0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: stroumfaki στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:29:36 pmΠαράθεση από: el_greco στις Ιανουαρίου 11, 2012, 12:12:20 pmΈπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο χθες, διαπιστώθηκε, πως υπάρχει το ενδεχόμενο να μην βγει η εγκύκλιος για φέτος αλλά για του χρόνου. Υπάρχει κάτι νεότερο για αυτό το θέμα;Ενημέρωση από Δημήτρη Μπράτη: ΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Παράθεση από: el_greco στις Ιανουαρίου 11, 2012, 12:12:20 pmΈπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο χθες, διαπιστώθηκε, πως υπάρχει το ενδεχόμενο να μην βγει η εγκύκλιος για φέτος αλλά για του χρόνου. Υπάρχει κάτι νεότερο για αυτό το θέμα;Ενημέρωση από Δημήτρη Μπράτη: ΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Έπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο χθες, διαπιστώθηκε, πως υπάρχει το ενδεχόμενο να μην βγει η εγκύκλιος για φέτος αλλά για του χρόνου. Υπάρχει κάτι νεότερο για αυτό το θέμα;
Παράθεση από: paschalist στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:38:22 pmΠαράθεση από: stroumfaki στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:29:36 pmΠαράθεση από: el_greco στις Ιανουαρίου 11, 2012, 12:12:20 pmΈπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο χθες, διαπιστώθηκε, πως υπάρχει το ενδεχόμενο να μην βγει η εγκύκλιος για φέτος αλλά για του χρόνου. Υπάρχει κάτι νεότερο για αυτό το θέμα;Ενημέρωση από Δημήτρη Μπράτη: ΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Ο.Λ.Μ.Ε. Ερμού & Κορνάρου 2ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255FAX: 210 32 27 382email:olme@otenet.gr www.olme.gr Αθήνα, 11/1/12ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΣ ΟΛΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣΠραγματοποιήθηκε στις 10-1-12 συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την Υπουργό Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου.Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διαμαρτυρήθηκε:• για τη δυσχερή κατάσταση στην οποία έχει φέρει τη δημόσια εκπαίδευση η πολιτική των μνημονίων (των περικοπών, των καταργήσεων σχολείων και εκπαιδευτικών υποστηρικτικών υπηρεσιών κ.λπ.), • για τη δραματική μείωση των αποδοχών των εκπαιδευτικών, τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση που προβλέπει το νέο μισθολόγιο – βαθμολόγιο.Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαίτησε την επίλυση των προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, όπως αυτά κατατέθηκαν με το από 5/12/11 υπόμνημά μας και το υπόμνημα για τις επιπτώσεις του ν.4024/11 (16/12/11).Οι απαντήσεις της Υπουργού Παιδείας όχι μόνο δεν επιλύουν κανένα από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και η δημόσια εκπαίδευση, αλλά η επιμονή στην ίδια εφαρμοζόμενη μνημονιακή πολιτική θα δημιουργεί ολοένα και περισσότερα. «Δεν έχουν τελειώσει τα δύσκολα», ανέφερε χαρακτηριστικά η Υπουργός. Τα «δύσκολα» βεβαίως είναι μόνο για τους εργαζόμενους και όχι για τους οικονομικά ισχυρούς, σημειώνουμε εμείς.Επιμένει η Υπουργός Παιδείας στην κατάθεση νομοσχεδίου από αυτή την κυβέρνηση για το Λύκειο (Γενικό – Τεχνολογικό) και το εξεταστικό (εφόσον υπάρξει συμφωνία στα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση). Η Υπουργός ανέφερε επίσης τη θέση ότι η εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΑΤΕΙ θα γίνεται σε τμήμα και όχι σε σχολή. Η Υπουργός Παιδείας απέρριψε την πρόταση της ΟΛΜΕ για ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, επιμένοντας στην «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, αξιοποιώντας και το πρόγραμμα της «αυτοαοξιολόγησης της σχολικής μονάδας».Στη συνάντηση το ΔΣ της ΟΛΜΕ έθεσε με έντονο τρόπο να μην υπάρξουν εφεδρεία και απολύσεις στην εκπαίδευση δηλώνοντας πως σε αντίθετη περίπτωση οι κινητοποιήσεις του κλάδου είναι δεδομένες και σε οποιαδήποτε περίοδο. Η Υπουργός Παιδείας απάντησε ότι δεν θα εφαρμοστεί η εφεδρεία στους εκπαιδευτικούς, αλλά μίλησε για «σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού», που ευθέως παραπέμπει στις υποχρεωτικές μετακινήσεις και μετατάξεις.Η Υπουργός Παιδείας επανέλαβε πως ουσιαστικά δεν θα γίνουν φέτος διορισμοί (ούτε διαγωνισμός, παρά μόνο στην ειδική αγωγή) και αυτό βεβαίως θα έχει επίπτωση και στον αριθμό των μεταθέσεων. Ανέφερε δε ότι θα μετατραπεί σε 2ετή, η υποχρεωτική 3ετής παραμονή των νεοδιορίστων στην αρχική τους τοποθέτηση, στην οποία ο κλάδος είχε αντιταχθεί από τη θεσμοθέτησής της με το ν.3848/10. Όσον αφορά τις αποσπάσεις, δεσμεύτηκε να επανεξετασθούν τα κριτήρια τους και να ενταχθούν και άλλες κατηγορίες ασθενειών στο σχετικό Π.Δ.Σε παρατήρηση της ΟΛΜΕ ότι υπάρχουν εκρηκτικά προβλήματα με τη μεταφορά των μαθητών σε πολλές περιοχές της χώρας, απάντησε ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί! Δυστυχώς όμως το πρόβλημα παραμένει κι έχει πάρει εκρηκτικές διατάσεις. Επίσης δεν υπήρξε καμία δέσμευση από την Υπουργό σχετικά με τα χρωστούμενα στους συναδέλφους που εργάστηκαν στην ΠΔΣ τα προηγούμενα χρόνια, παρά μόνο πως «θα γίνει μια ακόμη προσπάθεια να το συζητήσουν με το ΓΛΚ»! Συνοψίζοντας και εκτιμώντας συνολικά τη συνάντηση, είναι φανερό πως αυτή δεν προσέφερε νέες απαντήσεις ή λύσεις στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Ενάμιση χρόνο από την προηγούμενη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με την κ. Διαμαντοπούλου (Σεπτέμβριος 2010), η συνάντηση αυτή μάλλον εντάσσεται, από την πλευρά του Υπουργείου, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής του στρατηγικής και μόνο. Είναι ξεκάθαρο ότι, απαιτείται να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, αγωνιστικότητα και συσπείρωση τον αγώνα μας για τη συνολική ανατροπή αυτής της πολιτικής κυβέρνησης και τρόικας, χωρίς ταλαντεύσεις και αναμονή.
πιστευω φετος για τους φιλολογους τουλαχιστον να δωθουν μεταθεσειςγιατι εχουν φυγει πολλοι στην συνταξη
Πράγματι υπάρχουν πολλές συνταξιοδοτήσεις στους κλάδους ΠΕ2 , ΠΕ3 , ΠΕ4 .Από την άλλη αν μεταθέσουν πολύ κόσμο προς τα αστικά κέντρα πως θα καλύψουν τα κενά που θα δημιουργηθούν στην περιφέρεια ; ( τη στιγμή που οι προσλήψεις είναι είδος προς εξαφάνιση ) .Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα υπάρξουν και αρκετές νέες συγχωνεύσεις σχολείων . Συνεπώς μέρος των κενών θα καλυφθεί μέσω αυτής της οδού .Δύσκολες οι προβλέψεις λοιπόν .
Η Υπουργός Παιδείας επανέλαβε πως ουσιαστικά δεν θα γίνουν φέτος διορισμοί (ούτε διαγωνισμός, παρά μόνο στην ειδική αγωγή) και αυτό βεβαίως θα έχει επίπτωση και στον αριθμό των μεταθέσεων. Ανέφερε δε ότι θα μετατραπεί σε 2ετή, η υποχρεωτική 3ετής παραμονή των νεοδιορίστων στην αρχική τους τοποθέτηση
συναδελφοι να ρωτησω κατι. αν ψηφιστει την παρασκευη θα δωθει αμεσως η προθεσμια των 10 ημερων η ενδεχεται να βγει κ λιγες μερες αργοτερα?