0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα παρει ολους τους φυσικους απο τον πινακα, θα διδασκουμε και θρησκευτικα
Παράθεση από: physikos13 στις Σεπτεμβρίου 08, 2010, 03:23:02 pmθα παρει ολους τους φυσικους απο τον πινακα, θα διδασκουμε και θρησκευτικα Οι βιολόγοι αν διδάσκουμε θρησκευτικά να δεις τι ωραία που θα 'ναι. Θα τους πούμε για την εξέλιξη , το Δαρβίνο , τη φυσική επιλογή κ.λ.π.
φοβαμαι ολα αυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα....
εγω θα προτεινα να μαζεψουν τις ωρες ολων των ΠΕ04 που διδασκονται σε γυμνασιο και λυκειο ,να βγει το ποσοστο για καθε ειδικοτητα και οι διορισμοι μονιμων και αναπληρωτων να γινονται βαση αυτης της αναλογιας απλη μεθοδο των τριών ποιος θα ειχε αντιρηση ;και γιατι;
Παράθεση από: mardz στις Σεπτεμβρίου 08, 2010, 03:30:27 pmεγω θα προτεινα να μαζεψουν τις ωρες ολων των ΠΕ04 που διδασκονται σε γυμνασιο και λυκειο ,να βγει το ποσοστο για καθε ειδικοτητα και οι διορισμοι μονιμων και αναπληρωτων να γινονται βαση αυτης της αναλογιας απλη μεθοδο των τριών ποιος θα ειχε αντιρηση ;και γιατι;
Παράθεση από: mardz στις Σεπτεμβρίου 08, 2010, 03:41:20 pmΠαράθεση από: mardz στις Σεπτεμβρίου 08, 2010, 03:30:27 pmεγω θα προτεινα να μαζεψουν τις ωρες ολων των ΠΕ04 που διδασκονται σε γυμνασιο και λυκειο ,να βγει το ποσοστο για καθε ειδικοτητα και οι διορισμοι μονιμων και αναπληρωτων να γινονται βαση αυτης της αναλογιας απλη μεθοδο των τριών ποιος θα ειχε αντιρηση ;και γιατι; Προσθέτουν, πολλαπλασιάζουν, διαιρούν... Κια αν συμφέρει θα παρέμβουν...Εσύ Φυσικέ έκανες τις πράξεις πριν το προτείνεις; Μας συμφέρει;Αν όχι, και εφαρμοστεί, διορισμό δεν βλέπουμε...
φιλε physikos13δεν καταλαβα το υπονοουμενο με το 13.εχετε φαγωθει απο το 1998 που μπηκαν οι γεωλογοι στα σχολεια.παντως αναλογικα των ωρων θα επρεπε να βγαινουν οι θεσεις.ετσι ειναι το σωστο.στο θεμα των γνωσεων ΤΩΡΑ.δεν νομιζω να μη μπορουν ολοι οι πε4 να διδαξουν τα ιδια μαθηματα.εγω προσωπικα εχω master στους χημικους μηχανικους επιστημη κ τεχνολογια υλικων κ οι συμφοιτητες μου οι φυσικοι μονο καλη κβαντομηχανικη ηξεραν ουτε οργανικη ουτε ανοργανη χημεια κ αντοχη υλικων.ΣΕ 2 ΜΗΝΕς ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Κ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥ
δεν εχουμε τις ιδιες γνωσεις ολοι μας ουτε καν στο αντικειμενο μας, αλλος καλυτερος αλλος χειροτερος, ποσο μαλλον σε αλλα αντικειμενα, σιγουρα ειναι δυσκολο να μπεις στην ταξη λεγοντας ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω σαν καρπουζας, κανενας δεν ειναι παντογνωστης, οτι χαρτια και να εχει παρει, στην ταξη με υλη απο 20 -25 διαφορετικα βιβλια κανενας πε04 δεν ειναι εξισου ετοιμος και αυτο το αφηνουν απλα στο φιλοτιμο του καθενος, εις βαρος τελικα του μαθητη και υπερ του καθηγητη που δε θα τρεχει σε 2-3 σχολεια να συμπληρωσει ωρες
Παράθεση από: physikos13 στις Σεπτεμβρίου 08, 2010, 03:52:54 pmδεν εχουμε τις ιδιες γνωσεις ολοι μας ουτε καν στο αντικειμενο μας, αλλος καλυτερος αλλος χειροτερος, ποσο μαλλον σε αλλα αντικειμενα, σιγουρα ειναι δυσκολο να μπεις στην ταξη λεγοντας ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω σαν καρπουζας, κανενας δεν ειναι παντογνωστης, οτι χαρτια και να εχει παρει, στην ταξη με υλη απο 20 -25 διαφορετικα βιβλια κανενας πε04 δεν ειναι εξισου ετοιμος και αυτο το αφηνουν απλα στο φιλοτιμο του καθενος, εις βαρος τελικα του μαθητη και υπερ του καθηγητη που δε θα τρεχει σε 2-3 σχολεια να συμπληρωσει ωρεςΑ μπράβο! Εδώ είναι η ουσία!! Είμαστε διατεθιμένοι να πάμε σε 2 και 3 σχολεία;;;