*

Αποστολέας Θέμα: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 39222 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #98 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 01:30:30 am »
:(Ειναι δυνατο να πιστευει καποιος αφελης οτι θα δοθουν αυξησεις?Δεν δοθηκαν οταν θεωρητικα τα χρηματα υπηρχαν και ..οι εκπαιδευτικοι το 2006 εκαναν 1 μηνα απεργια.

το ζητημα δεν ειναι τι πιστευει ο αφελης ,αλλα που βρισκονται τα πραγματα τωρα,και προς τα που τα αφηνουμε να πηγαινουν.
μ'αυτη τη λογικη,θεωρωντας αφελεια την πεποιθηση οτι θα δοθουν αυξησεις, ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ θεωρουμε αφελεια και τη διεκδικηση δικαιωματων...γιατι ετσι λειτουργει στην ψυχολογια μας :εισαι αφελης που πιστευεις οτι θα παρεις αυξηση αφου λεφτα δεν υπαρχουν !οποτε τι να διεκδικησουμε?

μην περιμένετε ποτέ να ενωθούν όλοι, για να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο για όλους.
εχουμε αλλη επιλογη?

Δεν ξέρω. Είναι πάντως απογοητευτικό στοιχείο και απαντά στο ερώτημα "μα, γιατί δεν βγαίνει όλος ο κόσμος στους δρόμους;". Μόνο ο κοινός κίνδυνος ενώνει τους ανθρώπους. Το ατομικό συμφέρον τούς χωρίζει.

υπαρχει κοινος κινδυνος...μονο που απο αφελεια ελπιζουμε οτι για μας ακομα δεν εχει σημανει η καμπανα...συνηθως οι δρομοι γεμιζουν οταν ο κομπος φτανει στο χτενι...οσονουπω λοιπον
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2010, 01:35:06 am από dimitra68 »
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:43:20 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #99 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 08:36:49 am »
και μιλωντας για τα ιδιαιτερα νομιζω οτι πατε αλλου το πραγμα...αλλα εστω κι ετσι ας μην ειμαστε τοσο ενοχικοι πια στην προκειμενη περιπτωση...
πρωτα απ'ολα δεν κανουν ολοι οι κλαδοι ιδιαιτερα,εγω ειμαι νηπιαγωγος κι ας πουμε οτι ενα απειροελαχιστο ποσοστο στον κλαδο μας κανει σχετικη απασχοληση το απογευμα τυπου ιδιαιτερα πχ προετοιμασια για δημοτικο η πρωτες ταξεις δημοτικου.τελος παντων καποιοι οντως εχουν πλουτισει απο τα ιδιαιτερα...ομως υπαρχουν κι αυτοι που εχουν οικογενειες υποχρεωσεις οι αναγκες τους δεν καλυπτονται απο το μισθο τους και καλως η κακως καπως πρεπει να τα φερουν βολτα...ας βαλουμε λοιπον λιγο νερο στο κρασι μας!
και κατι αλλο !τι ειναι αυτο παλι να σκυβουμε το κεφαλι οταν οι αλλοι μας λενε οτι για τις ωρες που δουλευουμε παιρνουμε καλα λεφτα...εσεις μονο τις ωρες διδασκαλιας δουλευετε?δεν προετοιμαζοσαστε σπιτι σας?γιατι εγω δουλευω και το απογευμα για να προετοιμαστω και οπου και να βρεθω το λεω...ας το μαθουν αυτο οι γονεις...!δουλευουμε και εκτος ταξης...η ωρα στη ταξη ειναι το αποτελεσμα πολυωρης προετοιμασιας...τι λεμε τωρα !γιατι αυτο λεγεται στον εκπαιδευτικο κι οχι στον ηθοποιο?ο ηθοποιος δουλευει το μισαωρο η το 2ωρο που τον βλεπουμε στο γυαλι η στο θεατρο?δεν εχει προετοιμαστει αυτος ο ανθρωπος,δεν εχει κανει προβες?εμεις τολμησαμε ποτε να το πουμε αυτο στους καθηγητες μας στο σχολειο η στο πανεπιστημιο?να πω δηλ στη Νασιακου 12 ωρες την εβδομαδα μου κανεις και παιρνεις τοσα λεφτα   
αντιθετα ο εκπαιδευτικος κρινεται και κατηγορειται για τις 20 ωρες διδασκαλιας εβδομαδιαιως,αναλογα το ΜΚ,χωρις κανεις να μιλησει για τη δουλεια στο σπιτι,προετοιμασια,διορθωση γραπτων κλπ-(γιατι ρε παιδια εγω ως νηπιαγωγος περναω ολο μου το απογευμα για να σκεφτω να σχεδιασω και να κατασκευασω εποπτικο υλικο και δεν ειναι λιγες οι φορες που βαζω λεφτα απο την τσεπη μου...δε συζηταμε για τις γιορτες στο νηπιαγωγειο...εκει αφιερωνουμε τουλαχιστον 10 ωρα για κανα μηνα περιπου σκηνικα,χορευτικα,μουσικες ολα τα φτιαχνουμε εμεις...ακουω για λιγες ωρες και βγαζω καντηλες...!-θα μου πεις κανουνε οτι σε πληρωνουνε κανε κι εσυ οτι δουλευεις...!εμενα δεν ειναι το προβλημα μου να δουλεψω λιγες ωρες παραπανω...το προβλημα μου ειναι οτι οι περισσοτεροι  κοπιαζουμε χωρις να φαινεται ουτε να αναγνωριζεται !
και ειναι αμαρτια εξαιτιας λιγων ιδιατερακηδων γκρουπιερηδων που εχουν  πλουτισει να μπαινουμε ολοι στο ιδιο τσουβαλι!γιατι στην πραγματικοτητα δεν ειμαστε προνομιουχοι-ειμαστε μετριοτατα αμοιβομενοι -αυτο λοιπον καποια στιγμη πρεπει εμεις να τους το δωσουμε να το καταλαβουν!και δε θα το καταλαβουν αν ειμαστε διασπασμενοι
ας μην αναλωνομαστε σε μεταξυ μας αντιπαραθεσεις εδω μας δειχνουνε το δασος και μεις κοιταμε το δαχτυλο
αλλου πρεπει να ειναι το θεμα μας

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ !!
ΟΛΙΓΟΝ ΠΟΥ.....ΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ..

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #100 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 10:11:04 am »
Παρακαλώ να μη γράφετε με κεφαλαία αλλά με πεζούς Ελληνικούς χαρακτήρες.
Ευχαριστούμε

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #101 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 10:15:31 am »
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ !!
ΟΛΙΓΟΝ ΠΟΥ.....ΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:43:20 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #102 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 11:30:40 am »
Ο λόγος που επιμένω στην απενεχοποίηση  των εκπαιδευτικών που κάνουν λίγα ιδιαίτερα για να βελτιώσουν λίγο τα οικονομικά τους, προσπαθώντας να διαφυλάξουν  με πληρωμένη εργασία – και μάλιστα υπό συνθήκες σκληρή εργασία -την αξιοπρέπειά  τους  γιατί έτσι είναι οι περισσότεροι των μόνιμων και μη εκπαιδευτικών-  έχει άμεση σχέση με τις απαιτήσεις τους για αυξήσεις των μισθών τους.

Είναι γεγονός πως η πολιτεία τους έχει κλείσει το μάτι αφήνοντας να δημιουργηθεί ένα ημιπαράνομο πλαίσιο ατιμωρησίας και όταν υπάρχουν απαιτήσεις για αυξήσεις των μισθών προβάλεται αυτό το δεδομένο εκβιάζοντας τους περισσότερους στις «απογευματινές υπερωρίες». Όσο το τμήμα  αυτό του εκπαιδευτικού κόσμου  αισθάνεται συνένοχο, αφού  οδηγείται έμμεσα σε παράνομη εργασία δεν θα διεκδικεί και τις αρμόζουσες αυξήσεις των μισθών.

Πολλοί σ’ αυτό το Forum θέλουν να τους ταυτίσουν με τους φακελάκιες γιατρούς, με τους επίορκους εφοριακούς και αστυνομικούς και τελευταία με στυγνούς ληστές και πόρνες, αν και η τελευταία σύγκριση έχει και κάποια βάση… :o :o :o :o

Αυτές οι κατηγορίες έρχονται από ένα μέρος εκπαιδευτικών που μεταθέτει την κυρίως ευθύνη για αυτή τη κατάσταση σε συναδέλφους τους και χαρακτηρίζονται από εμπάθεια, αφοριστικές γενικεύσεις και κοντόφθαλμη συμφεροντολογική κρίση… :( :( :( :(

Υπάρχουν διαβαθμίσεις ενοχής. Οι «γκρουπάκηδες» αισθάνονται καλά όταν ακούν τέτοιου τύπου γενικεύσεις, γιατί αποκτούν το ίδιο μερίδιο ευθύνης με τον εκπαιδευτικό που με 1200 ευρω πρέπει να συντηρήσει οικογένεια πληρώνοντας 600 ευρώ ενοίκιο και με 2 ιδιαίτερα καταφέρνει να επιβιώσει ή βάζει μια δόση για την απόκτηση κατοικίας…

Όσοι από τους συναδέλφους διατήρησαν με αξιοπρέπεια τους άγραφους ηθικούς κανόνες που διαμόρφωσε η κοινωνία όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να απεγκλωβιστούν από την λογική του «όλοι μαζί τα φάγαμε» και να διεκδικήσουν με μεγαλύτερη συμμετοχή καλύτερες αμοιβές.  :) :)

Παλαιότερα έκανα και εγώ διάφορες γενικεύσεις, αλλά όχι όμως τόσο ακραίες... Τα 3 τελευταία χρόνια  που είμαι ελαστικά εργαζόμενος στα δημόσια σχολεία έχω συναντήσει αρκετή μιζέρια και φτώχεια. Δεν είδα πουθενα τον  πλούτο που φανταζόμουν και εγώ από τις υπερβολές και τα στερεότυπα που άκουγα...


Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6032
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #103 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 12:06:15 pm »
Είναι προφανές για εμένα ότι τις τελευταίες δεκαετίες πολλές κατηγορίες εργαζομένων επεδίωξαν να συμπληρώνουν το εισόδημά τους είτε νομίμως είτε παρανόμως, γιατί δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στις πραγματικές ή τις επίπλαστες ανάγκες τους. Μπορείτε να αποκαλέσετε αυτό το συμπλήρωμα επιδόματα, πραγματικές ή πλασματικές υπερωρίες, ιδιαίτερα, δεύτερη δουλειά, φακελάκι, λάδωμα ή ακόμα και εκτεταμένη φοροδιαφυγή.

Το πόσο ηθική ήταν αυτή η απόφαση εξαρτάται κυρίως από το πόσο επηρέαζε την ποιότητα και την ακεραιότητα της κύριας δουλειάς τους, κατά πόσο λειτουργούσε εκβιαστικά προς τρίτους (βλ. λάδωμα, φακελάκι) και κατά πόσο επιβάρυνε επί τα χείρω τον κρατικό προϋπολογισμό (π.χ φοροδιαφυγή).

Είναι σίγουρο ότι στο σημείο που αυτή η επιλογή κάλυπτε μεν πραγματικές ανάγκες, αλλά ηθικά έπασχε είναι δύσκολο να προσδιορίσεις το βαθμό ενοχής. Άσε που καμιά φορά είναι δύσκολο να ορίσεις και τα όρια της πραγματικής ανάγκης από την επίπλαστη, μια που η ψυχολογική πίεση να ακολουθήσεις τις κοινωνικές τάσεις είναι πολύ ισχυρή. Κάποτε λ.χ το να πας διακοπές σε νησιά ή ακόμα και στο εξωτερικό ήταν μια πολυτέλεια μόνο για τους πλούσιους, ενώ τώρα οι περισσότεροι το θεωρούν αυτονόητο δικαίωμα στο πλαίσιο της αξιοπρεπούς διαβίωσης.

Τώρα, όσο για το κατά πόσο κάποιος εργαζόμενος αξίζει να πληρώνεται με ένα Χ ποσό, επειδή δουλεύει στον τόπο εργασίας λιγότερο από 8ωρο, θεωρώ ότι χρειάζεται λίγη έρευνα για κάθε περίπτωση, πριν αποφανθούμε. Υπάρχουν εργασίες που απαιτούν ώρες προετοιμασίας (π.χ εκπαιδευτικοί, καλλιτέχνες). Υπάρχουν επίσης εργασίες που από τη φύση τους καταπονούν τόσο το σώμα ή το μυαλό, που η μια ώρα εργασίας ισοδυναμεί με δυο ή τρεις ώρες δουλειάς γραφείου (π.χ μεταλλωρύχοι, μεταφραστές, διερμηνείς, πρακτικογράφοι, ηθοποιοί). Το να ταυτίζεις την ώρα εργασίας ενός διερμηνέα ή ενός εκπαιδευτικού  με την ώρα ενός που πρωτοκολλεί έγγραφα είναι παρανοϊκό και άδικο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2010, 12:18:31 pm από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

void

  • Επισκέπτης
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #104 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 01:24:47 pm »
κανεις δεν μπορει να βεβαιωσει παντα και με ακριβεια τι ειναι ηθικο και τι οχι,μεγαλη κουβεντα ανοιξατε.
θα ηθελα μονο να πω οτι ειναι αδοκιμη η συγκριση μεταξυ ανθρωπων που εκβιαστικα απαιτουν χρηματα για υπηρεσιες για τις οποιες πληρωνονται ηδη (σ'αυτην την κατηγορια εντασσονται γιατροι και δημοσιοι υπαλληλοι που απαιτουν γρηγοροσημο,καθηγητες που ανεβοκατεβαζουν βαθμους των μαθητων τους αναλογα με το αν υποκυπτουν στην απαιτηση τους να τους παραδιδουν ιδιαιτερα κλπ.)και αλλων που συμπληρωνουν το εισοδημα τους εργαζομενοι και 'πουλωντας' -και συγχωρηστε την εκφραση-αυτο που ξερουν να κανουν καλυτερα.
θα μπορουσε λοιπον κανεις να δικαιολογησει την απογευματινη εργασια καθηγητων που παραδιδουν ιδιαιτερα σε μαθητες αλλων σχολειων με ανταλλαγμα τη φορολογηση της αμοιβης τους.Η βασικη μου ενσταση ειναι ακριβως σ'αυτο:την αποκρυψη εισοδηματος.Στη χωρα μας το ιδιο το κρατος μας αναγκαζει να κρυβουμε τα εισοδηματα μας ενω σε αλλες χωρες,πχ στην Αμερικη,κατι τετοιο ισοδυναμει με εγκλημα και τιμωρειται αυστηροτατα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2010, 01:28:49 pm από charlie brown »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #105 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:33:52 pm »
Είμαστε η μοναδική χώρα που καθόμαστε και συζητάμε για το κατά πόσο είναι ανήθικες ή όχι, πράξεις τις οποίες ο ίδιος ο νόμος ορίζει ως παράνομες. Και αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί σε αυτή τη χώρα ο νόμος ποτέ δεν εφαρμόζεται, αλλά ο καθένας τον ερμηνεύει και τον τηρεί κατά βούληση. Το "λίγο ανήθικο" ή το "παράνομο μεν, αλλά δικαιολογημένο", μου θυμίζει το "ολίγον έγκυος". Οπότε μοιραία φτάσαμε στο σημείο να είναι θέμα προσωπικής ηθικής του καθενός το αν και πόσο θα παρανομήσει. Τιμωρία ούτως ή άλλως δεν υπάρχει.
 
Είναι επίσης εντυπωσιακή, όπως προείπα, η ευκολία με την οποία κατηγορούμε άλλες επαγγελματικές ομάδες, αλλά εξορισμού θεωρούμε άδικη και συκοφαντική οποιαδήποτε κριτική προς τη δική μας. Προφανώς στο μυαλό κάποιων υπάρχουν «οι εκπαιδευτικοί» και «οι υπόλοιποι», και μόνο οι πρώτοι, για κάποιους απροσδιόριστους λόγους, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν και καμιά λαδιά, την οποία βεβαίως όλοι οι «υπόλοιποι» πρέπει όχι μόνο να την καταπιούν αλλά και να την δικαιολογήσουν.
Φυσικά μικρός ο μισθός του εκπαιδευτικού και ακριβή η ζωή. Είναι όμως εν γνώσει μας όταν επί χρόνια επίμονα και συστηματικά προσπαθούμε να διοριστούμε για να τον πάρουμε. Το έχω ξαναπεί, αν κάποιος θεωρεί ότι ο μικρός μισθός του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο αδικεί την επιστημονική και επαγγελματική του δεινότητα, υπάρχει πάντα και το ελεύθερο επάγγελμα όπου μπορεί να βγάζει τρία χιλιάρικα το μήνα. Όχι όμως, γιατί μας έμαθαν ότι τα 1300 ευρώ του μισθού του καθηγητή πάνε πακέτο και με άλλα 600, 800, 1500 από τα ιδιαίτερα. Αλλά πώς να γίνει βρε παιδιά, όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Και την ασφάλεια την μονιμότητας του δημοσίου και παράλληλα να βγάζουμε και τα 3 χιλιάρικα το μήνα. Γιατί αυτός που τα βγάζει κάνοντας μόνο ιδιαίτερα, έχει πάντα την ανασφάλεια του αν θα τα έχει και μετά από 6 μήνες.

Όταν πάψουμε λοιπόν να ομφαλοσκοπούμε, ίσως και να πείσουμε την κοινωνία για αυτά που προς το παρόν δεν μπορούμε να πείσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Το γεγονός ότι ακόμα δεν την έχουμε πείσει, ας μας προβληματίσει πάντως.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #106 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:39:04 pm »
Είμαστε η μοναδική χώρα που καθόμαστε και συζητάμε για το κατά πόσο είναι ανήθικες ή όχι, πράξεις τις οποίες ο ίδιος ο νόμος ορίζει ως παράνομες. Και αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί σε αυτή τη χώρα ο νόμος ποτέ δεν εφαρμόζεται, αλλά ο καθένας τον ερμηνεύει και τον τηρεί κατά βούληση. Το "λίγο ανήθικο" ή το "παράνομο μεν, αλλά δικαιολογημένο", μου θυμίζει το "ολίγον έγκυος". Οπότε μοιραία φτάσαμε στο σημείο να είναι θέμα προσωπικής ηθικής του καθενός το αν και πόσο θα παρανομήσει. Τιμωρία ούτως ή άλλως δεν υπάρχει.
 
Είναι επίσης εντυπωσιακή, όπως προείπα, η ευκολία με την οποία κατηγορούμε άλλες επαγγελματικές ομάδες, αλλά εξορισμού θεωρούμε άδικη και συκοφαντική οποιαδήποτε κριτική προς τη δική μας. Προφανώς στο μυαλό κάποιων υπάρχουν «οι εκπαιδευτικοί» και «οι υπόλοιποι», και μόνο οι πρώτοι, για κάποιους απροσδιόριστους λόγους, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν και καμιά λαδιά, την οποία βεβαίως όλοι οι «υπόλοιποι» πρέπει όχι μόνο να την καταπιούν αλλά και να την δικαιολογήσουν.
Φυσικά μικρός ο μισθός του εκπαιδευτικού και ακριβή η ζωή. Είναι όμως εν γνώσει μας όταν επί χρόνια επίμονα και συστηματικά προσπαθούμε να διοριστούμε για να τον πάρουμε. Το έχω ξαναπεί, αν κάποιος θεωρεί ότι ο μικρός μισθός του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο αδικεί την επιστημονική και επαγγελματική του δεινότητα, υπάρχει πάντα και το ελεύθερο επάγγελμα όπου μπορεί να βγάζει τρία χιλιάρικα το μήνα. Όχι όμως, γιατί μας έμαθαν ότι τα 1300 ευρώ του μισθού του καθηγητή πάνε πακέτο και με άλλα 600, 800, 1500 από τα ιδιαίτερα. Αλλά πώς να γίνει βρε παιδιά, όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Και την ασφάλεια την μονιμότητας του δημοσίου και παράλληλα να βγάζουμε και τα 3 χιλιάρικα το μήνα. Γιατί αυτός που τα βγάζει κάνοντας μόνο ιδιαίτερα, έχει πάντα την ανασφάλεια του αν θα τα έχει και μετά από 6 μήνες.

Όταν πάψουμε λοιπόν να ομφαλοσκοπούμε, ίσως και να πείσουμε την κοινωνία για αυτά που προς το παρόν δεν μπορούμε να πείσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Το γεγονός ότι ακόμα δεν την έχουμε πείσει, ας μας προβληματίσει πάντως.


μεγάλες αλήθειες green...έχεις απόλυτο δίκιο...ειδικά η πρώτη παράγραφος είναι όλα τα λεφτά...

void

  • Επισκέπτης
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #107 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:44:09 pm »
Είμαστε η μοναδική χώρα που καθόμαστε και συζητάμε για το κατά πόσο είναι ανήθικες ή όχι, πράξεις τις οποίες ο ίδιος ο νόμος ορίζει ως παράνομες. Και αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί σε αυτή τη χώρα ο νόμος ποτέ δεν εφαρμόζεται, αλλά ο καθένας τον ερμηνεύει και τον τηρεί κατά βούληση. Το "λίγο ανήθικο" ή το "παράνομο μεν, αλλά δικαιολογημένο", μου θυμίζει το "ολίγον έγκυος". Οπότε μοιραία φτάσαμε στο σημείο να είναι θέμα προσωπικής ηθικής του καθενός το αν και πόσο θα παρανομήσει. Τιμωρία ούτως ή άλλως δεν υπάρχει.
 
Είναι επίσης εντυπωσιακή, όπως προείπα, η ευκολία με την οποία κατηγορούμε άλλες επαγγελματικές ομάδες, αλλά εξορισμού θεωρούμε άδικη και συκοφαντική οποιαδήποτε κριτική προς τη δική μας. Προφανώς στο μυαλό κάποιων υπάρχουν «οι εκπαιδευτικοί» και «οι υπόλοιποι», και μόνο οι πρώτοι, για κάποιους απροσδιόριστους λόγους, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν και καμιά λαδιά, την οποία βεβαίως όλοι οι «υπόλοιποι» πρέπει όχι μόνο να την καταπιούν αλλά και να την δικαιολογήσουν.
Φυσικά μικρός ο μισθός του εκπαιδευτικού και ακριβή η ζωή. Είναι όμως εν γνώσει μας όταν επί χρόνια επίμονα και συστηματικά προσπαθούμε να διοριστούμε για να τον πάρουμε. Το έχω ξαναπεί, αν κάποιος θεωρεί ότι ο μικρός μισθός του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο αδικεί την επιστημονική και επαγγελματική του δεινότητα, υπάρχει πάντα και το ελεύθερο επάγγελμα όπου μπορεί να βγάζει τρία χιλιάρικα το μήνα. Όχι όμως, γιατί μας έμαθαν ότι τα 1300 ευρώ του μισθού του καθηγητή πάνε πακέτο και με άλλα 600, 800, 1500 από τα ιδιαίτερα. Αλλά πώς να γίνει βρε παιδιά, όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Και την ασφάλεια την μονιμότητας του δημοσίου και παράλληλα να βγάζουμε και τα 3 χιλιάρικα το μήνα. Γιατί αυτός που τα βγάζει κάνοντας μόνο ιδιαίτερα, έχει πάντα την ανασφάλεια του αν θα τα έχει και μετά από 6 μήνες.

Όταν πάψουμε λοιπόν να ομφαλοσκοπούμε, ίσως και να πείσουμε την κοινωνία για αυτά που προς το παρόν δεν μπορούμε να πείσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Το γεγονός ότι ακόμα δεν την έχουμε πείσει, ας μας προβληματίσει πάντως.

το γεγονος οτι καποιος ειναι δημοσιος υπαλληλος δε χρειαζεται να ειναι αναντιστοιχο με τη δυνατοτητα ασκησης δευτερου ή τριτου επαγγελματος ή την παραλληλη εργασια σε ιδιωτικη επιχειρηση,εν προκειμενω την παραδοση ιδιαιτερων μαθηματων με εναρξη επαγγελματος στην εφορια και φορολογηση αντιστοιχως.Αν αλλαξει αυτο το σημειο του νομου που ειναι παρωχημενο θα αλλαξει και το τι θεωρειται και ηθικο κατα τη γνωμη σου;

void

  • Επισκέπτης
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #108 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:50:02 pm »
Δε γινεται να κατηγορουμε το μεσο εργαζομενοστο ελληνικο σχολειο για ανηθικοτητα και ελλειψη δεοντολογικης συμπεριφορας  και να ενοχοποιουμε τον καθηγητη που προσπαθει να ζησει κανοντας ιδιαιτερα.
Δηλαδη γιατι οι γιατροι του ικα και οι νοσοκομειακοι επιτρεπεται να ασκουν ελευθερο επαγγελμα και οχι οι καθηγητες;Εκει δηλαδη που ο νομος το επιτρεπει ειναι ηθικο;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #109 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:51:45 pm »
Είμαστε η μοναδική χώρα που καθόμαστε και συζητάμε για το κατά πόσο είναι ανήθικες ή όχι, πράξεις τις οποίες ο ίδιος ο νόμος ορίζει ως παράνομες. Και αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί σε αυτή τη χώρα ο νόμος ποτέ δεν εφαρμόζεται, αλλά ο καθένας τον ερμηνεύει και τον τηρεί κατά βούληση. Το "λίγο ανήθικο" ή το "παράνομο μεν, αλλά δικαιολογημένο", μου θυμίζει το "ολίγον έγκυος". Οπότε μοιραία φτάσαμε στο σημείο να είναι θέμα προσωπικής ηθικής του καθενός το αν και πόσο θα παρανομήσει. Τιμωρία ούτως ή άλλως δεν υπάρχει.
 
Είναι επίσης εντυπωσιακή, όπως προείπα, η ευκολία με την οποία κατηγορούμε άλλες επαγγελματικές ομάδες, αλλά εξορισμού θεωρούμε άδικη και συκοφαντική οποιαδήποτε κριτική προς τη δική μας. Προφανώς στο μυαλό κάποιων υπάρχουν «οι εκπαιδευτικοί» και «οι υπόλοιποι», και μόνο οι πρώτοι, για κάποιους απροσδιόριστους λόγους, πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν και καμιά λαδιά, την οποία βεβαίως όλοι οι «υπόλοιποι» πρέπει όχι μόνο να την καταπιούν αλλά και να την δικαιολογήσουν.
Φυσικά μικρός ο μισθός του εκπαιδευτικού και ακριβή η ζωή. Είναι όμως εν γνώσει μας όταν επί χρόνια επίμονα και συστηματικά προσπαθούμε να διοριστούμε για να τον πάρουμε. Το έχω ξαναπεί, αν κάποιος θεωρεί ότι ο μικρός μισθός του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο αδικεί την επιστημονική και επαγγελματική του δεινότητα, υπάρχει πάντα και το ελεύθερο επάγγελμα όπου μπορεί να βγάζει τρία χιλιάρικα το μήνα. Όχι όμως, γιατί μας έμαθαν ότι τα 1300 ευρώ του μισθού του καθηγητή πάνε πακέτο και με άλλα 600, 800, 1500 από τα ιδιαίτερα. Αλλά πώς να γίνει βρε παιδιά, όλα δεν μπορούμε να τα έχουμε. Και την ασφάλεια την μονιμότητας του δημοσίου και παράλληλα να βγάζουμε και τα 3 χιλιάρικα το μήνα. Γιατί αυτός που τα βγάζει κάνοντας μόνο ιδιαίτερα, έχει πάντα την ανασφάλεια του αν θα τα έχει και μετά από 6 μήνες.

Όταν πάψουμε λοιπόν να ομφαλοσκοπούμε, ίσως και να πείσουμε την κοινωνία για αυτά που προς το παρόν δεν μπορούμε να πείσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Το γεγονός ότι ακόμα δεν την έχουμε πείσει, ας μας προβληματίσει πάντως.

το γεγονος οτι καποιος ειναι δημοσιος υπαλληλος δε χρειαζεται να ειναι αναντιστοιχο με τη δυνατοτητα ασκησης δευτερου ή τριτου επαγγελματος ή την παραλληλη εργασια σε ιδιωτικη επιχειρηση,εν προκειμενω την παραδοση ιδιαιτερων μαθηματων με εναρξη επαγγελματος στην εφορια και φορολογηση αντιστοιχως.Αν αλλαξει αυτο το σημειο του νομου που ειναι παρωχημενο θα αλλαξει και το τι θεωρειται και ηθικο κατα τη γνωμη σου;
Ούτως ή άλλως και τώρα έχει τη δυνατότητα και δεύτερης απασχόλησης για συγκεκριμένο αριθμό ωρών την εβδομάδα και κατόπιν αδείας από την υπηρεσία του. Και φυσικά μιλάμε για δηλωμένη και φορολογούμενη απασχόληση. Αν όμως μιλάς για τη δυνατότητα και δεύτερης πλήρους απασχόλησης πέραν του ωαρίου της πρώτης του εργασίας, αν αρθεί η μονιμότητα στο δημόσιο, ας γίνει. Αλλά και να είναι μόνιμος υπάλληλος το πρωί και να παίρνει το μισθό του βρέξει χιονίσει, και να παίρνει τη θέση του ιδιωτικού υπαλλήλου το απόγευμα, λυπάμαι αλλά όχι.
Πάντως και σε γενικότερο φιλοσοφικό επίπεδο, προφανώς και το "ηθικό" ή μη ορίζεται πέρα από τον άγραφο ηθικό κώδικα και από τον γραπτό νομικό κώδικα. Σε κάθε περίπτωση είναι δημιούργημα των ανθρώπινων κοινωνιών και των "αξιών" που κάθε μία από αυτές φέρει.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:53:23 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11854
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #110 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:53:15 pm »
κανεις δεν μπορει να βεβαιωσει παντα και με ακριβεια τι ειναι ηθικο και τι οχι,μεγαλη κουβεντα ανοιξατε.
θα ηθελα μονο να πω οτι ειναι αδοκιμη η συγκριση μεταξυ ανθρωπων που εκβιαστικα απαιτουν χρηματα για υπηρεσιες για τις οποιες πληρωνονται ηδη (σ'αυτην την κατηγορια εντασσονται γιατροι και δημοσιοι υπαλληλοι που απαιτουν γρηγοροσημο,καθηγητες που ανεβοκατεβαζουν βαθμους των μαθητων τους αναλογα με το αν υποκυπτουν στην απαιτηση τους να τους παραδιδουν ιδιαιτερα κλπ.)και αλλων που συμπληρωνουν το εισοδημα τους εργαζομενοι και 'πουλωντας' -και συγχωρηστε την εκφραση-αυτο που ξερουν να κανουν καλυτερα.
θα μπορουσε λοιπον κανεις να δικαιολογησει την απογευματινη εργασια καθηγητων που παραδιδουν ιδιαιτερα σε μαθητες αλλων σχολειων με ανταλλαγμα τη φορολογηση της αμοιβης τους. Η βασικη μου ενσταση ειναι ακριβως σ'αυτο:την αποκρυψη εισοδηματος.Στη χωρα μας το ιδιο το κρατος μας αναγκαζει να κρυβουμε τα εισοδηματα μας ενω σε αλλες χωρες,πχ στην Αμερικη,κατι τετοιο ισοδυναμει με εγκλημα και τιμωρειται αυστηροτατα.
Όντως πρέπει να διαχωρίζουμε εκείνους που παίρνουν φακελάκια από τους καθηγητές που αμοίβονται επειδή κάνουν ιδιαίτερα. Όμως, για να φορολογούνται τα εισοδήματα από ιδιαίτερα πρέπει όχι μόνο να αλλάξει ο νόμος, αλλά και να επιλέξει ο Νομοθέτης να δίνει το δικαίωμα στον μόνιμο καθηγητή να έχει και μερικές ώρες ιδιαίτερα. Τέτοια πρόθεση δεν βλέπω να υπάρχει...

Άρα αν θέλει το κράτος να φορολογεί το εισόδημα που προκύπτει από ιδιαίτερα που κάνουν αδιόριστοι καθηγητές, πρέπει απλά να βρει τον τρόπο. Διότι φαντάζομαι ότι όλοι θα συμφωνήσετε ότι ούτε ο αδιόριστος που κάνει ιδιαίτερα δικαιούται να παίρνει μαύρα χρήματα!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:55:39 pm από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αυξήσεις (;) Μισθών Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #111 στις: Δεκεμβρίου 30, 2010, 02:54:59 pm »
Είμαστε η μοναδική χώρα που καθόμαστε και συζητάμε για το κατά πόσο είναι ανήθικες ή όχι, πράξεις τις οποίες ο ίδιος ο νόμος ορίζει ως παράνομες.
Επίσης είμαστε από τις λίγες χώρες της Ευρώπης που ο μέσος μισθός δημοσίου υπαλλήλου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (που είναι κατά πολύ καλύτερος από τον αντίστοιχο μέσο μισθό στον ιδιωτικό τομέα) φτάνει να καλύψει μόνο τα απαραίτητα για την επιβίωση.
Επίσης είμαστε από τις λίγες χώρες της Ευρώπης που οι πτυχιούχοι δεν πληρώνονται όσο τους αξίζει για την προσπάθεια που έχουν καταβάλει.
Επίσης είμαστε από τις λίγες χώρες της Ευρώπης που για να βρεις μια δουλειά της προκοπής πρέπει συνήθως να σου βγει το λάδι.
Αφότου λυθούν/διορθωθούν όλα αυτά και άλλα κακώς/αδίκως κείμενα, τότε μόνο να μιλάμε για ηθική και ανηθικότητα, για νομιμότητα και παρανομία. Τα υπόλοιπα είναι έκθεση ιδέων.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32928
  • Τελευταία: Special ed
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185809
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 692
Σύνολο: 720

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.