0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αχ, τα ίδια ερωτήματα κάθε μέρα... Πόσους θα πάρουν, πού θα πάρουν και τελικά θα είμαι μέσα; Είμαι κρεμασμένη εδώ και μια εβδομάδα στον πίνακα αναπληρωτών και περιμένω τη
Δε νομιζω ποτε να αλλαξει διότι ποιός υπουργός θα τολμίσει να ξαναεπαναφέρει το παλιό υπολογισμό της προυπηρεσίας όταν η πολιτική της κυρίας Διαμαντοπούλου είναι αρεστή και στην κοινωνία και στους περισσότερους εκπαιδευτικούς (θυμάστε πως μουρμουρίζαμε για τον τόπο απόκτησης αυτής)
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου λύση μια απορρία άσχετη με διρορισμό; γιατί όταν πυκνωτής είναι αφόρτιστος και το φορτίζουμε μέσω πηνίου (άσκηση 1.49 σχολικού) παίρνουμε σαν φάση το 3π/2 και όχι το π/2 δηλαδή γιατί θεωρούμε το ρεύμα θετικό και όχι αρνητικό την στιγμή της φόρτισης;
το έψαξα αρκετά και δεν υπάρχει τρόπος να αποκλειστεί μια από τις δυο (π/2 ή 3π/2) οπότε ας ελπίσουμε ότι στις εξετάσεις θα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγμα για το πρόσημο του ρεύματος .