0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Παράθεση από: jimmouras στις Ιανουαρίου 03, 2011, 03:49:53 pmΔηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν
Παράθεση από: killbill στις Σεπτεμβρίου 30, 2010, 10:05:53 pmΜπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
Παράθεση από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 07, 2010, 06:41:01 pmΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολείαhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολείαhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833
Παράθεση από: dimitra68 στις Ιανουαρίου 03, 2011, 09:38:19 pmγιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται! Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπΤο πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων . Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται
άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει4.2 Κίνητρα συμμετοχής- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησηςΤώρα κατάλαβες συνάδελφε ?