0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: olgalia στις Ιουνίου 09, 2011, 12:01:09 pmΤον συγκεκριμένο μαθητή δεν έχει νόημα να τον κόψεις τον Ιουνη αφού θα τον περάσεις το Σεπτέμβρη! Γιατί να τον περάσω Σεπτέμβρη υποχρεωτικά; Με αυτό που πρότεινα θα μπορεί να πάει στη Γ Λυκείου αλλά να χρωστάει ακόμα τα Μαθηματικά της Α. Διάβασε καλύτερα αυτό που πρότεινα. Έτσι δεν θα είμαι υποχρεωμένος να τον περάσω Σεπτέμβρη ή να νιώθω τύψεις ότι αν τον κόψω θα χάσει μια ολόκληρη χρονιά και αυτό ίσως έχει συνέπειες στη ζωή του. Απλά πράγματα. Όπως στο πανεπιστήμιο.Παράθεση από: olgalia στις Ιουνίου 09, 2011, 12:01:09 pmΕπίσης ένας μαθητής που γράφει σε ένα μάθημα 0-5 σε κάθε διαγώνισμα και είναι ήδη μαθητής Λυκείου (αν και στο Γυμνάσιο δε βλέπω διαφορά) δεν υπάρχει περίπτωση όσες φορές και να τον κόψεις κάποια στιγμή να μάθει τα βασικά στο συγκεκριμένο μάθημα.Ούτε σε αυτό συμφωνώ. Πολλοί κοπήκαμε στο πανεπιστήμιο γράφοντας 0 και 1. Αλλά τελικά όταν στρωθήκαμε το περάσαμε το μάθημα. Τουλάχιστον τα βασικά θα τα μάθει. Τώρα δεν μπαινει καν στον κόπο να τα μάθει αφού με το 20άρι στα θρησκευτικά κέρδισε την προαγωγή του στην επόμενη τάξη. Ισχύει δηλαδή σήμερα το εξής παραλογο: γιατί να διαβάσω Μαθηματικά αφού θα γράψω καλά Θρησκευτικά και έτσι θα κάνω τη δουλειά μου χωρίς κόπο!!!! Απαράδεκτο κατ' εμέ.Συμφωνώ με summit ότι πιο αυστηρά πρέπει να είναι τα πράγματα σε Δημοτικό και Γυμνάσιο.
Τον συγκεκριμένο μαθητή δεν έχει νόημα να τον κόψεις τον Ιουνη αφού θα τον περάσεις το Σεπτέμβρη!
Επίσης ένας μαθητής που γράφει σε ένα μάθημα 0-5 σε κάθε διαγώνισμα και είναι ήδη μαθητής Λυκείου (αν και στο Γυμνάσιο δε βλέπω διαφορά) δεν υπάρχει περίπτωση όσες φορές και να τον κόψεις κάποια στιγμή να μάθει τα βασικά στο συγκεκριμένο μάθημα.
killbill ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα φοιτηντη του μαθηματικου με ενα μαθητη του επαλ?λιγο αστοχο το βρισκω