0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνούμε Damien, εκείνο που μου προξένησε τη μεγαλύτερη εντύπωση όμωςδεν ήταν η μετάταξη σε υπηρεσίες του ΥΠ. Παιδείας αλλά σε γραφεία Αθμιας Βθμιας Εκπσης των νεων Δήμων!Μήπως προβλέπεται τότε μέσω του Καλλικράτη αυτή η περιβόητη αναδιάρθρωση των υπηρεσιών/φορέων του Παιδείαςμια και υπάρχει πρόβλημα με διαιρέσεις ανά νόμό που δε θα υπάρχει πλέον.Επίσης άκουσα από στέλεχος του Υπουργείου για εναν υπεύθυνο ΕΚπαίδευσης ανα Δήμο, για αυτό ψάχνομαινα δούμε αν τελικά με τον Καλλικράτη περνάνε στους Δήμους οι αρμοδιότητες που υπήρχαν αρχικάμε το 1566/85 στις νομαρχίες και μετά στους Προϊσταμένους/Δντες Εκπσης.Αν είχαμε ένα οργανόγραμμα ενός νέου δήμου θα μας φώτιζε πιστέυω.
Παράθεση από: akoufou στις Σεπτέμβριος 04, 2010, 12:01:10 μμΣυμφωνούμε Damien, εκείνο που μου προξένησε τη μεγαλύτερη εντύπωση όμωςδεν ήταν η μετάταξη σε υπηρεσίες του ΥΠ. Παιδείας αλλά σε γραφεία Αθμιας Βθμιας Εκπσης των νεων Δήμων!Μήπως προβλέπεται τότε μέσω του Καλλικράτη αυτή η περιβόητη αναδιάρθρωση των υπηρεσιών/φορέων του Παιδείαςμια και υπάρχει πρόβλημα με διαιρέσεις ανά νόμό που δε θα υπάρχει πλέον.Επίσης άκουσα από στέλεχος του Υπουργείου για εναν υπεύθυνο ΕΚπαίδευσης ανα Δήμο, για αυτό ψάχνομαινα δούμε αν τελικά με τον Καλλικράτη περνάνε στους Δήμους οι αρμοδιότητες που υπήρχαν αρχικάμε το 1566/85 στις νομαρχίες και μετά στους Προϊσταμένους/Δντες Εκπσης.Αν είχαμε ένα οργανόγραμμα ενός νέου δήμου θα μας φώτιζε πιστέυω.Ναι, αυτο που ακουσες ισχυει. Στο πλαισιο του Καλλικρατη μετατιθενται οι αρμοδιοτητες της εκπαιδευσης που ασκουσαν οι Νομαρχιες στους Δημους, χωρις, ωστοσο, αυτες να εμπλουτιζονται με νεα αντικειμενα, ωστε να υποδηλωνεται περαιτερω αποκεντρωση της εκπαιδευσης, τουλαχιστον επι του παροντος.
αγαπητέ/'η mardz καλά τα λες γιατί ποιος ξέρει καλύτερα την εκπαίδευση από τα δικά της άτομα άλλωστε.Η ΟΛΜΕ ασχολείται με τις γνωστές βλακείες και ατολμεί,το Υπ. θέλει να εξοικονομήσει πόρους και το κλίμα χαλάνε όσοι διορίζονταιγια να κάνουν τους κηφήνες με πτυχίο στα γραφεία εκπαίδευσης όπως όλοι ξέρουμε.Ή τους αόρατους εκπαιδευτικούς κτλ, βέβαια δεν έχω καταλάβει ποτέ γιατί να πληρώνονται επίδομα εξωδιδακτικήςκαι διδακτικής προετοιμασίας οι υπάλληλοι στο γραφείο αδειών ή στο πρωτόκολλο π.χ.Βάλε ΔΕ στο πρωτόκολλο να σφραγίζει μια χαρά είναι.
Κοίτα εγώ είμαι με την άποψη να προσληφθούν πρώτα οι πτυχιούχοι εννοείται αλλά εδώ συζητάμε για το ότι το κράτος προσπαθει να εξοικονομήσει πόρους μέσω μετατάξεων όχι υπαλλήλων δήμων στην εκπαίδευση αλλά της εκπαίδευσης της ίδιας στους δήμους μέσω Καλλικράτη, τουλάχιστον διοικητικά όπως έγραψε και οdamien παραπανω.Κ αν στο δήμο έχει υπόλοιπα ΔΕ Διοικητικου αυτούς θα βάλει αντί να προσλάβει καθηγητές για να τους αποσπάσει νασφραγίζουν. Μιλάμε με βάση το τι θα γίνει όπως φαίνεται όχι το τι θα μας ευνοούσε.Κατ΄εμέ η υπαγωγή διοικητικά στους δήμους είναι επικίνδυνη όπως και σε κάθε φορέα με αιρετό προιστάμενο.
Κατα την αποψη μου, η μεταταξη υπαλληλων από τους δημους σε υπηρεσιες του υπουργειου παιδειας ειναι αναποφευκτη και επιβεβλημενη απο τα πραγματα. Αφενος πολλες Διευθυνσεις και Γραφεια ειναι ηδη υποστελεχωμενα, αφετερου πολλοι διοικητικοι υπαλληλοι οδηγουνται μαζικα σε συνταξιοδοτηση, εξαιτιας του νεου ασφαλιστικου, με αποτελεσμα την κενωση μεγαλου αριθμου θεσεων. Αν σκεφθει κανεις ότι το υπουργειο δεν εχει προβει σε προσληψεις διοικητικων εδώ και αρκετα χρονια και πως πολλοι εκ των υπαλληλων καταγραφουν πολυετη υπηρεσια και εχουν, κατά συνεπεια, θεμελιωσει δικαιωμα συνταξιοδοτησης, τοτε το προβλημα της υποστελεχωσης των φορεων της εκπαιδευσης καθισταται οξυτατο, σε μια συγκυρια, μαλιστα, που το υπουργειο περιορισε δραστικα τον αριθμο των αποσπασμενων εκπαιδευτικων σε φορει.