PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
4
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου (Αναγνώστηκε 21153 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
moagniko
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 477
Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου
«
στις:
Σεπτεμβρίου 02, 2010, 09:25:42 pm »
Tweet
Συνάδελφοι, καλησπέρα! Θα ήθελα, σας παρακαλώ πολύ, την πολύτιμη βοήθεια φιλολόγων που έχουν εμπειρία σε τάξη σχολείου Α΄ Γυμνασίου κυρίως, που τα παιδιά έχουν ακόμη τη νοοτροπία του δημοτικού. Γενικά, πρέπει ο καθηγητής να είναι αυστηρός, όπου πρέπει, αλλά και φιλικός, όταν πάλι πρέπει. Συγκεκριμένα, όμως θα μπορούσε κανείς να μοιραστεί συγκεκριμένους τρόπους που ο ίδιος χρησιμοποίησε και είχαν αποτέλεσμα, σε περιπτώσεις π.χ. που τα παιδιά μιλάνε μεταξύ τους, γελάνε, είναι αμίλητα και δεν συμμετέχουν στο μάθημα κ.τλ. Τρόπους δηλ. που θα κάνουν τον καθηγητή να επιβληθεί στην τάξη, να τον σεβαστούν παιδιά, αλλά και να τον συμπαθήσουν..
Περισσότερο ρωτάω π.χ. το εξής: είναι σκόπιμο ο καθηγητής να μιλάει στα παιδιά με υποκοριστικά, δηλ. τι κάνουν τα παιδάκια; να κάνουμε τώρα μια ασκησούλα; κ.τλ. ή αυτό θα εκληφθεί ως αδυναμία;
Είναι μήπως προτιμότερο να πει π.χ. τι κάνετε παιδιά, και να το πει απλώς με χαμόγελο;
Ρωτάω επειδή έχω αυτή την τάση, να μιλάω δηλ. έτσι γλυκά στα παιδιά.
Μέχρι στιγμής δεν μου έχει βγει σε κακό, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας, ιδίως όταν πρόκειται για παιδιά τάξης στην οποία πρωτομπαίνει κανείς, οπότε και τίθενται τα θεμέλια της σχέσης παιδιών-καθηγητή..
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 09:31:28 pm από Stelios
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 15:14:57 »
kaitoula
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 289
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #1 στις:
Σεπτεμβρίου 03, 2010, 01:26:19 am »
κατα τη γνωμη μου στις μικρες τάξεις του γυμνασιου πρέπει να ξεκινάς αυστηρός/η και μετά σιγά σιγά να χαλαρωνεις μεχρί εκεί που σε πάιρνει. όταν χρειαζεται πάλι μαζευεις τα λουριά. εγώ την πρώτη φορά σε γυμνασιο ήμουν πολυ χαλαρη και φιλικη με αποτ'έλεσμα να γίνεται πανηγυρι, την άλλη χρονια άλλαξα τακτικη. το αποτέλεσμα αψογο. όπως μου είπαν τα παιδιά γυρω στα χριστούγεννα στην αρχη με θεωρούσαν στρίγγλα αλλά γρηγορα άλλαξαν γνωμη, τους άρεσε που γινόταν μαθημα και όχι χαμός και ήξεραν πως σε καθε μαθημα θα υπήρχαν στιγμες χαλαρωσης που όμως δε θα επετρεπα να εξελιχθουν ενεξελεγκτα καθως ήξεραν πως μπορώ να γινω πολύ αυστηρη. αν τα πιάσεις και λιγο στο φιλοτιμο γίνονται χαλι να τα πατησεις! π.χ. τύχαινε καποιες φορές που με έβλεπαν να μην είμαι πολυ καλά αν μιλούσε κάποιος συμμαθητής τους να τον επαναφέρουν τα ίδια στην τάξη χωρίς καν να χρειαστεί να επέμβω...
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:56:36 pm από para5
»
Καταγράφηκε
soul
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1081
Φύλο:
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #2 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 05:48:33 pm »
Συμφωνώ απόλυτα και ακολουθώ την ίδια τακτική και μάλιστα πολυ αποτελεσματικα σε σημειο που να μην έχω ποτε μεχρι σήμερα πρόβλημα με καμια τάξη.
Γενικά θεωρώ πως στα παιδια πρεπει να είσαι ευέλικτος , αυστηρός αλλά ταυτόχρονα χαλαρός.
να γνωρίζουν ότι δεν τα παιρνει να κάνουν φασαρια.Οι μαθητες μου ξέρουν ότι έχω υπομονη αλλα αν έρθω στα όρια μου θα τα πάρει και θα τα σηκώσει....
Ευτυχώς ποτε δεν με έχουν εξοργίσει και μάλιστα σπανιως βγάζω παιδι από την τάξη.
Ωστοσο οι ισορροπίες ειναι λεπτές και όποιος πει ότι το επάγγελμα μας ειναι ευκολο, σίγουρα είναι έξω από το χορό!!!
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:57:21 pm από para5
»
Καταγράφηκε
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”
marvac
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1204
Εθισμός στο pde...
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #3 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 06:57:09 pm »
Συμφωνώ κι εγώ. Νομίζω ότι μια αποτελεσματική τακτική και σε διαπροσωπικό και σε διδακτικό πεδίο είναι να ξεκινάς με σφιγμένα τα λουριά, ώστε να "μαζεύονται" λίγο οι μαθητές και να αμολάς καλούμπα σιγά σιγά αναπτύσσοντας καλή διαπροσωπική σχέση με τα παιδιά και κρατώντας λεπτές ισορροπίες: και πλάκα, και χαλάρωση και μαθημα. Γνικώς η α γυμνασίου έχει την τάση να φέρει τη νοοτροπία του δημοτικού σχολείου, είναι και ξεσηκωμένα από το καλοκαίρι οπότε καταλαβαίνεις...
Καταγράφηκε
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 15:14:57 »
ms
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 129
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #4 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 07:12:36 pm »
Τι εννοείται ,όταν γράφετε "νοοτροπία δημοτικού"
Καταγράφηκε
kaitoula
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 289
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #5 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 07:22:19 pm »
Παράθεση από: ms στις Σεπτεμβρίου 06, 2010, 07:12:36 pm
Τι εννοείται ,όταν γράφετε "νοοτροπία δημοτικού"
σηκωνομαι οποτε θελω, μιλάω με το διπλανό μου σαν να μην τρεχει τίποτα, κανω παραπονα του τυπου με εφτυσε ο γιαννης, μου πήρε τη σβήστρα, μου τραβηξε τα μαλλια κτλ., σηκωνομαι να ξυσω το μολύβι στο καλαθακι της ταξης κτλ.
Καταγράφηκε
soul
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1081
Φύλο:
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #6 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 08:25:13 pm »
Ακριβώς έτσι είναι!
Επιπλέον κάνεις μια ερώτηση και πετάγονται όλοι μαζί ή σου παίρνουν τα αυτιά: κυρία, κυρία, κυρία.... ή θέλουν να ρωτήσουν κάτι και σηκώνονται και έρχονται στην έδρα κτλ
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:58:01 pm από para5
»
Καταγράφηκε
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”
Ioli
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 345
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #7 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 08:48:27 pm »
Δεν έχω διδάξει ποτέ σε γυμνάσιο,η συμπεριφορά που περιγράφετε όμως είναι πολύ συνηθισμένη και στο λύκειο.Αντί να βελτιώνονται όσο μεγαλώνουν χειροτερεύουν.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:58:19 pm από para5
»
Καταγράφηκε
La vita e bella
stargate
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 503
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #8 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 09:01:32 pm »
Είχα έναν καθηγητή στο Γυμνάσιο (φυσικός) που μας έλεγε ότι όποιος σηκώσει χέρι θα του το κόψει
Θεωρούσε ότι όλοι πρέπει να ξέρουν να απαντήσουν
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:58:41 pm από para5
»
Καταγράφηκε
http://www.youtube.com/watch?v=MB5aegMr9EM
http://www.youtube.com/watch?v=TVFpUcHioTU
panos2
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2465
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #9 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 09:31:58 pm »
Επειδή η αρχή είναι το ήμιση του παντός, έχω μια καλή πρόταση για το ξεκίνημα της διδακτικής ώρας...
Μπαίνεις στην τάξη, όπου γίνεται χαμός... Σταματάς... Τα κοιτάς με γλυκό ύφος και τους λές:
"Αγαπητά μου παιδιά έχετε την ευγενική καλοσύνη να κλείσετε για λίγο το γλυκό στοματάκι σας, για να ξεκινήσουμε το μάθημα;;;"
Αυτά κλείνουν το στοματάκι τους και ξεκινάς το μάθημα..
.
ΥΓ. Απαγορεύονται αυστηρώς διασκευές του τύπου:
"Αγαπητά μου παιδιά έχετε την ευγενική καλοσύνη να βγάλετε τον ΣΚΑΣΜΟ!!"
Είναι απόλυτα αντιπαιδαγωγικό!!
Καταγράφηκε
kaitoula
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 289
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #10 στις:
Σεπτεμβρίου 06, 2010, 10:56:40 pm »
συμφωνω!!!! αλλά και για να πούμε και τα καλα της συμπεριφορας δημοτικου όταν σε αγαπήσουν (και αυτο γινεται πιο ευκολα σε φιλολογους που μπαινουν πλλές ώρες στην ταξη) σε ταυτίζουν με το δασκαλο/δασκαλα στο δημοτικο και σε ακουνε σαν θεό! εμενα μου τυχαινε στο τελος της χρονιας καποια να μπερδευονται και να με αποκαλούν ακόμη και μαμα και είχε πολύ πλάκα!!!!
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:59:03 pm από para5
»
Καταγράφηκε
soul
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1081
Φύλο:
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #11 στις:
Σεπτεμβρίου 07, 2010, 02:24:21 pm »
Α, έτσι εξηγείται γιατί οι μαθητές μας δε σηκώνουν χέρι, για να πουν μάθημα, φοβούνται την τιμωρία
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:59:23 pm από para5
»
Καταγράφηκε
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”
soul
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1081
Φύλο:
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτεμβρίου 07, 2010, 02:27:29 pm »
Σίγουρα η συμπεριφορά και γενικά η αγάπη και ο αυθορμητισμός που έχουν τα παιδια της Α γ/σίου δε συγκρίνεται με τις παραπάνω τάξεις.
Μου άρεσε που πέρισυ, όταν ανέβαινα στον όροφο με περίμεναν στις σκάλες και έτρεχαν να με αγκαλιάσουν.
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 05:59:42 pm από para5
»
Καταγράφηκε
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”
vpdt
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 108
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτεμβρίου 07, 2010, 03:17:24 pm »
Συνήθως στην Α΄Γυμνασίου τα παιδιά είναι πιο δεκτικά, πιο πρόθυμα να κάνουν μια εργασία που ζητάει ο καθηγητής, ακόμα και κάτι επιπλέον. Αν αναλάβεις την Α΄τάξη πρέπει να θυμάσαι ότι για τα παιδιά αυτά η προσαρμογή στο Γυμνάσιο με τα νέα και περισσότερα μαθήματα και το διαφορετικό καθηγητή σε κάθε μία από τις 7 ώρες είναι στην αρχή λίγο δύσκολη. Και αν σε συμπαθήσουν και κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους θα σε βομβαρδίζουν με όλες τους τις απορίες για διαγωνίσματα, βαθμούς, απουσίες κλπ. Γιατί είναι μάλλον βέβαιο ότι δεν έχουν ολοκληρωμένη ενημέρωση. Δίεξε υπομονή, αγάπη και προθυμία να βοηθήσεις, χωρίς να τα αφήσεις να ξεπεράσουν τα όρια. Θα σε λατρέψουν και θα δεθούν μαζί σου. Εγώ προτιμώ ένα τμήμα που το παίρνω στην Α΄τάξη να το κρατώ μέχρι και τη Γ΄. Ξέρεις πώς να δουλέψεις μαζί τους και ξέρουν και αυτά τι ζητάς.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
4
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου