0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
να και ενας που υποστηριζει οτι η αποψη του κ.Παγκαλου ειναι και ΣΩΣΤΗ και ΧΡΗΣΙΜΗ....ποιος αλλος απο τον......κ.Πρετεντερη!! Γιατί ο Πάγκαλος; ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ Οι ιστορικοί (και λοιπές επιστημονικές ειδικότητες...) του μέλλοντος έχουν να επιλύσουν έναν ενδιαφέροντα γρίφο: Πώς συμβαίνει και ο Πάγκαλος ξεσηκώνει όλο τον κόσμο εναντίον του, ακόμη κι όταν λέει σωστά πράγματα; Ομολογώ ότι το ερώτημα επιδέχεται ενδεχομένως πολλές απαντήσεις. Υπάρχει, ας πούμε, ένα ζήτημα εκφοράς. Εκεί ο Πάγκαλος είναι χαμένος από χέρι. Μπορείς να έχεις όποια γνώμη θέλεις για τους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους αποκαλείς «κοπρίτες»ακόμη κι αν δεν εννοείς ότι είναι κοπρίτες όλοι τους... Γενικώς δηλαδή δεν κατανοώ γιατί πρέπει να προσβάλλεις ή να απαξιώνεις όποιον επικρίνεις. Και ο Πάγκαλος το συνηθίζει. Υπάρχει ύστερα ένα γενικότερο ζήτημα διαλόγου. Στην Ελλάδα βλέπετε οι άνθρωποι δευτερευόντως δίνουν σημασία σε ό,τι λέγεται. Κυρίως ασχολούνται με εκείνον που το είπε. Είναι η λογική του «ποιος είσαι εσύ που μιλάς, ρε;», η οποία ξεκινάει από τον καβγά για το αν πέρασες με κόκκινο και κορυφώνεται στην αντιπαράθεση για τη χρεοκοπία της χώρας. Λες και γνώμη για τα πράγματα οφείλουν να έχουν μόνον οι ανεπίληπτοι και οι αμέτοχοι. Καλώς ή κακώς, σε αυτήν την προσωποποιημένη αντίληψη της δημόσιας αντιπαράθεσης, ο Πάγκαλος κουβαλάει το διαχρονικό βάρος του Πάγκαλου- πιστέψτε με, δεν είναι καθόλου αμελητέο! Υπάρχει όμως και τρίτη παράμετρος: ο πολιτικός καθωσπρεπισμός. Στη χώρα μας βλέπετε ο λαός θεωρείται εξ ορισμού αλάνθαστος και ανυποψίαστος. Δεν έχει καμία ευθύνη για τίποτα. Για ό,τι συμβαίνει ευθύνονται πάντα κάποιοι «άλλοι» που παραπλάνησαν, ή πρόδωσαν, ή κορόιδεψαν τον αθώο και αγνό λαό. «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα!». Διότι ο λαός δεν φταίει ποτέ, αφού είναι λαός, οι πολλοί δεν φταίνε ποτέ, επειδή είναι οι περισσότεροι, και οι φτωχοί δεν φταίνε ποτέ, επειδή είναι οι φτωχότεροι. Είναι ένας ιδιότυπος πολιτικός καθωσπρεπισμός αριστερής προέλευσης αλλά λαϊκιστικού περιεχομένου, όπου στο όνομα της Δημοκρατίας καταργείται η ουσία της. Διότι στη Δημοκρατία ο κυρίαρχος λαός έχει συνολικά την ευθύνη της κυριαρχίας του, χωρίς εκπτώσεις και ελαφρυντικά. Οταν λοιπόν ο Πάγκαλος δηλώνει «Ολοι μαζί τα φάγαμε!» έρχεται σε αντίθεση με αυτήν τη σύμβαση της πολιτικής. Στο «όλοι μαζί» υπάρχει μέσα και ο λαός, και οι πολλοί, και οι φτωχότεροι. Χωρίς εξαιρέσεις. Για τα πολιτικά μας ήθη είναι μια προκλητική άποψη. Προκλητική και προφανώς ενοχλητική. Ενοχλητική και ενδεχομένως κυνική. Αναρωτιέμαι όμως μήπως είναι και χρήσιμη. το
Παράθεση από: steven_seagal στις Ιανουαρίου 09, 2011, 12:07:05 pmνα και ενας που υποστηριζει οτι η αποψη του κ.Παγκαλου ειναι και ΣΩΣΤΗ και ΧΡΗΣΙΜΗ....ποιος αλλος απο τον......κ.Πρετεντερη!! Γιατί ο Πάγκαλος; ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ Οι ιστορικοί (και λοιπές επιστημονικές ειδικότητες...) του μέλλοντος έχουν να επιλύσουν έναν ενδιαφέροντα γρίφο: Πώς συμβαίνει και ο Πάγκαλος ξεσηκώνει όλο τον κόσμο εναντίον του, ακόμη κι όταν λέει σωστά πράγματα; Ομολογώ ότι το ερώτημα επιδέχεται ενδεχομένως πολλές απαντήσεις. Υπάρχει, ας πούμε, ένα ζήτημα εκφοράς. Εκεί ο Πάγκαλος είναι χαμένος από χέρι. Μπορείς να έχεις όποια γνώμη θέλεις για τους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους αποκαλείς «κοπρίτες»ακόμη κι αν δεν εννοείς ότι είναι κοπρίτες όλοι τους... Γενικώς δηλαδή δεν κατανοώ γιατί πρέπει να προσβάλλεις ή να απαξιώνεις όποιον επικρίνεις. Και ο Πάγκαλος το συνηθίζει. Υπάρχει ύστερα ένα γενικότερο ζήτημα διαλόγου. Στην Ελλάδα βλέπετε οι άνθρωποι δευτερευόντως δίνουν σημασία σε ό,τι λέγεται. Κυρίως ασχολούνται με εκείνον που το είπε. Είναι η λογική του «ποιος είσαι εσύ που μιλάς, ρε;», η οποία ξεκινάει από τον καβγά για το αν πέρασες με κόκκινο και κορυφώνεται στην αντιπαράθεση για τη χρεοκοπία της χώρας. Λες και γνώμη για τα πράγματα οφείλουν να έχουν μόνον οι ανεπίληπτοι και οι αμέτοχοι. Καλώς ή κακώς, σε αυτήν την προσωποποιημένη αντίληψη της δημόσιας αντιπαράθεσης, ο Πάγκαλος κουβαλάει το διαχρονικό βάρος του Πάγκαλου- πιστέψτε με, δεν είναι καθόλου αμελητέο! Υπάρχει όμως και τρίτη παράμετρος: ο πολιτικός καθωσπρεπισμός. Στη χώρα μας βλέπετε ο λαός θεωρείται εξ ορισμού αλάνθαστος και ανυποψίαστος. Δεν έχει καμία ευθύνη για τίποτα. Για ό,τι συμβαίνει ευθύνονται πάντα κάποιοι «άλλοι» που παραπλάνησαν, ή πρόδωσαν, ή κορόιδεψαν τον αθώο και αγνό λαό. «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα!». Διότι ο λαός δεν φταίει ποτέ, αφού είναι λαός, οι πολλοί δεν φταίνε ποτέ, επειδή είναι οι περισσότεροι, και οι φτωχοί δεν φταίνε ποτέ, επειδή είναι οι φτωχότεροι. Είναι ένας ιδιότυπος πολιτικός καθωσπρεπισμός αριστερής προέλευσης αλλά λαϊκιστικού περιεχομένου, όπου στο όνομα της Δημοκρατίας καταργείται η ουσία της. Διότι στη Δημοκρατία ο κυρίαρχος λαός έχει συνολικά την ευθύνη της κυριαρχίας του, χωρίς εκπτώσεις και ελαφρυντικά. Οταν λοιπόν ο Πάγκαλος δηλώνει «Ολοι μαζί τα φάγαμε!» έρχεται σε αντίθεση με αυτήν τη σύμβαση της πολιτικής. Στο «όλοι μαζί» υπάρχει μέσα και ο λαός, και οι πολλοί, και οι φτωχότεροι. Χωρίς εξαιρέσεις. Για τα πολιτικά μας ήθη είναι μια προκλητική άποψη. Προκλητική και προφανώς ενοχλητική. Ενοχλητική και ενδεχομένως κυνική. Αναρωτιέμαι όμως μήπως είναι και χρήσιμη. το
Άρχισε και ο Πρετεντέρης να ασχολείται με την Ιστορία τώρα.Κ άλλος ειδικός επί των ιστορικών θεμάτων.Τελευταία πολλαπλασιάζονται επικίνδυνα.Δεν έχει σκεφτεί ποτέ του ότι όλοι στο μέλλον θα μιλούν για το γεγονός ότι κάποιοι "δημοσιογράφοι" εργάζονταν κάποτε σ'ένα κανάλι(κ ο ίδιος μέσα σ' αυτούς)όπου για να προσληφθούν έπρεπε πρώτα να έχουν κάνει δήλωση πολιτικών φρονημάτων.Όλοι οι γελοίοι αρθρώνουν δημόσιο λόγο και πιάνουν και την Ιστορία στο στόμα τους...
Ακούω συνεχώς να αναρωτιούνται κάποιοι γιατί δεν ξεσηκώνεται ο λαός; Ε, νομίζω δε θέλει πολλή σκέψη. Από πού ακριβώς ο νέος άνθρωπος θα βρει ευκαιρίες για να καλλιεργήσει τη σκέψη του; Από την τηλεόραση των ριάλιτι, από τις εφημερίδες που δεν μπορεί να διαβάσει, γιατί είναι λειτουργικά αναλφάβητος ή από το πανάθλιο εκπαιδευτικό μας σύστημα που ακόμα και τα αριστουργήματα της κλασικής γραμματείας τα μετατρέπει σε αφορμές για εξάσκηση στη γραμματική και το συντακτικό; Εσείς ακόμα απορείτε γιατί δεν ξεσηκώνεται ο λαός. Μα αφού δεν έχει καταλάβει ότι κοιμάται, πώς θα ξυπνήσει. Ξέρετε τι τόνους προπαγάνδας δέχεται καθημερινά για να μην ξυπνήσει; Και αν ξυπνήσει, θα ξυπνήσει χωρίς όραμα και χωρίς στόχευση, σπρωγμένος από τις βιοτικές του ανάγκες και, συνεπώς, το ξέσπασμά του γρήγορα θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης.
Παράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 09, 2011, 04:02:57 pmΑκούω συνεχώς να αναρωτιούνται κάποιοι γιατί δεν ξεσηκώνεται ο λαός; Ε, νομίζω δε θέλει πολλή σκέψη. Από πού ακριβώς ο νέος άνθρωπος θα βρει ευκαιρίες για να καλλιεργήσει τη σκέψη του; Από την τηλεόραση των ριάλιτι, από τις εφημερίδες που δεν μπορεί να διαβάσει, γιατί είναι λειτουργικά αναλφάβητος ή από το πανάθλιο εκπαιδευτικό μας σύστημα που ακόμα και τα αριστουργήματα της κλασικής γραμματείας τα μετατρέπει σε αφορμές για εξάσκηση στη γραμματική και το συντακτικό; Εσείς ακόμα απορείτε γιατί δεν ξεσηκώνεται ο λαός. Μα αφού δεν έχει καταλάβει ότι κοιμάται, πώς θα ξυπνήσει. Ξέρετε τι τόνους προπαγάνδας δέχεται καθημερινά για να μην ξυπνήσει; Και αν ξυπνήσει, θα ξυπνήσει χωρίς όραμα και χωρίς στόχευση, σπρωγμένος από τις βιοτικές του ανάγκες και, συνεπώς, το ξέσπασμά του γρήγορα θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης.και ποιός λέει ότι η επανάσταση και ο ξεσηκωμός είναι έργο μόνο των νέων ανθρώπων που δεν έχουν ευκαιρίες να καλλιεργήσουν τη σκέψη τους, γιατί η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το άθλιο εκπαιδευτικο σύστημα τους έχει καταδικάσει; ....εμείς όλοι οι μεγαλύτεροι - γονείς οι περισσότεροι όλων αυτών των νέων ανθρώπων - τι κάνουμε; Εμείς δε μεγαλώσαμε με 85 ιδιωτικά κανάλια, το ΜΤV και το όνειρο του να γίνουμε το next top model/ next top greek idol και δε συμμαζεύεται....εμείς πού είμαστε σε όλο αυτό; Γιατί εμείς δεν παίρνουμε θέση; Γιατί εμείς δεν κάνουμε τίποτα; Γιατί εμείς τα περιμένουμε όλα από τους άλλους; πώς προέκυψε εμείς να έχουμε παραδώσει αμαχητί τα όπλα στον κάθε Πάγκαλο και τους ομοίους του; Και αν δεχτούμε ότι εμείς, ακόμα βλέπουμε όλο αυτό το παιχνίδι που παίζεται εις βάρος μας , και άρα δεν κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου, γιατί λοιπόν δεν κάνουμε κάτι γι αυτό; Πώς μπορεί να οργανωνόμαστε σε κίνημα για να μην πληρώσουμε τα διόδια ας πούμε αλλά όλα τα άλλα άδικα που καλούμαστε να πληρώσουμε, στο σκεπτικό του "μαζί τα φάγαμε", το κάνουμε γαργάρα; όπως πολύ σωστά διάβασα στην υπογραφή κάποιου εδώ μέσα : κάποτε τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα....σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τους τρακόσιους!!!ΩΣ ΠΟΤΕ;