*

Αποστολέας Θέμα: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης  (Αναγνώστηκε 1709 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 10:17:01 μμ »
Θαυμάστε...
(Ευτυχώς λυπήθηκα τον υπολογιστή και δεν του έριξα καμιά ξανάστροφη...)

Εκπαιδευτικά αυτονόητα
ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ | Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010


Υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος χειροκροτήματος που ταιριάζει στα επιτεύγματα του υπουργείου Παιδείας.

Είναι το χειροκρότημα «κονσέρβας», που γνωρίζουμε από τις αμερικανικές τηλεοπτικές σειρές. Ενα αόρατο κοινό επευφημεί. Αυτό το χειροκρότημα, λοιπόν, το ενθουσιώδες και ρυθμικό, αρμόζει για τον αγιασμό. Ανοιξαν τα σχολεία και τα σχολεία έχουν δασκάλους. Δέκα θαυμαστικά στη σειρά. Δεν χειροκροτούμε το επίτευγμα αλλά την πρωτοτυπία. Είχαμε συνηθίσει και θεωρούσαμε αυτονόητο ότι μερικές χιλιάδες μαθητές θα μάθουν την ελληνική άνευ διδασκάλου. Ηταν μέρος της εκπαιδευτικής παράδοσης να λείπουν ειδικότητες καθηγητών λόγω ανοργανωσιάς.

Η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου πιστώθηκε δύο επιτυχίες με το πρώτο κουδούνι. Περιόρισε στο ελάχιστο τα κενά διδασκόντων και μοίρασε τα βιβλία στην ώρα τους. Αν αυτό θεωρείται επιτυχία του ενός ατόμου, σημαίνει ότι κάπου αποτυγχάνει ένα ολόκληρο σύστημα. Κανονικά ένας υπουργός Παιδείας δεν θα έπρεπε να ασχολείται με τις τοποθετήσεις του προσωπικού ούτε με τη διανομή των εγχειριδίων. Υπάρχουν αρμόδιες διευθύνσεις για να ασχολούνται με όλα αυτά, υπάρχουν υπάλληλοι επιφορτισμένοι με συγκεκριμένα καθήκοντα. Δεν θα λέγαμε ποτέ ότι αυτά είναι ποταπά θέματα, διότι είναι σημαντικό να εξασφαλίζεται το βασικό της δωρεάν εκπαίδευσης- δηλαδή η εκπαίδευση.

Απλώς θα περίμενε κανείς ότι αυτά τα ζητήματα θα είχαν λυθεί στα 180 χρόνια του ελληνικού κράτους. Μήπως δεν ήταν το σχολείο το πρώτο μέλημα του Καποδίστρια;

Αυτό λοιπόν που αντιμετωπίζεται ως θαύμα και χειροκροτείται είναι το ελάχιστο που μπορεί να προσφέρει το κράτος. Πόσο παράξενη είναι αυτή η κοινωνία που δεν διεκδίκησε τόσον καιρό το ελάχιστο για τα παιδιά της, πόσο παραιτημένοι είναι αυτοί οι γονείς που αποδέχτηκαν την απαξίωση των εγκύκλιων σπουδών; Το συμμάζεμα φαίνεται υπερβολικά απλό. Η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου εξασφάλισε ότι σε κάθε τάξη θα υπάρχει δάσκαλος, ότι δεν θα λείπει καμία ειδικότητα από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ολα αυτά με λίγες παραγράφους στο νομοσχέδιο για το νέο σχολείο που ψηφίστηκε την άνοιξη. Η υπουργός έκανε τη δουλειά της, δηλαδή έβαλε το πλαίσιο. Θα έχει πετύχει στη δουλειά της αν του χρόνου το σύστημα λειτουργήσει χωρίς η ίδια να ανακατευτεί καθόλου.

Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί οι προκάτοχοι της κυρίας Διαμαντοπούλου δεν έκαναν το ίδιο, γιατί επέτρεπαν την επονείδιστη ανοργανωσιά. Είναι απλό. Δεν ήθελαν να σπάσουν τα αβγά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οχι μόνο δεν ξεβόλεψαν τους βολεμένους, αλλά συνέβαλαν όλοι στη διατήρηση του χάους. Οχι μόνο δεν απαγόρευαν, αλλά ενθάρρυναν τις μετακινήσεις από την τάξη σε διοικητικές υπηρεσίες. Οχι μόνο δεν συμπλήρωναν τα κενά, αλλά έκαναν το χατίρι του κάθε βουλευτή που πήγαινε με μια λίστα ονομάτων για ευνοϊκές μετατάξεις. Στην ουσία το πολιτικό σύστημα εξέθρεψε την εκπαιδευτική ανωμαλία.

Οι πολιτευτές συνέβαλαν στο εκπαιδευτικό χάος συνεπικουρούμενοι από συνδικαλιστές που έβρισκαν λογικούς τους παράλογους διορισμούς και τις ακόμη πιο παράλογες αποσπάσεις. Γιατί δεν πήραν ποτέ θέση εναντίον εκείνων που ζητούσαν τοποθέτηση σε ακριτική περιοχή και μόλις καπάρωναν τα μόρια έβρισκαν τον τρόπο να πάνε κάπου κοντά στο σπίτι τους; Για τους συνδικαλιστές πάντοτε έφταιγε το υπουργείο, όχι οι ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί που με ψεύδη και ρουσφέτια γλίτωναν το μάθημα σε βάρος των παιδιών. Γύρω από το σχολείο αναπτύχθηκε επί μακρόν μια νοσηρή νοοτροπία- και αναπτύχθηκε εν πολλοίς επειδή το επέτρεπε ο νόμος.

Αφού λοιπόν τα σχολεία λειτουργούν κανονικά και οι εκπαιδευτικοί βρήκαν τον δρόμο για το σχολείο, η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου μπορεί να προχωρήσει σε ζητήματα που αφορούν το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Για το «νέο σχολείο» υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Δεν μπορεί για μια ζωή να κουβεντιάζουμε τα αυτονόητα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:43 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 10:22:32 μμ »
Εξαιρετική λογική...
"Σπας τα αυγά στην εκπαιδευτική κοινότητα" όταν αρχίζεις τη σχολική χρονιά με δασκάλους και καθηγητές σε κάθε τάξη...
Πάντως έχει δίκιο να μιλάει για θαύματα...
Μόνο με θαύμα κατορθώνεις να καλύψεις τα κενά σε μια χρονιά με μισούς διορισμούς και τριπλάσιες συνταξιοδοτήσεις...
και φυσικά ούτε ένα τμήμα με 30 μαθητές...

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 05:06:47 πμ »

Αναζητήστε αλλού τους ενόχους κύριε Πρετεντέρη!


http://kontiloforos.blogspot.com/2010/09/blog-post_6177.html


Ο κ Πρετεντέρης πάλι εν δράσει ! Με το πρόσφατο άρθρο του για την παιδεία μας απέδειξε για άλλη μια φορά ότι αποτελεί το φερέφωνο της πολιτικής του Μνημονίου εξυπηρετώντας ιδιοτελή πολιτικά συμφέροντα. Αλλά την εποχή της παρακμής που όλοι ζούμε γνωρίζουμε πολύ καλά πλέον ότι κάποιοι μεγαλοδημοσιογράφοι και εκδότες ξεπουλήθηκαν στα συμφέροντα και λησμόνησαν ότι δουλειά τους είναι η πληροφόρηση και όχι η χειραγώγηση και η εξαπάτηση του λαού,η πολιτιστική του υποβάθμιση και η καθήλωσή του στο περιθώριο των εξελίξεων.

Τα χρόνια της αθωότητας όμως παρήλθαν ανεπεστρεπτί και οι κινήσεις τους είναι πλέον προβλέψιμες.Είναι πλέον οφθαλμοφανές ότι ο κ. Πρετεντέρης σαν "στυγνός εκτελεστής" των αιτημάτων όλων των κοινωνικών τάξεων εκμεταλλευόμενος τις παθογένειες που από χρόνια συσσωρεύει το σύστημα επιδιώκει... δουλικά να εξυπηρετήσει τα πολιτικά και εκδοτικά συμφέροντα,με δόλια μέσα.Να στρέψει την μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, να διασπάσει τον κοινωνικό ιστό να αποδυναμώσει τα δίκαια αιτήματα των πολιτών για κοινωνική δικαιοσύνη εθνική αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία από τα πλοκάμια του μνημονίου που άλλοι αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς.Το παιχνίδι γνωστό και βαρετά επαναλαμβανόμενο.

Στο πλαίσιο λοιπόν του κοινωνικού αυτοματισμού,της στροφής της μιας κοινωνικής ομάδας εναντίον της άλλης ο ¨εκτελεστής ΄΄ Πρετεντέρης ετοιμάζει αργά και μεθοδικά το σκηνικό για τη επόμενη πράξη του δράματος.Τα θύματα στοχευμένα και γνωστά:η παιδεία και οι εκπαιδευτικοί.Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του ενιαίου μισθολογίου των Δημοσίων υπαλλήλων και των νέων ανάλγητων περικοπών που θα το ακολουθήσουν στα πλαίσια μείωσης των δαπανών του Δημοσίου κατ επιταγήν της τρόικας,ετοιμάζεται μεθοδικά το επόμενο μέτωπο κοινωνικής διάσπασης.΄΄Η κοινωνία εναντίον των εκπαιδευτικών .΄΄ Η πολιτική γνωστή και συχνά επαναλαμβανόμενη. ΄΄Διαίρει και βασίλευε ΄΄.

Δεν μας πείθει ο κ. Πρετεντέρης για την ανησυχία του για την θλιβερή κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Παιδείας.Παραλείπει προκλητικά να αναφερθεί για την ελλειπή χρηματοδότηση της Παιδείας,για την άθλια κτιριακή υποδομή των περισσότερων σχολείων,την παντελή έλλειψη εποπτικών μέσων και υποδομών και την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών που δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολέιων (έλλειψη χαρτιού για φωτοτυπίες,έλλειψη χρημάτων για την αγορά πετρελαίου θέρμανσης κα.

Απαξιεί να ασχοληθεί με το ξεπερασμένο εκπαιδευτικό σύστημα που δεν προωθεί την ουσιαστκή γνώση αλλά την παπαγαλία ,που κρατά μακριά τα σχολεία από τα πολιτισμικά δρώμενα που ενισχύει την παραπαιδεία και κάνει τους μαθητές τους πιο σκληρά εργαζόμενους, όμηρους και θύματα του συστήματος στην πιο ευαίσθητη ηλικία της ζωής τους.

Δεν ενδιαφέρεται ο κ. Πρετεντέρης για την όλο και μεγαλύτερη υποβάθμιση και απαξίωση του Δημόσιου σχολείου από την πολιτεία που δίνει την δυνατότητα στους μαθητές των χαμηλότερων και μέσων κοινωνικών στρωμάτων γα ξεφύγουν από το σκοτάδι της άγνοιας και να αποκτήσουν τη γνώση μέσα από μια διαρκή διανοητική εκπαιδευτική διαδικασία,πράγμα αδύνατο χωρίς την ύπαρξη του Δημόσιου σχολείου υπο τις δυσμενεις οικονομικές συνθήκες που βιώνουν οι πολίτες στη χώρα μας.

Λησμονεί ο κ.Πρετεντέρης ότι ο χώρος της Παιδείας που αφορά το μέλλον των παιδιών μας δεν είναι χώρος για πολιτικά παιχνίδια.Θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με ευαισθησία και σοβαρότητα.Κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει.

Και είναι φυσικό το πολικό σύστημα και οι μεγαλοεκδότες που το στηρίζουν να απαξιώνουν όλο και περισσότερο την Παιδεία και το Δημόσιο σχολείο γιατί αμαθείς πολίτες σημαίνει ισχυροί πολιτικοί.Η άγνοια ,η έλλειψη αξιών και ανθρωπιστικών ιδεωδών αποτελεί σημείο παρακμής και τρέφει τις παθογένειες του πολιτικού και κοινωνικού μας συστήματος.

Ο κ. Πρετεντέρης λοιπόν δεν ενδιαφέρεται για την Παιδεία.Εστιάζει μόνο στο στόχο. ΄΄Τους εκπαιδευτικούς΄΄.Είναι άραγε τυχαίος ο λίβελος εναντίον τους; Δεν νομίζω. Οι εκπαιδευτικοί σαν Δημόσιοι λειτουργοί, οι χειρότερα αμοιβόμενοι στο Δημόσιο τομέα,παλεύουν μέσα σε δυσμενείς γι’ αυτούς και τους μαθητές τους συνθήκες να μεταδώσουν γνώση και αξίες και να σταθούν δίπλα τους με περίσσευμα ψυχής υλοποιώντας ένα ξεπερασμένο και αναποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα.Δεν αποτελούν σίγουρα την επάρατο προνομιούχο κοινωνική τάξη η οποία ευθύνεται για όλα τα δεινά της ελληνικής κοινωνίας αφού λόγω της θέσης τους είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν όσα κάθε φορά η πολιτική εξουσία τους επιτάσσει.

Αναζητήστε αλλού τους ενόχους λοιπόν κ. Πρετεντέρη.

ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 10:46:12 μμ »
Απαξιώ και να ασχοληθώ με αυτό το χρυσοπληρωμένο παπαγαλάκι. Άλλωστε του έχω στείλει πολλά υβριστικά mails κατά τη διάρκεια της εκπομπής του- ειδικά τη βραδιά που οι συνάδελφοι πήγαν στην ΕΡΤ και αυτός έλεγε τις παπ...ές του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:43 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 12:09:24 πμ »
Συγνώμη, άνοιξαν τα σχολεία χωρίς κενά? Πότε έγινε αυτό?
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 03:58:45 μμ »
Μάλλον επειδή δεν έχουν φύγει ακόμα οι συνταξιούχοι, φεύγουν από αρχές Οκτώβρη

Αποσυνδεδεμένος spasiklaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:42:10 πμ »
Προτείνω τη ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ και για τους Πρετεντέρη και Κέζα για αποτοξίνωση από όσα έχουν "φάει" μαζί του. 

1ή 2 γιαούρτια μετά από κάθε εκπομπή ή άρθρο
O  μεγαλύτερος δάσκαλος όλων των εποχών είχε μόνο 12 μαθητές και σε μένα βάζουν τουλάχιστον 25 στην τάξη!!

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 01:09:03 μμ »
Προτείνω τη ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ και για τους Πρετεντέρη και Κέζα για αποτοξίνωση από όσα έχουν "φάει" μαζί του. 

1ή 2 γιαούρτια μετά από κάθε εκπομπή ή άρθρο

Συνοδευόμενα από ένα φιλέτο σόλα, κατά προτίμηση.  ;D
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.