*

Αποστολέας Θέμα: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011  (Αναγνώστηκε 461413 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pantofla

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1190 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:37:01 μμ »
Δεν πήρε και μάλλον δεν θα πάρει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:48:01 »

Αποσυνδεδεμένος MANAXOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1191 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:40:57 μμ »
Αν είναι φάση μόνο με ΑΚΩ θα αγνοηθεί το ΑΜΩ

Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1192 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:44:12 μμ »
τι ακριβως λεει η Χριστοφυλλ.???? δεν μπορω να ανοιξω την ανακοινωση της alfavita...οποιος μπορει εστω να μου μεταφερει μια μικρη περιληψη...ευχαριστω...

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1193 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:46:27 μμ »
τι ακριβως λεει η Χριστοφυλλ.???? δεν μπορω να ανοιξω την ανακοινωση της alfavita...οποιος μπορει εστω να μου μεταφερει μια μικρη περιληψη...ευχαριστω...


Μα δεν υπάρχει κείμενο....
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:48:01 »

Αποσυνδεδεμένος Markazone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1194 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:49:01 μμ »
Από την προσωπική σελίδα της Χριστοφ.


Συνέντευξη της Υφυπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, στην εφημερίδα «Athens News», 19.09.10

 

(ακλουθεί η συνέντευξη όπως εκδόθηκε στα αγγλικά και το προσχέδιο στα ελληνικά)


Διαβάστε τη συνέντευξη στα αγγλικά στο ακόλουθο link: http://www.athensnews.gr/articles/13408/18/09/2010/30683


Ερ.1: Τι θα λέγατε στους γονείς των παιδιών ώστε να τους πείσετε να στείλουν τα παιδιά τους στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, αντί για κάποιο ιδιωτικό σχολείο, είτε πρόκειται για την πρωτοβάθμια είτε για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

Στη δημοκρατία υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής. Είμαστε μια ευνομούμενη πολιτεία και ο κάθε γονιός μπορεί να επιλέξει που επιθυμεί να φοιτήσει το παιδί του.

Ως πολιτεία όμως, οφείλουμε να αναβαθμίζουμε το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χωράς. Αυτό είναι το κύριο μέλημα μας. Να παρέχουμε μια αναβαθμισμένη και ποιοτική δημόσια εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Ανταγωνιστική και εναρμονισμένη με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και τις διεθνείς πρακτικές εκπαίδευσης που ισχύουν σε άλλα πετυχημένα - ως προς τη λειτουργία και τα αποτελέσματα τους – εκπαιδευτικά συστήματα.

Αυτός είναι και ο πυρήνας της πολιτικής μας φιλοσοφίας ως μια σύγχρονη σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση. Αναβαθμίζουμε την παρεχόμενη υπηρεσία, και θέτουμε στο επίκεντρο των δράσεων μας τον τελικό αποδεκτή, που είναι πάντα ο πολίτης. Είτε πρόκειται για την παιδεία, είτε για την υγεία, είτε για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία του κράτους προς τους πολίτες.

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε το δικαίωμα στη γνώση και τη δωρεάν δημόσια εκπαίδευση προς όλους τους μαθητές, χωρίς σχολεία δυο ταχυτήτων.



Ερ.2: Ποια είναι η γνώμη σας για το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα;

Το σχολείο όπως το γνωρίζουμε είναι καταναγκαστικό, λείπει η χαρά της έρευνας, της μάθησης, της ανακάλυψης. Τα προγράμματα σπουδών, στην πράξη είναι αυστηρά, άκαμπτα και φορτωμένα με «ύλη». Δεν οδηγούν στην αυτενέργεια του μαθητή αλλά στην στείρα απομνημόνευση. Ο μαθητής χάνει το ενδιαφέρον του και παθητικοποιείται με αποτέλεσμα να αναπτύσσει ελάχιστα ή καθόλου την κριτική του ικανότητα.

Οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά τους αντιμετωπίζουν προβλήματα, βιώνουν άγχος, αίσθηση απαξίωσης και επιφυλακτικότητα απέναντι σε κάθε καινοτομία. Οι γονείς υφίστανται την πίεση όλων των προβλημάτων που βιώνει το παιδί τους και αναγκάζονται με οικονομικό και ψυχολογικό κόστος να βοηθήσουν.

Οι τοπικές κοινωνίες μένουν απομονωμένες από το σχολείο. Ταυτόχρονα ενώ η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χώρες του ΟΟΣΑ με την καλύτερη σχέση μεταξύ μαθητών εκπαιδευτικών (117 εκπαιδευτικοί για 1000 μαθητές ενώ ο μέσος όρος είναι 76) κάθε χρόνο παρουσιάζονται κενά και ελλείψεις στα σχολεία γιατί ακριβώς σπαταλούσαμε με πελατειακές λογικές επί χρόνια τον πιο πολύτιμο παράγοντα της παιδείας, τους εκπαιδευτικούς μας.

Όλα τα παραπάνω έχουν οδηγήσει το ελληνικό σχολείο όχι μόνο να αναπαράγει και να συντηρεί ανισότητες αλλά και να μην είναι ανταγωνιστικό τόσο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στο διεθνή χώρο. Στο πλαίσιο αυτό δρομολογούμε σειρά δραστικών αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα με το «Νέο Σχολείο».



Ερ.3: Πόσο έτοιμοι είστε να εφαρμόσετε το «Νέο Σχολείο»;

Ήδη από τη φετινή σχολική χρονιά - που μόλις άρχισε - δρομολογούνται οι πρώτες πολιτικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας οι οποίες αποτελούν τα πρώτα δείγματα - και αναπόσπαστα κομμάτια – της συνολικής στρατηγικής μας για το «Νέο Σχολείο». Ξεκίνησαν ήδη τα 800 ολοήμερα δημόσια σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα, ο εξορθολογισμός της ύλης στα θετικά μαθήματα, η μεγάλη ψηφιακή πλατφόρμα με διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό - το «ψηφιακό σχολείο» - ενώ ετοιμάζεται η νέα γενιά των ευέλικτων προγραμμάτων σπουδών. Δίνουμε έμπρακτα δείγματα γραφής στο Υπουργείο Παιδείας.

Απώτερος στόχος μας είναι μέσα στα επόμενα χρόνια να εφαρμόσουμε και να επεκτείνουμε το «Νέο Σχολείο» σε όλη τη χώρα. Δημιουργούμε ένα σχολείο ανοικτό και ευέλικτο, στοχοκεντρικό, ενιαίο και συνεκτικό. Ένα «Νέο Σχολείο» που χτίζεται με θεμέλια στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό, έχει πρωταγωνιστή το μαχόμενο εκπαιδευτικό στην τάξη, καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση στο μαθητή, είναι ανοικτό στην κοινωνία, σε αρμονική σύνδεση με την νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και δεν αφήνει κανένα παιδί να μείνει πίσω.



Ερ.4: Ο πρωθυπουργός προγραμματίζει να ξεκινήσει διαβούλευση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσα στο μήνα. Ποιες αλλαγές θα συζητηθούν;

Ξεκινά άμεσα ο δημόσιος διάλογος για την ουσιαστική μεταρρύθμιση των Πανεπιστημιακών και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας. Πυλώνες των αλλαγών είναι η αυτοτέλεια των πανεπιστημίων, η εσωτερική αξιολόγηση και η κοινωνική λογοδοσία, η σύνδεση τους με την κοινωνία , την οικονομία και η ανταπόκρισή τους στις μεγάλες κοινωνικές αλλαγές που φέρει η παγκοσμιοποίηση, η πρόοδος της τεχνολογίας και η Κοινωνία της Γνώσης. Είναι σημαντικό να υπάρχει η δυνατότητα σε ξένους επιστήμονες να μπορούν να προσφέρουν την εμπειρία τους στα ελληνικά πανεπιστήμια αλλά και Έλληνες καθηγητές να μπορούν να διδάσκουν σε ξένα πανεπιστήμια. Η διαβούλευση για το θέμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί έναν οργανωμένο διάλογο, ο οποίος βασίζεται σε σοβαρές αντικειμενικές μελέτες καθώς και στα τεκμήρια του ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση.



Ερ.5: Οι αντίπαλοι σας, συμπεριλαμβανόμενων και των συνδικάτων, υποστηρίζουν ότι η διαβούλευση χρησιμοποιείται από την κυβέρνηση λόγο τις δυσκολίας θέσης στην οποία έχετε περιέλθει, και εφαρμόζετε αλλαγές οι όποιες έχουν προαποφασιστεί. Συμβαίνει αυτό;

Η δημόσια διαβούλευση είναι μια ζωντανή και παραγωγική διαδικασία. Ένα εργαλείο αλληλεπίδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών, των οργανώσεων και της κυβέρνησης. Εμείς αφουγκραζόμαστε την κοινή γνώμη. Θέλουμε τους πολίτες ενεργούς, να μετέχουν στις διαδικασίες διαμόρφωσης του κυβερνητικού έργου.

Εισάγαμε για πρώτη φόρα την ανοιχτή δημόσια διαβούλευση, μια διαδικασία κατά την οποία μετέχει ο κάθε πολίτης, κρίνοντας, αξιολογώντας και προτείνοντας αλλαγές και τροποποιήσεις επί των προτάσεων μας. Oλα τα νομοσχέδια αναρτώνται στο διαδίκτυο και όλες οι προτάσεις εξετάζονται.

Οφείλω, όμως να ξεκαθαρίσω ότι, εμείς ως κυβέρνηση, έχουμε πρόγραμμα. Αυτός είναι άλλωστε και ο ρόλος μας. Να καταθέτουμε τις προτάσεις μας σε δημόσια διαβούλευση και όχι να εισερχόμαστε στο διάλογο από μηδενική βάση, δηλαδή «tabula rasa», όπως γινόταν στο παρελθόν.

Ταυτόχρονα όμως δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχουν ειλημμένες αποφάσεις και διαδικασίες κενές νοήματος. Εμείς καλούμε όλους τους πολίτες και τους εμπλεκόμενους φορείς να μετέχουν στο δημόσιο διάλογο, ενεργά, με παρατηρήσεις αλλά και με προτάσεις. Η λογική της στείρας απόρριψης - του «όχι σε όλα» - όπως πρόσφατα συνέβη με το νομοσχέδιο για την ανάπτυξη της Διά Βίου Μάθησης, δεν προάγει ούτε το δημόσιο διάλογο αλλά ούτε και τη πολιτική ζωή της χώρας μας.



Ερ.6: Γιατί πρέπει να αλλάξει εκ νέου η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που ψήφισε η προηγουμένη 2007;

Η μεταρρύθμιση του 2007, αν και ήταν προς την κατεύθυνση της αυτοτέλειας, κατέληξε αποσπασματική, στοχεύοντας περισσότερο σε επιμέρους τροποποιήσεις και «μπαλώματα» και όχι στην ουσιαστική αλλαγή και στην αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο νόμος πλαίσιο του 2007 δεν παρείχε τα απαιτούμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εμείς - και τότε ως αντιπολίτευση και σήμερα ως κυβέρνηση - οραματιζόμαστε και επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο το οποίο χρησιμοποιεί αποτελεσματικότερα τους δημόσιους πόρους δίνοντας έμφαση στην έρευνα και στην ανάπτυξη, διαθέτει πραγματική και πλήρη αυτοδιοίκηση, λογοδοτεί στην κοινωνία και διέπεται από διαφάνεια. Θέλουμε η τριτοβάθμια εκπαίδευση να παρέχει ένα σωστό συνδυασμό γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε αντιστοίχηση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, να προάγει την εσωτερική αξιολόγηση, να διαχέει τη γνώση στην κοινωνία και πρωτίστως να ανταμείβει την αριστεία.

Προς την κατεύθυνση αυτή θα κινηθεί και η δημόσια διαβούλευση που ξεκινά για τη μεταρρύθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Καλούμε όλους τους συμβαλλόμενους εταίρους να έρθουν στο διάλογο με προτάσεις ώστε να καταλήξουμε σε ένα νόμο-πλαίσιο ο όποιος θα ορθολογικοποίει και θα εγγυάται την εύρυθμη λειτουργία των πανεπιστημιακών και τεχνολογικών ιδρυμάτων, σεβόμενος πάντα την αυτονομία τους.



Ερ.7: Πως επηρεάζει η οικονομική κρίση την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που προωθείτε;

Η υλοποίηση πρωτοπόρων, φιλόδοξων και καινοτόμων προγραμμάτων δεν στηρίζεται μόνο στην ύπαρξη χρηματικών πόρων και δημοσίων κονδυλίων. Είναι βεβαίως αναγκαία, ως ένα σημείο, αλλά εξίσου απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας είναι η δημιουργική συμμετοχή και η προσφορά των εμπλεκόμενων φορέων. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η χώρα μας βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία, τη χειρότερη από τη μεταπολίτευση και μετά.

Το μεγάλο στοίχημα για εμάς είναι να μετατρέψουμε την κρίση σε ευκαιρία. Να δημιουργήσουμε τις δράσεις εκείνες - μέσα από τη χρηματοδότηση και την ερευνά – οι όποιες θα αποτελέσουν το εφαλτήριο εισόδου της χωράς σε αναπτυξιακή τροχιά. Με την άμεση και αποτελεσματική απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, που λίμναζαν αναξιοποίητα, δίνεται η δυνατότητα κάλυψης υλικοτεχνικών υποδομών, ψηφιακού εξοπλισμού και υλοποίησης προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αστοχιών. Το κάθε ευρώ έχει αξία. Και μετράει ο τρόπος που θα το διαχειριστεί αφενός το Υπουργείο Παιδείας συνολικά και αφετέρου η κάθε σχολική μονάδα.

Πιστεύω ακράδαντα ότι η επένδυση στη ποιότητα της Παιδείας και της Διά Βίου Μάθησης συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάταξη της οικονομίας και την έξοδο της χώρας από την κρίση.



Ερ.8: Ποιες είναι οι βασικότερες αλλαγές που εξετάζετε στο υπουργείο Παιδείας;

Οι βασικές αλλαγές που οραματιζόμαστε και δρομολογούμε στο Υπουργείο Παιδείας αφορούν στα νέα προγράμματα σπουδών και στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους, μακριά από την παραδοσιακή μετωπική διδασκαλία που οδήγησε στην ατέλειωτη ύλη και την στείρα αποστήθιση.

Επίσης, μπαίνει σε εφαρμογή ο καινοτόμος θεσμός της αυτό-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε 600 σχολεία καθώς και η επιμόρφωση 100.000 δασκάλων και καθηγητών έως το 2013. Στο πλαίσιο εφαρμογής της πολιτικής μας για το «Νέο Σχολείο», αρχίζει πιλοτικά - από το 2011 - να λειτουργεί το «Νέο Λύκειο» για να οδηγηθούμε σε τρία χρόνια σε νέο τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Παράλληλα σχεδιάζουμε τις αλλαγές στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Θέλουμε να πετύχουμε ποιοτικά τεχνικά σχολεία και περισσότερους μαθητές που να τα επιλέγουν. Για την ανάπτυξη δεν χρειάζονται μόνο επιστήμονες αλλά πολλοί και καλοί τεχνίτες. Είναι ώρα να αλλάξουμε νοοτροπία και να μην απαξιώνουμε τα τεχνικά επαγγέλματα.

Η μεταρρύθμιση τους εκπαιδευτικού μας συστήματος, που ήδη παίρνει σάρκα και οστά στο Υπουργείο Παιδείας, είναι ένα μεγαλόπνοο σχέδιο που θέτει στο επίκεντρο τον μαθητή – «πρώτα ο μαθητής» - και τον εκπαιδευτικό σύμμαχο της αλλαγής και πρωταγωνιστή στην τάξη.
Αριστοτέλης - στα Ηθικά Νικομάχεια - χαρακτήριζε τον πράο άνθρωπο ως εξής: "Πράος δεν είναι εκείνος που δεν εκνευρίζεται. Όποιος δεν θυμώνει ποτέ είναι ηλίθιος. Πράος είναι αυτός που θυμώνει όταν πρέπει"..

Αποσυνδεδεμένος dimitrisskar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν έχουν έλεος τα μάτια σου για μένα
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1195 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:52:26 μμ »
 
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ | Εύη Χριστοφιλοπούλου: Διά βίου μάθηση από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά
 
Αθήνα 23.9.2010
Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd.php?&cm_catid=58&cm_prdid=11036

Αποσυνδεδεμένος pantofla

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1196 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 05:53:40 μμ »
Μαγευτική η κυρία.....γεμάτη οράματα!

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1197 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 06:08:02 μμ »
Ευχαριστω...νομιζα οτι υπηρχε προβλημα και δεν ανοιγε...

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1198 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:52:39 μμ »
Εμένα πάλι με κάλεσαν στο Εκκλησιαστικό στην Πάτμο και έχω φάει μεγάλη ήττα. Από Κρήτη που ήθελα βρέθηκα στην  εξορία. Τώρα πως και κάλεσαν εμένα, δεν το κατάλαβα.

Καλή αρχή Στράτο.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος ofiki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1199 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 10:58:08 μμ »
Καλησπερα κι απο εμενα!!!!να κανω μια ερωτηση θελω.....μηπως γνωριζει κανεις ποτε θα αρχισουν να καλουν ωρομισθιους??? :P

Αποσυνδεδεμένος pupsi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 803
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όχι με λόγια, με έργα το άδικο πολέμα....
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1200 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 11:04:35 μμ »
Ελπίζουμε να μη χρειαστεί!!!!!

Αποσυνδεδεμένος df

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1201 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 02:24:09 πμ »
 (. . . ) Το σχολείο όπως το γνωρίζουμε είναι καταναγκαστικό, λείπει η χαρά της έρευνας, της μάθησης, της ανακάλυψης. Τα προγράμματα σπουδών, στην πράξη είναι αυστηρά, άκαμπτα και φορτωμένα με «ύλη». Δεν οδηγούν στην αυτενέργεια του μαθητή αλλά στην στείρα απομνημόνευση. Ο μαθητής χάνει το ενδιαφέρον του και παθητικοποιείται με αποτέλεσμα να αναπτύσσει ελάχιστα ή καθόλου την κριτική του ικανότητα.

Οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά τους αντιμετωπίζουν προβλήματα, βιώνουν άγχος, αίσθηση απαξίωσης και επιφυλακτικότητα απέναντι σε κάθε καινοτομία. Οι γονείς υφίστανται την πίεση όλων των προβλημάτων που βιώνει το παιδί τους και αναγκάζονται με οικονομικό και ψυχολογικό κόστος να βοηθήσουν. (. . . )

. . . . Α Ρ Ι Σ Τ Α  1 0 0   για την παιδαγωγική της κατάρτιση, κατεβαίνει άνετα στον επόμενο ΑΣΕΠ
κ σκίζει στην Β Θεματική, τύφλα να χει ο Καψάλης ! ! !

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1202 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 08:28:10 πμ »
ΣΗΜΕΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ....

ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ...ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ...ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ....ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ
"Θα ΠΆΡΟΥΝ 580 ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ 240 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ."


ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΟΙΩΝΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ? ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ...

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Β Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011
« Απάντηση #1203 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 08:41:02 πμ »
Eίναι όμως και γ' φάση γι'αυτούς....(ή μήπως δυόμισι;;;)Κάπου εκεί υπολογίζω κι εμάς...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161196
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 697
Σύνολο: 727

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.