προηγείται και διορίζεται πριν από κάποιον άλλο, τοποθετείται και στην περιοχή διορισμού, πριν από αυτόν.. διαλέγει δηλαδή πρώτος την περιοχή διορισμού.. όμως το πως τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί στην περιοχή αυτή ρυθμίζεται από άλλους νόμους, οι οποίοι αλλάζουν και τις προτεραιότητες.) Το Υπουργείο θα πρέπει να διορίσει πρώτα όλους τους 24μηνίτες (που προηγούνται) και μετά να αρχίσει τον διορισμό των υπόλοιπων κατηγοριών. Προσοχή, λέει σύμφωνα με τις ανάγκες και όχι ανάλογα με τις ανάγκες, οπότε και το σενάριο που λέει πως αν πάρω τους μισούς π.χ. από το 60-40%, τότε ανάλογα θα πάρω και τους μισούς από το 24μηνο δεν στέκει, τουλάχιστον νομικά. Ακόμα και ένας 24μηνίτης να μην διοριστεί, ενώ παράλληλα το υπουργείο διορίσει εκπαιδευτικό από τον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004, πρέπει να προσφύγει δικαστικά, μιας και ο νόμος είναι υπέρ του και είναι θέμα χρόνου η δικαίωση. (όποιος έχει γνωστό δικαστικό ή δικηγόρο μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει). Ένας νόμος που βάζει τέλος πραγματικά στην ομηρεία των εκπαιδευτικών και πιστεύω πως είναι στην προεκλογική γραμμή της νέας υπουργού παιδείας, οπότε εύχομαι να τον διατηρήσει και στα επόμενα χρόνια.Περιμένω τον αντίλογο (αν υπάρχει) με επιχειρήματα. Ειδικά από αυτούς που "έχουνε πληροφορίες εκ των έσω" για τους φετινούς διορισμούς, οι οποίοι όπως ακούγεται θα είναι σε αντίθεση με τον νόμο.Εύχομαι καλό διορισμό σε όλους και καλό καλοκαίρι.