0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
με την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....
Παράθεση από: bitch στις Οκτωβρίου 25, 2011, 04:48:54 pmμε την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....υποθέτω ότι το διδακτικής προετοιμασίας είναι για την προετοιμασία μας στο σπίτι, οπότε θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι δεν διορθώνω ασκήσεις, διαγωνίσματα κλπ στο σπίτι, δεν ετοιμάζω ασκήσεις, τεστ, και γενικά δεν δουλεύω καθόλου εκτός τάξης. Από κει και πέρα όμως, τι μου φταίνε τα παιδάκια να πληρώνουν τις αμαρτίες του υπουργείου; Οπότε όλα καταλήγουν στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού..
Παράθεση από: villie στις Οκτωβρίου 25, 2011, 06:53:49 pmΠαράθεση από: bitch στις Οκτωβρίου 25, 2011, 04:48:54 pmμε την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....υποθέτω ότι το διδακτικής προετοιμασίας είναι για την προετοιμασία μας στο σπίτι, οπότε θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι δεν διορθώνω ασκήσεις, διαγωνίσματα κλπ στο σπίτι, δεν ετοιμάζω ασκήσεις, τεστ, και γενικά δεν δουλεύω καθόλου εκτός τάξης. Από κει και πέρα όμως, τι μου φταίνε τα παιδάκια να πληρώνουν τις αμαρτίες του υπουργείου; Οπότε όλα καταλήγουν στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού..ακριβώς αυτό villieόλα καταλήγουν στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ του εκπαιδευτικού! Δε λέμε βέβαια να δουλεύουν οι εκπ/κοί χωρίς να πληρώνονται αλλά δεν μετριούνται όλα με το χρήμα...( ευτυχώς!)
Και εγώ πιστεύω πως ο κλάδος μας αντέχει και μια περαιτέρω μείωση μισθολογικής δαπάνης γύρω στο 30%...
για να απαιτήσεις αύξηση θα πρέπει αυτούς τους "λουφαδόρους" που περιγράφεις να τους "δώσεις στυγνά" . Αν δεν το κάνεις είσαι εξίσου λουφαδόρος με αυτούς - ακριβώς επειδή δεν αποφασίζεις να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα... Γιατί αν ας πούμε φύγουν αυτοί οι 10-20 λουφαδόροι αμέσως θα έχεις τα δικά τους εισοδήματα που θα μπορείς πια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να μοιραστούν στους υπόλοιπους που ΔΕΝ είναι λουφαδόροι. Αν δεν το κάνεις και συνεχίσεις να τους ανέχεσαι στους κόλπους της κατά τα άλλα υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε η 30% μείωση που λες, είναι μάλλον λίγη .και εν πάσει περιπτώσει γιατί πρέπει να κατέχουν οργανικές θέσεις ή θέση στο δημόσιο κάποιοι λουφαδόροι και να μην δοκιμάσουν την τύχη τους οι ορδές αδιόριστων εκπαιδευτικών που περιμένουν εκεί έξω;
Το παραπάνω μήνυμα το έγραψα ειρωνικά, αλλά τώρα που το ξανασκέφτηκα, εγώ μάλλον θα πήγαινα στο σχολείο και με 500 ευρώ... Τις περισσότερες ημέρες η δουλειά - λειτούργημα του εκπαιδευτικού μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση και θα την έκανα και από χόμπυ... Να μπορούσα να βρω και μια απασχόληση το απόγευμα που να αποδίδει περισσότερα χρήματα...
Παράθεση από: bitch στις Οκτωβρίου 25, 2011, 07:28:09 pmγια να απαιτήσεις αύξηση θα πρέπει αυτούς τους "λουφαδόρους" που περιγράφεις να τους "δώσεις στυγνά" . Αν δεν το κάνεις είσαι εξίσου λουφαδόρος με αυτούς - ακριβώς επειδή δεν αποφασίζεις να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα... Γιατί αν ας πούμε φύγουν αυτοί οι 10-20 λουφαδόροι αμέσως θα έχεις τα δικά τους εισοδήματα που θα μπορείς πια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να μοιραστούν στους υπόλοιπους που ΔΕΝ είναι λουφαδόροι. Αν δεν το κάνεις και συνεχίσεις να τους ανέχεσαι στους κόλπους της κατά τα άλλα υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε η 30% μείωση που λες, είναι μάλλον λίγη .και εν πάσει περιπτώσει γιατί πρέπει να κατέχουν οργανικές θέσεις ή θέση στο δημόσιο κάποιοι λουφαδόροι και να μην δοκιμάσουν την τύχη τους οι ορδές αδιόριστων εκπαιδευτικών που περιμένουν εκεί έξω;Υπάρχουν κάποια άλματα λογικής στο σκεπτικό αυτό..Πρώτον, είναι απαράδεκτο να απαιτούμε να γίνεται ένας εκπαιδευτικός ρουφιάνος με ή χωρίς κουκούλα. Ποιος κάνει σωστά ή όχι τη δουλειά του, είναι θέμα μιας σωστής αξιολόγησης. Φυσικά, εξαιρούνται περιπτώσεις όπου υπάρχουν οφθαλμοφανείς παραβάσεις καθηκόντων, οπότε έτσι κι αλλιώς π.χ. ο διευθυντής οφείλει να καταγγείλει κλπ.Δεύτερον, ακόμα κι αν βρεθούν οι λουφαδόροι και απολυθούν (αν και διαφωνώ γενικά με την πρακτική της απόλυσης ως τιμωρία, αλλά θα προτιμούσα σε μια μελλοντική κοινωνία να υπήρχαν άλλοι τρόποι επανεκπαίδευσης, επιμόρφωσης κλπ...), αυτό θα σημαίνει ότι θα πρέπει να προσληφθούν άλλοι στη θέση τους για να καλυφθούν τα κενά. Άρα για ποια "αναδιανομή" εισοδημάτων μιλάμε;Τέλος, όπως προανέφερα, η απόλυση από μόνη της δεν είναι λύση, εκτός αν θεωρήσει το κράτος ότι θέλει να τον πετάξει στον καιάδα και δεν του είναι χρήσιμη ποια αυτή η μονάδα.. Αντ' αυτού, θα πρέπει να δίνεται κατάλληλη ευκαιρεία για επανόρθωση του "λουφαδόρου" κλπ, και αν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται συνέχεια, τότε να λαμβάνονται άλλα μέτρα (προφανώς μιλάμε σε φιλοσοφικό επίπεδο τώρα).