0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα, κατά τη διάρκεια των γιορτών, κάθισα και παρακολούθησα τηλεόραση. Είδα υπέροχες εκπομπές (στα κρατικά κανάλια, μόνο, δυστυχώς). Πώς έχω, όμως, την απαίτηση από το νέο άνθρωπο να δει την εκπομπή "Εξάντας" όταν δεν μπορεί να κατανοήσει τι ακριβώς λέγεται σε αυτή την εκπομπή; Και γιατί δεν μπορεί να κατανοήσει τη συγκεκριμένη εκπομπή; Αφού σε όλη τη διάρκεια της σχολικής του ζωής έχει μάθει να παπαγαλίζει γνώσεις, με σκοπό να περάσει σε κάποιες εξετάσεις, χωρίς αυτές οι γνώσεις να το βοηθούν να κατανοήσει το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται.
Παράθεση από: LK στις Ιανουαρίου 09, 2011, 04:51:59 pmΤώρα, κατά τη διάρκεια των γιορτών, κάθισα και παρακολούθησα τηλεόραση. Είδα υπέροχες εκπομπές (στα κρατικά κανάλια, μόνο, δυστυχώς). Πώς έχω, όμως, την απαίτηση από το νέο άνθρωπο να δει την εκπομπή "Εξάντας" όταν δεν μπορεί να κατανοήσει τι ακριβώς λέγεται σε αυτή την εκπομπή; Και γιατί δεν μπορεί να κατανοήσει τη συγκεκριμένη εκπομπή; Αφού σε όλη τη διάρκεια της σχολικής του ζωής έχει μάθει να παπαγαλίζει γνώσεις, με σκοπό να περάσει σε κάποιες εξετάσεις, χωρίς αυτές οι γνώσεις να το βοηθούν να κατανοήσει το περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται. Δεν διαφωνώ με όσα λες, ωστόσο πρέπει κι εμείς να αναζητήσουμε τις ευθύνες μας ως εκπαιδευτικοί....το ότι οι μαθητές μας καλούνται να παπαγαλίσουν γνώσεις για να περάσουν σε κάποιες εξετάσεις, τίνος λάθος είναι...και αν μιλήσουμε για τις πανελλαδικές, έστω, αυτό συμβαίνει στο λύκειο. Σε όλα τα χρόνια υποχρεωτικής εκπαίδευσης που οι πανελλαδικές δεν "παίζουν" ως άλλοθι της παπαγαλίας, τις πταίει; Δεν πρέπει άραγε κι εμείς, ως εκπαιδευτικοί και άρα φορείς γνώσης και πνεύματος να εμπνεύσουμε και να κινητοποιήσουμε τους μαθητές μας;
Aπό τα "Απομνημονεύματα" του Μακρυγιάννη.Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν.
αλήθεια και μετά τον ...φάγανε τον Καποδίστρια....γιατί άραγε???