*

Αποστολέας Θέμα: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 24876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« στις: Νοεμβρίου 29, 2010, 08:48:44 am »

Καταργούνται σχολεία, γραφεία Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις

Η εφαρμογή του «Καλλικράτη» στη διοίκηση, την εκπαίδευση και το υπουργείο Παιδείας με τους αναρίθμητους οργανισμούς, θα στείλει τη νέα χρονιά δεκάδες εκπαιδευτικούς σε άλλο πόστο ή στο σπίτι τους



http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=43780948
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:48:27 »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 29, 2010, 09:53:01 am »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 22, 2013, 11:19:43 pm από glory3 »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 29, 2010, 10:46:39 am »
Καταργούνται σχολεία, γραφεία Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις
Η εφαρμογή του «Καλλικράτη» στη διοίκηση, την εκπαίδευση και το υπουργείο Παιδείας με τους αναρίθμητους οργανισμούς, θα στείλει τη νέα χρονιά δεκάδες εκπαιδευτικούς σε άλλο πόστο ή στο σπίτι τους

Το τελευταίο, αν αφορά μονίμους εκπαιδευτικούς, είναι μόνο για λαϊκή (και ΜΜΕ) κατανάλωση και τίποτε άλλο.
Αν αναφέρεται σε μείωση αναπληρωτών και ωρομισθίων ίσως να έχει βάση

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 30, 2010, 01:39:33 pm »
Καταργούνται σχολεία, γραφεία Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις
Η εφαρμογή του «Καλλικράτη» στη διοίκηση, την εκπαίδευση και το υπουργείο Παιδείας με τους αναρίθμητους οργανισμούς, θα στείλει τη νέα χρονιά δεκάδες εκπαιδευτικούς σε άλλο πόστο ή στο σπίτι τους

Το τελευταίο, αν αφορά μονίμους εκπαιδευτικούς, είναι μόνο για λαϊκή (και ΜΜΕ) κατανάλωση και τίποτε άλλο.
Αν αναφέρεται σε μείωση αναπληρωτών και ωρομισθίων ίσως να έχει βάση

Συμφωνω και στα δυο σημεια.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:48:27 »

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 30, 2010, 01:54:04 pm »
Δηλαδή θα πάρει λιγότερους αναπληρωτές ακόμα και στις βασικές ειδικότητες; Γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει και άλλο κύμα συντάξεων .Όχι βέβαια όπως το φετινό αλλά θα υπάρξει .

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 30, 2010, 02:23:00 pm »
Δηλαδή θα πάρει λιγότερους αναπληρωτές ακόμα και στις βασικές ειδικότητες; Γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει και άλλο κύμα συντάξεων .Όχι βέβαια όπως το φετινό αλλά θα υπάρξει .

Eννοω πως οταν ο συντακτης γραφει για εκπαιδευτικους που θα πανε στο σπιτι τους, δεν αναφερεται σε μονιμους αλλα σε ωρομισθιους και αναπληρωτες.   
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 30, 2010, 02:29:34 pm »
Γενικα μιλωντας, ο καθεις κανει τις δικες του υποθεσεις για τον αριθμο των διορισμων μονιμου προσωπικου και των προσληψεων ωρομισθιων και αναπληρωτων του χρονου, αναλογα με την προοδο που σημειωνει στα ταχυρυθμα επιμορφωτικα σεμιναρια σπλαχνοσκοπιας που οργανωνονται εσχατως υπο την αιγιδα του ΥΠΠΔ
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 01, 2010, 04:45:14 pm »
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1869%3A01-12-10-----&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el


Αναβάθμιση της διοίκησης της εκπαίδευσης
 
Η υφιστάμενη κατάσταση
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αντανακλά τη γενικότερη εικόνα της δημόσιας διοίκησης, η οποία στη χώρα μας χαρακτηρίζεται από συγκεντρωτισμό και ενίσχυση της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά και από την αναποτελεσματικότητα και τις υψηλές περιφερειακές ανισότητες. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα παραμένει, παρά τις όποιες θεσμικές βελτιώσεις, ένα συγκεντρωτικό σύστημα, αφού ελάχιστες ουσιαστικές αρμοδιότητες διοίκησης έχουν μεταφερθεί σε τοπικό-σχολικό επίπεδο. Η εκπαιδευτική πολιτική παράγεται μόνο στην κορυφή της πυραμίδας της διοίκησης (Υπουργείο). Πλήθος εγκυκλίων και νόμων ρυθμίζουν κυρίως κεντρικά και την παραμικρή λεπτομέρεια της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια για την ανάπτυξη δημιουργικών πρωτοβουλιών και στερώντας το σύστημα από την απαραίτητη ευελιξία και προσαρμοστικότητα μέσα σε ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι παραπάνω διαπιστώσεις ενισχύονται από τη δημιουργία ενός πληθωριστικού και πολύπλοκου συνόλου οργάνων και λειτουργιών με ιδιαίτερες δυσκολίες στην άσκηση αποτελεσματικής εποπτείας και διαχείρισης.
Άλλα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η πλημμελής επικοινωνία, διασύνδεση και συντονισμός στο εσωτερικό του λόγω των πολλών επιπέδων διοίκησης, ο διεκπεραιωτικός ρόλος των στελεχών και ιδιαίτερα των διευθυντών των σχολικών μονάδων, το γεγονός ότι οι δεσμευτικές κεντρικές αποφάσεις λειτουργούν κάποιες φορές ως άλλοθι αδράνειας, καθώς και η περιορισμένη παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 01, 2010, 04:46:58 pm από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 806
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #8 στις: Δεκεμβρίου 01, 2010, 05:43:07 pm »
O Φυκαρης φυσαει...............






Κατάργηση Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων για περιορισμό του κόστους εκπαίδευσης. Μύθοι και πραγματικότητα, του Ιωάννη Φύκαρη


++
Στο κόστος λειτουργίας ενός σχολείου συγκαταλέγονται δυο κύριοι παράγοντες. Πρώτον, οι μισθοί των εκπαιδευτικών και δεύτερον, τα υπόλοιπα έξοδα συντήρησης, καθαριότητας, αναλωσίμων και άλλων συναφών. Με μια πρώτη εκτίμηση φαίνεται ότι η κατάργηση ενός σχολείου αυτομάτως καταργεί και τα συγκεκριμένα έξοδα. Η βαθύτερη, ωστόσο, προσέγγιση δείχνει ότι η κατάργηση δημιουργεί ταυτόχρονα ένα άλλο και ιδιαίτερα υπέρογκο κόστος, που αφορά το κόστος μετακίνησης των μαθητών από διάφορες περιοχές σε ένα κεντρικό σχολείο. Η έρευνα δείχνει ότι το κόστος αυτό είναι ιδιαίτερα υψηλό, τόσο, μάλιστα, που στις περισσότερες των περιπτώσεων να είναι πολύ υψηλότερο από αυτό της διατήρησης της λειτουργίας των Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων στις περιοχές όπου εδρεύουν. Επιπλέον, στο κόστος μετακίνησης πρέπει να προστεθεί και το κόστος μισθοδοσίας των επιπρόσθετων εκπαιδευτικών, που θα απαιτηθεί να υπάρξουν στα κεντρικά σχολεία, λόγω της αύξησης του μαθητικού δυναμικού σε αυτά, εξαιτίας της εισαγωγής και των μαθητών από τα καταργημένα σχολεία, καθώς επίσης και των επιπρόσθετων λειτουργικών εξόδων (συντήρησης, αναλωσίμων κλπ), εξαιτίας και πάλι της αύξησης του μαθητικού τους δυναμικού. Η άθροιση των εξόδων αυτών όχι μόνο δεν καθιστά "πανάκριβα" τα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία, όπως υποστηρίζεται, αλλά αντιθέτως πολύ πιο οικονομικά.
 

    Επιπλέον και πέραν των ποσοτικών οικονομικών δεδομένων πρέπει να συνυπολογισθούν και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά κόστους, στα οποία περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

 

 

 

    * Επικινδυνότητα μετακίνησης των μαθητών.
    * Έλλειψη επιτήρησης τόσο κατά τη μετακίνηση των μαθητών, όσο και στην πιθανή καθυστέρηση αποχώρησής τους από το σχολείο, εξαιτίας καθυστερήσεων των μεταφορικών μέσων.
    * Αύξηση της παραβατικής συμπεριφοράς, λόγω μειωμένου ελέγχου κατά τη μετακίνηση των μαθητών.
    * Επιβάρυνση κόπωσης των μετακινούμενων μαθητών, οι οποίοι πρέπει να ξεκινούν πολύ νωρίτερα από το σπίτι τους και να επιστρέφουν πολύ αργότερα συγκριτικά με άλλους συμμαθητές τους, οι οποίοι κατοικούν στην περιοχή, στην οποία εδρεύει το κεντρικό σχολείο.

Και μία ακόμη κυριότατη επισήμανση πέρα των οικονομικών δεδομένων. Σειρά έγκυρων και επιστημονικά τεκμηριωμένων ερευνών στο διεθνή χώρο, αλλά και στον ελληνικό, αν και σε μικρότερη έκταση, ως προς το πλήθος των ερευνών, δηλώνει ότι τα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία κάθε άλλο παρά "ατροφικά" μπορούν να χαρακτηριστούν. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερευνών αυτών καταλήγει στην εκτίμηση ότι οι επιδόσεις των μαθητών που φοιτούν στα σχολεία αυτά είναι ισάξιες με αυτές των συμμαθητών τους που φοιτούν σε Πολυθέσια σχολεία των αντίστοιχων περιοχών, ενώ από άποψης κοινωνικών και επικοινωνιακών κριτηρίων υπερέχουν σαφώς έναντι των Πολυθεσίων. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι στις ΗΠΑ παρατηρείται αύξηση της λειτουργίας των Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν φαινόμενα βίας και παραβατικής συμπεριφοράς.
 

Καταληκτικά επισημαίνεται ότι κάθε σχολείο που καταργείται οδηγεί στο άνοιγμα μιας κοινωνικής «πληγής», η οποία θα είναι πάντα έτοιμη να «κακοφορμίσει» με απρόβλεπτες συνέπειες. Άλλωστε η φράση του Ιούλιου

Αποσυνδεδεμένος achilleas01

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #9 στις: Δεκεμβρίου 01, 2010, 09:31:21 pm »
ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...πάμε σε αύξηση του ωραρίου και μετά σε μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών μέσω της συγχόνευσης των ΣΜ και της αύξησης του ωραρίου...θα αντιδράσει κανείς??? μπα δεν νομίζω...τα καλά έρχονται και με το ενιαίο μισθολόγιο όπου η μείωση θα είναι αξιόλογη...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 01, 2010, 09:37:32 pm »
σωστα νομιζεις ! συμφωνω με achillea
ολα τα επαγγελματα πληττονται, οι εκπαιδευτικοι θα αποτελεσουν εξαιρεση?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 02, 2010, 12:22:04 am »
....χαμηλό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα;;;;Μπορούν να μας το εξηγήσουν πιο συγκεκριμένα αυτό;  :-X

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #12 στις: Δεκεμβρίου 02, 2010, 01:49:24 pm »
σωστα νομιζεις ! συμφωνω με achillea
ολα τα επαγγελματα πληττονται, οι εκπαιδευτικοι θα αποτελεσουν εξαιρεση?

Θα αποτελέσουν.  :P Γιατί, οι άλλοι, πλήττονται, ενώ εμάς μας σφυροκοπούν για 2η χρονιά... με βαριοπούλα ! ::)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 02, 2010, 03:10:37 pm »
και η αναδιάρθρωση ξεκινά από τα γραφεία της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας.

ΘΕΜΑ: ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΑΠΑΝΗΣ ΕΥΡΩ: # 11.070,00

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182743
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 733
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 665
Σύνολο: 668

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.