*

Αποστολέας Θέμα: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)  (Αναγνώστηκε 26504 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 04:45:16 μμ »
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2011, 04:47:47 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:39:27 »

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 09:38:19 μμ »
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ

γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις" Βολταίρος.
"Ο έρωτας είναι παιδί τσιγγάνας ποτέ μα ποτέ δε γνώρισε το νόμο" - Κάρμεν (Μπιζέ)
Η συνέλευση των ποντικών
http://www.youtube.com/watch?v=3gkqNvx-RwQ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 11:04:45 μμ »
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;

Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!

Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ

Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2011, 11:22:35 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 01:51:03 μμ »
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή Β επίπεδο και κάποιος ιδιώτης; (που δεν είναι δηλαδή εκπαιδευτικός).
Πχ κάποιος που δουλεύει ως πληροφορικάριος σε εταιρία πληροφορικής, μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή Β επίπεδο; ή πρέπει να είσαι διορισμένος καθηγητής;

Απαντάω (στον εαυτό μου): τελικά όχι, μόνο μόνιμοι εκπαιδευτικοί μπορούν να είναι επιμορφωτές και μάλιστα μόνο αν έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους σύμφωνα με http://www.epimorfosi.edu.gr/images/stories/epimorfwtes_b/1__Final_Prosklisi_Epimorfotes_B_13_Dec_Final.doc σελίδα 4 άρθρο 2.


Ναι! Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά προγράμματα...
Δηλαδή το Β επίπεδο επιμόρφωσης στις ΤΠΕ καταργείται και αντικαθίσταται από το Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης; ή τρέχουν και τα δύο παράλληλα και κάποιος θα πρέπει να κάνει και τα δύο; Γιατί βλέπω ότι και το Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης έχει πάνω κάτω τους ίδιους στόχους με την επιμόρφωση στις ΤΠΕ (χρήση ΗΥ στην εκπαίδευση, διαδραστικών μέσων, τεχνολογιών κλπ).
Εξάλλου είναι πολλοί που δεν έχουν επιμορφωθεί στο Β επίπεδο για τις ΤΠΕ λόγω έλλειψης επιμορφωτών στον νομό τους. Δεν φτάνει αυτό, τώρα πάνε και δημιουργούν και 3ο πρόγραμμα επιμόρφωσης (το ΜΠΕ μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης) και αναζητούν νέους επιμορφωτές; εδώ δεν υπήρχαν επιμορφωτές για το προηγούμενο. Τι γίνεται ; μας έχουν μπερδέψει.

Ποιά η διαφορά δηλαδή μεταξύ του προγράμματος επιμόρφωσης Β φάσης στις ΤΠΕ και του Μείζονος προγράμματος επιμόρφωσης; αφού και τα δύο ανά ειδικότητες γίνονται και αφορούν και τα δύο τη χρήση τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Πρέπει κάποιος να κάνει και τα δύο;
Να είναι εκπαιδευτικοί (της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα ή αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ή Σχολικοί Σύμβουλοι ή Σύμβουλοι και Πάρεδροι του ΠΙ ή μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ και ΕΠ ΤΕΙ ή εξειδι-κευμένοι ερευνητές με εκπαιδευτική/επιμορφωτική εμπειρία στον δημόσιο ή ιδιωτικό το-μέα και την εκπαίδευση ενηλίκων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:39:27 »

Αποσυνδεδεμένος aaaa123

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 01:57:18 μμ »
καλη χρονια σε ολους και υπομονη..... εχει δοθει προθεσμια για την υποβολη αιτησεων επιμορφουμενων ή μονον για τους επιμορφωτες;

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 09, 2011, 11:10:54 μμ »
Επαναλαμβάνω ότι το πρόγραμμα δεν αναφέρει πουθενά αν θα καλέσει μόνο μονίμους ή γενικά εκπαδευτικούς.

Και ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός είναι και πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Θεωρώ ότι πρέπει να έχουν δικαίωμα συμμετοχής αυτοί που ήδη έχουν δουλέψει στην εκπαίδευση

Το θεωρώ παράνομο και πλήρως αντισυνταγματικό από την στιγμή που το πρόγραμμα δίνει δικαίωμα σε αναπληρωτές να είναι επιμορφωτές, να μην δώσει δικαίωμα σε αναπληρωτές να το παρακολουθήσουν.

ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Η Πανελήνια Ένωση Αναπληρωτών, μιας και το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό!. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν απασχολούνται εκπαιδευτικοί που δεν είναι επιμορφωμένοι. Η επιμόρφωση είναι δικαίωμα όλων όσων προσφέρουν στην εκπαίδευση και όχι μεροληπτικά των μονίμων
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 09, 2011, 11:33:40 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 10, 2011, 12:35:30 μμ »
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833

πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!

Και οι αναπληρωτες που διδασκουμε και συμμετεχουμε κανονικα σε ολες τις διαδικασιες θα μεινουμε... αμορφωτοι;;;;; Ή εφ'οσον ειμαστε συμβασιουχοι θα πρεπει να αυτοσχεδιαζουμε κι ολας;;

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 10, 2011, 12:41:24 μμ »
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;

Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!

Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ

Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.

Με τη διαφορα πως εμεις αν αποχωρησουμε απο την εκπαιδευση θα ειναι στο μεγελυτερο ποσοστο γιατι εκεινοι θα μας διωξουνε κι οχι γιατι το αποφασισαμε εμεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη δεν πειραζει αν εγω κανω μαθημα κατευθυνσης στο Νεο Λυκειο αλλα κανενας δε με εχει επιμορφωσει.. Θα πω στους μαθητες μου.. Συγνωμη παιδια αλλα ειμαι αναπληρωτρια, ελατε ξανα του χρονου!!! Μπορει να πετυχετε καποιον μονιμο, αυτοι εχουν επιμορφωθει εγω οχι!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 10, 2011, 03:17:04 μμ »
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.

Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .

Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2011, 03:31:30 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 10, 2011, 07:26:19 μμ »
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.

Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .

Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Είναι δεδομένο ότι ΔΕΝ αναγνωρίζονται.   ;)
Απλά προσπαθούν να βγάλουν χρήματα με εμπόριο ελπίδας. Και γιατί όχι να επιδιώκουν την δημιουργία τετελεσμένων για να εκβιάσουν την αναγνώριση ως φορέας πιστοποίησης.
 

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 12, 2011, 11:38:17 πμ »
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011

Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.

Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).

AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!

Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;

Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται
 

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 12, 2011, 06:49:11 μμ »
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011

Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.

Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).

AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!

Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;

Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται


EΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ..

Εχουν ανακοινωθεί οι κλάδοι των υπό επιμόρφωση εκπαιδευτικών εδώ και έναν μήνα:

<<Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών B/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης για το Νέο Σχολείο, η οποία θα υλοποιηθεί σε δυο φάσεις (Α' και Β') και θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο του 2013. Στο πλαίσιο της επιμορφωτικής διαδικασίας και με βάση τα αποτελέσματα της διαβούλευσης, οι επιμορφούμενοι θα κατανεμηθούν ανάλογα με τον κλάδο τους σε 20 επιμορφωτικά τμήματα ως εξής:

1. Νηπιαγωγών

2. Δασκάλων

3. Φιλολόγων

4. Θεολόγων

5. Φυσικών Επιστημών (Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Φυσιογνώστες)

6. Μαθηματικών

7. Πληροφορικής (ΠΕ19 & ΠΕ20)

8. Αγγλικής Φιλολογίας

9. Γαλλικής Φιλολογίας

10 Γερμανικής Φιλολογίας

11-14. Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (4 υποομάδες)

15. Φυσικής Αγωγής

16. Κοινωνικών επιστημών (Κοινωνιολόγων, Οικονομολόγων, Νομικών, Οικιακής Οικονομίας)

17. Ειδικής Αγωγής (Α/θμιας & Β/θμιας)

18. Μουσικής (ΠΕ16/ΤΕ16)

19. Θεατρικών Σπουδών (ΠΕ32) και Δραματικής Τέχνης (ΠΕ18.41)

20. Εικαστικής Αγωγής

Ως κίνητρα συμμετοχής τίθενται:

- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)

- Η Μοριοδότηση (2 μόρια).

- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.

- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης

Σημειώνεται πάντως ότι η συμμετοχή τίθεται σε προαιρετική βάση
. >>


ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟΣΟ ΑΓΧΟΣ;... AΦ΄ΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ, Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΕΞΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ (KAI EINAI BEBAIO OTI UA YΠΑΡΞΕΙ)  ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΛΙΜΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ MONO KAKO KANOYN...
 

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 12, 2011, 08:25:00 μμ »

άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει

4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης

Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 12, 2011, 09:16:59 μμ »

άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει

4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης

Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?

Συνάδελφε, ...υποψιάζομαι ότι εκλαμβάνεις το ως ανω "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης" ως το "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας" που προβλέπει ο ν.3848/2010, αρθ. 2, παρ. 3α για την συμμετοχή των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους μελλοντικούς διαγωνισμούς του  ΑΣΕΠ.

Είναι, όμως, άλλο το ένα (το πρώτο θα παρέχεται μέσω του μείζονος προγράμματος επιμόρφωσης που θα έχει διάρκεια, συνολικά και για όλα τα θεματικά αντικείμενα 200 ωρών και συνδέεται με πριμοδότηση για τη προώθηση σε "θέσεις ευθύνης" (διευθυντές, σύμβουλοι, κλπ), και άλλο, το άλλο (το δεύτερο θα παρέχεται μέσω Ειδικών Προγραμμάτων Σπουδών που θα διοργανώνουν τα ΑΕΙ και θα είναι 6μηνης διάρκειας).

Αναφορικά πάντως με το "Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης" δεν χρειάζεται άγχος γιατί προβλέπεται η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών (μονίμων και αναπληρωτών), τίθεται δε σε προαιρετική βάση που σημαίνει ότι οι επιθυμούντες να συμμετάσχουν στα σεμινάρια αυτά δεν θα δυσκολευθούν να το πετύχουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.