*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 139389 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Ας μη μείνουμε μόνο στο ότι θα διευρυνθούν οι β αναθέσεις αλλά και στο ότι με το μέτρο αυτό ανοίγει ο δρόμος των απολύσεων. Και τότε κανείς δεν μπορεί να ελπίζει ότι ο κλάδος του θα εξαιρεθεί ή ότι ο ίδιος θα την γλυτώσει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dreaming

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
    • Προφίλ
Πρεπει ολοι να καταλαβουμε οτι οι κινησεις που γινονται ειναι για να εξοικονομηθουν χρηματα αλλα και για να στρεψουν τη μια ειδικοτητα εναντια στην αλλη.
Πρεπει να αντιληφθουμε οτι μονο αφου επιτρεψουμε να μας διαιρεσουν θα μπορουν με μια καινουρια υπουργικη αποφαση να περνανε οτι θελουν.Χθες ηταν οι δασκαλοι που μπορουσαν να κανουν το μαθημα της Φυσικης Αγωγης.Τωρα τιθεται θεμα με τους ξενογλωσσους .Αυριο μπορει να αναθεσει τη διδασκαλια των Μαθηματικων στους Φυσικους.Εμεις τι κανουμε;Μαλωνουμε μεταξυ μα
:-B

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ως ξενόγλωσση προτείνω και Αρχαία που μια χαρά τα θυμάμαι από τις πανελλήνιες. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΑ!!!! :o :-\ :'(

Ωραία, καταθέστε όλοι εδώ τι γνωρίζετε για να το λάβει υπόψη το υπουργείο ώστε να "βουλώσει τρύπες" χωρίς έξοδα.  :D

κομμωτική,ποδηλασία,τέννις,υπολογιστές,μαγειρική,ξένες γλώσσες,ηλεκτρολογία....................

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα σας καταθέσω τη προσωπική μου εμπειρία:

Οταν ήμουν στο Γυμνάσιο το μάθημα της Ιστορίας μας το δίδασκε μια καθηγήτρια Γαλλικών (για τους γνωστούς λόγους - υπήρχαν οι ίδιοι λόγοι και πριν χρόνια - μάλλον δεν άλλαξε τίποτα από τότε  :) ). Ε, λοιπόν δεν θυμόμουν τίποτα από αυτό το κεφάλαιο της Ιστορίας (έκανε μια ανάγνωση του μαθήματος -αυτή ήταν η παράδοση  :) ).Χρειάστηκε να πάω Πανεπιστήμιο και να διαβάσω Ιστορία για Ασεπ για να καλύψω αυτό το κεφάλαιο της Ιστορίας.

Τι λέμε τώρα? Μιλάμε για τα αυτονόητα. Βεβαίως και τα Φιλολογικά στους Φιλολόγους. Αν σκεφτόμαστε τον μαθητή και αυριανό Έλληνα πολίτη, αλλά και πολίτη του κόσμου!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Κάποτε το είχα ξαναγράψει.. αλλά επανάληψη μήτηρ μαθήσεως, που λέτε κι εσείς οι φιλόλογοι  :D
Πρώτα πρέπει να κλείσουν ΑΜΕΣΑ τα περιττά τμήματα φιλολογίας και σχετικά με αυτήν, καθώς και να συρικνωθούν τα τμήματα ξένων φιλολογιών, που δημιουργήθηκαν χωρίς λόγο. Έτσι ίσως λυθούν κάποια προβλήματα στο μέλλον, με ταυτόχρονη μείωση εισακτέων σε όλα τα τμήματα φυσικά.
Το ιδανικό (και παιδαγωγικά σωστό) θα ήταν το εξής: ο καθένας να διδάσκει μόνο το αντικείμενό του, δηλαδή ιστορία ο απόφοιτος του ιστορικού-αρχαιολογικού, γλώσσα/κείμενα κλπ οι της κλασικής φιλολογίας κ.ο.κ.
Τα ίδια φυσικά και για τον υπερκλάδο ΠΕ 04.

Παρεμπιπτόντως, ένας φυσικός χαλαρά μπορεί να διδάξει μαθηματικά, παρά χημεία/βιολογία, μιας και έχει διδαχτεί παααααρα πολλά μαθηματικά (τουλάχιστον στο τμήμα του ΕΚΠΑ). Αλλά και πάλι, το σωστό από όλες τις πλευρές είναι να τα διδάσκει ο μαθηματικός.-
2ο σχόλιο εκτός θέματος  ::) : πρέπει επιτέλους σε μια τόσο μικροσκοπική χώρα, τα 5-6 παν/μία να έχουν κατά 90% ΚΟΙΝΟ πρόγραμμα σπουδών. Δεν μπορεί π.χ. ο φυσικός που τέλειωσε στο ΕΚΠΑ να έχει διδαχτεί ένα σωρό εργαστήρια, να έχει ακολουθήσει κατεύθυνση και να έχει τα περισσότερα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών, και π.χ. ο απόφοιτος του Πατρών να έχει περάσει παιδική χαρά. Πρέπει να είναι συγκρίσιμα τα πτυχία, και φυσικα, να ανέβει το επίπεδο εκεί που είναι ακόμα χαμηλό (γιατί μάλλον το αντίθετο βλέπω να γίνεται). Φαντάζομαι παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στα φιλολογικά κλπ τμήματα ανά την Ελλάδα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Landau συμφωνώ εν μέρει μαζί σου.

Βεβαίως και πρέπει ο καθένας να διδάξει το αντικείμενό του, αλλά για αυτό υπάρχει ο Ασεπ για να λύσει αυτό το πρόβλημα. Σε αναγκάζει να προετοιμαστείς σε όλα τα αντικείμενα που θα διδάξεις στα σχολεία [ο Ασεπ δεν λειτουργεί σωστά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα - δεν είναι επί του παρόντος].

Οπως λες και εσύ "επανάληψις μήτηρ  μαθήσεως" . Ε, λοιπόν εγώ φέτος έχω πλήρες ωράριο (21 ώρες) και ούτε μία ώρα Ιστορία! Η Ιστορία έχει δοθεί στους Ξενόγλωσσους. Θα την ξεχάσω στο τέλος  :) Ηδη αρχισα να την ξεχνάω. Αυτοί την θυμούνται καλύτερα ως πιο πρόσφατη στη μνήμη τους.  :D

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2011, 04:51:07 μμ από dessi »

Αποσυνδεδεμένος mania1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
  Είναι φανερό ότι το υπουργείο θέλει με κάθε τρόπο να εξοικονομήσει χρήματα, να μην κάνει διορισμούς και να αποφύγει αντιδράσεις διορισμένων που κινδυνεύουν να χάσουν την οργανική τους δίνοντάς τους να διδάξουν άλλα αντικείμενα. Εμείς οι φιλόλογοι φοβάμαι δε θα αντιδράσουμε συσπειρωμένα ώστε να διασφαλίσουμε τη διδασκαλία των μαθημάτων μας. Και αυτό έχει να κάνει και με τη δική μας νοοτροπία, καθώς όλοι νομίζουμε ότι το δικό του τμήμα ήταν το καλύτερο και ότι πρέπει να κ΄λείσουν τα άλλα τμήματα και οι του ιστορικού είναι καλοί μόνο στην ιστορία και του φιλολογικού μόνο στα αρχαία κλπ. Όσο εμείς δεν ομονοούμε και ερίζουμε (αυτό τον ψευτοελιτισμό δεν τον είδα μόνο στα σχολεία αλλά και εδώ μέσα) τα μέτρα αυτά και ανάλογα θα περνάνε..........

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
  Είναι φανερό ότι το υπουργείο θέλει με κάθε τρόπο να εξοικονομήσει χρήματα, να μην κάνει διορισμούς και να αποφύγει αντιδράσεις διορισμένων που κινδυνεύουν να χάσουν την οργανική τους δίνοντάς τους να διδάξουν άλλα αντικείμενα. Εμείς οι φιλόλογοι φοβάμαι δε θα αντιδράσουμε συσπειρωμένα ώστε να διασφαλίσουμε τη διδασκαλία των μαθημάτων μας. Και αυτό έχει να κάνει και με τη δική μας νοοτροπία, καθώς όλοι νομίζουμε ότι το δικό του τμήμα ήταν το καλύτερο και ότι πρέπει να κ΄λείσουν τα άλλα τμήματα και οι του ιστορικού είναι καλοί μόνο στην ιστορία και του φιλολογικού μόνο στα αρχαία κλπ. Όσο εμείς δεν ομονοούμε και ερίζουμε (αυτό τον ψευτοελιτισμό δεν τον είδα μόνο στα σχολεία αλλά και εδώ μέσα) τα μέτρα αυτά και ανάλογα θα περνάνε..........

mania1  συμφωνω 100%

Μα, τί διαβαζω παλι? (και κοντευω run out of cigarettes) .....ποιο αντικειμενο ειναι των φιλολογων ακριβως? Βρε, ενας Κακριδης, ενας Μαρωνιτης, ενας Παπανουτσος, ενας Τσολακης και τοσοι αλλοι ειχαν φιλολογο εξειδικευσης και εμαθαν σωστα γραμματα ? Το εχω πει και να τρεξετε να το βρειτε (σιγα μη κανω το κοπο) η Φιλοσοφικη ηταν ενιαια. και το 1927 τα ιδια ακριβως τμηματα ειχε. Τι μου λετε τωρα? Αν σημερα δεν κατεχουμε οφειλετε σε μας αλλα και στο γεγονος πως εχει πεσει κατα πολυ το επιπεδο σπουδων στο πανεπιστημιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2011, 05:18:41 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Διαλέξαμε λάθος επάγγελμα, δε φταίνε αυτοί.

Ε, όχι κι`έτσι!!!  ::)
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και για να σταματήσει επιτέλους αυτή η διαμάχη πάνω σε ποιο τμήμα της Φιλοσοφικής οι απόφοιτοι είναι καλύτεροι για να διδάξουν στη Μέση Εκπαίδευση, θα σας φέρω ένα παράδειγμα:

Ιστοριογραφία Α' Λυκείου: Αν δεν ξέρεις Αρχαία Ιστορία είναι αδύνατο να μεταδώσεις στα παιδιά τα νοήματα. Μόνο με το υποκείμενο και το αντικείμενο δεν τα βγάζεις πέρα! Μη σας πω ότι πρέπει να ξέρεις και καλή Γεωγραφία διότι εξελίσσονται μάχες και πρέπει να δείχνεις στο χάρτη που ακριβώς.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2011, 05:41:15 μμ από dessi »

Αποσυνδεδεμένος Dorea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 423
    • Προφίλ
Eίμαι ξενόγλωσση και ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ!!!!! Άντε και πυρηνική φυσική!!!!!!! Με λένε Lola και τα κάνω όλα!!!!!!

τότε πρέπει να αρνηθείτε και εσεις οι ξενόγλωσσοι τις αναθέσεις τέτοιων αντικειμένων(των φιλολογικών εννοω)!

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 426
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος Melissathi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
  Είναι φανερό ότι το υπουργείο θέλει με κάθε τρόπο να εξοικονομήσει χρήματα, να μην κάνει διορισμούς και να αποφύγει αντιδράσεις διορισμένων που κινδυνεύουν να χάσουν την οργανική τους δίνοντάς τους να διδάξουν άλλα αντικείμενα. Εμείς οι φιλόλογοι φοβάμαι δε θα αντιδράσουμε συσπειρωμένα ώστε να διασφαλίσουμε τη διδασκαλία των μαθημάτων μας. Και αυτό έχει να κάνει και με τη δική μας νοοτροπία, καθώς όλοι νομίζουμε ότι το δικό του τμήμα ήταν το καλύτερο και ότι πρέπει να κ΄λείσουν τα άλλα τμήματα και οι του ιστορικού είναι καλοί μόνο στην ιστορία και του φιλολογικού μόνο στα αρχαία κλπ. Όσο εμείς δεν ομονοούμε και ερίζουμε (αυτό τον ψευτοελιτισμό δεν τον είδα μόνο στα σχολεία αλλά και εδώ μέσα) τα μέτρα αυτά και ανάλογα θα περνάνε..........



Ανήκουστο!Είναι δυνατόν να μην αντιλαμβανόμαστε την αγαθή πρόθεση του υπουργείου; :PΘα πρότεινα μάλιστα να διδάσκεται η λογοτεχνία στη β΄ξένη γλώσσα, ώστε οι μαθητές να είναι διπλά επωφελημένοι(και δεύτερη γλώσσα και λογοτεχνίζοντες :o)!Επιπλέον,για πρόσθετες περικοπές και εξοικονόμηση χρημάτων μπορούν στη συμπλήρωση ωραρίου να συμπεριλαμβάνονται :καθαρισμός σχολικής τουαλέτας, ανάθεση κυλικείου,κλπ.-άλλωστε πρώτα ο μαθητής >:Τέλος, στον επόμενο ΑΣΕΠ οι ξενόγλωσσοι να εξετάζονται και στη λογοτεχνία-ή μήπως θεωρείται περιττό;(η επανάσταση στο αυτονόητο,βεβαίως-βεβαίως ;D)     

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Θέλω να πιστεύω ότι κάποιος κάνει πλάκα, όταν αναφέρει ότι υπάρχει ακόμη και η σκέψη, να δοθούν ώρες από το μάθημα της Γλώσσας ή της Λογοτεχνίας στους ξενόγλωσσους συναδέλφους. Φαντάζομαι ότι οι ίδιοι οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι θα πρέπει να αντιδράσουν σε αυτό. Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Άρα, από 'δω και στο εξής, καθένας να διδάσκει το οποιοδήποτε μάθημα, αρκεί να συμπληρώνει τις ώρες του και να μη χρειάζεται να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο. Κακώς με αυτό που επιχειρεί να περάσει το Υπουργείο ως προς τη διδασκαλία της β' ξενης γλώσσας, αλλά δε θα την πληρώσουν οι μαθητές μας για μια ακόμη φορά!
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 865
Σύνολο: 869

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.