0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πλέον όχι (και έτσι είναι και το σωστό..). Παλιότερα, κάποιος που έπαιρνε αποσπάσεις σε ΑΕΙ έκανε και κάποιο διδακτορικό σε κάποιον καθηγητή του ΑΕΙ.Όμως για να εκλεγεί ΔΕΠ (Επίκουρος κλπ.), έπρεπε να έχει μεγάλη "ισχύ" ο καθηγητής τουγια να μπορέσει να τον κάνει Επίκουρο.Προσωπικά δεν γνωρίζω κάποιον που να έγινε ΔΕΠ "εξαιτίας" αποσπάσεων σε κάποιο ΑΕΙ. Οι πιο πολλοί που παίρνουν απόσπαση σε ΑΕΙ (πάντα με «εξωτερική» βοήθεια βεβαίως-βεβαίως), το κάνουν είτε επειδή κάνουν κάποιο διδακτορικό, είτε επειδή θέλουν να είναι κοντά στο σπίτι τους (που από τις φετινές αποσπάσεις πολύ λίγες είναι από «μακρινές» Διευθύνσεις), είτε επειδή η διδασκαλία στο ΑΕΙ είναι πιο «εύκολη», με την έννοια ότι επικεντρώνεται κάποιος στο γνωσιακό κομμάτι και όχι στην διαχείριση της τάξης.
Και υπάρχουν και μπόλικα άτομα με Α.Μ. που ξεκινά από 71 και 72. Με το που τελείωσε η διετία τσακ μπαμ πήραν την απόσπαση. Ίσως για μερικούς ο διορισμός σαν εκπαιδευτικός (που ήρθε και σχετικά εύκολα σε κάποιους κλάδους το 2022), να ήταν ένα μέσο για να ανοίξουν και άλλες πόρτες. Μπορεί οι αποσπάσεις να είναι κάτι προσωρινό, στην τριτοβάθμια όμως έτσι ξεκινάνε να χτίζονται πολλές καριέρες...
Κάποιοι πρόλαβαν και έγιναν ΕΔΙΠ βέβαια. Αλλα όλο αυτό το πλήθος έχουν αποσπαστεί για διδασκαλία;;;
Η τελευταία διετία γέμισε τα σχολεία με ανθρώπους που έχουν διδακτορικό και μας υπενθύμιζαν συνέχεια την ανωτερότητά τους και το πόσο πολύ θέλουν να φύγουν από την δευτεροβάθμια και να πάνε να διδάξουν στην τριτοβάθμια...
Συγνώμη προκαταβολικά για την ερώτηση …είμαι άσχετος εντελώς … αποσπάσεις σε φορείς – πανεπιστήμιο πως γίνονται;; … προκηρύσσονται συγκεκριμένες θέσεις … πως κάνει κάποιος αίτηση και που;;; είδα την σχετική ΄΄ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΄΄ αλλά δεν μου λύθηκε η απορία …
Όσοι δεν θέλουν το σχολείο για τον α,β,γ, λόγο, ας βρουν τρόπους να μονιμοποιηθούν στην τριτοβάθμια, ώστε να ελευθερωθούν οι θέσεις που καταλαμβάνουν στη β/θμια.
Επίσης, μιλάμε τώρα μικρό αριθμό αιτήσεων σε σχέση με το σύνολο των εκπαιδευτικών.Περισσότερες ήταν οι αιτήσεις για μετάταξη πάντως.
Επίσης, μιλάμε τώρα μικρό αριθμό αιτήσεων σε σχέση με το σύνολο των εκπαιδευτικών.
Άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου έχουν μεγαλύτερο αριθμό αποσπάσεων.
Περισσότερες ήταν οι αιτήσεις για μετάταξη πάντως.
Ότι μπλόκαραν φέτος με ευθύνη της Υπηρεσίας η οποία έβαλε τεχνητό φραγμό.
Καμία άλλη ομάδα εργαζομένων του Δημοσίου δεν έχει τόσες χιλιάδες αποσπάσεις εκτός του εργασιακού αντικειμένου για το οποίο έχει διοριστεί.Γι' αυτό (και για όσο συνεχίζει να υπάρχει η δυνατότητα αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε Φορείς), αν κάποιος είναι υπέρ της αξιοκρατίας και της διαφάνειας θεωρώ ότι πρέπει να υποστηρίζει την προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων (όπως συμβαίνει στις αποσπάσεις μέσω Ε.Σ.Κ.), με περίγραμμα θέσης και τη μοριοδότηση της διαδικασίας των αποσπάσεων. Δηλ. να ξέρουμε εκ των προτέρων π.χ. πόσους ΠΕ11 και πού χρειάζεται το Πανεπιστήμιο Πατρών, πόσους ΠΕ03 ή ΠΕ60 και γιατί χρειάζεται η Δημόσια Κεντρική