*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικές θέσεις από κατάργηση - συγχώνευση σχολικών μονάδων  (Αναγνώστηκε 12912 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3590
    • Προφίλ
Τι γίνεται με τις οργανικές θέσεις όταν ένα σχολείο καταργείται ή συγχωνεύεται με άλλο; Παραθέτω το απόσπασμα από το ΦΕΚ με το οποίο καταργούνται σχολεία:
Καταργούνται από το σχολικό έτος 2010−2011 οι παρακάτω σχολικές μονάδες χωρίς μείωση του αριθμού των οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
− ΕΠΑΛ ΣΕΡΙΦΟΥ
− ΕΠΑΛ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ
− ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
      Οι εκπαιδευτικοί που είχαν οργανική θέση σε αυτά τα σχολεία τι απέγιναν;


Κυβερνήσεως.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 10, 2012, 12:11:27 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Οργανικές θέσεις από κατάργηση - συγχώνευση σχολικών μονάδων
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 29, 2010, 05:00:28 pm »
Ο Μπράτης της Πασκ κωφεύει . Είναι ωραία τα 3000 ευρώ το μήνα που παίρνει, απλώς για να κωφεύει.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Οργανικές θέσεις από κατάργηση - συγχώνευση σχολικών μονάδων
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 29, 2010, 08:18:54 pm »
κοίτα εδώ τι προβλέπεται για τις υπεραριθμιες :
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html

τώρα, αν περιμένει κανείς από τον κάθε Μπράτη .....ας μη το σχολιάσω....απ΄την άλλη, κάποιοι τους ψηφίζουν όλους αυτούς έτσι δεν ειναι ;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλώς σας βρήκα!
Συγχωρέστε μου τις απανωτές ερωτήσεις, συνάδερφοι, έχουμε αναστατωθεί.
Ποια είναι ακριβώς η διαφορά των δύο εννοιών, όσον αφορά στη νέα τοποθέτησή μας;
Ξέρω ότι όταν ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ σχολεία, η σύγκριση γίνεται μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που έχασαν τις θέσεις τους, με βάση τα μόριά τους. Και προηγούνται όλων των άλλων που είναι στη διάθεση ή ήρθαν με μετάθεση. Σωστά;
Όμως, σε 2 σχολεία που ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ, η σύγκριση γίνεται:
α) μόνο μεταξύ των καθηγητών που ήταν σε αυτά τα δύο σχολεία;
β) γίνεται μεταξύ όλων των καθηγητών όλων των σχολείων που συγχωνεύτηκαν στην ευρύτερη περιοχή μετάθεσης (όχι μόνο των δύο σχολείων δηλ.); 

Αν ισχύει το α): ποιοι προηγούνται τότε στις θέσεις του "νέου" σχολείου;
1) όσοι έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας;
2) όσοι έχουν περισσότερα μόρια;
3) όσοι προηγούνται οργανικά, άσχετα σε ποιο από τα δύο σχολεία που συγχωνεύτηκαν είχαν αυτή την οργανική;

Και όταν λέμε «περισσότερα μόρια» εννοούμε το «σύνολο των μορίων», χωρίς τα μόρια εντοπιότητας, πρώτης προτίμησης ή συνυπηρέτησης;
Καταλαβαίνετε τι εννοώ: όταν ανακοινώθηκαν τα μόρια μετάθεσης σε κάθε Διεύθυνση, έγραφε στο τέλος «σύνολο μορίων» και μετά ακολουθούσαν τα άλλα (εντοπιότητας, α΄ προτίμησης, συνυπηρέτησης) που αυξάνουν κατά πολύ το «σύνολο των μορίων».
Έτσι, ένας μπορεί να έχει μεγαλύτερο «σύνολο μορίων» από τον άλλο, αλλά να χάνει τη θέση του, επειδή ο δεύτερος έχει μόρια συνυπηρέτησης ή/και πρώτης προτίμησης;

Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
συνάδερφοι κανένας δεν γνωρίζει κάτι επακριβώς για το θέμα;

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Όμως, σε 2 σχολεία που ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ, η σύγκριση γίνεται:
α) μόνο μεταξύ των καθηγητών που ήταν σε αυτά τα δύο σχολεία;
β) γίνεται μεταξύ όλων των καθηγητών όλων των σχολείων που συγχωνεύτηκαν στην ευρύτερη περιοχή μετάθεσης (όχι μόνο των δύο σχολείων δηλ.); 

Αν ισχύει το α): ποιοι προηγούνται τότε στις θέσεις του "νέου" σχολείου;
1) όσοι έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας;
2) όσοι έχουν περισσότερα μόρια;
3) όσοι προηγούνται οργανικά, άσχετα σε ποιο από τα δύο σχολεία που συγχωνεύτηκαν είχαν αυτή την οργανική;


Aν αναφερεσαι στη διαδικασια της οργανικης υπεραριθμιας, δηλαδη ποιος εκπαιδευτικος κρινεται υπεραριθμος, παροτι κατεχει οργανικη θεση, και πρεπει να μετακινηθει εκων ακων σε αλλη σχολικη μοναδα, τοτε ισχυει το α.

Στην περιπτωση αυτη μετακινειται ο τελευταιος τοποθετηθεις, δηλαδη αυτος που κατελαβε οργανικη θεση τη μεταγενεστερη ημερομηνια στο συνολο των εκπαιδευτικων της ειδικοτητας του που ανηκουν και στους δυο, υπο συγχωνευση, συλλογους διδασκοντων. Συνεπως το 3, εφοσον η εκφραση "όσοι προηγούνται οργανικά" εχει χρονικη διασταση. Δεν λαμβανονται υποψιν ουτε τα χρονια υπηρεσιας ουτε η μοριοδοτηση.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?

Στην περιπτωση αυτη υπεραριθμοι κρινονται οι εκπαιδευτικοι που συγκεντρωνουν τις λιγοτερες μοναδες μεταθεσης.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος shania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?

Στην περιπτωση αυτη υπεραριθμοι κρινονται οι εκπαιδευτικοι που συγκεντρωνουν τις λιγοτερες μοναδες μεταθεσης.
Ευχαριστώ Damien!
Ν'αγαπάς την ευθύνη.
Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γη.
Αν δε σωθεί,εγώ φταίω.
                                Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ Damien! Κατάλαβα πώς γίνεται όταν τόνισες την οργανική υπεραριθμία.
Θα σε ενοχλήσω πάλι. Λες "αν αναφέρεσαι στη διαδικασία οργανικής υπεραριθμίας". Υπάρχει δηλαδή και άλλη περίπτωση υπεραριθμίας;
Πότε θα ίσχυε το β, -αν το διατύπωσα βέβαια καλά;

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ Damien! Κατάλαβα πώς γίνεται όταν τόνισες την οργανική υπεραριθμία.
Θα σε ενοχλήσω πάλι. Λες "αν αναφέρεσαι στη διαδικασία οργανικής υπεραριθμίας". Υπάρχει δηλαδή και άλλη περίπτωση υπεραριθμίας;
Πότε θα ίσχυε το β, -αν το διατύπωσα βέβαια καλά;

Υπαρχουν και λειτουργικες υπεραριθμιες, ορος που χρησιμοποιεται κατα κορον για πρακτικους λογους στην καθημερινη υπηρεσιακη καθομιλουμενη, αφου δεν προκειται για μια εννοια που οριζεται από συντεταγμενη νομοθεσια, και παντως δεν αφορα τη θεματολογια του τρεχοντος νηματος, γιατι δεν εχει αμεση σχεση με τις συγχωνευσεις σχολικων μοναδων.

Ως προς το
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ ξανά Damien. Ήσουν ιδιαίτερα διευκρινιστικός.

Αποσυνδεδεμένος alma

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Καλησπέρα

Σε δύο γυμνάσια  υπηρετούν δυο μουσικοί, ένας σε κάθε ένα.  Τα δύο αυτά σχολεία συγχωνεύονται. Ποιος μουσικός θα παραμείνει, μιας και δε θα υπάρχουν ώρες και για τους δύο; Με ποια κριτήρια αποφασίζεται αυτό;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

"Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει."
Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Όλοι έχουν αυτό το πρόβλημα όχι μόνο οι Μουσικοί.
Άκουσα το εξής: Σε περίπτωση συγχώνευσης π.χ. του 1ου και 5ου Γυμνασίου το καινούριο Γυμνάσιο θα ονομάζεται 1ο Γυμνάσιο, οπότε το 5ο Γυμνάσιο καταργείται. Αν χαθούν οργανικές θα χαθούν οι οργανικές του 5ου Γυμνασίου και οι εκπαιδευτικοί του θεωρούνται υπεράριθμοι, άσχετα αν είναι πιο παλιοί ή αν έχουν πιο πολλά μόρια.
Κάτι τέτοιο έγινε νομίζω στα ΤΕΕ που μετονομάστηκαν σε ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ.



 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.