*

Αποστολέας Θέμα: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 23212 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:00:45 μμ »
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ;) ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! :)
1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) :D σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.
2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.
3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. :)

ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο! ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2012, 04:03:54 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:40:42 »

Αποσυνδεδεμένος nikgre

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:07:19 μμ »
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ;) ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! :)
1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) :D σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.
2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.
3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. :)

ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο! ;D
Θά 'θελες λιγουλάκι να σε προσφωνήσουν με αυτόν τον τίτλο... Τα διδακτορικά σας και στο πλησιέστερο ΚΑΠΗ! :) ;D ;D
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:13:46 μμ »
χαχαχαχαχαχα! Θεός ο νεαρός λοιπόν nikgre!!! Ούτε στο ΚΑΠΗ έχουν αντίκρισμα πια. :P Εντάξει, δε με πήραν και οι αιώνες! Και οι εκπαιδευτικοί δε γερνούν ποτέ, το ξέρεις αυτό... Η φοιτητιώσα και μαθητιώσα νεολαία μάς κρατά πάντα πνευματικώς νεανίζοντας! ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2012, 04:22:54 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:14:44 μμ »
 Συμφωνώ. Γιατί, ανεξάρτητα από την τραγική οικονομική συγκυρία που έχει φέρει κακοδαιμονία σε όλη τη χώρα και την οποία δε θα θίξω στην παρούσα περίσταση, τέτοιου είδους άτομα αφενός μάς ρεζιλεύουν και αφετέρου πετιούνται με τις κλωτσιές έξω από την τάξη, αφού δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος της. Συνεπώς, σοβαρότης και υπευθυνότης... όπως, έλεγε και ένας παλιός προπονητής του Ολυμπιακού (ο Διαμαντόπουλος) νομίζω. :D

... Και κάτι πολύ σοβαρό ...τώρα θα σε λυπήσω, βέβαια, αλλά όντως το "νεαρέ" απευθυνόταν στον  nikgre που είναι μικρούλης.  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:40:42 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:18:29 μμ »
Θά 'θελες λιγουλάκι να σε προσφωνήσουν με αυτόν τον τίτλο... Τα διδακτορικά σας και στο πλησιέστερο ΚΑΠΗ! :) ;D ;D

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
...Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι... ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ...
 :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:21:20 μμ »
Ναι... ναι, το αντελήφθην σχετικά γρήγορα... Τι να κάνουμε! Θα το ξεπεράσω... :P Τόπο στα νιάτα, γραυ μου! ;D
Δεν έχεις διδακτορικό;;; Πόρτα στο ΚΑΠΗ!!! ;) :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2012, 04:27:23 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:27:12 μμ »
 Δεν έχω η έρμη, στα νιάτα μου δεν ήταν της...μοδός που λένε. Πω πω τι έπαθα :'( :'( :'( :'(
Χμμμ, ανήκω, όμως, στην κατηγορία των ... κλασικών, ξέρεις, όχι των εικονογραφημένων, των άλλων  ;). Αυτό πιάνεται; ;D ;D ;D ;D


Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:33:03 μμ »
Ου ου!!! Παρόλο που αν περίμενα λίγο, θα σου απαντούσε κάποια κλασικαρία από τις γνωστές βεβαίως-βεβαίως, :D θα σε καθησυχάσω: πιάνεται και παραπιάνεται... και ισοδυναμεί με 10 διδακτορικά!!! ;D Επομένως, πρώτο τραπέζι στο ΚΑΠΗ! ;) :D
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 21, 2012, 04:39:01 μμ »
Ουφ, εντάξει, τώρα ηρέμησα.  8) :D

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 22, 2012, 09:54:20 πμ »
Δεν θα έπρεπε να συμμετάσχω στην κουβέντα..λόγω κλονισμού νεύρων τελευταία αλλά θα το κάνω..Σε αρκετά σχολεία που υπηρέτησα αρκετοί (προς θεού όχι όλοι) κλασικοί φιλόλογοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους υπεράνω. Συνάντησα όμως κάποιους που δεν ήξεραν την τύφλα τους. Μπέρδευαν δασεία με ψιλή και δεν ήξεραν να βγάλουν μια αξιοπρεπή μετάφραση σε ένα άγνωστο κείμενο. Προσωπικά η ψιλή και η δασεία μου περνάνε αδιάφορες..Ο καλός καθηγητής φαίνεται στην τάξη..Είναι αυτός που τα παιδιά μπαίνουν με χαρά στο μάθημά του (όχι για να σπάσουν πλάκα..δεν εννοώ τέτοια χαρά ;D) και όχι με φόβο ή απέχθεια. Η παιδαγωγική επιστήμη σε κάποιους τομείς το έχει παρακάνει με την super ουάου (πως φαίνομαι ότι δεν είμαι του κλασικού :D) ανάλυση. Υπερ-αναλύσαμε παιδαγωγικές μεθόδους και ψυχολογικά προβλήματα. Το θέμα μας όμως εδώ είναι το κατά πόσο μπορούν όλοι οι συνάδελφοι ασχέτως κατεύθυνσης να σταθούν και να δημιουργήσουν σε μια τάξη. Αυτός που πρέπει να είναι σε τάξη είναι ο ακομπλεξάριστος και ολοκληρωμένος άνθρωπος. Αυτός που διαρκώς μαθαίνει και έχει καλή διάθεση και να κριθεί από τους μαθητές του και να αυτοκριθεί. Πήξαμε στις αυθεντίες σε αυτή τη χώρα. Και ο σωστός είναι σωστός... Ασχέτως ειδικότητας και μαθημάτων που πήρε στη σχολή (καλά ακόμη αυτά θυμάστε????). By the way...Είμαι από το Ιστορικό-Αρχαιολογικό. Με τρεις επιτυχίες ΑΣΕΠ (όχι ότι κι αυτό λέει κάτι στην τελική..) ;)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 22, 2012, 01:22:26 μμ »

Αγαπητή Εύα, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από αυτό που έγραψες για την Παιδαγωγική Επιστήμη. Ο σκοπός όλων των επιστημών είναι να ερευνούν και να αναλύουν, το ίδιο κάνει και η Ιστορία και η Αρχαιολογία, σε μία από τις οποίες ειδικεύτηκες. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς για τη λεπτομερέστατη ανάλυση ενός αρχαίου μνημείου (διαστάσεις σε εκατοστά, μην πω και χιλιοστά), ενός ψηφιδωτού (ακριβής αριθμός ψηφίδων, κάτι χιλιάδες δηλαδή) ή για τις μακροσκελέστατες ερμηνείες και αναλύσεις ενός ιστορικού γεγονότος. Όσο κι αν κουράζει όμως η επιστημονική ανάλυση, πρέπει να γίνεται. Το θέμα είναι να αξιοποιούμε αυτά τα στοιχεία, τα εφόδια που μας δίνονται πχ. τις παιδαγωγικές μεθόδους και τις στρατηγικές διδασκαλίας για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη τέλεση του εκπαιδευτικού μας έργου. Στο πανεπιστήμιο μαθαίνουμε πολλές θεωρίες και καλώς γίνεται, για να υπάρχει ποικιλία και εύρος επιλογών. Στο σχολείο και στην εκπαιδευτική πρακτική εφαρμόζουμε από όλες αυτές όποιες κρίνουμε κατάλληλες. Όποιος ειδικεύεται στην Παιδαγωγική στη σχολή μας έχει κατανοήσει πλήρως αυτό το ζήτημα. Και δε νομίζω ότι με το 1 άντε 2 μαθήματα (αν επέλεξες και το μάθημα του Η΄ εξαμήνου) έπηξες στη θεωρία. Τι να πουν και οι συνάδελφοί σου Παιδαγωγοί που έχουν διδαχτεί περισσότερα από 20 τέτοια πεντάωρα μαθήματα (35 πλέον με το νέο πρόγραμμα των τρίωρων μαθημάτων). Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως. Ο σωστός εκπαιδευτικός πρέπει πρώτα να είναι ολοκληρωμένη προσωπικότητα και να μπορεί να σταθεί στην τάξη, ώστε να προσφέρει όχι μόνο γνώσεις αλλά και ήθος (το οποίο λείπει πια) στους νέους και να συμβάλει στην πολύπλευρη ανάπτυξή τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2012, 10:45:49 μμ από newseditor »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 22, 2012, 03:07:32 μμ »
H πολλή θεωρία βλάπτει τον εγκέφαλο!!! ;D ;) Το ίδιο ισχύει για όλες τις ειδικότητες. Η super ανάλυση βλάπτει..πραγματικά το πιστεύω.. :'( Και γι'αυτό πολλές φορές γινόμαστε κουραστικοί στα παιδιά. Όπως και να έχει συμφωνούμε ότι το τμήμα δεν "χτίζει" τον σωστό δάσκαλο.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 22, 2012, 05:00:21 μμ »
:) Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. ;D Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Απ: τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας ΑΣΕΠ
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 22, 2012, 09:29:34 μμ »
:) Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. ;D Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.

To χιλιοστό πάντα μετράει! Σακκούλι το σακκούλι λέει ο λαός... ;D Δεν ασχολήθηκα και πολύ με το επάγγελμα του αρχαιολόγου και γι'αυτό πάσα συζήτηση για ψηφιδωτά μου περνάει ψιλο-αδιάφορη 8). Έφαγα τα νιάτα μου σε φροντιστήρια και σε αίθουσες 8) Γραυς γαρ.... :P

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161979
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 451
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.