*

Αποστολέας Θέμα: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...  (Αναγνώστηκε 6937 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 08:31:49 μμ »
Οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί δεν είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές
 
 
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο οι εκπαιδευτικοί των ξένων γλωσσών να μετατρέπονται σε παιδιά για όλες τις δουλειές αναλαμβάνοντας άσχετες με το αντικείμενο τους εργασίες και καθήκοντα που ανήκουν κανονικά στους ανωτέρους τους ή σε άλλους συναδέλφους με το πρόσχημα της υπεραριθμίας και της μη συμπλήρωσης ωραρίου. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και το γεγονός πως καλούνται να διδάξουν σε τρία και τέσσερα σχολεία, απομακρυσμένα πολλές φορές το ένα από το άλλο, και να γεμίσουν ό,τι κενό βρεθεί όπου βρεθεί. Ουδείς υπεύθυνος ενδιαφέρεται για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι εργάζονται, ούτε για την ποιότητα του μαθήματος υπό τις δεδομένες συνθήκες. Το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει τις διοικήσεις είναι το πώς θα βουλώσουν τις τρύπες που η ασύνετη πολιτική τους στο θέμα της ξένόγλωσσης εκπαίδευσης δημιούργησε χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών ως τάπα, κάτι που είναι όχι μόνο άδικο, αλλά και προσβλητικό.

Κάτι που επίσης παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και σημείωσε ιδιαίτερη έξαρση την φετινή χρονιά είναι οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια παρά την θέληση τους. Κάποια κρυφά επιστημονικά δεδομένα προφανώς που γνωρίζουν μόνο οι Έλληνες υπουργοί, αλλά όλος ο υπόλοιπος κόσμος αγνοεί, τους είπε πως ο καθηγητής μπορεί να διδάσκει σε οποιαδήποτε βαθμίδα χωρίς κανένα πρόβλημα, πως η Β/θμια απαιτεί τις ίδιες γνώσεις, τις ίδιες ικανότητες, την ίδια εκπαίδευση, το ίδιο υλικό με την Α/θμια, οπότε τί ποιό λογικό από το να διδάσκεις συγχρόνως στο Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο και να είσαι το ίδιο ποιοτικός και αποδοτικός; Τί ποιό λογικό, σύμφωνα με την διοίκηση, ενώ έδωσες εξετάσεις στην ύλη της Β/θμιας και ενώ προσελήφθης για να διδάξεις σε αυτή την βαθμίδα να βρίσκεσαι ξαφνικά να κάνεις μάθημα στο Δημοτικό χωρίς να έχεις ζητήσει ποτέ κάτι τέτοιο; Το αυτονόητο είναι πως όταν δεν επιθυμείς να διδάξεις σε άλλη βαθμίδα σημαίνει πως δεν αισθάνεσαι ότι εκεί μπορείς να αποδώσεις, κάτι που είναι απόλυτα λογικό. Άλλοι εκπαιδευτικοί αισθάνονται πιο αποδοτικοί στην Α/θμια, άλλοι στην Β/θμια. Άλλωστε η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για την κάθε βαθμίδα είναι διαφορετική, καθώς διαφέρει το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Άλλο παιδιά, άλλο έφηβοι. Για τους υπόλοιπους. Για το Υπουργείο βέβαια είναι όλα και όλοι το ίδιο.
Αν προσθέσουμε στα προηγούμενα και τα απαράδεκτα ξενόγλωσσα βιβλία του Γυμνασίου θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε πως το Υπουργείο Παιδείας κάνει ό,τι μπορεί για να διαλύσει την δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση βάζοντας συνεχώς εμπόδια στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας.

Αρχικά μείωσε τις ώρες στο Γυμνάσιο θέτοντας μεγάλο αριθμό συναδέλφων εκτός σχολείου, υποβάθμισε τους ξενόγλωσσους σε γραμματείς και περιπλανώμενους Ιουδαίους, επέβαλε την διδασκαλία ακατάλληλων εγχειριδίων και συνεχίζει ακάθεκτο. Η προσθήκη της ξένης γλώσσας στο Δημοτικό δεν βοήθησε σε τίποτα, καθώς η ξενόγλωσση εκπαίδευση παραμένει ανοργάνωτη σε όλες τις βαθμίδες. Οι εξαγγελίες του Υπουργείου περί προώθησης της πολυγλωσσίας, περί παιγνιώδους διδασκαλίας στην Α και Β Δημοτικού (στα 25άρια τμήματα;) και περί δυνατότητας προετοιμασίας για πιστοποίηση γνώσεων στο σχολείο μόνο γέλιο προκαλούν, όταν δεν προκαλούν οργή για τα ψέματα που ακούμε.
Η υποβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και η έλλειψη οργάνωσης που την διέπει έχει ως αποτέλεσμα τις υπεραριθμίες και τη μη συμπληρωση ωραρίου, κάτι για το οποίο ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το Υπουργείο. Δεδομένου του πλεονάζοντος αριθμού των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών, όπως μας λέει, αντί να προχωρήσει σε ρυθμίσεις που θα ανέβαζαν το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης, θα αναβάθμιζαν τον ρόλο των ξενόγλωσσων συναδέλφων στο σχολείο και θα λειτουργούσαν υπέρ του μαθητή, όπως π.χ. επίπεδα γνώσεων, παράλληλη διδασκαλία σε ένα μόνο τμήμα και αύξηση ωρών, προτιμάει να προχωράει σε μπακαλίστικες λογικές τύπου «πάρε τρεις ώρες εκεί, πέντε εδώ και άλλες τόσες παραπέρα και συμπλήρωσε κάθε Δευτέρα στο γραφείο να βγάζεις φωτοτυπίες. Αν δεν θες έχει και κενά στον διπλανό νομό».
Αυτό εννοούσε η Υπουργός με την ορθολογική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού; Αυτή είναι η πολιτική της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην χώρα μας; Η απάντηση είναι πως αυτό είναι το απόλυτο ΑΙΣΧΟΣ. Οι Σύλλογοι και οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιδράσουμε και να διεκδικήσουμε την θέση που αρμόζει σε εμάς και το μάθημα μας μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν είμαστε τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού, δεν είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές. Είμαστε εκπαιδευτικοί, είμαστε επιστήμονες, είμαστε ο συνδετικός κρίκος του σχολείου με την Ευρώπη και τον έξω κόσμο. Πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι και όχι πιόνια.

Ελένη Παπαδοπούλου
ekpaideftikos@yahoo.gr

(Από www.deutsch.gr)
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2010, 11:03:15 πμ από Lenazagor »
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:52:31 »

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 08:49:51 μμ »
Ναι είναι γεγονός! Με 25 παιδιά μπορείς πολύ άνετα να προετοιμάσεις παιδιά για πιστοποιητικά γλωσσομάθειας! Πολύ άνετα με 2 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ώρες την εβδομάδα μπορείς να κάνεις ακουστικές, γραπτά, προφορίκα.....Για να σκεφτώ....Σε κάθε μαθητή αναλογούν 2 ολόκληρα λεπτά για να μιλήσει....Ουαου!!!
Μόλις το διδάξει αυτό η υπουργός....θα το διδάξω και εγώ....Αναμένω...
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 10:59:24 πμ »
δε θα μπορουσα να τα πω καλυτερα...μηπως να την προτεινουμε για υπουργο παιδειας μπας και οντως νοικοκυρευτει αυτο το γ@@@μενο το υπουργειο τελικα!!!  ;D
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 11:08:36 πμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:52:31 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 03:33:47 μμ »
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 03:40:53 μμ »
 :-X :-X :-X
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος bellaspir

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 03:43:43 μμ »
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων

Καλή δύναμη. Απόσταση μεταξύ τους;

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 05:41:56 μμ »
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων

έλεος!

θα θες κανα δίμηνο για να μάθεις τα ονόματα των παιδιών!!!!! πόσα θα χεις;;; καμιά διακοσαριά;;

καλό κουράγιο!

Αποσυνδεδεμένος marigen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 05:46:20 μμ »
και έρχεται και η κα Σαμαρά, σχολική σύμβουλος γερμανικών και μας λέει τα εξής:

Στα Δημοτικά να διδάξετε σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και του Π.Ι.) και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών με απώτερο στόχο το e-book, την e-class και το e-school. Θα ήταν σκόπιμο να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην διαθεματικότητα, την πολυγλωσσία, την πολυπολιτισμικότητα και το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών 2003, για να μπορέσουν οι μαθητές σας να μαθαίνουν με αυτοδιάθεση την Ξένη Γλώσσα. Τα σχέδια εργασίας είναι επίσης πολύ καλό εργαλείο για αυτό το σκοπό. Πρέπει να ενημερώσετε τους γονείς των μαθητών σας ότι οι μαθητές μπορούν να πιστοποιούν και το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους αν το επιθυμούν.


ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?????

Αποσυνδεδεμένος bettina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 06:44:42 μμ »
προφανως  δεν εχει μπει σε ταξη ποτε ή περασαν πολλα χρονια απο τοτε

Αποσυνδεδεμένος rukaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 06:56:37 μμ »
και έρχεται και η κα Σαμαρά, σχολική σύμβουλος γερμανικών και μας λέει τα εξής:

Στα Δημοτικά να διδάξετε σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και του Π.Ι.) και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών με απώτερο στόχο το e-book, την e-class και το e-school. Θα ήταν σκόπιμο να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην διαθεματικότητα, την πολυγλωσσία, την πολυπολιτισμικότητα και το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών 2003, για να μπορέσουν οι μαθητές σας να μαθαίνουν με αυτοδιάθεση την Ξένη Γλώσσα. Τα σχέδια εργασίας είναι επίσης πολύ καλό εργαλείο για αυτό το σκοπό. Πρέπει να ενημερώσετε τους γονείς των μαθητών σας ότι οι μαθητές μπορούν να πιστοποιούν και το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους αν το επιθυμούν.


ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?????

ΤΕΛΕΙΟ το ανέκδοτο!! Δε το 'χα ξανακούσει! Ξεκαρδίστηκα!

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 08:33:28 μμ »
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 11:47:23 πμ »
Μιλησα σημερα με το υπουργειο παιδειας με το αρμοδιο τμημα και μου είπαν οτι δεν εχει κλειδωσει ακομα τίποτα και ολα είναι στο σταδιο των διαβουλευσεων. Εμενα συγκεκριμενα και ενω εχω ωραριο 19 ωρες, βασει της ραδιο αρβυλας για τις 21 ωρες, εδωσαν ηδη 20 ωρες σε πεντε σχολεια. Απο το ΥΠΕΠΘ μου είπαν οτι το γραφειο μπορει να νομιζει οτι μπορει να με βαλει και σε 105 σχολεια, τίποτα δεν είναι δεδομενο και οτι ολα θα γινουν βασει της επισημης εγκυκλιου η οποια θα βγει την αλλη εβδομαδα και πιθανον θα κραταμε το ωραριο μας. Ολα είναι ακομα στον αερα. Επισης ολοι οσοι δουλεψαμε ως εξεταστες στο ΚΠΓ το Μαιο, θα πληρωθουμε με το νεο τιμολογιο που θα είναι μειωμενο (εκπληξη!)

Αποσυνδεδεμένος Joanna Bear

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1090
  • ...and the Truth shall set you free.
    • Προφίλ
Απ: Σχετικά με τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς...
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 12:05:36 μμ »
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Τς τς τς, βρε Γιώτα!!! Όλο και κάποιος λόγος θα υπάρχει! Ψάξε και συ να τονε βρεις!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Άντε με το καλό και τη θεωρία των Παιγνίων!  ;D ;D ;D ;D ;D
Όλοι θα δώσουμε λόγο μια μέρα για όσα λέμε και κάνουμε, κρυφά και φανερά, μικρά και μεγάλα, το πιστεύουμε δεν το πιστεύουμε. Γι'αυτό, προσοχή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.