*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι και Θεατρολογία  (Αναγνώστηκε 5644 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Φιλόλογοι και Θεατρολογία
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 04:56:11 μμ »
Σήμερα τοποθετήθηκα σε ένα Λύκειο και μου ανέθεσαν -χωρίς βέβαια να με ρωτήσουν, αφού είχαν ήδη μοιράσει τα μαθήματα και ο καθένας πήρε ό,τι ήθελε!- Θεατρολογία, ένα μάθημα επιλογής! Εγώ δεν έχω ιδέα τι είναι, είμαι εντελώς άσχετη! Δούλευα για πολλά χρόνια σε φροντιστήριο και έκανα μόνο μαθήματα κατεύθυνσης. Είχα την εντύπωση ότι φέτος διορίστηκαν αρκετοί θεατρολόγοι και δε θα το δίδασκαν οι φιλόλογοι. Ξέρει κάποιος να μου δώσει πληροφορίες για το μάθημα;
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι και Θεατρολογία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:09:48 »

Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και Θεατρολογία
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 05:17:49 μμ »
Καταρχήν αυτό είναι και μια έμμεση απάντηση στους φιλολόγους που διαμαρτύρονται για τις δεύτερες αναθέσεις όταν οι ίδιοι δέχονται συνεχώς την ανάθεση του μαθήματος ενώ έχουν άγνοια. Τέλοσπαντων, υπάρχει αντίστοιχο θέμα αν κάνεις αναζήτηση. Επίσης κατατοπιστικό είναι το βιβλίο του καθηγητή Στοιχεία Θεατρολογίας που διατίθεται μέσω της σελίδας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Ελπίζω να σε διευκόλυνα λίγο, συγγνώμη για το "ύφος" μου αλλά ελπίζω να  καταλαβαίνεις και την θέση ανθρώπων που έχουν δώσει-πετύχει στον ΑΣΕΠ σε ύλη βασισμένη και στο συγκεκριμένο βιβλίο το οποίο ουσιαστικά δεν θα διδάξουν ποτέ . :)

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και Θεατρολογία