*

Αποστολέας Θέμα: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)  (Αναγνώστηκε 29272 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 03, 2011, 04:45:16 pm »
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2011, 04:47:47 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:38:26 »

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 03, 2011, 09:38:19 pm »
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ

γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 03, 2011, 11:04:45 pm »
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;

Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!

Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ

Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2011, 11:22:35 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:38:26 »

Αποσυνδεδεμένος aaaa123

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 04, 2011, 01:57:18 pm »
καλη χρονια σε ολους και υπομονη..... εχει δοθει προθεσμια για την υποβολη αιτησεων επιμορφουμενων ή μονον για τους επιμορφωτες;

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #19 στις: Απριλίου 09, 2011, 11:10:54 pm »
Επαναλαμβάνω ότι το πρόγραμμα δεν αναφέρει πουθενά αν θα καλέσει μόνο μονίμους ή γενικά εκπαδευτικούς.

Και ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός είναι και πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Θεωρώ ότι πρέπει να έχουν δικαίωμα συμμετοχής αυτοί που ήδη έχουν δουλέψει στην εκπαίδευση

Το θεωρώ παράνομο και πλήρως αντισυνταγματικό από την στιγμή που το πρόγραμμα δίνει δικαίωμα σε αναπληρωτές να είναι επιμορφωτές, να μην δώσει δικαίωμα σε αναπληρωτές να το παρακολουθήσουν.

ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΑΡΕΜ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 09, 2011, 11:33:40 pm από giannios »

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #20 στις: Απριλίου 10, 2011, 12:35:30 pm »
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833

πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!

Και οι αναπληρωτες που διδασκουμε και συμμετεχουμε κανονικα σε ολες τις διαδικασιες θα μεινουμε... αμορφωτοι;;;;; Ή εφ'οσον ειμαστε συμβασιουχοι θα πρεπει να αυτοσχεδιαζουμε κι ολας;;

Αποσυνδεδεμένος moustard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 991
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #21 στις: Απριλίου 10, 2011, 12:41:24 pm »
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;

Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!

Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ

Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.

Με τη διαφορα πως εμεις αν αποχωρησουμε απο την εκπαιδευση θα ειναι στο μεγελυτερο ποσοστο γιατι εκεινοι θα μας διωξουνε κι οχι γιατι το αποφασισαμε εμεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη δεν πειραζει αν εγω κανω μαθημα κατευθυνσης στο Νεο Λυκειο αλλα κανενας δε με εχει επιμορφωσει.. Θα πω στους μαθητες μου.. Συγνωμη παιδια αλλα ειμαι αναπληρωτρια, ελατε ξανα του χρονου!!! Μπορει να πετυχετε καποιον μονιμο, αυτοι εχουν επιμορφωθει εγω οχι!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #22 στις: Απριλίου 10, 2011, 03:17:04 pm »
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.

Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .

Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 10, 2011, 03:31:30 pm από giannios »

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #23 στις: Απριλίου 10, 2011, 07:26:19 pm »
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.

Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .

Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Είναι δεδομένο ότι ΔΕΝ αναγνωρίζονται.   ;)
Απλά προσπαθούν να βγάλουν χρήματα με εμπόριο ελπίδας. Και γιατί όχι να επιδιώκουν την δημιουργία τετελεσμένων για να εκβιάσουν την αναγνώριση ως φορέας πιστοποίησης.
 

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #24 στις: Απριλίου 12, 2011, 11:38:17 am »
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011

Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.

Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).

AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!

Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;

Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται
 

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #25 στις: Απριλίου 12, 2011, 06:49:11 pm »
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011

Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.

Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).

AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!

Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;

Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται


EΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ..

Εχουν ανακοινωθεί οι κλάδοι των υπό επιμόρφωση εκπαιδευτικών εδώ και έναν μήνα:

<<Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών B/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης για το Νέο Σχολείο, η οποία θα υλοποιηθεί σε δυο φάσεις (Α' και

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #26 στις: Απριλίου 12, 2011, 08:25:00 pm »

άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει

4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης

Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (2011)
« Απάντηση #27 στις: Απριλίου 12, 2011, 09:16:59 pm »

άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει

4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης

Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?

Συνάδελφε, ...υποψιάζομαι ότι εκλαμβάνεις το ως ανω "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης" ως το "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας" που προβλέπει ο ν.3848/2010, αρθ. 2, παρ. 3α για την συμμετοχή των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους μελλοντικούς διαγωνισμούς του  ΑΣΕΠ.

Είναι, όμως, άλλο το ένα (το πρώτο θα παρέχεται μέσω του μείζονος προγράμματος επιμόρφωσης που θα έχει διάρκεια, συνολικά και για όλα τα θεματικά αντικείμενα 200 ωρών και συνδέεται με πριμοδότηση για τη προώθηση σε "θέσεις ευθύνης" (διευθυντές, σύμβουλοι, κλπ), και άλλο, το άλλο (το δεύτερο θα παρέχεται μέσω Ειδικών Προγραμμάτων Σπουδών που θα διοργανώνουν τα ΑΕΙ και θα είναι 6μηνης διάρκειας).

Αναφορικά πάντως με το "Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης" δεν χρειάζεται άγχος γιατί προβλέπεται η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών (μονίμων και αναπληρωτών), τίθεται δε σε προαιρετική βάση που σημαίνει ότι οι επιθυμούντες να συμμετάσχουν στα σεμινάρια αυτά δεν θα δυσκολευθούν να το πετύχουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.