*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλες  (Αναγνώστηκε 2607 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dadare

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Συμβουλες
« στις: Αυγούστου 02, 2010, 02:05:54 pm »
Καλησπέρα, είμαι Φιλόλογος και σκέφτομαι να αναλάβω ένα παιδάκι Ε Δημοτικού. Η μητέρα του θέλει να του κάνω όλα τα μαθήματα της ημέρας. Το παιδάκι απ'οτι μου πε έχει διάσπαση προσοχής.
Τί μπορώ να κάνω για να κανω το μάθημα ενδιαφέρον και να του αποσπάσω την προσοχή;
Ξέρω οτι σε μια ώρα δε βγαίνουν τα μαθήματα της ημέρας. Απο την άλλη τα παιδιά με διάσπαση προσοχής δεν αντέχουν πάνω απο μια ώρα.Τι να κάνω;
Τέλος, θέλω να μου πείτε πόσα χρήματα θα ζητούσατε εσείς...
Δεν ξέρω αν έχει σημασία,αλλα το παιδάκι θ έρχεται σπίτι μου...
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 02, 2010, 03:50:26 pm »
Μήπως το παιδί πρέπει να το αναλάβει κάποιος που ξέρει πώς να αντιμετωπίζει τέτοιες περιπτώσεις;
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν δάσκαλοι εκπαιδευμένοι σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος dadare

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 02, 2010, 05:03:50 pm »
Έχω παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο γι αυτά.. Απλώς είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνω και ήθελα να ακούσω και ιδέες ώστε να οργανώσω τις σημειώσεις μου.

Αποσυνδεδεμένος Tzortzina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 17, 2010, 07:57:09 pm »
ΕιΧΑ ενα παιδακι με αποσπαση προσοχης και δυσλεξια περυσι στα αγγλικα.
Η αληθεια ειναι οτι χρειαζεσαι πολλη υπομονη και επιμονη και πρεπει να επαναλαμβανεις συνεχεια πραγματα που ηδη εχεις πει.
Θα προσπαθησεις να συνδυασεις οσο γινεται τα μαθηματα με τα ενδιαφεροντα του. Συνηθως αυτα τα παιδια εχουν καλλιτεχνικες τασεις και θυμουνται ο,τι σχετιζεται με αυτες. Ειναι δυσκολο ειδικα αν πρεπει να το διαβαζεις πχ στην ιστορια. Θα τα λες ολα προφορικα σε περιληψη και θα τα επαναλαμβανει μεχρι να τα μαθει... Ελπιζω να σε βοηθησει και το σεμιναριο που εκανες....  Καλη επιτυχια
What's past is prologue...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 17, 2010, 09:01:56 pm »
Eιχα μια τετοια περιπτωση με παιδακι  Δ' Δημοτικου. Το παιδι ειχε προβλημα συγκεντρωσης. Της ελεγα κατι και την επομενη στιγμη .....δεν θυμοταν !!
επαιζε συνεχεια με το μολυβι της, και κοιτουσε το δωματιο ενα γυρω συνεχεια....
παραδειγμα. καναμε εκθεση. συζητουσαμε πρωτα το τι επρεπε να γραψει. την αφηνα να γραψει τα οσα περιπου ειχαμε αναφερει και οταν μου ελεγε, "κυριε Μαρκο, τελειωσα" τί να δω? ειχε γραψει οτιδηποτε αλλο εκτος απο αυτα που ειχαμε πει!!!

λοιπον, τεχνικες : χρησιμοποιουσα παρα πολυ μαρκαδορακια με διαφορα χρωματα για να τονισουμε καποια πραγματα.
-  της ελεγα οτι : " αν τα μαθεις γρηγορα θα φυγεις νωριτερα " (δεν θα μεινεις παραπανω ωρα) Αυτο, ουτε και γω το περιμενα ομολογω, πως λειτουργησε πολυ θετικα. συγκεντρωνοταν γιατι ηξερε οτι θα τελειωσει το μαθημα πιο νωρις !!!!
(ειχα μιλησει πανω σε αυτο με τη μητερα της)
- οταν ηταν να της εξηγησω κατι χρησιμοποιουσα παραδειγματα βιωματικα (αυτο ομως γενικα το κανουμε σε ολα τα παιδια)
- προσπαθουσα σε καθε μαθημα να της κεντρισω το ενδιαφερον για το τι θα μαθει.
- δεν τη φορτωνα με πολλες ασκησεις, για να μη βαρεθει και τα παρατησει μονο που θα τις εβλεπε !!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 18, 2010, 03:48:22 am »
Καλησπέρα, είμαι Φιλόλογος και σκέφτομαι να αναλάβω ένα παιδάκι Ε Δημοτικού. Η μητέρα του θέλει να του κάνω όλα τα μαθήματα της ημέρας. Το παιδάκι απ'οτι μου πε έχει διάσπαση προσοχής. .....
Ευχαριστώ
9 στις 10 περιπτώσεις αυτό για τους γονείς σημαίνει ότι δεν μπορώ εγώ να το διαβάσω για τον χ ψ λόγο, διάβασέ το εσύ καθημερινά για να πάρει και καλούς βαθμούς μιας και είναι στην Ε τάξη.
Ξεκαθάρισε με τη μαμά ποιος είναι ο στόχος.
Άλλο πράγμα να είναι μελετημένο για την επόμενη μέρα στο σχολείο και άλλο πράγμα να το βοηθήσεις να μελετά ξεπερνώντας το πρόβλημα ΔΕΠΥ.

Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθείς από τη μητέρα τι ζητά ο δάσκαλος στην τάξη (καθημερινά καθήκοντα - τρόπο εξέτασης στην Ιστορία, Θρησκευτικά, Γεωγραφία κτλ). Μέσα στο Σεπτέμβριο θα τους καλέσει σίγουρα και θα τους δώσει οδηγίες και ανάλογα το δάσκαλο, μπορεί να προλαβαίνεις και σε μια ώρα. (Η εγκύκλιος για τις κατ΄οίκον εργασίες είναι σαφής αλλά ορισμένοι συνάδελφοι είναι της παλιάς σχολής "γράφε παιδί μου 3 ώρες να γίνεις άνθρωπος")

Στη δεύτερη περίπτωση συμφωνώ με το Μάρκο, ειδικά για μαρκαδοράκια, χρώματα, σχεδιαγράμματα μαθημάτων (αν θέλεις να το ωφελήσεις μακροπρόθεσμα το παιδί - θα τα φτιάχνετε "παρέα" και ας το έχεις έτοιμο από το σπίτι), αφήγηση, ήσυχο καθαρό χώρο, σύντομες δραστηριότητες

Παράθεση
δεν τη φορτωνα με πολλες ασκησεις, για να μη βαρεθει και τα παρατησει μονο που θα τις εβλεπε !!!
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ
Το παιδί του δημοτικού δεν έχει την απαιτούμενη ωριμότητα να καταλάβει ότι θα πρέπει να εξασκηθεί και με παραπάνω ασκήσεις για να βελτιωθεί. Το παιδί του γυμνασίου μπορεί να μην του αρέσει το φροντιστήριο, να μη θέλει να μελετήσει παραπάνω αλλά καταλαβαίνει γιατί το στέλνουν οι γονείς του. Στο 10χρονο αν του βάλεις παραπάνω δουλειά από αυτή που ζητά ο δάσκαλός του 9 στις 10 θα επαναστατήσει. Καλύτερα να του εξηγείς μια άσκηση δίνοντας ένα δικό σου παράδειγμα και ως εφαρμογή να το βάζεις να λύνει την άσκηση που έφερε από το σχολείο για το σπίτι, παρά να λύνετε μαζί τις ασκήσεις του σχολείου και μετά να του βάζεις άλλη δικιά σου.

Επίσης πολύ σημαντικό θέμα με τα παιδάκια ΔΕΠΥ είναι η οργάνωση. Έχω παρατηρήσει ότι φεύγουν από την τάξη και θυμούνται ή έχουν σημειώσει τα μισά από όσα έπρεπε.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος dimitra26

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #6 στις: Αυγούστου 19, 2010, 08:24:53 pm »
Είχα και εγώ ένα τέτοιο παιδάκι στο δημοτικό. Συμφωνό απόλυτα με τις τεχνικές του Μάρκου έκανα ακριβώ το ίδιο. Επίσης επειδή αυτά τα παιδιά κουράζονται εύκολα και γι' αυτό αποσπάται και η προσοχή τους, παίζαμε ένα παιχνίδι με τον χρόνο. Δηλαδή:
Επρεπε να λύσει κάποια άσκηση, βάζαμε με το ρολόι π.χ ότι την άσκηση πρέπει να την λύσει μέσα σε δέκα λεπτά και μετά θα κάνουμε διάλειμμα για 2 λεπτά και θα πουμε κάποιο ανέκδοτο ή θα κάνουμε κάτι άλλο(οι χρόνοι είναι ενδεικτικοί). Πρέπει όμως να τηρήσεις αυστηρά και εσύ αυτόν τον χρόνο για να μην νομίζει το παιδί ότι το κοροιδεύεις και να δεί ότι πάντα ό,τι λές το τηρείς.
Αυτό είχε μεγάλη επιτύχία μέχρι και UNO παίξαμε και μαξιλαροπόλεμο και με στρατιωτάκια. Θέλει μόνο υπομονή και χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλες
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 20, 2010, 09:36:29 am »
Είχα και εγώ ένα τέτοιο παιδάκι στο δημοτικό. Συμφωνό απόλυτα με τις τεχνικές του Μάρκου έκανα ακριβώ το ίδιο. Επίσης επειδή αυτά τα παιδιά κουράζονται εύκολα και γι' αυτό αποσπάται και η προσοχή τους, παίζαμε ένα παιχνίδι με τον χρόνο. Δηλαδή:
Επρεπε να λύσει κάποια άσκηση, βάζαμε με το ρολόι π.χ ότι την άσκηση πρέπει να την λύσει μέσα σε δέκα λεπτά και μετά θα κάνουμε διάλειμμα για 2 λεπτά και θα πουμε κάποιο ανέκδοτο ή θα κάνουμε κάτι άλλο(οι χρόνοι είναι ενδεικτικοί). Πρέπει όμως να τηρήσεις αυστηρά και εσύ αυτόν τον χρόνο για να μην νομίζει το παιδί ότι το κοροιδεύεις και να δεί ότι πάντα ό,τι λές το τηρείς.
Αυτό είχε μεγάλη επιτύχία μέχρι και UNO παίξαμε και μαξιλαροπόλεμο και με στρατιωτάκια. Θέλει μόνο υπομονή και χρόνο.

χεχεχε,....
αυτο με το χρονο σωστα το επισημαινεις. σε αυτα τα παιδια ειναι ευκολο να ξεφυγουν και να σου μιλανε με τις ωρες (εμενα γλωσσα δεν εβαζε μεσα), μεχρι που της ελεγα, ...ΟΚ, ας δουμε λοιπον τι καταφεραμε! (και συνεχιζαμε το μαθημα)....
παρολες τις δυσκολιες ειχε ενδιαφερον....γιατι και συ ο ιδιος ως "δασκαλος" νιωθεις οτι πραγματικα και ουσιαστικα προσφερεις εστω και αν καταφερεις να του μεταδωσεις το 1/100 ......
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.172 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.