*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 496719 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #882 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 10:39:01 am »
Συμπλήρωσα κάτι σημαντικό. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει τη διδικασία να το στείλει για δημοσίευση ή τέλος πάντων ας αναλάβει τη διαχείρισή του.
Κατά την άποψή μου, η υπογραφή
Ομάδα Φιλολόγων αρκεί σε αυτή τη φάση.
--------------------------------------------------------------

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ και Αγαπητοί συνάδελφοι συνδικαλιστές

Θέτουμε το ζήτημα της δεύτερης ανάθεσης φιλολογικών μαθημάτων ως ένα καίριο πρόβλημα που

·   εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία,
·   καταργεί την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου και
·   αδικεί πολλές χιλιάδες αδιόριστων και διορισμένων φιλολόγων.

Οι δεύτερες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε ανειδίκευτους συναδέλφους θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες ως προσωρινές λύσεις που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων σε έκτακτες περιπτώσεις. Δεν μπορούν όμως να καθιερωθούν ως πρακτική για τους εξής σοβαρούς λόγους:

    - Αδικούν τους μαθητές, οι οποίοι διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα από συναδέλφους Ξένων Γλωσσών ή Θεολόγους. Ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλουν οι συνάδελφοι, τα κριτήρια αξιοκρατίας και ποιότητας καταστρατηγούνται. Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου αλλά και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.

     -Αδικούν τις χιλιάδες αδιόριστων φιλολόγων, οι οποίοι παρακάμπτονται και αδικούνται από μια στρατηγική συμπληρώματος χιλιάδων κενών με καθαρά διαχειριστικά κριτήρια που αναγκάζουν χιλιάδες συναδέλφους ξένων γλωσσών και θεολόγους να διδάσκουν μαθήματα φιλολόγων. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα σχολείο που δεν αξιοποιεί αλλά τιμωρεί το εκπαιδευτικό δυναμικό του, τιμωρεί τους μαθητές και τους στερεί το δικαίωμα στην ποιότητα.

      -Διαιωνίζει την προχειρότητα, επιβραβεύει την μετριότητα και νομιμοποιεί στη συνείδηση των μαθητών και των καθηγητών την τακτική του διαχειριστικού βολέματος – ο μαθητής γνωρίζει το σωστό, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται τον παραλογισμό, αλλά το κράτος στρουθοκαμηλίζει διακηρύσσοντας  ποιότητα και αξιοκρατία και διδάσκοντας την ασυνέπεια έργων και λόγων.

      -Καταργεί στη συνείδηση των μαθητών τη σημαντικότητα της Ιστορίας και δημιουργεί ανιστόρητους μαθητές. Ένα μάθημα για το οποίο ο μαθητής θεωρεί οτι μπορεί να διδαχθεί από οποιονδήποτε δικαιολογημένα το θεωρεί ασήμαντο.

Οι χιλιάδες φιλόλογοι, διορισμένοι και μη, απαιτούν να σταματήσει αυτή η παρατυπία, η οποία καθιερώθηκε με υπουργική απόφαση αυθαίρετα, κατά παράβαση της κοινής λογικής, της συναδελφικής αλληλεγγύης και της Ελληνικής Νομοθεσίας που διασφαλίζει το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου να εκπαιδεύεται από ειδικευμένους εκπαιδευτές. Αποδεχόμαστε την δεύτερη ανάθεση ως προσωρινή λύση ανάγκης  που εξυπηρετεί το μαθητή σε έκτακτα περιστατικά, αλλά καταγγέλλουμε την καθιέρωση της μετριότητας και της αναξιοκρατίας που συνεπάγεται η ευρεία εφαρμογή της. Η επιτακτική αυτή απαίτηση είναι πλέον καθημερινά τόσο εμφανής σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας που δεν χρειάζονται υπογραφές για να αναδείξουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς βιώνουν και συζητούν καθημερινά την ελληνική αυτή παγκόσμια πρωτοτυπία και ανευθυνότητα.

Ζητούμε την άμεση παρέμβασή σας για την άμεση αποκατάσταση της στρεβλότητας που έχουν προκαλέσει οι χιλιάδες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων.

ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:46 »

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #883 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 10:54:05 am »
"Για εμάς δεν υπάρχει διαχωρισμός συναδέλφων με βάση το αν έχουν προϋπηρεσία ή όχι,,,,,,,,,,"

Πάντα υποστήριζα πως λύση στα προβλήματα του κλάδου μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν παραμένει ενωμένος και σέβεται τη διαφορετικότητα
Διαβάζοντας όμως το παραπάνω κείμενο διαπιστώνω πως κυριαρχεί η αντίληψη της "εκκίνησης απο μηδενική αφετηρία". Λές και όλοι είμαστε 22 χρονών , λές και όλοι μόλις αποφοιτήσαμε , λές και δεν ταλαιπωρήθηκαν κάποιοι για 10 περίπου χρόνια με την ελαστική απασχόληση,......κ.α,
Ήλπιζα πως η διεκδίκηση θα αφορούσε την κατοχύρωση δικαιωμάτων λαμβάνοντας υπόψη
-το διαφορετικό βαθμό εμπλοκής που έχουν πολλοί συνάδελφοι σ αυτό που λέμε δημόσια εκπαίδευση
-Την ανάγκη ύπαρξης  ενός αξιοκρατικού πλαισίου
- τη γενικότερη συγκυρία η οποία δυστυχώς πρέπει να ληφθει υπόψη

Διαπιστώνω όμως πως κυριαρχεί μια ισοπεδοτική λογική στο όνομα των μαζικών διορισμών .ωραία μόνο που έτσι όπως τίθεται το πλαίσιο δε χρειάζεται διαπραγμάτευση με το υπουργείο αλλά επανάσταση

hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #884 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 10:56:21 am »
αδιοριστοι ειναι οσοι εχουν δει να ματαιωνονται προσπαθειες ετων,συννομες και παραγωγικες.
λυπαμαι

Ανοίγοντας ένα νεοελληνικό λεξικό στον όρο αδιόριστος γράφει "αυτός που δεν έχει ακόμη διορισθεί σε δημόσια υπηρεσία ενώ το έχει ζητήσει".


Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #885 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 10:59:11 am »
Μαυτή την έννοια το σύνολο των Ελλήνων είναι αδιόριστοι δημόσιοι υπάλληλοι . Μπορούν άνετα να καταθέσουν τα χαρτιά τους οπουδήποτε ζητώντας την πρόσληψή τους
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:07:46 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #886 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:04:38 am »
"Για εμάς δεν υπάρχει διαχωρισμός συναδέλφων με βάση το αν έχουν προϋπηρεσία ή όχι,,,,,,,,,,"

Πάντα υποστήριζα πως λύση στα προβλήματα του κλάδου μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν παραμένει ενωμένος και σέβεται τη διαφορετικότητα
Διαβάζοντας όμως το παραπάνω κείμενο διαπιστώνω πως κυριαρχεί η αντίληψη της "εκκίνησης απο μηδενική αφετηρία". Λές και όλοι είμαστε 22 χρονών , λές και όλοι μόλις αποφοιτήσαμε , λές και δεν ταλαιπωρήθηκαν κάποιοι για 10 περίπου χρόνια με την ελαστική απασχόληση,......κ.α,
Ήλπιζα πως η διεκδίκηση θα αφορούσε την κατοχύρωση δικαιωμάτων λαμβάνοντας υπόψη
-το διαφορετικό βαθμό εμπλοκής που έχουν πολλοί συνάδελφοι σ αυτό που λέμε δημόσια εκπαίδευση
-Την ανάγκη ύπαρξης  ενός αξιοκρατικού πλαισίου
- τη γενικότερη συγκυρία η οποία δυστυχώς πρέπει να ληφθει υπόψη

Διαπιστώνω όμως πως κυριαρχεί μια ισοπεδοτική λογική στο όνομα των μαζικών διορισμών .ωραία μόνο που έτσι όπως τίθεται το πλαίσιο δε χρειάζεται διαπραγμάτευση με το υπουργείο αλλά επανάσταση



δεν είναι έτσι όπως τα λες. Η Διαμαντοπούλου επέμεινε στο να οριστεί ο όρος αδιόριστος. Δεν μπορούσες να αποκλείσεις λοιπόν κάποιον από τον όρο αδιόριστο επειδή δεν έχει προυπηρεσία. Αυτό λέμε και τουλάχιστον έδειξε να καταλαβαίνει τι εννοούμε. Το αν συμφωνεί είναι άλλη ιστορία.
ΓΙα τα υπόλοιπα που θίγεις σίγουρα χρειάζεται να δούμε πώς θα κατοχυρωθούν οι συνάδελφοι με τις ανατροπές που προωθεί το υπουργείο. Πρέπει όμως να φύγω, θα τα πούμε αργότερα ή ακόμη καλύτερα όσοι είστε Αθήνα στην κινητοποίηση ή στη συνέλευση.

Αποσυνδεδεμένος che

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 208
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #887 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:05:51 am »
οκ χρειαζεται συζητηση
hasta la victoria siempre

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ:
« Απάντηση #888 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:28:09 am »
Επειδή πλησιάζουν εκλογές ,προτείνω να γράψουμε ονόματα,να φανεί πως είμαστε πολλοί,όχι ομάδα φιλολόγων (ομάδα είναι 5-11 άτομα).Γράψτε παρατηρήσεις για να φτιάξουμε το τελικό κείμενο.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #889 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:38:47 am »
Εξηγήστε μου κάτι σας παρακαλώ...
Ειπώθηκε ότι η ελέλιξη του ΑΜΩ σε ΑΚΩ θα γίνεται από το διευθυντή της δευτεροβάθμιας; Όχι πρόληψη από το υπουργείο με κανονική ανακοίνωση; Αφού χρειάζονται διαφορετικά κονδύλια! Και με ποια κριτήρια θα επιλέγει ο διευθυντής ποιον θα κάνει ΑΚΩ;

Αποσυνδεδεμένος mimelismoni

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 875
  • "παντ΄ανοιχτα παντ΄αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου"
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #890 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:49:31 am »
ιδια συγγνωμη αλλα γιατι να μη βαλουμε ονοματα?
http://filologoi02.webnode.gr/ το επισημο site του Πανελληνιου Συλλογου Αναπληρωτων Φιλολογων,παρακαλω οι Φιλολογοι πατηστε στο λινκ,εγγραφειτε στο Συλλογο και παρτε μερος στο Φορουμ.Μας αφορα ολους!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #891 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 11:52:13 am »
Εξηγήστε μου κάτι σας παρακαλώ...
Ειπώθηκε ότι η ελέλιξη του ΑΜΩ σε ΑΚΩ θα γίνεται από το διευθυντή της δευτεροβάθμιας; Όχι πρόληψη από το υπουργείο με κανονική ανακοίνωση; Αφού χρειάζονται διαφορετικά κονδύλια! Και με ποια κριτήρια θα επιλέγει ο διευθυντής ποιον θα κάνει ΑΚΩ;

Ο νομος οριζει ποιος αμω θα γινει ακω και κανενας διεθυντης.


Αποσυνδεδεμένος pe02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #892 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 12:00:41 pm »
Η Διαμαντοπούλου επέμεινε να οριστεί τι σημαίνει αδιόριστος!!!!! Γιατί δεν της θυμίζατε ότι είναι αυτοί στους οποίους μιλούσε προεκλογικά και υποσχόταν διορισμό?Μήπως όλοι αυτοί που στηρίζουν χρόνια τώρα τα σχολεία???Πλάκα μας κάνουν ? παίζουμε τώρα με τις λέξεις? Αδιόριστος είναι και αυτός που πήρε πτυχίο τον Ιούνιο αλλά δεν μπορεί να είναι το ίδιο με αυτόν που έχει δουλεψει, αφησε το σπίτι του ....ας μη λέμε τα ίδια.Δουλευόμαστε κανονικά.Ζητάμε διευκρινήσεις για τους ΑΜΩ όταν μόνοι μας αναγνωρίσαμε αυτό το εργασικό καθεστώς δηλώνοντάς το!!!!Εδώ είδα να δηλώνουν ΑΜΩ και το κουτάκι!!!Τα θέλει ο κ......

Αποσυνδεδεμένος LG_Shine

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #893 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 12:12:46 pm »
Αχ πραγματικά ειμαι εξαλλη...
ΣΙΓΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
συγγγνωμη βρε παιδια αλλα κοροιδευομαστε???????
Η γυναικα δεν ειπε ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
δεν δεσμευτηκε για τιποτα!!!!
μιλουσε γενικα και αοριστα..
οχι οχι


ολοι στις πορειες και στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
σκοπός της ειναι να μην διορισει..ουτε αναπλρωτες αλλους ουτε μονιμους!!!

μα ειναι δυνατον!
σιγα τα πραγματα που ειπε..και τις δηλώσεις που εκανε!!! ημαρτον!!!!
Α ΠΑ ΡΑ ΔΕΚ ΤΗ!!!!!!!

δεν καταλαβα σε τι αποσκοπουσε..
ουτε την εικονα της δεν εφτιαξε...
πιο ανοργανωτη και αφυψηλου αποτι ηταν αοδειχτηκε!!!!!
ε οχι πια τετοιο φτυσιμο!!!
α σιχτιρ βοδια!!!!!

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #894 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 12:23:46 pm »
Εξηγήστε μου κάτι σας παρακαλώ...
Ειπώθηκε ότι η ελέλιξη του ΑΜΩ σε ΑΚΩ θα γίνεται από το διευθυντή της δευτεροβάθμιας; Όχι πρόληψη από το υπουργείο με κανονική ανακοίνωση; Αφού χρειάζονται διαφορετικά κονδύλια! Και με ποια κριτήρια θα επιλέγει ο διευθυντής ποιον θα κάνει ΑΚΩ;

Ο νομος οριζει ποιος αμω θα γινει ακω και κανενας διεθυντης.


Ευχαριστώ για την απάντηση, αν και δε με φωτίζει και πολύ ως προς τα απορίες μου!

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ:
« Απάντηση #895 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 12:26:18 pm »
Δεν είναι απλώς απαράδεκτη,αυτός είναι επιεικής χαρακτηρισμός.Να παλέψουμε τώρα που είναι εκλογές ,κάτι θα κερδίσουμε.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182568
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.