0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! 1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο!
Θά 'θελες λιγουλάκι να σε προσφωνήσουν με αυτόν τον τίτλο... Τα διδακτορικά σας και στο πλησιέστερο ΚΑΠΗ!
Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.