0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις παρανομίες εκτός από τον κλέφτη ποινικά κολάσιμη συμπεριφορά είναι και αυτή του κλεπταποδόχου συνάδελφε Green...
Γιατί να "ζορίζεται" ο γονέας να κάνει ιδιαίτερα με τον μόνιμο καθηγητή του παιδιού του;Το σύνηθες είναι να "πλησιάσει" ο 'ιδιος τον καθηγητή να του ζητήσει ιδιαίτερο...Αν από την άλλη μόνιμος καθηγητής έρθει και σε εκβιάσει ή σου προτείνει ιδιαίτερο...
Καλά, η κοινωνία είναι εναντίον των εκπαιδευτικών γιατί βλέπει και μόνη της ότι ακριβοπληρώνει τον καθηγητή των παιδιών της για να κάνει στο απογευματινό ιδιαίτερο αυτό που όφειλε από μόνος του να είχε κάνει το πρωί στο σχολείο.
Παράθεση από: Green στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 10:20:54 amΚαλά, η κοινωνία είναι εναντίον των εκπαιδευτικών γιατί βλέπει και μόνη της ότι ακριβοπληρώνει τον καθηγητή των παιδιών της για να κάνει στο απογευματινό ιδιαίτερο αυτό που όφειλε από μόνος του να είχε κάνει το πρωί στο σχολείο.Σε αυτήν την εποχή η προπαγάνδα των ΜΜΕ στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Προσωπικά θεωρώ ότι το προβλημά της ελληνικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της δευροβάθμιας είναι η εμμονή στην απομνημόνευση. Θεωρώ ότι αυτό είναι δύσκολο να αλλάξει, καθώς γονείς και μαθητές έχουν παγιωμένες αντιλήψεις σχετικά με το πως πρέπει να είναι ο ιδανικός μαθητής και οι εκπαιδευτικοί αναπαράγουν αυτό που οι ίδιου βίωσαν ως μαθητές.Τα ιδιαίτερα δεν θεωρώ ότι είναι θέμα απόδοσης του καθηγητή, αλλά αποτέλεσμα του ανταγωνιστικού χαρακτήρα των εξετάσεων. Πιστεύω ότι αν αποσυνδεθεί τελικά το λύκειο από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια τα ιδιαίτερα θα περιοριστούν. Γενικώς η επίδοση των μαθητών είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων, όπως είναι η κοινωνικομορφωτική καταγωγή.
Παράθεση από: ms στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 10:36:45 amΠαράθεση από: Green στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 10:20:54 amΚαλά, η κοινωνία είναι εναντίον των εκπαιδευτικών γιατί βλέπει και μόνη της ότι ακριβοπληρώνει τον καθηγητή των παιδιών της για να κάνει στο απογευματινό ιδιαίτερο αυτό που όφειλε από μόνος του να είχε κάνει το πρωί στο σχολείο.Σε αυτήν την εποχή η προπαγάνδα των ΜΜΕ στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Προσωπικά θεωρώ ότι το προβλημά της ελληνικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της δευροβάθμιας είναι η εμμονή στην απομνημόνευση. Θεωρώ ότι αυτό είναι δύσκολο να αλλάξει, καθώς γονείς και μαθητές έχουν παγιωμένες αντιλήψεις σχετικά με το πως πρέπει να είναι ο ιδανικός μαθητής και οι εκπαιδευτικοί αναπαράγουν αυτό που οι ίδιου βίωσαν ως μαθητές.Τα ιδιαίτερα δεν θεωρώ ότι είναι θέμα απόδοσης του καθηγητή, αλλά αποτέλεσμα του ανταγωνιστικού χαρακτήρα των εξετάσεων. Πιστεύω ότι αν αποσυνδεθεί τελικά το λύκειο από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια τα ιδιαίτερα θα περιοριστούν. Γενικώς η επίδοση των μαθητών είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων, όπως είναι η κοινωνικομορφωτική καταγωγή.Το πρόβημα της ελληνικής εκπαίδευσης, όπως και όλου του ελληνικού κράτους, είναι η ατιμωρησία. Νόμοι υπάρχουν και δεν εφαρμόζονται. Ας έπαυαν καμία 50αρια μόνιμους που τους έπιαναν να κάνουν ιδιαίτερα και θα έβλεπες για πότε θα τα έκοβαν όλοι.
Παράθεση από: ms στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 10:36:45 amΠαράθεση από: Green στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 10:20:54 amΚαλά, η κοινωνία είναι εναντίον των εκπαιδευτικών γιατί βλέπει και μόνη της ότι ακριβοπληρώνει τον καθηγητή των παιδιών της για να κάνει στο απογευματινό ιδιαίτερο αυτό που όφειλε από μόνος του να είχε κάνει το πρωί στο σχολείο.Σε αυτήν την εποχή η προπαγάνδα των ΜΜΕ στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Προσωπικά θεωρώ ότι το προβλημά της ελληνικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της δευροβάθμιας είναι η εμμονή στην απομνημόνευση. Θεωρώ ότι αυτό είναι δύσκολο να αλλάξει, καθώς γονείς και μαθητές έχουν παγιωμένες αντιλήψεις σχετικά με το πως πρέπει να είναι ο ιδανικός μαθητής και οι εκπαιδευτικοί αναπαράγουν αυτό που οι ίδιου βίωσαν ως μαθητές.Τα ιδιαίτερα δεν θεωρώ ότι είναι θέμα απόδοσης του καθηγητή, αλλά αποτέλεσμα του ανταγωνιστικού χαρακτήρα των εξετάσεων. Πιστεύω ότι αν αποσυνδεθεί τελικά το λύκειο από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια τα ιδιαίτερα θα περιοριστούν. Γενικώς η επίδοση των μαθητών είναι αποτέλεσμα άλλων παραγόντων, όπως είναι η κοινωνικομορφωτική καταγωγή.Το πρόβημα της ελληνικής εκπαίδευσης, όπως και όλου του ελληνικού κράτους, είναι η ατιμωρησία. Νόμοι υπάρχουν και δεν εφαρμόζονται. Ας έπαυαν καμία 50αρια μόνιμους που τους έπιαναν να κάνουν ιδιαίτερα και θα έβλεπες για πότε θα τα έκοβαν όλοι.[/quotΔηλαδή θεωρείς ότι, αν πάψουν να κάνουν οι μόνιμοι ιδιαίτερα δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Όσο υπάρχουν ανταγωνιστικές διαδικασίες θα υπάρχουν φροντηστήρια. Και νομίζω ότι το πρόβλημα για τον γονέα δεν είναι ποιος κάνει τα ιδιαίτερα, αλλά ότι πληρώνουν. Πιστεύω ότι το νέο λύκειο, εφόσον αποσυνδεθεί από τις ειαγωγικές εξετάσεις του πανεπιστημίου, αλλά και η αλλαγή νοοτροπίας στην εκπαίδευση οπού θα μας ενδιαφέρει να μαθαίνουμε πως θα μαθαίνουμε, πως θα έχουμε πρόσβαση στην γνώση και την πληροφορία και όχι πως θα απομημονεύουμε την διδακτέα γνώση και θα γινόμαστε παπαγάλοι.
Ο κλασικός αντιρρησίας Green ξαναχτύπησε και το θέμα άρχισε ήδη να παίρνει άλλη μορφή.Το κλασικό για όλα φταίνε οι εκπαιδευτικοί ξανακούγεται. Εύγε.