*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 497098 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

void

  • Επισκέπτης
Απ:
« Απάντηση #1372 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:26:51 am »
ισως η 10 Οκτωβριου συμπιπτει με τη συνταξιοδοτηση των εναπομειναντων και περιμενουν τοσο για να καλυψουν τα κενα χωρις πολλα κυματα αναπληρωτων,ωστε να ειναι...πιστοι στις δεσμευσεις για 2-4 φασεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:19:42 »

Αποσυνδεδεμένος bf44

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1373 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:27:54 am »
Εδώ είναι αυτό που λέμε ''η ημιμάθεια...'' Ο άνθρωπος είναι επικοινωνιακός αλλά με την επιφανειακή του προσέγγιση εκθέτει τον εαυτό του και ταλαιπωρεί κι εμάς.
... and never look back

Αποσυνδεδεμένος kasta1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1374 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:29:52 am »
Ο Κάτσικας με τον βαρύγδουπο τίτλο "εκπαιδευτικός αναλυτής" βγαίνει και λέει όσα γενικά γράφονται στις εφημερίδες για την εκπαίδευση.
Ο άνθρωπος απευθύνεται στους εντελώς απληροφόρητους περί των εκπαιδευτικών θεμάτων...
Απορώ γιατί περιμένουμε εμείς να τον ακούσουμε!
Για να πάρουμε δημοσιογραφικού τύπου πληροφορίες και να αγχωθούμε περισσότερο;

Αποσυνδεδεμένος KYRINIS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1375 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:35:37 am »
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_9072.html#more

Και καλά Χριστούγεννα η β΄φάση... (Μήπως αυτό περιμένουνε και δήθεν το καθυστερούνε???)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:19:42 »

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1376 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:40:10 am »
Εγω απορω...Δευτερα πρωι την αλλη τι την καλεσαν?????Για να μας πει καλη εβδομαδα....?? ή για να παθουμε εμφραγμα και να μειωθουν ουτως ή αλλως οι προσληψεις????

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1377 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:49:36 am »
Εγω απορω...Δευτερα πρωι την αλλη τι την καλεσαν?????Για να μας πει καλη εβδομαδα....?? ή για να παθουμε εμφραγμα και να μειωθουν ουτως ή αλλως οι προσληψεις????


Για να παθουμε εμφραγμα και να μειωθουν ουτως ή αλλως οι προσληψεις?
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1378 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:54:04 am »
Μπα ...για καλη εβδομαδα θα ηταν...οι καλοι ανθρωποι μονο καλα ευχονται... 8)...δε ξερω ποσοι την ειδατε το πρωι, παντως ειχε 1 βλεμμα(οχι αυτο που εχουμε συνηθισει)...που σου παγωνε το αιμα...(ομοιοκαταληξια) ;D

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1379 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:57:12 am »
εγω ξέρω ρε παιδιά ότι Τρίτη ...Τετάρτη θα βγει...δεν κάνουμε κανα τηλ.στο ΥΠΕΠΘ??????????????????

Αποσυνδεδεμένος viKtoria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1380 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 11:58:01 am »
Τον παρακολούθησα στο τέλος και πολύ εύκολα κατάλαβα πως ό,τι λέει είναι απλά η εικόνα που σχημάτισε από ό,τι δημοσιοποιείται.
Ούτε για τα πανεπιστήμια όταν ερωτήθηκε ποια είναι τα θετικά του εκολαπτόμενου συστήματος είχε άποψη
Η επιχειρηματολογία του βάλτωσε...
Έλεος με τους αυτοαποκαλούμενους.... "αναλυτές".

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1381 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:02:45 pm »
και μαλιστα ειπε οπως ακουγεται στο υπουργειο οι φασεις...και μπλα μπλα μλπα... !!!!!Το αποφασισα.Θα γινω και γω αναλυτρια...με αγαπαει ο φακος...θα κανω σουξε μεγαλο :P...εξαλλου οτι δηλωσεις εισαι...ειμαι αναλυτρια...και μΕ αρεσει...

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1382 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:10:05 pm »
Ό,τι και αν πει η Υπουργός, οι Υφυπουργοί, ο Κάτσικας, ο τέως
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1383 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:12:23 pm »
http://www.edupame.gr/content/%CE%9F%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%C2%AB%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82%C2%BB



Η προώθηση του «νέου σχολείου» πάει χέρι χέρι με τη διοικητική μεταρρύθμιση του «Καλλικράτη». Αυτό άλλωστε επιβεβαιώνεται από το ίδιο το κείμενο της κυβέρνησης για το σχολείο:

«ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, σε αρμονική σύνδεση με τη Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης. Το νέο σχολείο συνδέεται με τις τοπικές κοινωνίες. Είναι το σχολείο όπου θεσμικό και ουσιαστικό ρόλο έχουν όλοι: Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι ίδιοι οι μαθητές, η τοπική αυτοδιοίκηση. Η νέα διοικητική δομή της χώρας αποτελεί τη βάση για μια νέα σχέση παιδείας και τοπικής κοινωνίας, με μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στο πλαίσιο του Συντάγματος».

Το σύνθημα του υπουργείου «πρώτα ο μαθητής», είναι ψέμα. Σε αυτό το σχολείο πρώτα θα είναι οι επιχειρήσεις! Ολη η λογική και η φιλοσοφία του, τα εξειδικευμένα μέτρα του, αυτό εξυπηρετούν:

    * Σπάει ο ενιαίος χαρακτήρας του αναλυτικού προγράμματος (απογευματινές ελεύθερες ζώνες, ολοήμερα, ΖΕΠ, κτλ.), γεγονός που χτυπάει καίρια τον ενιαίο χαρακτήρα του σχολείου.
    * Δίνεται η δυνατότητα παρέμβασης της Τοπικής Διοίκησης, των κοινωνικών εταίρων, των επιχειρήσεων, ΜΚΟ (που θα εμφανίζονται με το μανδύα των δωρητών, των εθελοντών).
    * Αποδομείται η βασική γνώση και ενισχύεται η στροφή στις δεξιότητες. Αποδυναμώνονται οι θετικές επιστήμες (με στόχο την αποδόμηση της σκέψης, των βάσεων της γνώσης), εισάγεται η ξένη γλώσσα από την Α' Δημοτικού τη στιγμή που τα παιδιά δε γνωρίζουν καλά καλά τη μητρική τους γλώσσα. Εισάγονται οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές από την Α' Δημοτικού με βασικό στόχο τη δημιουργία μιας «ψηφιακής πελατείας» και ενός εργατικού δυναμικού που θα παίρνει νωρίς νωρίς την αναγκαία ψηφιακή κατάρτιση. Παράλληλα, με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών το ίδιο το σχολικό βιβλίο τίθεται σταδιακά υπό αίρεση. Δεν είναι τυχαίο ότι στο κείμενο για το «νέο σχολείο» δε γίνεται πουθενά λόγος για σχολικά βιβλία αλλά για προγράμματα! Παράγοντας στην Κοζάνη (υπό την εποπτεία Κουκουλόπουλου) που υλοποιεί πρόγραμμα ηλεκτρονικής διασύνδεσης στην περιοχή προπαγανδίζει (εφημ. ΝΕΑ): «Καλύτερα να δίνεις στο παιδί ένα λαπ τοπ παρά ένα βιβλίο».
    * Η επέκταση της μαθητείας στο Γυμνάσιο, που εισάγεται με το νόμο για το εργασιακό, είναι η επιβεβαίωση της ανάγκης του κεφαλαίου για στροφή στην εκμετάλλευση των δεξιοτήτων από πολύ νωρίς, στρατηγική της ΕΕ που παροτρύνει στη μείωση των θεωρητικών γνώσεων και στην εισαγωγή της μαθητείας σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις στις δομές της εκπαίδευσης.
    * Ο τρόπος πρόσληψης των εκπαιδευτικών που φέρνει ο νέος νόμος σπάει κάθε σχέση πτυχίου - επαγγέλματος και εισάγει την πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων. Σημαντικό είναι ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα είναι ανοιχτός, δηλαδή δε θα προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων. Ετσι, κάθε κυβέρνηση δε δεσμεύεται για συγκεκριμένο αριθμό «διοριστέων», που σημαίνει επέκταση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, ελλείψεις, κενά.
    * Η λεγόμενη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας αποτελεί εργαλείο για την εφαρμογή του διαφοροποιημένου σχολείου της αγοράς, του σχολείου των δεξιοτήτων, της ημιμάθειας. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δένεται με τη μονιμοποίηση, είναι δρόμος εκφοβισμού, χειραγώγησης, για την πιο αποφασιστική υλοποίηση της αντιδραστικής εκπαιδευτικής πολιτικής.
    * Στο νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα, στο ζήτημα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, μπαίνει ως εξής σε ένα από τα κριτήρια:

«Κατανομή εσόδων ανά κατηγορία πηγών και προβλεπόμενης δαπάνης». Κι αμέσως παρακάτω μπαίνουν τα ερωτήματα: «Ο δήμος υποστηρίζει οικονομικά το σχολείο; Ο Σύλλογος Γονέων ενισχύει οικονομικά το σχολείο;»
Και πιλοτική δοκιμή

Η κυβέρνηση ξεκινάει τώρα τα 800 πιλοτικά ολοήμερα, που θα υλοποιήσουν τις παραπάνω κατευθύνσεις. Προηγούμενος νόμος με βάση τον οποίο λειτουργούσαν τα ολοήμερα (2525/97) προβλέπει τριμερή ευθύνη χρηματοδότησης (κράτους, Τοπικής Διοίκησης και γονιών). Στη βάση αυτή, είναι αναμενόμενο κενά - ελλείψεις υποδομών αλλά και εκπαιδευτικών να λύνονται από την Τοπική Διοίκηση και τους γονείς, άμεσα και μακροπρόθεσμα.

Το 15% των δήμων έχει ήδη προχωρήσει στην επιβολή τελών ως πρόσθετο έσοδο των σχολικών επιτροπών μέσω του νόμου 1992/90 και στη διεύρυνση του συντελεστή του φόρου των ηλεκτροδοτούμενων χώρων.

    * Με το νόμο του «Καλλικράτη» και της Διά

Αποσυνδεδεμένος eri02

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1085
  • χαμογελά η ζωή σε όποιον έχει πίστη και αντοχή....
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1384 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:19:46 pm »
σου λεει και να περιμενετε και αυτη και την αλλη βδομαδα τι σας πειραζει..????λες και θα πανε πισω οι δουλειες σας?????? 8)...

Αποσυνδεδεμένος kasta1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1385 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2010, 12:20:57 pm »
Ό,τι και αν πει η Υπουργός, οι Υφυπουργοί, ο Κάτσικας, ο τέως

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.